|
|
Bekijk resultaten poll: Op welke partij stem je | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 8.33% |
PvdA |
13 | 8.33% |
SP |
23 | 14.74% |
VVD |
32 | 20.51% |
Groenlinks |
33 | 21.15% |
ChristenUnie |
5 | 3.21% |
D66 |
19 | 12.18% |
SGP |
3 | 1.92% |
Partij voor de Dieren |
4 | 2.56% |
NCPN |
3 | 1.92% |
Regionaal (... belang, etc) |
1 | 0.64% |
Overig |
3 | 1.92% |
Ik wil niet stemmen voor de provincie |
4 | 2.56% |
Aantal stemmers: 156. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu zit dezelfde partij echter op de plaats waar de wet verandert kan worden. You do the math. En inderdaad, ondanks de belofte dat er geen discriminatie en afbraak van rechten zou komen omdat het 'verboden was', is er nu ze de wetgeving mogen maken nu een eerste aanzet gegeven naar discriminatie en de afbraak van rechten.
Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 18:30. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Tenzij de koningin zou weigeren te tekenen of de kamerleden van de coalitie de coalitie af zouden vallen is de wetgeving dus niet meer tegen te houden. Citaat:
Ik heb zojuist voorbeelden gegeven waarom dat niet mogelijk is.
Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
Man, je bent 21, ga naar buiten, zoek een leuke vriendin of vriend, ga stappen met je maten, geniet van het leven ipv je overal druk over te maken!
||
Citaat:
Hen interesseerd het echt niet wat de wet van Nederland zegt, of wat normaal of fatsoenlijk is.
||
Citaat:
||||
Citaat:
Als dat voorrang had, dan had de huidige coalitie dat aan moeten pakken zonder discriminatie te legaliseren, en de seksualiteit van vrouwen binnen te vallen. Citaat:
Een huwelijksambtenaar die homo's haat is als een badmeester met watervrees. Ze hebben zes jaar gehad om zich normaal te gaan gedragen of hun baan op te zeggen, degenen die dat nog niet hebben gedaan hebben gewoon te doen waarvoor ze zijn aangesteld. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En waarom zijn winkeliers daar van uitgesloten als ambtenaren wel mogen? Hoezo zou iemand dan opeens geen bordje "geen homoseksuelen/joden/moslims gewenst" in zijn winkel mogen hangen? Afijn, het komt erop neer dat het functioneren van de staat absoluut seculier moet zijn en zonder enige uitzondering moet kunnen handelen vanuit de grotere belangen van de samenleving in plaats van andere belangen. Een van die belangen is mensen niet discrimineren. Binnen de staat bestaat daarvoor al geen basis meer, maar ook de persoonlijke haat die sommige dienaren van de staat misschien koesteren mag de staat zelf niet beïnvloeden, dan is het hek van de dam.
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja, ik ben sinds twee jaar lid van de VVD en sinds kort actief bij het bestuur.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 'De dood injagen' is een hyperbool die ik gebruik, natuurlijk. Ik doel daarmee op het uitzetten van Congolezen en Syriërs mét bijbehorende asielgegevens, waardoor zij hun leven niet zeker waren toen zij terugkeerden. |
![]() |
||
Citaat:
Hij zou de SGP fatsoenlijk noemen als hij er een verwijt naar de VVD mee kon maken. Neem het met een korreltje zout zou ik zeggen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'De dood injagen' is, nogmaals, een hyperbool. Het risico was heel reëel dat asielzoekers in Congo of Syrië opgepakt zouden worden en dan zouden 'verdwijnen', als de autoriteiten hun asielgegevens in handen zouden krijgen. Of dát ook werkelijk gebeurd is, weet ik niet, maar alleen al het risico is zo groot en levensbedreigend, dat ik spreek van 'de dood injagen'. Zo had Verdonk ook homo's terug willen sturen naar Iran, als de Kamer niet geprotesteerd had. Hier een artikel over het debat over Congo waarin Verdonk een motie van wantrouwen tegen zich kreeg (die het niet haalde) en de geschiedenis die eraan voorafging: http://www.nu.nl/news/642200/11/Verd...ngo-debat.html Over Syrië: http://www.nu.nl/news/695271/11/Verd...elzoekers.html |
![]() |
||
Citaat:
Tevens zie ik geen bronvermelding, dus is nog niet uit te sluiten dat ze een rotexcuus hebben gefabriceerd als 'er moet minstens 1 niet-discriminerende ambtenaar in een gemeente werken om discriminerende ambtenaren te mogen tolereren'. Veel steden hebben onderhand al maatregelen genomen om die wetgeving te dwarsbomen, (en Huizen heeft zich daar sinds kort bijgevoegd ![]() Plenty problemen over, de drie maanden gedwongen stage, die door letterlijk elke organisaties, behalve door de regering, gekraakt wordt als onwenselijk en onmogelijk. Het opdringen van politiek tussen arts en patiënt door net te doen alsof vrouwen dom vee zijn die behoed moeten worden voor een abortus. Het enorme gat in de begroting, dat ook met de week schijnt te groeien naarmate er meer fouten in de begroting ontdekt worden. En natuurlijk het feit dat beleid gebaseerd gaat worden op de meningen van organisaties in plaats van op studies over de werkelijkheid. Die doos van stichting Boink blijft het meest lichtende voorbeeld waarom zoiets een enorme misstap is. En natuurlijk sinds kort het enige dat Wilders terecht aankaartte: het feit dat er nog steeds als beloning voor crimineel gedrag snoepreisjes betaald worden.* Dit ondanks dat dat soort initiatieven door het vorige kabinet gekraakt werden omdat het niet tot minder, en soms zelfs tot meer crimineel gedrag leidde.
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Dat is iets heel anders dan in strijd met de wet illegalen huisvesten op kosten van de belastingbetaler. Dat je überhaupt probeert om die twee dingen tegen elkaar weg te strepen.... Citaat:
Los daarvan schijnt het CDA vergeten te zijn dat ze de vorige kabinetsperiode hun handtekening zetten onder afspraken om het aantal 'externe experts' te beperken en waar die nodig zijn te zorgen dat ze echt iets wisten, aangezien die experts vaak geen zinnige bijdragen leverden en handenvol geld kostten. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Om te beginnen betekend 3 maanden stage namelijk dat het schooljaar een kwart korter wordt. Het is onmogelijk dat scholen dan goed les kunnen geven, tenzij je rooster van 8 tot 7 's avonds krijgt. Het onderwijs zal er dus zwaar onder lijden. Los daarvan heeft de stage geen doel meer. Kennismaken doe je in een week, twee weken op z'n meest. Drie maanden is niets anders dan verkapte dwangarbeid. Uiteraard zijn er niet genoeg stageplekken beschikbaar volgens werkgeversorganisaties. Bedrijven hebben nu af en toe al problemen om stagairs een plek te geven. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Europees jeugdparlement Mir-idiotA | 12 | 13-03-2003 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |