![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je op date gaat met een jongen, en die jongen vraagt of je bij hem thuis of bij jou thuis nog iets wil drinken, waarom denk je dat 'ie dat doet? [/QUOTE] ze gingen samen boodschappen doen en eten..d at is heel anders dan na een date 'een drankje' doen thuis
||
Citaat:
![]() vroeg ie of ik nog een keer met hem naar de bios wilde.. ik: ik weet niet wat je denkt, maar ik vind je heus niet meer leuk ofzo.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En @Bartezz: vrouwelijke naiviteit? Je onderschat me! Kan het niet zo zijn dat ik aan t begin van die date (zo'n beetje tot de supermarkt) wellicht ook wel zin had in meer dan alleen eten? Het is pas achteraf dat ik me realiseerde hoe vervelend hij deed bij het shoppen, de verveling sloeg pas toe toen hij aan het koken was en het kwartje van die sleutel viel pas toen hij m aanbood. Wie denkt eraan dat een jongen je zo snel al een sleutel aan gaat bieden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
had jouw verhaal nog niet gelezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geweldig topic trouwens, ik lees er graag in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat wilde je niet?! ![]() ik heb het hele topic uitgelezen en nu post niemand meer, ik ga posters zoeken
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb een keer geprobeerd een vriendinnetje aan een leuke jongen te koppelen.. maar ze durfde geen blinddate dus ging ik mee en een vriend van die jongen ook! We gingen ergens wat drinken, maar ik had van te voren een feestje gehad en was al aangeschoten voordat ik bij de 'date' aan kwam! Het was heel gezellig maar het koppel gedeelte van de avond kwam er niet zo van. Dus ging ik heel subtiel proberen weg te gaan met die andere jongen en haar naast de leuke jongen te laten zitten enzo. Maar omdat ik zo veel gedronken had werd ik niet zo lekker en wilde even naar buiten, ik zei heel ssubtiel tegen de vriend of hij mee naar buiten ging, dan zaten zij alleen! Maar de jongen die ik wilde koppelen ging mee naar buiten, en ik ging bij hem achter op de fiets en hij bracht mij thuis, zooo lief. Het koppelen is dus nooit gelukt want hij ging niet voor haar ![]() Nu ik er over na denk koppel ik nooit goed.. ![]() Het was overigens niet mijn ergste date ![]() ![]() ![]() wel die van haar ben ik bang :$
Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 14:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zij echter had het initiatief genomen om mijn emailadres op te zoeken (we hebben zown systeem via school) en mij vrijwel meteen daarna een mail te sturen. Daarna veel gemaild, voornamelijk over dagelijkse dingen enzo. Gewoon, elkaar beter leren kennen. Ze had me zelfs nog een keer onverwachts opgebeld omdat ze voelde dat ze zich moest verontschuldigen over wat ze in een mail had geschreven (ging nergens over). Ze klonk heel zenuwachtig en wist eigenlijk niet wat ze moest zeggen. Zij kwam geloof ik ook met het initiatief om nog in de vakantie een keertje wat af te spreken. Ze wilde alleen niet dat haar stiefvader erachter zou komen, ik weet niet waarom. Ze stelde het alleen wel steeds op het laatste moment uit. Toen uiteindelijk de vakantie voorbij was en we op maandag weer naar school gingen was het opeens compleet over. Maarja. Ik betwijfel of t wel wat geworden zou zijn, ik denk t eigenlijk niet. Ik ben er ook niet zo heel rouwig om dat het zo is gelopen eerlijk gezegd.
||
Citaat:
Als we in een gekke bui zijn gaan we zelf rare types versieren en dan dat telefoonnummer geven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat beugel zoenen, als je allebei zo'n slotjes beugel hebt, kan je dan niet 'vasthaken' ofzo?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of je zoent gewoon vreselijk slecht ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |