Advertentie | |
|
![]() |
|
lichaam: ben klein 1.55m, bruin halflang haar, bruine ogen, blanke huidskleur, "normaal" figuur
kleding: altijd wijde broeken (om ze dan ff geen skatebroeken te noemen ![]() en verder: neuspiercing, veel sieraden (8 armbanden, horloge, 7 ringen, ketting, 7 oorbellen), meestal vrolijk en als ik lach heb ik kuiltjes in mijn wangen ![]() |
![]() |
|
![]() |
lichaam:
1.65 m ongeveer 40 kg. ben vrij normaal gebouwt, slank maar niet eng dun ofzo, heb cup b (voor degene die het interreseert ![]() groene ogen donkerblond haar rond gezicht blonde wenkbrauwen scheve tanden kleding: niet echt definieerbaar; schoenen zijn altijd converse (heb 4 paar ![]() geest: tja, ben lichtelijk links georienteerd maar heb over bepaalde dingen rechts ideen, ga politicologie studeren, dus politiek interreseerd me erg. ben andersglobalist. probeer mensen altijd in hun waarde te laten maar van nature ben ik zo gebouwd dat ik snel over mensen oordeel, gelukkig kan dat altijd veranderen, heb slect gevoel voor humor, heb een grote bek en ben vrij grof in de mond (ben opgegroeid in friesland), ben nogal een tomboy(schrijf je dat zo??)schreeuw veel en wil vaak mijn gelijk, hou van discussies, beledig soms mensen als dat niet de bedoelng is, praat voor ik denk.
|
![]() |
-1m57,5( die halve centimeter doet het weer)
-52kg -bruin haar tot onder miijn schouders wat ik meestal los draag maar als het echt mijn voete uithangt steek ik het op, ik zou graag stukjes blauw erin wille maar daar zijn de oudjes het niet zo mee eens - kdraag altij losse jeansbroeke - t-schirts vaak besteld uit de large en truitjes met meestal een kap eraan -kheb geen piercing, alleen vanbove in mijn oor eentje maar dat telt ni mee zeker? nou da was het zo'n beetje -oh ja aan mijn voete globes, bijna vergete knuffels ashley |
![]() |
|
![]() |
Uiterlijk:
* 1,83m * 64kg * Blauwe ogen * Donkerblond haar, de planning is om het nu tot een studentikoze lengte te laten groeien. * Op het moment een gebruinde huid, als gevolg van 4 weken zon in Frankrijk. Kleding: Pantalons, bootschoenen, polo's, overhemden, klassieke truien, rugby truien. Dat was het wel zo'n beetje ![]()
|
hmz, iets van 1,77/78m ofzo
![]() ![]() op t moment kort ( < ![]() groen-grijze ogen labret, tongpiercing, neuspiercing, veiligheidsspelden en andere dingen door mn oren (ene gaatje moet ooit groot genoeg zijn om een navelpiercing doorheen te kunnen doen) binnenkort waarschijnlijk navelpiercing make-up; lijntjes rond mn ogen, soms wat oogschaduw of mascara brede haarbanden (van stof) streepjespanty's/kniekousen 3kwart skatebroeken zwart gecombineerd met wat fellere kleurtjes armbandjes fietskralenketting zilver kettingkje met hartje gekregen van mn beste vriendin ![]() skateschoenen |
![]() |
|
![]() |
1.65 m lang
55/60 kilo kortgeschoren haren (1/2 mm) (lekker makkelijk ![]() piercing aan de zijkant van mijn lip (ringetje) kledingstijl: baggy kleding
||
Citaat:
|
* blauwe ogen
* blond/bruin lang haar met krulletjes * 1.60 m (pff, me too short) ![]() * slank, 51 kg * Ik vind mezelf niet mooi, ik vind mezelf niet lelijk. * Kleding, euhm ik draag waar ik zin in heb. Ben geen meelopertje die dingen koopt omdat net iedereen op school hetzelfde draagt. Sorry maar da's gewoon dom! Ik draag eigenlijk alles. Spannende truitjes, losse truien, broeken met wijduitlopende pijpen, spannende broeken, rokjes, draag een beetje vanalles. Ik koop iets wanneer IK het mooi vind en wanneer IK me er goed in voel. Dat is voor mij het belangrijkste. * Volgens anderen ben ik een 'er braaf uitziend meisje met stoute gedachten. Waar zit dit nu halen?? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 18:12. |
![]() |
|
![]() |
Bruine ogen, blond/donkerblond haar dat'k vorige week in lange lagen heb laten knippen het is iets korter aan de voorkant( tot bijna aan me schouders) en dan loopt het rond vanachteren, kben 1,73 ofzo, tussen de 65 en 70 kg. kdraag stuk of 4 kettingkjes, 3armbandjes links, 2 armbandjes rechts + horloge. meestal draag'k spijkerbroeken met wijd uitlopende pijpen, gewone shirtjes meestal met me zwarte/donkerblauwe mexx/esprit vest. Soms draag'k ook wel rokjes enzo.
Verder is de kleur meestal paars ![]()
|
-lichte huidskleur (nu bruin door vakantie)
-stijl haar tot over m'n schouders (m'n haar wordt steeds donkerder, aan de puntje is het zowat blond, mensen denken dat ik het expres zo heb geverfd ![]() -vrij grote ogen blauw/groen -donkere wenkbrauwen -schoenmaat 36/37 (k'heb nogal kleine voeten) -1.58m -46.5 kg (+schoenen) -make-up heb ik niet veel op -sieraden: bijna altijd horloge om linker pols. wat (kralen) armbandjes, (bijna) altijd kettinkjes om, soms duimringen. Om ander vingers vind ik het irritand zitten -kleding --> tsja best verschillend eigenlijk. strakke, wijde t-shirts spijker broeken (ook wijd en smal) ik hou van felle kleurtjes, maar heb ook veel zwart-donkerblauw. Ja weet niet echt hoe ik het moet beschrijven ofzo. Ik draag bijna altijd gympies. het kan me niet echt schelen wat andere mensen ervan denken. (als ik met t-shirts met vlekken loop ofzo of een broek die veels te groot is)
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 20:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ehm, 1.67m ofzo, weeg teveel
![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens hem kom ik over als een braaf en lief meisje, sweet and innocent... hihi. Maar in real life ben ik volgens hem anders.... I'm sweet and innocent, maar euhm... what can I say, me likes to flirt.... zou een beetje die stoute gedachten moeten verklaren. Met wat verbeelding hé. ![]()
|
- ong 1.68
- rond de 55 kg en slank - Blond haar, krullend, kaaklengte, lekker nochalant vallend. - donkergroen/bruine ogen - lichte huidskleur, nu gelukkig bruiner. - make-up: vaak naturel bruin, soms lichtgroenig of paars maar altijd met wit gecombineerd. Verder beetje rouge, soms shimmer in goud/brons of wit. Lipgloss. Transparant, rose, bruin, rood/rose. Wenkrauwen zijn geepileerd en zijn nu wat donkerder geverfd. - gebruik veel nivea shimmer lotion (die nieuwe). Hou namelijk erug van shimmer! (maar dan wel subtiel he!) - kleding: ene keer nogal net. andere keer een dirty jeans broek met een truitje. Draag ook rokken maar dan wel 3/4. Ik houd van kleren die je echt vrouw maken om het zo maar te zeggen. Dus niet overlarge broeken en truien. Ik draag alles getailleerd. - schoenen: open schoenen, laarzen, gympen (puma's), - sieraden verschillen. Maar heb bijna altijd een goud kettingkje om. Verder draag ik een hele moderne titanium ring en nog twee andere goude ringen. Draag moderne titanium oorbellen en horloge. (sorry hou van modern en titanium) Nou dit vind ik wel meer dan genoeg over mezelf!
|
Verwijderd
|
* 1.70 m.
* blond haar tot over m'n schouders, gewoon steil * blauwe ogen * hele lichte huid, met hier en daar wat sproetjes (ik word best moeilijk bruin, al gaat het de laatste tijd wat sneller, nu verbrand ik niet meer zo snel) * make-up is altijd naturel. Ik houd niet van dichtgeplamuurd. Gewoon heel licht bruine oogschaduw en mascara. Soms labello ofzo, maar nooit lippenstift. * m'n kleding verschilt nogal. Mensen in mijn omgeving zeggen dat ik een aparte, leuke smaak heb, maar zelf vind ik het helemaal niet apart. Soms heb ik nette kleding aan, soms wat stoerder. Schoenen zijn wel meestal wat aparter. * sieraden draag ik vrij weinig. Ik draag altijd mijn horloge, en een ring. Heel soms heb ik een kettinkje om, een armband zelden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
* ong. 1.65m lang
* 48 kilo om es precies te zijn en ja ik weet dat dat weinig is! * grijs-blauwe ogen * make-up: kohlpotlood onder oog en eyeliner boven oog (uhm ja..) * kleding: meestal wijde broek met shirtje erboven (hoe gem.) maar toch hou ik wel (volgens mijn 'omgeving!) van apart (minder gem.) * schoenen: knalgeel ![]() * ow en blond kort haar (kort wil zeggen kaaklengte) |
![]() |
|
*1.89
![]() *dreadjuz!!! jaaaahhhhh eindelijk!! (sinds gisteren ![]() *groene ogen *stipje op mn hoofd *vind mijzelf te dik ...maja okee kleren (= makkelijker) *skatebroeken/ 'gewone' wijde broeken *hempjuz *jazjuz *of gewoon bandtrui ofzo *en mn jas is nu een spitfire vest haha andere dingetjuz *spikejuzhalsband *surfketting *chinees sterrenbeeld ketting (=rat...) van mn vriendje gekregen *engelse vlag hartje ketting *jamaica ketting *veterz om mn polsen * en heleboel zwarte armbandjes *jamaica armbandje jaahh *knijpersarmband (soms ketting ook) *stom kijkshop horloge (zilver) *rare ring uit italie met gaten erin okee dat was het wel...denkik ![]()
|
Verwijderd
|
(volgens mij heb ik hier al eens gepost, maar ik kan hem niet vinden... dus nog maar een keer.. of zo..)
lengte: 1.69 meter haar: bruin in laagjes, net boven schouders (maar ik ga zaterdag naar de kapper, en ik ga het paars of zwart verven) uiterlijke kenmerken: neuspiercing, bril kleding: veel kleur, wijde broeken, gekleurde rokken, veel fluwelen rokken en bloesjes, veel armbanden en kettingen, bijna altijd vergezeld met paarse doc's met felpaarse veters, streepjespanty's, zwarte rokjes... bla. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
-lang; 1.78m ofzo..
-donkerblond haar wat net over mn schouders valt, iedereen denkt altijd in de winter dat t bruin is, nu is het door de zon een beetje opgelicht..ziet er leuk uit ![]() -normaal postuur -mooi kleurtje nu -kleding: combinatie van stijlvol en sportief.
|
Verwijderd
|
1.76 lang ofzo
Beetje mollig Bruin golvend/krullend haar tot 10 cm over m'n schouders Zichtbare delen van m'n lichaam zijn beetje bruinig Grijs-blauwe ogen met geel/bruinig randje om m'n pupil En ik heb altijd wat anders aan... Kan niet kiezen tussen al die hokjes ![]() Maar ben eigenlijk redelijk onopvallend, gewoon gewoon ofzo :/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken via msn??!?? franky | 114 | 12-11-2005 17:39 | |
Lifestyle |
commentaar topic vixen | 500 | 28-08-2005 20:36 | |
De Kantine |
hoe zie jij eruit in shouthpark? HandigeHarry | 186 | 18-10-2004 16:13 | |
De Kantine |
Hoe zie jij de toekomst/jouw toekomstvisie? Last_Mohican | 47 | 09-04-2004 08:08 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit als je alleen thuis bent? Auntie M | 63 | 04-11-2003 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 |