Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2006, 16:48
Verwijderd
ik ging gisteravond apenkooien in de Monza en dat was heel vet maar ik heb nu echt een enorme kater. ik moest net ook nog volleyballen en dat maakte de hangover mogelijk nog groter.
dalijk word ik opgehaald om naar den Haag te gaan voor een feestje maar ik heb echt geen zin
Advertentie
Oud 25-11-2006, 16:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Arrrbeid. Oi, oi oi!
Oud 25-11-2006, 17:49
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 25-11-2006 @ 01:23 :
Hoi ik ben vannacht met de trein vanuit Utrecht naar Gronigen gegaan want in utrecht was mando diao en het was zoooooooo gaaf en vandaag had ik presentatie en dat ging kut maar het was voldoende en net de Thermals wooooot
huh, mando diao was donderdag in utrecht?
Oud 25-11-2006, 19:47
Luna
Luna is offline
ik was naar Awakenings en het was echt een van de vetste feesten OOIT
half 8 vanochtend thuis en sindsdien niets noemenswaardig gedaan
vanavond blijf ik thuis want ik heb nergens energie voor en morgen vroeg werken.
Oud 25-11-2006, 19:49
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gisteren met me vriendje uit eten geweest en naar de bios. Daarna naar zijn huis gegaan en nog even beneden op de bank bij zijn ouders gezeten. Daarna lekker naar bed gegaan. Het grappige is als wij samen slapen worden we allebei rond de klok van negen uur wakker, maar dan blijven we natuurlijk nog wel erin liggen
Samen gedoucht en hij heeft ontbijtje voor me gemaakt. Naar de stad geweest om sinterklaas cadeautjes te kopen. Weer ergens wat gegeten en gedronken en daarna weer terug naar huis gegaan. Hij heeft me thuis gebracht. Ben net kleine twee uur thuis en moet straks werken.
Morgen ga ik naar opa en oma, want die zijn zielig, mijn opa ligt op sterven.
Oud 25-11-2006, 20:05
Verwijderd
vandaag gewerkt.. echt dramatisch rustig.. gisteren uitgeweest en morgen uit dus vanavond niet..

en nu zit ik mij thuis te vervelen (en paul de leeuw te kijken) en ik gok dat ik alsnog straks de deur uit ga
Oud 25-11-2006, 20:41
Metal
Metal is offline
Bijkomen van gister. In mijn shirtje over straat gelopen. Boodschappen gedaan. Me nu een beetje ergeren en gigantisch vervelen. Er is classicfest maar geen zin. Waarschijnlijk zal ik dadelijk toch nog naar de stad gaan.
Oud 25-11-2006, 20:55
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag the klaxons geluisterd en net heb ik een testje gedaan op internet en als je alle testjes met gemiddeld 55 % goed maakt dan krijg je een bonuspunt voor je tentamen en ik heb er net één gemaakt met de antwoorden van een werkgroepmattie en uiteraard had ik 100% goed. huhu. nu ga ik tv kijken en zometeen naar bed, want ik ben kkmoe.
Oud 25-11-2006, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 25-11-2006 @ 17:48 :
apenkooien
ik doe geloof ik mee met het NK Apenkooi
Oud 25-11-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 25-11-2006 @ 22:14 :
wtf

wie, wat en vooral waar?
Oud 25-11-2006, 21:24
Carn
Carn is offline
ik zal het ff navragen
Oud 25-11-2006, 21:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haha, tommie?
Hij had het daar vannacht over ja.
Oud 25-11-2006, 22:05
Verwijderd
Ik heb vandaag 5 pieten en 1 sinterklaas geschminkt en bepruikt enzo. Nou dat was natuurlijk één groot feest. Daarna lootjes getrokken bij ons thuis en ik heb voor 't vierde achtereenvolgende (is dat een woord?) jaar mijn vader . Nu ben ik moe, drink ik sinasappelsap en kijk ik tv.
Oud 25-11-2006, 22:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-11-2006 @ 22:48 :
Haha, tommie?
Hij had het daar vannacht over ja.
correct!
Oud 26-11-2006, 01:21
Verwijderd
haha megacool.

Waar kan men zich inschrijven?
Oud 26-11-2006, 01:34
11
11 is offline
Citaat:
ohja ik ook volgens mij. was ik eigenlijk alweer bijna vergeten
Oud 26-11-2006, 02:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 26-11-2006 @ 02:34 :
ohja ik ook volgens mij. was ik eigenlijk alweer bijna vergeten
hoe durf je.
Oud 26-11-2006, 10:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb gister binnen 1 uur 2 flessen wijn leeggedronken met een vriendin en haar moeder en was de rest van de dag dronken. toen gingen we my super ex girlfriend kijken en dat was de domste film ooit.

nu ga ik naar een andere vriendin toe, pizzas eten en naar een optreden van guillemots in tivoli
Oud 26-11-2006, 10:19
__
__ is offline
ik ben moeeee want ik ging uit en toen zou mn vader me op komen halen om half 11 en dus belde ie om half 11 en toen zei ik "OH BEN JE ER AL HOE LAAT IS HET DAN" wat een hectiek wat een hectiek maar goed 20 minuutjes later was ik alweer thuis en nu ga ik douchen want ik stink enorm naar rook en bier en alles waar paupere brabantse kroegen nog meer naar ruiken
Oud 26-11-2006, 11:38
niña
niña is offline
Nog helemaal niks. Hond uitlaten en film kijken worden mijn hoogtepunten van de dag denk ik.
Oud 26-11-2006, 12:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-11-2006 @ 11:02 :
ik heb gister binnen 1 uur 2 flessen wijn leeggedronken met een vriendin en haar moeder en was de rest van de dag dronken.
Dat zijn 4 glazen pp?

Ik heb gisteren echt helemaal NIKS gedaan, de hele dag roomraiders marathon gekeken, lekker loos. Opgepast op de liefste kinderen van de hele wereld, en nu ben ik aan het studeren. En vanavond ga ik naar de Lama's en ik weet niet wat ik daar van vind.
Oud 26-11-2006, 14:31
Verwijderd
ik heb gewerkt en iets gaafs gedaan.

nu ga ik anderhalve dag helemaal NIKS doen ooohhhhhhhh
Oud 26-11-2006, 14:31
Verwijderd
Lufia II. En daar gaat nog meer tijd in zitten.
Oud 26-11-2006, 16:43
BleuEyes
BleuEyes is offline
Verslagen, leerwerk en straks misschien bowlen met vriendin en haar vriend.
Oud 26-11-2006, 16:55
neok
neok is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-11-2006 @ 11:02 :
en naar een optreden van guillemots in tivoli

guillemots
Oud 26-11-2006, 16:57
Broeder
Broeder is offline
Met mijn zuster naar het Boijmans Van Beuningen geweest.
Oud 26-11-2006, 17:20
botulismf
botulismf is offline
Het telefoongesprek met mijn wederhelft was zonder discussie het hoogtepunt van deze dag. De Babi Pangang die zometeen genuttigd gaat worden, is een goede tweede.
Oud 26-11-2006, 18:44
Verwijderd
ik had gister dat feestje in den haag en ik was zó brak. we gingen eerst eten bij havana wat niet lekker was. het feestje bleek leuker dan verwacht maar het was wel raar en verwarrend. ik dronk mijn kater weg met veel wijn en om half7 ging ik slapen. om half 12 moesten we terug en dat was echt fucked. toen heb ik nog bij scarlett tot 6uur geslapen en dat was relaxt. nu ben ik nog steeds brak.

Laatst gewijzigd op 26-11-2006 om 18:47.
Oud 26-11-2006, 18:49
Verwijderd
uitgebrakt en had een wedstrijd, die ik natuurlijk succesvol heb afgerond

daarna lekker gegeten en vanavond nog ergens wat drinken.
Oud 26-11-2006, 18:54
Verwijderd
gisteravond eerst een feestje, daar waren verdacht veel homies met gouden tanden, daarna gewerkt, het was heel druk en er waren veel irritante mensen, vandaag voornamelijk geslapen
Oud 26-11-2006, 20:23
Carn
Carn is offline
tot diep in de nacht foute dingen gekeken met een kameraad in het kwaad; slapen en blijkbaar hadden we afgesproken om om 11 uur te gaan hardlopen dus dat maar gedaan. eenmaal thuis moest ik nog wat klusjes doen voor vaderlief en daarna richting Ehv om te gaan klimmen (uhhuh); wat eigenlijk gewoon supercool was. Toen wezen eten in een pizzatent en daarna naar een feest van een bandlid in Lieshout of all places; niet te lang gebleven wegens verplichtingen van vervoer en nu dus thuis.
Oud 26-11-2006, 20:34
Haligh
Haligh is offline
vandaga naar breda gegaan want mijn vriendin was gecast voor een videoclip en had een fotoshoot.
dus ik heb vandaga een hoop tepels gezien.

en verder kwam ik de tweeling van beaty & the nerd tegen en nog 1 volgens mij?
iig zijn het echt nerds, ik kon mijn slappe lach niet inhouden haha.
Oud 26-11-2006, 20:45
Verwijderd
Uitslapen, en ontbijten, paardrijwedstrijd van m'n zusje gekeken, murphy's sexquiz in 't proeflokaal van zwolle
Oud 26-11-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 26-11-2006 @ 21:23 :
tot diep in de nacht foute dingen gekeken met een kameraad in het kwaad; slapen en blijkbaar hadden we afgesproken om om 11 uur te gaan hardlopen dus dat maar gedaan. eenmaal thuis moest ik nog wat klusjes doen voor vaderlief en daarna richting Ehv om te gaan klimmen (uhhuh); wat eigenlijk gewoon supercool was. Toen wezen eten in een pizzatent en daarna naar een feest van een bandlid in Lieshout of all places; niet te lang gebleven wegens verplichtingen van vervoer en nu dus thuis.
lieshout == bavaria

Ik zou vandaag naar Gameplay in Utrecht gaan, maar ik was er pas om 17.00 en toen was het afgelopen, dus ging ik maar naar sarasani en dat was chill.
Oud 27-11-2006, 12:30
innogen
innogen is offline
Zaterdag gewerkt en daarna 2,5 uur onderweg voor een feestje en dat was erg tof. Het feest, niet het reizen.
Zondag erg brak en naar een kroegje in dordrecht want vrienden gingen daar spelen en dat was heel gaaf.
Vandaag mijn essay afmaken want morgen is de deadline
Oud 27-11-2006, 12:51
Hartje
Hartje is offline
een datum reserveren voor mijn theorieexamen. wat een hel
Oud 27-11-2006, 13:48
dext0r
dext0r is offline
ritje berlijn > zwolle, 5,5u ofzo. nu maar eens ff bijkomen
Oud 27-11-2006, 14:59
Verwijderd
ik keek net naar oprah en er was een vrouw die al elf jaar in zakken kotste en die zakken een tijdje in de kast bewaarde
Oud 27-11-2006, 15:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik werd vandaag fan van babyfluisteraar Derek Ogilvie:

die gisteren in mooi weer de leeuw te gast was en tegen een baby zat te fluisteren die daarna resoluut ging kotsen en hij maar roepen dat ' ie dat had moeten zien aankomen' hehehe.
Oud 27-11-2006, 15:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
http://www.youtube.com/watch?v=vubAF...elated&search=
omg hahaha wat een freak<3
Oud 27-11-2006, 15:52
Verwijderd
is dit echt?
Oud 27-11-2006, 16:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mmm 6 jaar geleden was hij zakenman en is toen failliet gegaan en toen ineens(!) kon hij met doden en baby's telepathisch communiceren, dus nee, ik denk niet dat het echt is, maar ik vind het echt een held
Oud 27-11-2006, 16:10
Haligh
Haligh is offline
ik ging naar r'daal in de waan dat ik er wellicht een niuewe jans zou vinden.
niets was minder waar.
Oud 27-11-2006, 16:13
June bug
June bug is offline
Ik ging vrijdagavond uit met mn huisgenoten en dat was erg leuk, zaterdagavond naar een bandje kijken en dat was ook erg leuk. Gisteren ging ik naar m'n vader, vandaag tot een uur of 12 geslapen, daarna naar school, thuisgekomen wat gegeten en een beetje opgeruimd. Straks gaat mijn nieuwe huisgenootje voor ons allemaal koken en vanavond doe ik NIKS want buh ik ben moe.
Oud 27-11-2006, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-11-2006 @ 16:16 :
ik werd vandaag fan van babyfluisteraar Derek Ogilvie:
haha geweldig, gisteren was zijn programma ook op, heb er een klein stukje van gezien. toen praatte hij ook namens zo'n kind, die volgens hem bang was om met vork te eten. toen vertelde hij dat die moeder en het woord 'vork' huilde hij schreeuwend alsof dat kind bezit van hem had genomen ofzo

en vandaag had ik een soort van projectdag, leerlingen kwamen bij ons op school, wij moesten ze lesgeven in thema's en mijn groepje had het uitmuntend georganiseerd en gedaan geen verbeterpunten maar door het rennen en regelen ben ik nu moe dus ik doe niks meer vandaag
Oud 27-11-2006, 16:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Urm schreef op 27-11-2006 @ 17:36 :
haha geweldig, gisteren was zijn programma ook op, heb er een klein stukje van gezien. toen praatte hij ook namens zo'n kind, die volgens hem bang was om met vork te eten. toen vertelde hij dat die moeder en het woord 'vork' huilde hij schreeuwend alsof dat kind bezit van hem had genomen ofzo

check het youtube filmpje wat ik een paar posts hierboven gepost heb ik kreeg er pijn van in mijn ribben zo gfrappig

http://www.youtube.com/watch?v=gsNZum8BXG0 deze is ook erg leuk ' the baby farter'

aww ik vind het wel zielig voor die jongen eigenlijk volgens mij probeert ie gewoon een slaatje te slaan uit zijn spasme en zijn gilles de la tourettes
Oud 27-11-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-11-2006 @ 17:41 :
check het youtube filmpje wat ik een paar posts hierboven gepost heb ik kreeg er pijn van in mijn ribben zo gfrappig
ohja

ik vind het echt grappig, ik ga volgende week weer kijken
Oud 27-11-2006, 16:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het schijnt wel maar vier afleveringen te zijn, er zijn er al minimaal twee geweest. nouja, binnenkort staan ze vast op youtube
Oud 27-11-2006, 17:33
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-11-2006 @ 21:34 :
vandaga naar breda gegaan want mijn vriendin was gecast voor een videoclip en had een fotoshoot.
dus ik heb vandaga een hoop tepels gezien.

en verder kwam ik de tweeling van beaty & the nerd tegen en nog 1 volgens mij?
iig zijn het echt nerds, ik kon mijn slappe lach niet inhouden haha.
Nee, jij bent lekker.

Ik ging vandaag werken, en zometeen ga ik naar de sneak preview.
Oud 27-11-2006, 18:06
Soulwing
Soulwing is offline
fucking alles weer opnieuw installeren omdat ALLES (ja echt alles) weg was

GRR ik zeg je, ik weet een hoop dingen die ik liever doe

Regels voor berichten