![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hypothetisch voorbeeld: stel dat besneden mannen over het algemeen minder vreemd gaan. Dan kan daar de oorzaak van het lagere aantal hiv-besmettingen liggen, en helpt een besnijdenis dus helemaal niet tegen hiv. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als gelovige scoor ik toch flink boven gemiddeld, bij mijn vooral ongelovige studiegenoten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- breed geaccepteerd in wetenschappelijke kring - lange tijd geaccepteerd in wetenschappelijke kring - de theorie/hypothese heeft een voorspelling gedaan, die is uitgekomen - de theorie maakt gebruik van veel en onafhankelijk bewijs (bewijs = evidence, niet proof) De hiv/besnijdenis-theorie voldoet aan geen van deze criteria. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd... je kunt niets bewijzen, enkel ontkrachten is kut maar waar |
![]() |
||
Citaat:
2) Zodat de discussie over omgekeerde bewijslast ophield. Volgens mij is de huidige consencus dat men het niet weet, dus jullie kunnen er lang en kort over zijn maar als geen van jullie een nieuw onderzoek weet te presenteren zul je niet veel verder komen. Daarbij, mensen als Kenjirro weten niks van wetenschap en willen dat ook niet, dus ik zou je willen aanraden de moeite niet te nemen het uit te leggen.
Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 19:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- de onderzoekers onafhankelijk zijn - de wetenschappelijke methode is gevolgd - als het geaccepteerd wordt in wetenschappelijke kring - als het peer reviewed is etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stel dat deze bronnen betrouwbaar zijn? Wat dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo ongeveer de enige reden waarom ik nog geen minister-president van Nederland ben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik anno 1920 roep dat we tuinsteden moeten gaan bouwen, dan maakt dat me niet meteen tot een planologisch orakel. Stel dat mensen een jaar of 50 onderzoek doen in allerlei richtingen, en er blijkt dat mensen zich beter voelen wanneer de principes achter dat idee nageleefd worden, dan wordt je echter een autoriteit, terwijl je eigen argumentatie nooit veranderde. Om maar eens Howard als voorbeeld te nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |