Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 18:24
GiovsGio
GiovsGio is offline
Ik hoop niet dat Bodil er snel uitgaat! ze is een van mijn favo's!
Advertentie
Oud 21-03-2007, 18:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mja, ik vond het echt zo vreselijk achterlijk toen ik dat zag van die foto's. Hoe stom kun je zijn

Apart trouwens dat Lois er nog in zit en River daar er blijkbaar uit is. Terwijl je nu juist zou denken dat River beter presteert.

Oh en Tanimara's hoofd bij die laatste fotoshoot is echt vreselijk.
Oud 21-03-2007, 18:55
Verwijderd
Wat een achterlijke lui dan, als het echt zo is omdat die anderen nooit tot die actieshoot gekomen zijn.
Oud 21-03-2007, 20:59
Shadina
Shadina is offline
Die foto's waren me ook gelijk opgevallen. Echt dom. Maar wat ook niet zo slim is:

aan het eind van een aflevering zie je toch zo'n groepsfoto, en dan valt er toch altijd eentje weg (degene die er uitgaat).. de laatste 3 finalisten zitten altijd naast/bij elkaar.
Oud 21-03-2007, 22:22
.Pure
.Pure is offline
dat snap ik even niet?
Oud 22-03-2007, 08:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Shadina schreef op 21-03-2007 @ 21:59 :
Die foto's waren me ook gelijk opgevallen. Echt dom. Maar wat ook niet zo slim is:

aan het eind van een aflevering zie je toch zo'n groepsfoto, en dan valt er toch altijd eentje weg (degene die er uitgaat).. de laatste 3 finalisten zitten altijd naast/bij elkaar.
Weet je wel zeker dat dat waar is? Schuiven ze die mensen niet gewoon steeds wat op zodat ze bij elkaar in de buurt staan? Dus met behulp van photoshop oid?
Oud 22-03-2007, 11:57
Verwijderd
Volgens mij zag ik Maan net fietsen.
Oud 22-03-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Majel schreef op 22-03-2007 @ 12:57 :
Volgens mij zag ik Maan net fietsen.
Mag ik je handtekening?

OT: Lekker dom van die foto's
Oud 22-03-2007, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-03-2007 @ 09:44 :
Weet je wel zeker dat dat waar is? Schuiven ze die mensen niet gewoon steeds wat op zodat ze bij elkaar in de buurt staan? Dus met behulp van photoshop oid?
Anders kan het toch niet? Die shoot is als allereerste gemaakt, dus toen wisten ze nog niet wie de winnares is.
Oud 22-03-2007, 16:24
Verwijderd
Die foto's bij de groepsfoto moeten wel van elk meisje apart zijn genomen, want anders zouden er gaten vallen in de meisjes die achteraan staan als er een meisje uit gaat dat voor haar staat. Dus dan kunnen ze de groep zo compenseren dat de finalisten meteen al in het midden staan, of idd steeds als er iemand uit is de foto hergroeperen.
Oud 22-03-2007, 18:09
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-03-2007 @ 09:44 :
Nee ik weet het niet 100%, maar het viel me gewoon ook bij die finale op dat de 3 finalisten bij elkaar stonden. En het is me nooit opgevallen dat ze mensen hebben verschoven, waarom zouden ze dat doen? (tenzij ze echt slim zijn). En zoals Sarah zegt, ze zijn allemaal apart gefotografeerd, dus ze kunnen makkelijk zo gezet worden zodat de 3 finalisten bij elkaar staan.
Oud 22-03-2007, 22:17
Ann
Ann is offline
Ze zijn niet allemaal apart gefotografeerd, in de eerste aflevering kon je zien dat ze in groepjes van 3 werden gefotografeerd, waar uiteindelijk die grote foto is gekomen. Nadat er iemand is uitgegaan wordt die persoon helemaal zwart gekleurd, zo heb je verder ook geen last van gaten, en zie je alleen een silhouet.
Oud 23-03-2007, 15:46
bij
bij is offline
ik heb zo een voorgevoel dat Christa gaat winnen
Oud 23-03-2007, 16:48
Nobucta
Nobucta is offline
Omdat die het meest op Yfke lijkt?

Volgende week hebben ze exact dezelfde schoenen als in het laatste seizoen van antm, maar dan in het wit.
Oud 23-03-2007, 23:06
GiovsGio
GiovsGio is offline
Vorig jaar stonden de finalisten helemaal niet precies naast elkaar! ;-)

Oud 24-03-2007, 00:25
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn top5 zijn:

1. Tanimara
2. Christa
3. Bengu
4. Lois
5. River

onwillekeurige volgorde
Oud 24-03-2007, 20:07
Verwijderd
Wat een flutkapsels. Sommigen krijgen een kapsel dat totaal niet bij hen past. Zoals Sharmyla. En stomme ouderwetste kapsels ook. Niet eens metamorfoses. een beetje knippen hier, een tintje verf daar
"Bengü, jij wordt een echte vrouw" want nu ben je dat niet :')

Marilyn Monroe, hoe afgezaagd. en kutfoto's
Oud 24-03-2007, 20:48
Verwijderd
En wat deden die mariniers daar de hele tijd
Oud 24-03-2007, 21:24
Balance
Balance is offline
Ik vind Maan echt lelijk
Alleen op de foto's is ze soms wel mooi, maar dan moet ze wel d'r mond dicht hebben.

Die tweeling vind ik nog steeds leuk. Ben benieuwd of dat meisje geleerd heeft van d'r arrogant zijn.

Wat me op viel was dat de jury de meisjes echt volledig afkraakte! Totaal niet ANTM-achtig, bijna richting Idols juist. Echt lullig. Dit is ook geen jury die je snel aardig gaat vinden volgens mij, terwijl je dat bij ANTM toch juist wel hebt. Daar is het veel meer opbouwend en hier is het afkraken tot op het bot

Oh en echt een kutreden dat dat meisje eruit is. Ik vond d'r juist zo leuk. En je energielevel kan je aan werken, flauw dat ze d'r die kans niet gunnen.
Oud 24-03-2007, 21:46
Verwijderd
maan idd lelijk

tweeling idd leuk

jury idd verschrikkelijk afkrakend

sharmyla een h0ttie ja
Oud 25-03-2007, 01:01
Roos
Roos is offline
Ja ik vind die jury ook echt belachelijk. Ik zou het echt niet volhouden om daar te staan als meisje. Ze zouden nooit eens zeggen: "wauuww wat een geweldige foto, ik ben onder de indruk", zoals ze bij ANTM wel doen.
Oud 25-03-2007, 01:05
June bug
June bug is offline
Vooral dat ene mens met dat bruine haar, ze maakt echt van die lullige opmerkingen die gewoon niks toevoegen. "Je lijkt net een hockeymeisje die kampioen is geworden", zeg dan gewoon: ik vind je houding te gewoon, ofzo. Echt nutteloos.
Oud 25-03-2007, 01:16
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 25-03-2007 @ 03:05 :
Vooral dat ene mens met dat bruine haar, ze maakt echt van die lullige opmerkingen die gewoon niks toevoegen. "Je lijkt net een hockeymeisje die kampioen is geworden", zeg dan gewoon: ik vind je houding te gewoon, ofzo. Echt nutteloos.
nja, janice was geniaal met haar kitiek op die manier
Oud 25-03-2007, 13:23
Tenjé
Tenjé is offline
Ja, maar zij is geen Janice.

Ik vind die kim apart, ze praat niet goed, ga 't haar dan leren ofzo. Zou het misschien kunnen dat ze vroeger slechthorend is geweest ofzo? Dat ze daarom niet zo geweldig praat? ..
Oud 25-03-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Tenjé schreef op 25-03-2007 @ 14:23 :

Ik vind die kim apart, ze praat niet goed, ga 't haar dan leren ofzo. Zou het misschien kunnen dat ze vroeger slechthorend is geweest ofzo? Dat ze daarom niet zo geweldig praat? ..
nee, zij niet, maar lullige opmerkingen zijn niet per se niet leuk
Oud 25-03-2007, 13:30
Tenjé
Tenjé is offline
Nee, maar ik vond Janice het gewoon leuk brengen en dit mens vind ik gewoon niet leuk. Het is allemaal ja weet niet, lol het is allemaal zo nepperig enzo. Ze hadden ws wel door dat janice leuk was en dan proberen ze dat na te doen, alleen dan op een niet leuke manier ofzo.
Oud 25-03-2007, 15:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-03-2007 @ 22:24 :
Wat me op viel was dat de jury de meisjes echt volledig afkraakte! Totaal niet ANTM-achtig, bijna richting Idols juist. Echt lullig. Dit is ook geen jury die je snel aardig gaat vinden volgens mij, terwijl je dat bij ANTM toch juist wel hebt. Daar is het veel meer opbouwend en hier is het afkraken tot op het bot
Ja, helemaal mee eens!
Vooral die vrouwen. Ugh, van dat arrogante gepraat
Oud 25-03-2007, 16:03
bij
bij is offline
Janice heerscht gewoon , en de nederlandse jury zuigt. Voor Janice kun je nog respect hebben, maar wat die vrouw hier zei (over bijv. dat hockeymeisjesachtige) komt botweg bitchy over. Meer ook niet.

En bij ANTM had je Nigel natuurlijk
Oud 25-03-2007, 18:19
Verwijderd
Oud 25-03-2007, 23:24
Solid
Solid is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-03-2007 @ 03:01 :
Ja ik vind die jury ook echt belachelijk. Ik zou het echt niet volhouden om daar te staan als meisje. Ze zouden nooit eens zeggen: "wauuww wat een geweldige foto, ik ben onder de indruk", zoals ze bij ANTM wel doen.
Nee inderdaad!

Die jury is echt vervelend, stom van ze want ze maken het programma heel negatief op deze manier... terwijl bij ANTM zijn ze wel serieus/negatief af en toe maar vaak ook opbouwend en humoristisch
Oud 26-03-2007, 01:09
Boebsie
Boebsie is offline
Ik vind dat Yvke geval echt irritant overkomen, dat walchelijke accent alsof ze tussen de containers op het industrieterrein is geboren.

Mijn top 3 op basis van het uiterlijk:

1. Kim
2. Bengu
3 Christa

Die kim, heeft iets, ze oogt in eerste instantie ietwat vreemd, als een gerecht dat je moet leren eten, maar dan ook echt lekker is.

Die Tanimara heeft een te biggie pofop hoofd, dat beperkt haar als model zijnde.
Oud 26-03-2007, 09:38
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Solid schreef op 26-03-2007 @ 00:24 :
Nee inderdaad!

Die jury is echt vervelend, stom van ze want ze maken het programma heel negatief op deze manier... terwijl bij ANTM zijn ze wel serieus/negatief af en toe maar vaak ook opbouwend en humoristisch
Ik zie Yfke al grappig doen.
Oud 26-03-2007, 15:34
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
Solid schreef op 26-03-2007 @ 00:24 :
Nee inderdaad!

ja daar ben ik het ook mee eens, als ze nou eens opbouwende kritiek gaven konden die meiden er iets mee, maar het ALTIJD negatief dat vond ik vorig seizoen al.
Oud 26-03-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Tenjé schreef op 25-03-2007 @ 14:23 :

Haha, nee, ze is niet in Nederland geboren. Een meisje uit mijn klas die praat ook een beetje zo, en die is in... Bosnië geboren geloof ik.
Oud 26-03-2007, 16:28
Dolores
Dolores is offline
Vanavond weer. <3 Dit is echt erg, ik kijk er gewoon nu al naar uit, terwijl ik het eigenlijk een kutprogramma vind. Maar.. Maan <333333
Oud 26-03-2007, 18:04
Daylilah
Daylilah is offline
Ik vind Loïs en River leuk!
En Maan vind ik nu echt lelijk met die rode lok!

Ik heb zo'n gevoel dat 1 van de tweeling gaat winnen!
Oud 26-03-2007, 18:12
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vind die tweeling echt helemaal nix, ze zien er zo saai uit.
Ach er gaat er vast wel eentje snel uit, en als er nog maar een over is, vind ik dr vast leuker.
Oud 26-03-2007, 19:07
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ligt t aan mij of hebben die Loïs en River een soort van wipneusje waar je af en toe recht in kijkt... ja of het is één van de twee, maar t viel me echt op de afgelopen twee afleveringen...

geen porum!

Yfke is nog steeds verschrikkelijk en de jury is ook weer net zo kut als vorig jaar... vind de ´modellen´ ook niet echt *wow* ofzo...

maar ik kijk natuuuuurlijk wel haha
Oud 26-03-2007, 20:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Kim: 'Ik heb een heel ander beeld van Rosalie gekregen. Tijdens de eliminatie vond ik haar echt een BITS!'
Oud 26-03-2007, 20:05
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
River of Lois: 'Jij bent zelfverzekerd van jezelf'
Oud 26-03-2007, 20:10
Stefanie
Stefanie is offline
Kim vind ik echt een vreemd meisje...
Oud 26-03-2007, 20:14
Verwijderd
dat meisje he, die niet gewonnen had..probeert dat vorige topmodel na te doen heb ik het idee..

die andere arrogante bits.. met dat liedje
Oud 26-03-2007, 20:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 21-03-2007 @ 16:14 :
valt jullie ook niej op bij de intro opening van holland's next top model dat bij bodil, river en kim (en Sharmyla & Gioia maar die zijn er al uit) geen actie foto hebben bij hun achtergrond en de rest wel? zou dit iets betekenen? misschien gaan river, bodil en kim de volgende keren er wel uit! trouwens die actie foto van Taniamra is wel mooi! :-D

Aangezien Kim en Bodil in Parijs zaten zal River er wel uit gaan
Oud 26-03-2007, 20:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-03-2007 @ 21:14 :
dat meisje he, die niet gewonnen had..probeert dat vorige topmodel na te doen heb ik het idee..

die andere arrogante bits.. met dat liedje
Je bedoelt Sylvia

Ik vind Kim wel wat weg hebben van haar
Oud 26-03-2007, 20:17
Verwijderd
Kim praat hetzelfde als Sylvia uit de eerste serie.
Oud 26-03-2007, 20:19
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
zuster schreef op 26-03-2007 @ 21:17 :
Kim praat hetzelfde als Sylvia uit de eerste serie.
Ik weet niet hoe, maar het klinkt echt raar. Beetje als een meisje van veertien ofzo Zoals mn breezernichtje.
Oud 26-03-2007, 20:19
Balance
Balance is offline
Wat een verschrikkelijk kutwijf, die blonde van de jury met d'r catwalklessen.
En wat een verschrikkelijk arrogant wijf, die donkere van de jury met d'r privejet 'als je nou heel erg je best doet en blablabla'
En wat een verschrikkelijk dom wijf, die Kim met d'r achterlijke stem.

En wat een schatje, die Bodil. Net Rory uit Gilmore Girls.
Oud 26-03-2007, 20:20
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-03-2007 @ 21:19 :
Wat een verschrikkelijk kutwijf, die blonde van de jury met d'r catwalklessen.
En wat een verschrikkelijk arrogant wijf, die donkere van de jury met d'r privejet 'als je nou heel erg je best doet en blablabla'
En wat een verschrikkelijk dom wijf, die Kim met d'r achterlijke stem.

En wat een schatje, die Bodil. Net Rory uit Gilmore Girls.
Bodil heeft echt een poppenhoofdje, staat haar leuk dat korte haar.
Oud 26-03-2007, 20:21
Balance
Balance is offline
Oh ik vergeet Tanimara nog. Wat een spastische lach, net of ze gaat janken. En intussen maar commentaar op iedereen...
Oud 26-03-2007, 20:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 08:26 :
Bodil is mooi.
Nog steeds de leukste

Regels voor berichten