Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 23-02-2007 @ 18:16 :

Als je op date gaat met een jongen, en die jongen vraagt of je bij hem thuis of bij jou thuis nog iets wil drinken, waarom denk je dat 'ie dat doet?
toch mooi, die vrouwelijke naïviteit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 17:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-02-2007 @ 18:16 :

Euh? Dus als jij je stierlijk verveelt, erachter komt dat hij niks voor je is, en eigenlijk liever iets anders gaat doen, dan blijf je gewoon? netjes zeg, ik heb nog een een jongen in m'n team zitten die iemand als jij kan gebruiken.

als je iets afspreekt, dan loop je toch niet zomaar weg..... extra lang afspreken doe je ook niet..

Als je op date gaat met een jongen, en die jongen vraagt of je bij hem thuis of bij jou thuis nog iets wil drinken, waarom denk je dat 'ie dat doet?
[/QUOTE]
ze gingen samen boodschappen doen en eten..d at is heel anders dan na een date 'een drankje' doen thuis
Oud 23-02-2007, 17:37
Dott
Dott is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 21-02-2007 @ 08:42 :
Mijn ergste date.. ja.. was nogal een afgang voor mij

Een klasgenoot die ik regelmatig op msn sprak begon ik wel meer dan gewoon boeiend te vinden, en na veel vage gesprekken kwam ik erachter dat het wederzijds was.
We gingen samen naar de bios, en ik dacht, ach dit gaat wel lekker weet je.. hij legde zijn hand op de mijne enz.
Nou ja hij is nog ff bij me thuis geweest om wat te drinken en toen ging hij weg.
Volgende dag op msn vroeg ik of hij zin had om langs te komen, krijg ik het commentaar: ja hallo, ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet leuk ofzo hoor..

Auw.. erg pijnlijk.. volgens mij hebben mijn klasgenoten hem onwijs belachelijk lopen maken ofzo, want ik snap er nog steeds niks van
OMG.. gister open dag op school.. liep hij daar ik wou wel door de grond zakken !!
vroeg ie of ik nog een keer met hem naar de bios wilde.. ik: ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet meer leuk ofzo..
Oud 23-02-2007, 17:45
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
moschino schreef op 23-02-2007 @ 14:39 :
foundation is iets anders dan een coverstick. Foundation is vies, maar als je een pukkel hebt dan is het echt niet erg om dat weg te werken met een coverstick. Graag zelfs! Wil je dan geen jongen die moeite doet voor jou om er leuk uit te zien?
hehe daar denk ik net iets anders over...foundation is trouwens helemaal niet vies als je het goed aanbrengt en in de juiste kleur koopt, dat je niet zo'n oranje hoofd krijgt. En tuurlijk wil ik een jongen die moeite doet er goed uit te zien, dat is hartstikke leuk, maar er is een grens, en die is bereikt wanneer ik een kusje op zn oog geef (hij had dat spul op zn wallen gesmeerd) en ik vervolgens camou op mn lippen krijg Evenzo als met pukkels...dat hoort niet voor een jongen om ze te verbergen, omdat coverstick alleen een natuurlijke look geeft, in combinatie met de juiste foundation en een dun laagje poeder, anders zie je het veel te duidelijk zitten.
Oud 23-02-2007, 18:06
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
dext0r schreef op 23-02-2007 @ 17:53 :
Ok, misschien moet iemand mij even wakker schudden.

[in maatje groot]MAAR WAAROM STAAT ZO IEMAND NOG IN JE MSN LIJST????[/maatje groot]
[SIZE=0.5]of heb je hem niet geblokt.[/SIZE]
Neuh ik heb geen last van hem.

En @Bartezz: vrouwelijke naiviteit? Je onderschat me!
Kan het niet zo zijn dat ik aan t begin van die date (zo'n beetje tot de supermarkt) wellicht ook wel zin had in meer dan alleen eten? Het is pas achteraf dat ik me realiseerde hoe vervelend hij deed bij het shoppen, de verveling sloeg pas toe toen hij aan het koken was en het kwartje van die sleutel viel pas toen hij m aanbood. Wie denkt eraan dat een jongen je zo snel al een sleutel aan gaat bieden?
Oud 23-02-2007, 18:25
MikeyMo
MikeyMo is offline
Niet echt een date, maargoed, toch wel erg grappig om te vertellen.

Ik had pas een vriendin, een paar jaar geleden. Ze was voor de eerste keer (of ergens in die richting) bij mij thuis en ze zat op de wc. Ik zat boven op mijn kamer, en mijn broertje dacht dat ik op die wc zat. Hij was in een droge bui dus hij begon op de deur te trommelen (waar een matte ruit bovenin zit) en te roepen "dat hij me wel zag zitten daar op de wc". Mijn vriendin kende hem nog niet en ze wist echt niet wat haar overkwam.

Het mooie is dat mijn broertje ook op dit forum zit en dat hij dit verhaal maar al te goed kan herinneren. Maar ik zal zijn naam maar niet noemen.
Oud 23-02-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 23-02-2007 @ 19:06 :
Neuh ik heb geen last van hem.

En @Bartezz: vrouwelijke naiviteit? Je onderschat me!
had het niet over jou, meer over de vrouw in het algemeen..

had jouw verhaal nog niet gelezen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 00:13
Metal
Metal is offline
Doet dat dan maar snel. Haha, die gast is briljant.
Oud 24-02-2007, 11:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2007 @ 01:13 :
Doet dat dan maar snel. Haha, die gast is briljant.
Ons lichtend voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:04
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 23-02-2007 @ 18:28 :
toch mooi, die vrouwelijke naïviteit
Als ik het zou doen, zou het voor het drinken zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:05
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 23-02-2007 @ 18:37 :
OMG.. gister open dag op school.. liep hij daar ik wou wel door de grond zakken !!
vroeg ie of ik nog een keer met hem naar de bios wilde.. ik: ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet meer leuk ofzo..
Beetje slap om exact zo zwak te reageren als hij. You're better than that! =)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 24-02-2007 @ 13:05 :
Beetje slap om exact zo zwak te reageren als hij. You're better than that! =)
Ach welnee, perfecte reactie was het
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:16
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-02-2007 @ 17:00 :
Inderdaad, ze moest hem eens goed terugpakken dit was het ideale moment.

Geweldig topic trouwens, ik lees er graag in.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 00:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
weinig mensen die dates plaatsen,

ik hoorde laatst een heel rare (mijn beste vriendinnetje)
ze had een date en ze bleef bij hem slapen heel gezellig enzo maar de volgende ochtend moest hij werken
Hij ging weg en zei tegen haar dat ze best kon blijven liggen, als ze de deur maar goed dicht trok. Ze heeft thuis geen computer dus ze mocht daar nog even aan een school-iets werken voor ze weg ging ook (het was niet echt een date, ze zijn vaker samen)

Dus zij heeft haar schoolwerk gedaan en checkt nog snel der mail, staat er een heel lieve mail van haar ex vriendje op (met wie ze eigelijk opnieuw wilde beginnen)
ze wilde hem aan mij laten lezen. Dus print ze hem uit.

Naja alles goed enzo, ze pakt haar spullen en vertrekt
maar die brief van haar ex, over hoe leuk het de maandag er voor was en dat hij haar net zo mist als zij hem, ligt nu nog steeds uitgeprint bij die jongen op bed

blunder
Oud 01-03-2007, 09:09
Poffertje
Poffertje is offline
Auw... die is pijnlijk..

... Mijn ergste, date met een jongen die achteraf een vriendin heeft en zich alleen af vroeg of ik een derde persoon in bed wil zijn
Oud 02-03-2007, 11:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 01-03-2007 @ 10:09 :
Auw... die is pijnlijk..

... Mijn ergste, date met een jongen die achteraf een vriendin heeft en zich alleen af vroeg of ik een derde persoon in bed wil zijn
is der eigen fout, dat is gewoon stom!

dat wilde je niet?!

ik heb het hele topic uitgelezen en nu post niemand meer, ik ga posters zoeken
Oud 02-03-2007, 11:15
dallie
dallie is offline
Citaat:
Auw... die is pijnlijk..

Schraal
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:07
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 12-02-2007 @ 17:57 :
Mijn ergste date was met een jongen van mijn school die op dezelfde schoolbus zat als ik. Ik vond hem wel leuk om te zien, we raakten aan de praat en spraken af om eens iets te gaan drinken. In het cafe liep het al verkeerd. Midden in een gesprek stond hij op, liep naar bar en bestelde alleen voor zichzelf een drankje. Niet dat hij mij hoeft te betalen, maar je vraagt toch of je date ook iets wilt? Toen ben ik maar met een frons opgestaan om mijn eigen drankje te gaan bestellen (de barman vond het hilarisch overigens).
Vervolgens wou hij gaan dansen, de tweede ramp. Hij stond heel bizar te springen en kei ver met zijn armen te zwaaien. Ik stond daar een beetje van "ehh, doet hij dat nu voor de grap?" Ik maakte toen een plagerige opmerking over zijn dansstijl en gaf vervolgens een schouderklopje van "grapje hoor". Wat hij opvatte als een teken van "PAK MIJ!!" dus hij greep me vast bij beide schouders en ramde bruut zijn tong in mijn keel. Ik heb daar ongeveer een kwartier staan vechten voor mijn leven en moest vervolgens vlug naar huis (gee, look at the time, gotta go). Tot overmaat van ramp stuurt hij me bij thuiskomst een smsje van "ik vind je wel een leuk meisje maar ik heb niet zoveel behoefte aan een serieuze relatie op dit moment, sorry als ik je gevoelens kwetst." EXCUSEER?
whahaha!
Oud 02-03-2007, 23:13
mookid
mookid is offline
ik had twee jaar geleden met een jongen gezoend met uitgaan op mijn verjaardag.
het was een hele leuke avond en hij zag er onwijs heet uit.
hij ging mee naar huis en dat was ook best gezellig.
de volgende dag stuurde hij een smsje 'ikkee vond het een hele leuke nacht'.
het was koninginnedag en ik stond daar met mijn telefoon in mijn hand met een verbijsterd gezicht 'ikkee'??????
toch ging ik daarna nog een keer naar hem toe, een soort 2e date.
hij dronk een biertje en vroeg nul keer of ik wat wilde drinken, dus toen heb ik zelf maar wat gepakt.
hij boerde en als excuus zei hij dat hij dat ook had gedaan als hij alleen was DUS ook als ik er was.
toen ging hij lucht gitaar spelen met een soort sprongetjes erbij, en ik keek net zo verbijsterd als bij het 'ikkee' smsje.
hij had ook stopwoorden als jammer de bammer, en ik sliep met mijn hoofd naast een asbak.
de volgende ochtend gingen we naar de tram en nog even naar een bakker waar hij 'chococroissantjes' ging kopen (kutwoord), daar was zijn broek zo afgezakt dat hij onder zijn bil hing, en ik probeerde te doen alsof ik er niet bijhoorde.
hij poetste ook volgens mij nooit zijn tanden en hij dacht dat hij een soort fashionable kurt cobain was.
ik kwam er ook na een tijdje achter dat zijn tatoeage dezelfde was als die van de zanger van incubus.
volgens mij was hij ook nooit verder gekomen dan de boeken van carry slee.
huuuu drama, dat had ik niet verdiend.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 23:53
Luna
Luna is offline
Citaat:
mookid schreef op 03-03-2007 @ 00:13 :
en ik sliep met mijn hoofd naast een asbak.
.
een spreekwoordelijke asbak?!
Oud 03-03-2007, 00:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
hahaha lies omg
Oud 03-03-2007, 10:19
mookid
mookid is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-03-2007 @ 00:53 :
een spreekwoordelijke asbak?!
een echte en tegen die tijd was ik al zo moe van hem geworden dat ik alles op me af heb laten komen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 10:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-02-2007 @ 17:00 :
dank u vond het zelf ook wel ff leuk
Oud 03-03-2007, 10:42
Jones
Citaat:
Auw... die is pijnlijk..

Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 10:42
Jones
Citaat:
mookid schreef op 03-03-2007 @ 00:13 :
de volgende dag...
Daar gaat het natuurlijk al fout.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 17:16
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-02-2007 @ 19:34 :
Kortzichtig? Prft, ik gebruik al geen foundation, als een gozer dat doet kan hij van mij ook de boom in. Er zit een grens aan acceptabele uiterlijke verzorging en dit is daar ver voorbij
Oud 04-03-2007, 01:44
TopDrop
TopDrop is offline
Voor zover dit onder 'dates' valt. Niet echt eigenlijk, maar goed.

Studiereis 5vwo (en 4havo, maar daar gaat t nu niet om ) naar Rome. Veel gezien, veel gedaan, veel met andere mensen uit de groep opgetrokken die ik nog niet (zo goed) kende). Zat ook een meisje bij en we konden het wel goed met elkaar vinden. Het klikte goed en we waren de laatste paar dagen vrij vaak samen (de reis duurde totaal maar een midweek). Verder niet zoveel gebeurd (ook niet zoveel kans voor gehad door het drukke programma). De terugreis in de bus was redelijk knuffelig etc.

De hele week daarna hadden we meivakantie en we wilden wel wat afspreken, maar zij wilde niet dat haar ouders er iets van af zouden weten. Nou goed, wat jij wilt. Steeds wat afgesproken maar toch weer door haar uitgesteld, net zolang tot de vakantie voorbij was. Ze begon ook steeds 'vager' te doen.

Die maandag na de vakantie heeft ze me op school compleet genegeerd. Liep me gewoon voorbij. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik maar een mail gestuurd en toen antwoordde ze dat de studiereis misschien wel 'te leuk' was, en we nu weer terug waren in de 'echte wereld', en we het te druk hadden met school, en geen tijd voor elkaar, maar het lag niet aan mij, en bladibla...

Nooit meer contact gehad. Wat opzich vreemd is, want als je het door school al te druk hebt voor een normale vriendschap..
Oud 04-03-2007, 10:02
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 04-03-2007 @ 02:44 :
Die maandag na de vakantie heeft ze me op school compleet genegeerd. Liep me gewoon voorbij. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik maar een mail gestuurd en toen antwoordde ze dat de studiereis misschien wel 'te leuk' was, en we nu weer terug waren in de 'echte wereld', en we het te druk hadden met school, en geen tijd voor elkaar, maar het lag niet aan mij, en bladibla...

Nooit meer contact gehad. Wat opzich vreemd is, want als je het door school al te druk hebt voor een normale vriendschap..
Duidelijker kan niet. Ze wilde je niet. En ze gebruikte 'geen tijd' als excuus om je dat op een vriendelijke manier duidelijk te maken.
Oud 04-03-2007, 13:32
poirot
poirot is offline
Mijn ergste date was een dubbeldate toen ik in 4 havo zat. Laatste 2 uur Aardrijkskunde gemist om samen met mn vriendinnetje te gaan voorbereiden. De jongens met wie we gingen afspreken waren broers zeiden ze, ookal hadden ze andere achternamen en leken ze niet opelkaar. De zaterdag ervoor hadden we al allebei met ze gezoend ( naast elkaar staand ) en die dinsdag gingen we met ze afspreken, bij hun thuis. Ten eerste waren ze een half uur te laat toen ze ons op kwamen halen op een plek waren we af hadden gesproken. Ten tweede negeerde mijn date me eerst een halfuur ( het was wel de knappe van de 2 !!! ) en toen we bij hun huis aankwamen zat er nog een derde gast binnen. Die man was een jaar of veertig en had lang haar. Nou wij gezellig op de bank zitten en mijn date zet de cd van 50ct op. Mijn vriendinnetje wordt vervolgens door haar date mee het balkon op genomen en daar wordt ze wild door de lelijke broer gezoend. Ik zat op de bank met de knappe broer en wij beginnen ook maar te zoenen uit verveling, ondertussen zit die veertigjarige man nog steeds op een stoel naar ons te kijken. Ik met mn rug naar m toe. Mijn date wordt steeds handtastelijker en ik heb er eigenlijk geen zin in dus sta op om drinken te pakken en DAN zie de veertigjarige man met zn hand zn kruis aan het kneden en verlekkerd kijken.

Toen heb ik gedaan of ik niets zag, 5 minuten later mn vriendinnetje meegekregen en weggevlucht onder het mom; we moeten huiswerk maken.

Later bleek ook nog dat mijn date anderhalf jaar jonger was dan ik en n paar jaar later hoorde ik via via dat hij grootverbruiker van coke was en ook een tijd in de Jeugd?gevangenis heeft gezeten omg

De date van mijn vriendin kreeg een jaar daarna overigens een dochtertje terwijl hij zelf 17 of 18 was
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 14:32 :
Mijn date wordt steeds handtastelijker en ik heb er eigenlijk geen zin in dus sta op om drinken te pakken en DAN zie de veertigjarige man met zn hand zn kruis aan het kneden en verlekkerd kijken.

Toen heb ik gedaan of ik niets zag, 5 minuten later mn vriendinnetje meegekregen en weggevlucht onder het mom; we moeten huiswerk maken.
gatverdamme man
Oud 04-03-2007, 14:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 14:32 :
Mijn ergste date was een dubbeldate toen ik in 4 havo zat.

Later bleek ook nog dat mijn date anderhalf jaar jonger was dan ik en n paar jaar later hoorde ik via via dat hij grootverbruiker van coke was en ook een tijd in de Jeugd?gevangenis heeft gezeten omg

De date van mijn vriendin kreeg een jaar daarna overigens een dochtertje terwijl hij zelf 17 of 18 was
aah... iel foutje?!

ik heb een keer geprobeerd een vriendinnetje aan een leuke jongen te koppelen.. maar ze durfde geen blinddate dus ging ik mee en een vriend van die jongen ook!

We gingen ergens wat drinken, maar ik had van te voren een feestje gehad en was al aangeschoten voordat ik bij de 'date' aan kwam! Het was heel gezellig maar het koppel gedeelte van de avond kwam er niet zo van.
Dus ging ik heel subtiel proberen weg te gaan met die andere jongen en haar naast de leuke jongen te laten zitten enzo.

Maar omdat ik zo veel gedronken had werd ik niet zo lekker en wilde even naar buiten, ik zei heel ssubtiel tegen de vriend of hij mee naar buiten ging, dan zaten zij alleen! Maar de jongen die ik wilde koppelen ging mee naar buiten, en ik ging bij hem achter op de fiets en hij bracht mij thuis, zooo lief.

Het koppelen is dus nooit gelukt want hij ging niet voor haar !

Nu ik er over na denk koppel ik nooit goed..
Het was overigens niet mijn ergste date
wel die van haar ben ik bang :$

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 14:27
poirot
poirot is offline
Ach ik heb gelukkig nooit meer iets van die jongen gehoord
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 16:26
blondaapje
blondaapje is offline
geen date, wel drama
ik had op een festival een jongen leren kennen, aardige jongen. toen ik hem later nog eens op een foto zag dacht ik 'hee toch wel leuke jongen!' (ik was een beetje dronken op dat festival)
dat had ik tegen een vriendin gezegd en die vertelde dat helaas enthousiast tegen de vrienden van die jongen, waardoor dei jongen dat ook wist.

toen ik die jongen later in het echt zag en sprak, bleek hij een leeghoofd die ook nog niet knap was. máár, hij was in de waan dat ik hem geweldig vond, helaas.

een week later was hij op hetzelfde feest als ik. ik deed dus mijn uiterste best hem te ontlopen zodat hij me niet zou zien. de vriendin die zo enthousiast had lopen praten met zijn vrienden, was, helaashelaas, erg dronken. ze vond het dus een perfecte grap om, op het moment dat ik even niet oplette, het zal de drank geweest zijn, mij in de armen van de beruchte jongen te duwen. ik vond het wel erg onbeschoft om weer meteen weg te lopen aangezien hij meteen enthousiast begon te dansen. ik dansde dus maar even mee.

tot ik zag dat hij me wilde gaan zoenen. uit voorzorg wilde ik mijn hoofd richting zijn schouder bewegen zodat we elkaar neit aan hoefden te kijken tijdens het dansen. hij vatte deze hoofdbeweging op als een teken dat hij zijn tong in mijn keel kon duwen, en deed dit enthousiast. hij ging tekeer als een centrifuge en ik wist niet hoe gauw ik weg moest komen. tot overmaat van ramp hield hij mij stevig vast zodat er haast geen ontkomen aan was. op het moment hij verslapte ben ik er direct vandoor gegaan.

mijn vrienden lagen slap van lachen, ik iets minder.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 17:04
Peacefully
Peacefully is offline
heb je even.

zie het maar als wat lui waarvan ik dacht: nou, die zijn helemaal geweldig (dat ook gaan zeggen tegen ze) dan ze meemaken zoals ze echt zijn, dan stevig tegenvallen, we duidelij NIET op 1 lijn zitten, absoluut niet kunnen zoenen en dan van die smsjes sturen dat ze me leuk vinden en of we niet nog een keer kunnen afspreken.

NEEN

ik ben voorzichtig geworden en ik heb geen zin meer in dates
Oud 04-03-2007, 22:16
blondaapje
blondaapje is offline
haha oja! ik bedenk me ineens weer wat
ik was een keer uitgeweest in een andere stad dan waar ik normaal uitga, met vrienden. we waren flink dronken en raakten met jan en alleman aan de praat. op een gegeven moment stond ik een hele tijd met 1 jongen te praten, en we hadden telefoonnummers uitgewisseld, gedanst, gek gedaan, weet ik veel. de volgende dag wist ik er vrijwel niets meer van, de alcohol had zijn best gedaan.
hij smste dat hij het leuk vond etc en of we nog een keer wat gingen drinken. ik dacht, volgens mij heb ik een leuke avond gehad, dus hell, waarom niet.
wij wat drinken, begon gezellig, tot hij naar allemaal dingen in mijn leven begon te vragen waar ik niets van wist. hoe het met mijn studie geneeskunde ging (ik zat pas in de 4e klas), hoe het met mijn zusje ging (dat bleek om mijn beste vriendin te gaan). blijkbaar had ik die avond nogal veel onzin staan verkondigen. langzaam begon me dat ook te dagen: dat ik en een aantal vriendinnetjes het - op dat moment, na heel wat drankjes - grappig leek, om te kijken of ze het geloofden (toen vond ik het grappig, weet niet echt waarom).
ik vond het nogal schandelijk om uit te gaan leggen dat dat allemaal lariekoek was en dat hij dus eigenlijk geen idee was wie ik werkelijk was, dus heb ik hem maar een beetje in die waan gelaten, en ben zo snel mogelijk weggegaan. gelukkig kwam ik hem nooit meer tegen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:26
dallie
dallie is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 04-03-2007 @ 18:04 :
heb je even.

zie het maar als wat lui waarvan ik dacht: nou, die zijn helemaal geweldig (dat ook gaan zeggen tegen ze) dan ze meemaken zoals ze echt zijn, dan stevig tegenvallen, we duidelij NIET op 1 lijn zitten, absoluut niet kunnen zoenen en dan van die smsjes sturen dat ze me leuk vinden en of we niet nog een keer kunnen afspreken.

NEEN

ik ben voorzichtig geworden en ik heb geen zin meer in dates
The internet creates illusions
Oud 04-03-2007, 22:27
dallie
dallie is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 04-03-2007 @ 23:16 :
ik was een keer uitgeweest in een andere stad dan waar ik normaal uitga, met vrienden. we waren flink dronken en raakten met jan en alleman aan de praat. op een gegeven moment stond ik een hele tijd met 1 jongen te praten, en we hadden telefoonnummers uitgewisseld, gedanst, gek gedaan, weet ik veel. de volgende dag wist ik er vrijwel niets meer van, de alcohol had zijn best gedaan.
hij smste dat hij het leuk vond etc en of we nog een keer wat gingen drinken. ik dacht, volgens mij heb ik een leuke avond gehad, dus hell, waarom niet.
wij wat drinken, begon gezellig, tot hij naar allemaal dingen in mijn leven begon te vragen waar ik niets van wist. hoe het met mijn studie geneeskunde ging (ik zat pas in de 4e klas), hoe het met mijn zusje ging (dat bleek om mijn beste vriendin te gaan). blijkbaar had ik die avond nogal veel onzin staan verkondigen. langzaam begon me dat ook te dagen: dat ik en een aantal vriendinnetjes het - op dat moment, na heel wat drankjes - grappig leek, om te kijken of ze het geloofden (toen vond ik het grappig, weet niet echt waarom).
ik vond het nogal schandelijk om uit te gaan leggen dat dat allemaal lariekoek was en dat hij dus eigenlijk geen idee was wie ik werkelijk was, dus heb ik hem maar een beetje in die waan gelaten, en ben zo snel mogelijk weggegaan. gelukkig kwam ik hem nooit meer tegen.
Hahaha, prachtig
Oud 04-03-2007, 22:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 04-03-2007 @ 11:02 :
Duidelijker kan niet. Ze wilde je niet. En ze gebruikte 'geen tijd' als excuus om je dat op een vriendelijke manier duidelijk te maken.
Mwah, ik weet t niet. Ik denk dat ze gewoon erg onzeker werd ofzo. We hebben veel contact gehad in die vakantie. Ik had in eerste instantie niet zoveel gezocht achter ons studiereis avontuur. Het was leuk en gezellig, maar ik was niet van plan om meteen daarna contact met haar te zoeken.

Zij echter had het initiatief genomen om mijn emailadres op te zoeken (we hebben zown systeem via school) en mij vrijwel meteen daarna een mail te sturen. Daarna veel gemaild, voornamelijk over dagelijkse dingen enzo. Gewoon, elkaar beter leren kennen. Ze had me zelfs nog een keer onverwachts opgebeld omdat ze voelde dat ze zich moest verontschuldigen over wat ze in een mail had geschreven (ging nergens over). Ze klonk heel zenuwachtig en wist eigenlijk niet wat ze moest zeggen.

Zij kwam geloof ik ook met het initiatief om nog in de vakantie een keertje wat af te spreken. Ze wilde alleen niet dat haar stiefvader erachter zou komen, ik weet niet waarom. Ze stelde het alleen wel steeds op het laatste moment uit.

Toen uiteindelijk de vakantie voorbij was en we op maandag weer naar school gingen was het opeens compleet over. Maarja. Ik betwijfel of t wel wat geworden zou zijn, ik denk t eigenlijk niet. Ik ben er ook niet zo heel rouwig om dat het zo is gelopen eerlijk gezegd.
Oud 09-03-2007, 19:06
juno
juno is offline
Ik heb echt geluk gehad tot nu toe, lees ik. Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers....

Ik heb wel een heeeele rare asielzoeker achter me aan gehad, (het was tegenover het asielzoekerscentrum, vandaar) die opeens naast me kwam fietsen, tegen me begon te kletsen of hij me al jaren kende, en er niets van snapte dat ik zijn telefoonnummer niet wilde, dat ik niet met hem wilde afspreken voor een leuke middag samen in mijn huis. Dat ik al een man had en daar echt wel genoeg aan had. Nee, dat ik geen toekomst zag. Nee, dat ik hem niet beter wilde leren kennen. Nee, dat ik niet gewoon even met hem wilde praten. Nee, dat het echt niets kon worden. Het spijt me, maar ik moet nu echt weg. Nee, ik heb liever niet dat u mee naar binnen gaat het postkantoor in. Echt, ik heb geen interesse.

Die mannen hebben echt zulke verkeerde ideeen over nederlandse vrouwen. Ik ben wel tot het einde toe beleefd gebleven. Vind ik best wel weer goed van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 23:12
Bongalientje
Bongalientje is offline
vriendinnetje van mij kwam vanochtend langs

ze had het net uitgemaakt met haar vriendje en wilde even afleiding/troost en ging bij een nieuwe vriend van haar langs, die overigens homo zou zijn.
toen ze gisteravond weg wilde gaan om 11 uur, voor een trein, bleek dat alle klokken in zijn huis 3 uur achter lopen (WAAROM??? ) dus er ging geen normale trein meer naar dit gat.. ze is blijven slapen. Hij heeft haar de hele tijd geprobeerd te zoenen en mee in zijn bed te krijgen, ze heeft op de bank geslapen. Ze is weggegaan voordat hij wakker was, heeft 2 uur op een station staan wachten en stond hier om 8 uur voor de deur!

IPV dat ze haar eigen nummer gaf, gaf ze dat van mij (dat is een afspraak tussen ons) Hij heeft mij tussen 7 en 10 uur, 14 keer gebeld en ik heb 8 smsjes..

wat een weirdo, toch geen homo
Oud 09-03-2007, 23:18
Roos
Roos is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-03-2007 @ 00:12 :
IPV dat ze haar eigen nummer gaf, gaf ze dat van mij (dat is een afspraak tussen ons)
Hehe, mijn vriendinnen en ik geven dan altijd het nummer van 1 of andere klootzak (hij had onze vriendin bedrogen).
Als we in een gekke bui zijn gaan we zelf rare types versieren en dan dat telefoonnummer geven
Oud 09-03-2007, 23:20
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-03-2007 @ 00:18 :
Hehe, mijn vriendinnen en ik geven dan altijd het nummer van 1 of andere klootzak (hij had onze vriendin bedrogen).
Als we in een gekke bui zijn gaan we zelf rare types versieren en dan dat telefoonnummer geven
haha, zo'n nummer had ik ook maar die gaf ineens mijn nummer door (hoe die daara aan kwam is een raadsel)
Oud 10-03-2007, 13:33
Magican
Magican is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 04-03-2007 @ 23:16 :
Ik proestte
Oud 11-03-2007, 11:36
Jasmijn666
Jasmijn666 is offline
Mijn ergste date was een blind date. Mijn beste vriendin haar vriendje kende een jongen die hij wel bij mij vond passen. Ik was 17 en vond het wel interessant om eens op een blind date te gaan....

Het werd een double date daar de bios, mn vriendin en haar vriend zouden er ook bij zijn. De jongen was echt oerlelijk en had zo'n slotjes beugel... (lijkt me zo eng om mee te zoenen..)Maar goed, ik wilde niet oppervlakkig zijn en dacht, misschien is hij wel heel leuk enzo...
Dit bleek ook niet zo te zijn... Toen we voor de film nog even wat dronken kon hij alleen maar praten over computerspelletjes etc.
Tijdens de film hebben mijn vriendin en haar vriendje alleen maar zitten te kleffen en heb ik me geprobeerd uiterst te concentreren op de film aangezien die jongen de hele tijd mijn aandacht probeerde te trekken (hij wilde waarschijnlijk het voorbeeld van de anderen volgen)
Op het gegeven moment had hij zelfs zijn hand op mijn dij en zijn hoofd super dicht bij mij.. Gelukkig durfde hij niet veel en is er ook niks meer gebeurd, maar ik voelde me zo ongelukkig, ik kende hem niet eens... Na de film snel naar huis gevlucht..
Hoe kon die vriend van m'n vriendin nou denken dat HIJ bij me paste????
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 11:38
Roos
Roos is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-03-2007 @ 00:20 :
haha, zo'n nummer had ik ook maar die gaf ineens mijn nummer door (hoe die daara aan kwam is een raadsel)
Je moet dan ook niet je echte naam vertellen he
Oud 11-03-2007, 18:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-03-2007 @ 00:12 :
vriendinnetje van mij kwam vanochtend langs

ze had het net uitgemaakt met haar vriendje en wilde even afleiding/troost en ging bij een nieuwe vriend van haar langs, die overigens homo zou zijn.
toen ze gisteravond weg wilde gaan om 11 uur, voor een trein, bleek dat alle klokken in zijn huis 3 uur achter lopen (WAAROM??? ) dus er ging geen normale trein meer naar dit gat.. ze is blijven slapen. Hij heeft haar de hele tijd geprobeerd te zoenen en mee in zijn bed te krijgen, ze heeft op de bank geslapen. Ze is weggegaan voordat hij wakker was, heeft 2 uur op een station staan wachten en stond hier om 8 uur voor de deur!

IPV dat ze haar eigen nummer gaf, gaf ze dat van mij (dat is een afspraak tussen ons) Hij heeft mij tussen 7 en 10 uur, 14 keer gebeld en ik heb 8 smsjes..

wat een weirdo, toch geen homo
Nightmare
Oud 11-03-2007, 21:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
Volk schreef op 22-02-2007 @ 11:01 :
Ik heb nog nooit een date gehad, maar als ik het zo lees bespaart het me een hoop gedoe
ja dit topic gaat ook alleen over de ergste dates ooit
Oud 12-03-2007, 00:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jasmijn666 schreef op 11-03-2007 @ 12:36 :
Mijn ergste date was een blind date. Mijn beste vriendin haar vriendje kende een jongen die hij wel bij mij vond passen. Ik was 17 en vond het wel interessant om eens op een blind date te gaan....

Het werd een double date daar de bios, mn vriendin en haar vriend zouden er ook bij zijn. De jongen was echt oerlelijk en had zo'n slotjes beugel... (lijkt me zo eng om mee te zoenen..)
Om dat verhaal ff uit de wereld te helpen: daar merk je in princiepe dus helemaal niks van. Zelfs niet als beiden er een hebben

Citaat:
Jasmijn666 schreef op 11-03-2007 @ 12:36 :

Op het gegeven moment had hij zelfs zijn hand op mijn dij en zijn hoofd super dicht bij mij..
Volgende keer: als een jongen z'n hand op je dij legt, en je vindt hem niet leuk, pak dan alsjeblieft gewoon z'n hand en leg deze terug op zijn eigen schoot. Het is naar hem gewoon duidelijk dat je d'r geen zin in hebt, en voor jezelf een stuk minder onplezierig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 01:02
Jasmijn666
Jasmijn666 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 01:10 :
Om dat verhaal ff uit de wereld te helpen: daar merk je in princiepe dus helemaal niks van. Zelfs niet als beiden er een hebben

Volgende keer: als een jongen z'n hand op je dij legt, en je vindt hem niet leuk, pak dan alsjeblieft gewoon z'n hand en leg deze terug op zijn eigen schoot. Het is naar hem gewoon duidelijk dat je d'r geen zin in hebt, en voor jezelf een stuk minder onplezierig.
haha, dankje. Ik was toen 17, maar nu zou ik zoiets nu nooit meer laten gebeuren

Maar dat beugel zoenen, als je allebei zo'n slotjes beugel hebt, kan je dan niet 'vasthaken' ofzo?? Sorry, ik heb er volgens mij een soort ongegronde angst voor....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Jasmijn666 schreef op 12-03-2007 @ 02:02 :
haha, dankje. Ik was toen 17, maar nu zou ik zoiets nu nooit meer laten gebeuren

Maar dat beugel zoenen, als je allebei zo'n slotjes beugel hebt, kan je dan niet 'vasthaken' ofzo?? Sorry, ik heb er volgens mij een soort ongegronde angst voor....
dan moet je dus wel heel erg je best doen, wil je vast komen te zitten.

of je zoent gewoon vreselijk slecht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten