Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 12-04-2007 @ 12:19 :
Een vrouw tegen een bejaarde vrouw (haar moeder, waarschijnlijk):
"Iets nieuws is natuurlijk altijd leuk, he? En ik heb liever dat je je geld nu aan jezelf opmaakt dan dat ik het straks krijg."
Mijn oma heeft serieus de neiging niks uit tegeven omdat het anders zielig is voor dr kinderen. Wel goed dan dat die vrouw dat zegt. Als die oma dat nodig had

OT:
Meisje: Opeens heb je het, je wordt homo!
Ander meisje: ja wat een eikel is het toch.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 19:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2007, 21:04
Bongalientje
Bongalientje is offline
een meisje aan de telefoon:

Ik heb dus echt een pechdag, mijn band is lek, de hak van mijn schoen gebroken en mijn hele been ligt open. Ik kom dus wat later. Maar ik kom wel.

Ze stond vrolijk in de h&m bikini's te zoeken Dus ze zeurt!
Oud 12-04-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 22:04 :
een meisje aan de telefoon:

Ik heb dus echt een pechdag, mijn band is lek, de hak van mijn schoen gebroken en mijn hele been ligt open. Ik kom dus wat later. Maar ik kom wel.

Ze stond vrolijk in de h&m bikini's te zoeken Dus ze zeurt!
of ze had gewoon geen zin om naar diegene toe te gaan en verzon maar meteen drie smoesjes

ik ving vandaag geen vlagen van gesprekken op. Oh ja toch, gisteravond, twee huisgenotes van me die hoogst verbaasd waren dat ze elkaar op de stoep voor het huis tegenkwamen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik weet weer wat er grappig was.

Een jongen en een meisje zitten een in een koffieding.
Zegt de jongen: sorry, het is gewoon niet zoals het was. Ik denk dat we beter uit elkaaar kunnen gaan.
Meisje: Wat bedoel je?
Jongen: Eigenlijk maak ik het uit.
Meisje: JA als je zo doet vind ik je echt niet leuker, ik zou maar wat liever doen als ik jou was. Anders maak ik het uit hoor.

Jongen: Sorry, schat.

Oud 12-04-2007, 21:35
Verwijderd
'Oh, mevrouw, ik dacht dat u iemand anders was'
zei een man in de supermarkt terwijl hij z'n boodschappen stond in te pakken. Hij keek niemand aan ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:37
Verwijderd
Ohja eergisteravond een man op straat, die schreeuwde "Óke! Óke! Okééé! Okééé! Óke! Óke! Óke! Óke! Okééé! Óke! Okééé! Óke! Óke! Óke!"
En toen was het een paar minuten stil
en toen kwam er nog één 'Okééé!'
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:39
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-04-2007 @ 22:35 :
'Oh, mevrouw, ik dacht dat u iemand anders was'
zei een man in de supermarkt terwijl hij z'n boodschappen stond in te pakken. Hij keek niemand aan ofzo
ohw dat had ik ook.
Komt zo'n vrouw om me nek hangen,..,Heey lief, ik kon je niet vinden..
Oud 12-04-2007, 21:47
Verwijderd
In de bieb zie ik vaak een man die in zichzelf praat, en soms zegt hij echt bizarre dingen;
'Aaaah, nu heb ik 'm!!' en dan 'Ik draai ze allemaal de nek om!!'
Sommige mensen vinden hem eng, maar ik vind hem wel lief, hij doet geen vlieg kwaad en is ook niet enorm luidruchtig... en hij lijkt op m'n vader

(Mijn man had hem ook eens gezien, zonder dat ik ooit over hem gepraat had ofzo, en toen noemde hij hem 'Bobje' en zo noemde ik hem ook )
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:50
Verwijderd
Ik praat wel eens in mezelf in winkels ofzo dan zoek ik iets onvindbaars, en dan heb ik het gevonden, en dan zeg ik 'Aha!'. Of dan sta ik een kaas uit te kiezen, en dan zeg ik 'Deze? Of die, die is ook wel lekker. Nee deze'. Dat soort dingen. Maar gelukkig praat ik niet zo hard.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2007 @ 22:50 :
Ik praat wel eens in mezelf in winkels ofzo dan zoek ik iets onvindbaars, en dan heb ik het gevonden, en dan zeg ik 'Aha!'. Of dan sta ik een kaas uit te kiezen, en dan zeg ik 'Deze? Of die, die is ook wel lekker. Nee deze'. Dat soort dingen. Maar gelukkig praat ik niet zo hard.
Dat vind ik cool. Dan ben je heel zelfverzekerd waarschijnlijk?

Ik durf amper de kat te roepen als ik alleen ben, of mee te zingen met een liedje als ik alleen ben
Oud 12-04-2007, 21:52
Verwijderd
Nee ik ben gewoon gemiddeld zelfverzekerd en bij onbekenden zelfs wat verlegen. Maar ik ben gewoon verstrooid ik heb dan niet echt door dat ik hardop praat.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:02
Verwijderd
Dat doe ik ook altijd
En soms zing ik zelfs een beetje hardop mee met m'n muziek (Maar vooral geneurie hoor )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:14
Verwijderd
Het was niet echt interessant maar wel heel schokkend. Er waren twee jongens op het station het aan het hebben dat het zo heel ideaal weer was voor terrasjes en toen zei op een gegeven moment een van die jongens:

"Dit is echt ideaal weer om naar mooie vrouwen in korte rokjes te kijken en dan aan hun kut te gaan rukken"
omg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
leekah schreef op 13-04-2007 @ 22:14 :
Het was niet echt interessant maar wel heel schokkend. Er waren twee jongens op het station het aan het hebben dat het zo heel ideaal weer was voor terrasjes en toen zei op een gegeven moment een van die jongens:

"Dit is echt ideaal weer om naar mooie vrouwen in korte rokjes te kijken en dan aan hun kut te gaan rukken"
omg
Omfg

Had je een rokje aan?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 22:18 :
Omfg

Had je een rokje aan?
nee

Maar het was nog steeds omg En ik stond voor die jongen op een drukke roltrap
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
leekah schreef op 13-04-2007 @ 22:19 :
nee

Maar het was nog steeds omg En ik stond voor die jongen op een drukke roltrap
Wees blij dat ie niet onder je stond terwijl je wčl een rokje aanhad
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 22:21 :
Wees blij dat ie niet onder je stond terwijl je wčl een rokje aanhad
True.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:36
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2007 @ 22:50 :
Dat heb ik vaak op de fiets. Als er auto's dubieus doen, dan zeg ik zoiets als 'ja, of je rijdt door, of je stopt!!'. Of dan zeg ik in mezelf, ok, die auto gaat naar links. *REM!* 'JA.. OF NIET!!'. 'Anders geef je effe richting aan!!'

Mensen kijken wel vreemd dan

En in de zomer hebben ze raampjes open, dus dan moet je het niet te hard roepen
Oud 13-04-2007, 21:47
Ann
Ann is offline
Er zaten drie vrouwen in de trein allemaal door elkaar heen te praten en ze verstonden elkaar ook nog

vrouw 1: ja en die stijn en gijs die mochten dus samen naar de stad en blablabla
vrouw 2: ik kan mijn eerste keer alleen de stad nog goed herrinneren
vrouw 3: verteld over haar moeder

=/
Oud 13-04-2007, 22:23
Skilly
Skilly is offline
In de bieb student aan de telefoon:

Ja maar je heb ze in het engels en nederlands.
...
Welke scriptie bedoel je dan?
...
O, ja maar dan spreek ik je later oke want ik ga nu trainen.
...
Dat ik je later bel want ik ga trainen.
....
Ja hoooi

En pakt hij weer de volgende boek van de plank of bedoelde hij dat met trainen
Oud 17-04-2007, 11:20
Verwijderd
Jongen en meisje van 5 -6 jaar:
Meisje: Wil je weten wat mijn lievelingsgetal is?
Jongen: Nou..
Meisje: 15! Weet je waarom?
Jongen: Nou..
Meisje: Een vriendin van mij is 15 en die lijkt op Britney Spears!
Jongen: Niet waar!
Meisje: Dan niet, *whatever*

Babbelbox Man Bijt Hond:
'Ja, ik had een relatie met een jongen van elf maanden..'
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 13-04-2007 @ 22:36 :
Dat heb ik vaak op de fiets. Als er auto's dubieus doen, dan zeg ik zoiets als 'ja, of je rijdt door, of je stopt!!'. Of dan zeg ik in mezelf, ok, die auto gaat naar links. *REM!* 'JA.. OF NIET!!'. 'Anders geef je effe richting aan!!'

Mensen kijken wel vreemd dan

En in de zomer hebben ze raampjes open, dus dan moet je het niet te hard roepen
Haha, oh, dat doe ik echt heel erg. En dan vooral als ze het kunnen horen zodat ze weten wat ze fout doen. Zo van, "In sommige landen is het gebruikelijk om richting aan te geven als je afslaat." Of tegen een vriendin ofzo, "Hé, daar heb je weer zo iemand die vrijstelling heeft gekregen van de verkeersregels." Lekker irritant, levert veel vuile blikken op.

En mijn vriendje lacht mij altijd uit omdat ik voor dieren invul wat ze denken. Leuk als je in de Apenheul loopt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2007 @ 13:20 :
Haha, oh, dat doe ik echt heel erg. En dan vooral als ze het kunnen horen zodat ze weten wat ze fout doen. Zo van, "In sommige landen is het gebruikelijk om richting aan te geven als je afslaat." Of tegen een vriendin ofzo, "Hé, daar heb je weer zo iemand die vrijstelling heeft gekregen van de verkeersregels." Lekker irritant, levert veel vuile blikken op.

En mijn vriendje lacht mij altijd uit omdat ik voor dieren invul wat ze denken. Leuk als je in de Apenheul loopt
Ai, dit doe ik ook

'wat snap je niet aan het concept fietspad?!'

Wordt inderdaad niet erg gewaardeerd...
Oud 17-04-2007, 12:34
Uice
Uice is offline
Ik heb ontdekt dat toeristen op het fietspad op een gegeven moment wel uitwijken als je gewoon recht op ze af fietst en in niets laat blijken dat je ze waarneemt.
Oud 17-04-2007, 12:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Juice schreef op 17-04-2007 @ 13:34 :
Ik heb ontdekt dat toeristen op het fietspad op een gegeven moment wel uitwijken als je gewoon recht op ze af fietst en in niets laat blijken dat je ze waarneemt.
Ik heb altiijd de nijging om niet te wijken!
Maar doe het dan toch maar wel

2 jongetjes van 10 ongeveer(=misschien 8 misschien 12 maar echt niet ouder!)

jongetje 1: Trouwens, je weet toch nog die boomhut die we vorig jaar hebben gemaakt?
jongetje 2: knikt:
jongetje 1: ik heb carrien ontmaagd daar.
Jongetje 2: Ohw daar heb ik het ook met Lisa gedaan.

* *
Ik denk dat ik het verkeerd verstond, of deze jongetjes stiekem heeel veel ouder dan groot waren.
Oud 17-04-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 17-04-2007 @ 13:22 :
Ai, dit doe ik ook

Hah, dat doe ik ook
Laatst zat ik achter op een fiets en toen kwam er iemand heel dicht achter ons aan steppen, heel irritant ook. Daar moest ik natuurlijk iets van zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 17-04-2007 @ 13:47 :

2 jongetjes van 10 ongeveer(=misschien 8 misschien 12 maar echt niet ouder!)

jongetje 1: Trouwens, je weet toch nog die boomhut die we vorig jaar hebben gemaakt?
jongetje 2: knikt:
jongetje 1: ik heb carrien ontmaagd daar.
Jongetje 2: Ohw daar heb ik het ook met Lisa gedaan.

* *
Ik denk dat ik het verkeerd verstond, of deze jongetjes stiekem heeel veel ouder dan groot waren.
Zo'n soort gesprek ving ik een keer op in de trein. Twee meisjes hadden het ook over ontmaagd worden en wie ze nu wel eens wilden hebben enzo. Ik dacht dat ze 20 waren, tot een van hen aan de ander vroeg wanneer ze uit mocht gaan. 'Nou, mijn moeder vindt dat het nu wel mag, maar mijn vader vindt dat ik pas op m'n 15de mag. Dus nu hoop ik dat ik vanaf m'n 14de al mag, want dat is over twee maanden.' En het andere meisje ging er op in;'Shit, ik mag pas vanaf m'n 16de, dat duurt nog 3 jaar ' En toen gingen ze het over huiswerk hebben en wist ik zeker dat ze allebei 13 waren En serieus, want zo goed kan niemand acteren.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-04-2007 @ 13:47 :
Je moet gewoon wachten tot echt het laatste moment en dan heel hard remmen als je ongeveer drie centimeter voor ze staat.
Oud 17-04-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 17-04-2007 @ 13:22 :
Ai, dit doe ik ook

Oh ik ben dan zo braaf dat ik ook met de fiets altijd voor zebrapaden stop als daar iemand over wil steken, maar het gebeurt echt enorm vaak dat die mensen daar dan gewoon maar een beetje knullig staan te wachten en me verbaasd aankijken, en dan zeg ik "het is een zebrapad he" en dan kijken ze nog verbaasder en steken ze maar over. Ik ben dan altijd bang dat ze helemaal niet van plan waren om over te steken maar ja, waarom zou iemand anders aan een zebrapad naar de overkant van de straat staan te kijken?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 09:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vrouw in de trein: "Hahahaha, dat is een moedervlek, je hebt het verkeerd gedaan, nu zit er daar een gaatje!"

Het ging over oorbellen en zo, het klonk alsof zo'n man bij zo'n vrouw ter plekke gaatjes aan het schieten was, maar dat zal wel niet

Even later vrouw nummer drie: "O ja, want tongpiercings, die groeien heel snel dicht hč. Net als bij een salamander, weet je wel, als hun staart afvalt."
Oud 20-04-2007, 20:14
Daboman
Daboman is offline
Onderweg naar het treinstation kom ik langs een wegversperring voor fietsers. Er staat een bord "fietsers op voetpad". Ik fietste dus op de stoep.

Voetganger roept: "Dit is godverdomme een voetpad".
Reageren

Regels voor berichten