Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 21:18
Ceespop
Ceespop is offline
die leiperd heeft al een keer een winkel overvallen en deed voor de grap met een plaksnor op.
vervolgens houdt hij 2 cassieres onder schot, en pakt wat hij hebben moet, vervolgens liep hij weg en bedankte de slachtoffers vriendelijk.

uiteindelijk de rechtszaak: hij zat grijnzend op de verdachten bank en kreeg geloof ik 2 jaar cel, en een half jaar voorwaardelijk.
nu is hij weer vrij en hij heeft een stempel gekregen van tikkende tijdom. oa: angstloos, zwak norm besef wat degene voor mij zei, geen en zo kan je nog wel doorgaan, het is wel wat gekker als de gemiddelde tbs'er.

en zal doorgaans in de cel ook wel zitten lachen om zichzelf want het boeit hem als persoon zelf, geen ruk.
die mensen hebben een nekschot nodig, maar daar mag ik niet over oordelen.
Oud 05-12-2006, 21:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-12-2006 @ 19:38 :
Dan had die ook gewoon een masker op kunnen doen. Een beetje slordig van die inbreker.
Of verkleed als zwarte Piet, dan zal zo'n kind het niet eens erg vinden.
Oud 05-12-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 05-12-2006 @ 22:28 :
Of verkleed als zwarte Piet, dan zal zo'n kind het niet eens erg vinden.
En anders kan-ie mee in de zak naar Spanje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 21:31
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
jøss_1991 schreef op 05-12-2006 @ 22:18 :

die mensen hebben een nekschot nodig, maar daar mag ik niet over oordelen.
lol @ zin
Oud 05-12-2006, 22:01
Politiker
Politiker is offline
ik heb wel een beetje een voorstelling hoe deze moord is gebeurd.

Die Julian C. liep langs de school en zag een leeg klaslokaal, met wellicht mooie apparatuur, hij dacht: die ga ik stelen. Dus hij sloop die school binnen en liep het klaslokaal binnen. Tot zijn grote schrik hoorde hij voetstappen op de gang en Jesse kwam het lokaal binnen. Misschien kon Jesse Julian, dus vroeg hij misschien: wat doe jij hier julian? Waarschijnlijk had die Julian C. geen zin om weer een paar jaar in de cel te gaan zitten dus vermoorde hij uit angst de getuige: Jesse.

Heel erg triest, 'wandelende tijdbommen' moeten onschadelijk worden gemaakt!
Oud 05-12-2006, 22:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Politiker schreef op 05-12-2006 @ 23:01 :

Die Julian C. liep langs de school en zag een leeg klaslokaal, met wellicht mooie apparatuur, hij dacht: die ga ik stelen. Dus hij sloop die school binnen en liep het klaslokaal binnen. Tot zijn grote schrik hoorde hij voetstappen op de gang en Jesse kwam het lokaal binnen. Misschien kon Jesse Julian, dus vroeg hij misschien: wat doe jij hier julian? Waarschijnlijk had die Julian C. geen zin om weer een paar jaar in de cel te gaan zitten dus vermoorde hij uit angst de getuige: Jesse.
Wat een schitterend verhaal zeg. Vooral hoe Julian gewoon langsloopt en in een impulsieve bui maar besluit die apparatuur te stelen.
En dan dat absurde 'Misschien kon Jesse Julian'.

Ja, jij moet maar boeken over dit soort zaken gaan schrijven.
Oud 05-12-2006, 22:39
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-12-2006 @ 23:25 :
Wat een schitterend verhaal zeg. Vooral hoe Julian gewoon langsloopt en in een impulsieve bui maar besluit die apparatuur te stelen.

Ja, of een programma met jezelf als 'Misdaadverslaggever' gaan hosten

Ik zit te dollen, bedoel er verder niets mee
Oud 05-12-2006, 22:41
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-12-2006 @ 23:25 :

Hahaha, ja het is een goed onderwerp voor een boek. Ik zou er een heel verhaal van kunnen maken.

maar dat kan toch heel goed dat Jesse Julian gekend heeft. Hij was een halfbroer van z'n vriendje, dan mag je aannemen dat hij hem ooit eens gezien heeft.
Oud 06-12-2006, 10:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Politiker schreef op 05-12-2006 @ 23:01 :
Leuk voor je. Maar who cares?

Met speculeren schiet niemand iets op.
Oud 06-12-2006, 12:46
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-12-2006 @ 11:38 :
Leuk voor je. Maar who cares?

Met speculeren schiet niemand iets op.
Nee klopt, daar schiet je inderdaad niets mee op. Maar ik denk dat iedereen wel zijn of haar ideeen en voorstellingen heeft bij deze moord.
Oud 06-12-2006, 12:48
Verwijderd
Dus toen hij daar toevallig langs liep en dat mooie apparatuur zag, dacht hij: "Heey, nu komt mijn bivakmuts wel van toepassing! En een mes heb ik ook toevallig bij me, dus ja ik kan mezelf wel verdedigen wanneer het zover is ..."

Geloof je het zelf? :x
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 12:57
juno
juno is offline
De meeste dieven zijn gelegenheidsdieven.(Laat ik nou toevallig iemand kennen die hierop is gepromoveerd)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:00
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 06-12-2006 @ 13:48 :
Dus toen hij daar toevallig langs liep en dat mooie apparatuur zag, dacht hij: "Heey, nu komt mijn bivakmuts wel van toepassing! En een mes heb ik ook toevallig bij me, dus ja ik kan mezelf wel verdedigen wanneer het zover is ..."

Geloof je het zelf? :x
Misschien heeft hij standaard een mes en een bivakmuts bij zich. Net als ik mijn mobiel en portomonee altijd bij mij draagt.
Oud 06-12-2006, 18:07
Magican
Magican is offline
Citaat:
Politiker schreef op 06-12-2006 @ 14:00 :
Misschien heeft hij standaard een mes en een bivakmuts bij zich. Net als ik mijn mobiel en portomonee altijd bij mij draagt.
Tuurlijk, en als je op een basisschool bent en je ziet toevallig een bekende, dan vermoord je die.
Oud 06-12-2006, 18:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Politiker schreef op 05-12-2006 @ 23:41 :
Hahaha, ja het is een goed onderwerp voor een boek. Ik zou er een heel verhaal van kunnen maken.
Hm, ik was sarcastisch. Maar leuk.
Oud 07-12-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Politiker schreef op 05-12-2006 @ 23:41 :
maar dat kan toch heel goed dat Jesse Julian gekend heeft.
Het ging hem denk ik om dat 'kon', niet echt een gangbare manier van vervoegen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 12:17
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Magican schreef op 06-12-2006 @ 19:07 :
Tuurlijk, en als je op een basisschool bent en je ziet toevallig een bekende, dan vermoord je die.
Ja, logisch toch?
Oud 07-12-2006, 21:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 07-12-2006 @ 11:15 :
Het ging hem denk ik om dat 'kon', niet echt een gangbare manier van vervoegen.
Nou ja, ook het idee dat Politiker banden tussen de twee gaat bedenken vond ik wel komisch.
Oud 07-12-2006, 21:57
Magican
Magican is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-12-2006 @ 22:44 :
Nou ja, ook het idee dat Politiker banden tussen de twee gaat bedenken vond ik wel komisch.
Het enge is dat geenstijl dezelfde banden 'bedenkt' (ik heb in ieder geval geen ondersteuning van het gezegde op die site gevonden), aldus geenstijl:

Na zijn vrijlating zette meneer een pruik op en wandelde vorige week vrijdag de school binnen van zijn stiefbroertje. Kijken of die nog wat losgeld hadden liggen. Het vervolg is bekend, Jesse herkende de schatgraver en dat werd hem fataal. Jesse is zojuist begraven. Jesse werd 8 jaar

Hetzelfde wat politiker vertelt, best raar.
Oud 07-12-2006, 22:42
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-12-2006 @ 22:57 :
Het enge is dat geenstijl dezelfde banden 'bedenkt' (ik heb in ieder geval geen ondersteuning van het gezegde op die site gevonden), aldus geenstijl:

Na zijn vrijlating zette meneer een pruik op en wandelde vorige week vrijdag de school binnen van zijn stiefbroertje. Kijken of die nog wat losgeld hadden liggen. Het vervolg is bekend, Jesse herkende de schatgraver en dat werd hem fataal. Jesse is zojuist begraven. Jesse werd 8 jaar

Hetzelfde wat politiker vertelt, best raar.
Zo'n voorstelling had ik er inderdaad bij. Wat is er raar aan? Even logisch nadenken
Oud 07-12-2006, 22:54
Verwijderd
het is vreselijk, maar ik vind de aandacht die hiernaar uit gaat niet in verhouding staan met de aandacht voor ander leed in de wereld.

het kromme van het nieuws vind ik dat dingen altijd nog veel 'vreselijker' zijn als er een Nederlander is overleden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 23:03
havana
havana is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-12-2006 @ 23:01 :
Sorry, maar ik vind het nogal hypocriet als dagelijks in Kenia elfjarige meisjes worden verkracht, kindsoldaten worden gerekruteerd in Uganda etc. en er dan hier een ontzettend drama wordt gemaakt van één moord. Allemaal erg voor die familie enzoverder, maar het heeft me allemaal iets te veel een Daily Mirror-gehalte.

Maar natuurlijk, het is de depressieve muziek, want metal is superdepressief en ze snijden allemaal enzo.
haha van die muziek was ook maar een grapje ofc. En ik snap je punt ook wel maar om er nou zulke grapjes over te maken vind ik toch iets te ver gaan.
Oud 07-12-2006, 23:05
T_ID
T_ID is offline
Ik vraag me af of die dader misschien een spelcomputer had. Als dat zo is kunnen we misschien Joop Dijsselbloem van de PVDA nog in actie zien met zijn kruistocht tegen computerspelletjes.
Oud 08-12-2006, 08:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-12-2006 @ 22:57 :
Het enge is dat geenstijl dezelfde banden 'bedenkt'
Is dat het enige? Zozo. Ik vind dat niet zo enig.

Hoe dan ook, ik wist dus toen ik die gekke post van Politiker las niet dat de twee daadwerkelijk verbonden waren.
Oud 08-12-2006, 16:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-12-2006 @ 09:38 :

Hoe dan ook, ik wist dus toen ik die gekke post van Politiker las niet dat de twee daadwerkelijk verbonden waren.
Ik vind het gewoon vreemd dat zo'n absurd verhaal van Politiker het 'nieuws' haalt.
Oud 08-12-2006, 16:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 07-12-2006 @ 23:54 :
het kromme van het nieuws vind ik dat dingen altijd nog veel 'vreselijker' zijn als er een Nederlander is overleden.
Dat is niet krom, dat is niet meer dan logisch. Hoe dichterbij iets gebeurt, hoe groter de impact.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 16:46
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-12-2006 @ 17:39 :
Dat is niet krom, dat is niet meer dan logisch. Hoe dichterbij iets gebeurt, hoe groter de impact.
Inderdaad, als een naast familielid overlijdt zal je meer verdriet hebben dan al bijv. wanneer je buurman die je oppervlakkig kent overlijdt.
Oud 08-12-2006, 16:50
Politiker
Politiker is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-12-2006 @ 09:38 :

Ik snap even niet meer wat jullie bedoelen en de reacties over mijn post n.a.v. mijn voorstelling van de moord.

Wat bedoelen jullie met de banden met geenstijl, en dat mijn idee het nieuws haalt?

Ik denk dat ik dezelfde voorstelling als geenstijl had.

Oud 08-12-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Politiker schreef op 08-12-2006 @ 17:46 :
Inderdaad, als een naast familielid overlijdt zal je meer verdriet hebben dan al bijv. wanneer je buurman die je oppervlakkig kent overlijdt.
like duh,

maar het maakt mij niet uit of er een, voor mij onbekend, kind in Nederland een gruwelijke dood sterft of een Afrikaans kind (bij wijze van). Ik vind het eerste niet erger omdat daar een Nederlands kind bij betrokken is.

Heb het idee dat veel mensen dingen pas erg gaan vinden als er Nederlanders bij betrokken zijn. ('vreselijk he die tsunami', 'ja heb je het gehoord, er zijn drie Nederlandse toeristen omgekomen')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten