Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 21:41
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 22:38 :
Haha, omg. Sorry Han, maar ik vind dit hilarisch. Krijgen jullie eravn door samen te spannen tegen mij.
Wij spanden niet samen!

En wat Sev zegt.
Oud 27-03-2007, 21:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 22:41 :
Ik lig al 5 minuten in een deuk
*wurg*

Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 22:41 :
Wij spanden niet samen!
Inderdaad (niet bewust, in ieder geval). En als onze gedachten enigszins overeenkomen, dan komt dat doordat onze zielen zó met elkaar verbonden zijn dat wij als één persoon denken en handelen.
Oud 27-03-2007, 21:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oke, aangezien ik zo'n grote mond heb over het meelopen van anderen, zal ik voor een keertje ook als eerste posten op wie ik stem. Mr soija krijgt mijn stem. Ik heb toch nog geen idee wie er slecht zouden kunnen zijn, dus ik stem op hem vanwege z'n reactie op de dood van de geliefden.
Oud 27-03-2007, 22:00
Verwijderd
Oh en ik stem drukknoopje btw
Oud 27-03-2007, 22:04
zoemzoem
zoemzoem is offline
Eerlijk gezegd kon ik ook geen glimlach onderdrukken toen ik zag dat de geliefdes eruit waren Ach, beter nu dan aan het eind van het spel, want dan zou het relatief veel sneller achteruit gaan met de dorpelingen.
Komende ronde stem ik hoogst wrsl. op Maxwell, of iemand moet met een goed alternatief komen.
Oud 27-03-2007, 22:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 27-03-2007 @ 23:04 :
Eerlijk gezegd kon ik ook geen glimlach onderdrukken toen ik zag dat de geliefdes eruit waren Ach, beter nu dan aan het eind van het spel, want dan zou het relatief veel sneller achteruit gaan met de dorpelingen.
Komende ronde stem ik hoogst wrsl. op Maxwell, of iemand moet met een goed alternatief komen.
Iemand moet eruit gaan met een kutreden.
Oud 27-03-2007, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 23:07 :
Iemand moet eruit gaan met een kutreden.
jij bent mn volgende
Oud 27-03-2007, 22:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 23:10 :
jij bent mn volgende
Overmorgen avond bedoel je?
Oud 27-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 23:16 :
Overmorgen avond bedoel je?
als ik dood ben, geef ik de rest vast de opdracht jou te stemmen
Oud 27-03-2007, 22:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sterrenmeisje zal mij beschermen
Oud 27-03-2007, 22:27
Skilly
Skilly is offline
Wat een spel dit keer. Ik zal overgens niet veel kunnen posten omdat ik het druk heb met studeren. Docenten met toest-aanvallen.

Enfin ik vind het wel grappig allemaal.
Ik denk dat we dit keer wel gaan winnen. Nu er al een weerwolf uit is
Ik beoordeel nog niemand want ik heb nog niet het hele topic doorgelezen
Oud 27-03-2007, 22:31
maxwell
maxwell is offline
wat een spel ja..

ik moest wel lachen toen ik zag dat hanneke en severus geliefden waren
ik weet nog niet wie ik ga stemmen.. ik denk drukknoopje, ik vind haar enthousiasme erg groot en overdreven maar het is enkel een gok.
Oud 27-03-2007, 22:31
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 27-03-2007 @ 23:04 :
mag ik de reden weten
Oud 27-03-2007, 22:48
Verwijderd
Ik twijfel tussen Dark Phoenix, Daboman, Sagana en drukknoopje.

Maar ik wil niet op Dark Phoenix stemmen, want hij nam het zo goed voor me op in het vorige spel

Ik ben morgen het grootste gedeelte van de dag bezig, dus ik stem maar alvast op Daboman.
Oud 27-03-2007, 22:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 27-03-2007 @ 23:48 :
Ik twijfel tussen Dark Phoenix, Daboman, Sagana en drukknoopje.

Maar ik wil niet op Dark Phoenix stemmen, want hij nam het zo goed voor me op in het vorige spel

Ik ben morgen het grootste gedeelte van de dag bezig, dus ik stem maar alvast op Daboman.
aww, lief van je
Oud 27-03-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 23:52 :
aww, lief van je
Ja he.
Oud 27-03-2007, 22:58
Verwijderd
ik vind het raar dat iedereen opeens drukknoopje noemt eigenlijk (of heb ik iets gemist?)
en mijn complimenten voor Mr Soija voor het enthousiste meespelen en -speculeren. dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik dacht dat je het niet "serieus" zou nemen

en natuurlijk weer een geweldig verhaal ik krijg helemaal pijnlijke flashbacks naar de middelbare school (prinsesje met de erwten hihi). ben alleen niet zo blij met de naam Linda

jammer dat severus er nu al uit is, vond zn theorien net zo leuk. en hanneke die er al weer zo snel uit ligt. *aai* ben ook benieuwd naar de cupido idd!

[edit] dit had ik even gemist
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 23:27 :
Sterrenmeisje zal mij beschermen
als je lief bent, zal ik alles doen wat ik kan

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 23:02.
Oud 27-03-2007, 23:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 27-03-2007 @ 23:57 :
Ja he.
You won't regret it.
Oud 27-03-2007, 23:01
Verwijderd
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix

Drukknoopje
  3. Mr Soija
  4. Maxwell

Maxwell
  5. Zoemzoem

Daboman
  6. Elpida
Oud 27-03-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 23:58 :
ik vind het raar dat iedereen opeens drukknoopje noemt eigenlijk (of heb ik iets gemist)

en mijn complimenten voor Mr Soija voor het enthousiste meespelen en -speculeren. dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik dacht dat je het niet "serieus" zou nemen

jammer dat severus er nu al uit is, vond zn theorien net zo leuk. en hanneke die er al weer zo snel uit ligt. *aai* ben ook benieuwd naar de cupido idd!
Ik stem drukknoopje, omdat zij en TopDrop over zijn in mn notitieblokje. En het zijn pas twee stemmers.

Haha, je hebt de spellen gemist dat ik overfanatiek was. Hele weervolvenbende opgerold toen.

Severus is een 'zij'
Oud 27-03-2007, 23:05
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-03-2007 @ 00:01 :
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix

Drukknoopje
  3. Mr Soija
  4. Maxwell

Maxwell
  5. Zoemzoem

Daboman
  6. Elpida
Waarom die schuingedrukte?

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 23:58 :
ik vind het raar dat iedereen opeens drukknoopje noemt eigenlijk (of heb ik iets gemist)

en natuurlijk weer een geweldig verhaal ik krijg helemaal pijnlijke flashbacks naar de middelbare school (prinsesje met de erwten hihi). ben alleen niet zo blij met de naam Linda

tsja sorry.. Nadat ik dat telescoop gebeuren bedacht had had ik dus een echte naam nodig. En ik keek zo naar je foto in je ava en ik dacht: 'dat kan goed een Linda zijn.' Verkeerd gedacht dus.

En Severus is een vrouw. Ja zeg maar niks, dat hebben we allemaal fout de 1e keer.
Oud 27-03-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2007 @ 00:05 :
Waarom die schuingedrukte?
onzekere stemmen
Oud 27-03-2007, 23:10
Verwijderd
ja, in het verhaal staat ook "zij", maar het is al laat blijkbaar sorrie Severus!!

damn, ik wil eigenlijk echt weer een nickchange, ben sterrenmeisje zat maar heb geen zin in een nieuwe account...

en EoS, ach... Linda... praktisch niemand weet toch mn echte naam en Linda is beter dan dat, dat kan ik wel zeggen (al lijkt Sam me leuker, of Billie, maar dat zijn afwijkingen uit de tijd dat ik nog hele stukken proza schreef)

OT: ik moet eerst weer alles gaan lezen voordat ik gegronde verdenkingen heb, maar tot nu toe denk ik eigenlijk nog niks...
Oud 27-03-2007, 23:20
Neiu
Neiu is offline
de geliefden zijn er nu al uit! Dat is niet zo mooi. Ik heb nog geen idee wat ik morgen ga stemmen.

Dit verhaal is trouwens leuk en goed geschreven en er zitten ook heel veel mogelijkheden in Super!
Oud 27-03-2007, 23:24
Severus
Severus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 00:10 :
ja, in het verhaal staat ook "zij", maar het is al laat blijkbaar sorrie Severus!!
Geen probleem, hoor - het is geen doodzonde. Dat komt er nou eenmaal van als je een mannelijke nickname hebt, maar mij hoor je niet klagen.

Citaat:
damn, ik wil eigenlijk echt weer een nickchange, ben sterrenmeisje zat maar heb geen zin in een nieuwe account...
Hier hetzelfde. Vroeger heette ik Ripper, nu Severus... en nu heb ik weer zin in iets anders. Thanatos of Cassiodorus ofzo.
Oud 27-03-2007, 23:26
Verwijderd
depressieve namen hoor... Thanatos
ik wil gewoon weer pixie zijn eigenlijk... misschien ga ik het toch maar gewoon doen. al vind ik dat ik best een extra nickchange verdien na 6 jaar lidmaatschap
Oud 27-03-2007, 23:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 00:26 :
depressieve namen hoor... Thanatos
ik wil gewoon weer pixie zijn eigenlijk... misschien ga ik het toch maar gewoon doen. al vind ik dat ik best een extra nickchange verdien na 6 jaar lidmaatschap
Krijg je niet
Oud 28-03-2007, 06:19
twinkebel
twinkebel is offline
jezus, de weerwolven hebben net zoals de dorpelingen goed veel geluk.
Oud 28-03-2007, 08:37
Femic
Femic is offline
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld is Hanneke wolf..
Oud 28-03-2007, 08:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:

en EoS, ach... Linda... praktisch niemand weet toch mn echte naam en Linda is beter dan dat, dat kan ik wel zeggen (al lijkt Sam me leuker, of Billie, maar dat zijn afwijkingen uit de tijd dat ik nog hele stukken proza schreef)
Zijn dat geen jongensnamen?
Oud 28-03-2007, 08:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Femic schreef op 28-03-2007 @ 09:37 :
Dat weet je niet, voor hetzelfde geld is Hanneke wolf..
Nee want dan had ik dat er bij gezet.
Hanneke en Severus zijn beide gewoon dorpeling.
Oud 28-03-2007, 09:09
Daboman
Daboman is offline
Ik heb een vervelende mededeling. Sinds gisteren (27 maart) 4 uur is mijn internetverbinding instabiel. Sinds 8 uur ligt ie volledig plat. Vanmorgen deed ie het nog steeds niet. Het leek me wel zo fatsoenlijk om jullie hiervan op de hoogte te stellen

Ik heb nu toegang via een ander netwerk, maar na vandaag heb ik dat 4 dagen niet meer tot m'n beschikking. Daarom wil ik het volgende voorstellen. Een reserve neemt tijdelijk (uiterlijk 4 dagen) mijn rol over, als Spelleider vanavond geen stem van me heeft ontvangen na de deadline. Ik heb namelijk geen idee hoe lang het gaat duren. Als internet het weer doet, doe ik weer mee.

Als ik weer toegang heb zal ik het verhaal en de nieuwe posts gaan lezen

Succes ermee, volgens mij wordt dit een mooi spelletje
Oud 28-03-2007, 09:48
P-apple
P-apple is offline
Hmmm, en het begon zo goed...
Ik weet niet wie ik ga stemmen, ik heb nog niet zo'n super logische theorien gezien dat ik dat nu al kan zeggen naar wie mijn stem gaat...
Oud 28-03-2007, 10:08
gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-03-2007 @ 11:33 :
Goede motivatie wel

Ik weet nu alvast op wie ik bij het volgende spel het eerste stem
Oud 28-03-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
gaming champion schreef op 28-03-2007 @ 11:08 :
Volgens mij is er geen betere manier om uit te drukken dat je 14 bent.
Oud 28-03-2007, 11:33
Tink*
Tink* is offline
Het verhaal. Oh en dit keer lees ik de verhalen ook nog echt en scan ik niet alleen half op mijn naam. Omdat ik het onderwerp leuk vind. Ik walg alleen van mezelf in het verhaal, oudere mannen bah.

En ik ga op Daboman stemmen, omdat ik het idee heb dat hij sommige dingen nogal overdreven brengt. En ik weet niet wat ik daarvan moet denken.
Oud 28-03-2007, 11:40
Verwijderd
Wat is dat opeens voor verschrikkelijks dat iedereen 'zo'n' bij meervoud gebruikt?

1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix

Drukknoopje
  3. Mr Soija
  4. Maxwell

Maxwell
  5. Zoemzoem

Daboman
  6. Elpida
  7. Tink
Oud 28-03-2007, 12:42
Daboman
Daboman is offline
Internet doet het weer . Leuk om dan zo'n verhaal tegen te komen, alleen jammer dat ik ineens verdacht ben.

Dus, waarom ineens ik? Ik geef alleen feiten aan. Dat is toch wat wiskunde leraren doen?

Anyway, ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik begrijp dat sommigen me verdenken. Een ding dat me altijd al opviel is dat de twijfelaars het erg lang overleven en de mensen die echt een punt durven te maken het minder lang overleven. Ik heb dus een risico genomen door dingen met zekerheid en stelligheid te brengen. Ik vond het zelfs vreemd dat ik niet eerder verdacht was.

Wat ik ook weet is dat twijfelen uiteindelijk in je nadeel gaat werken. Uiteindelijk moet je dan ook gewoon ergens voor durven gaan. Als ik daarbij verdacht wordt, vind ik dat prima, dus ik ga niet proberen mezelf voor zoiets te verdedigen.

En stiekem hoop ik toch dat iemand me vertrouwt

EDIT: oh btw, ik vond bepaalde delen van het verhaal ook wat minder, Tink

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 13:14.
Oud 28-03-2007, 13:15
Sagana
Sagana is offline
Ik stem op Soija, omdat ik deze opmerking nogal raar vind:
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 22:38 :
Haha, omg. Sorry Han, maar ik vind dit hilarisch. Krijgen jullie eravn door samen te spannen tegen mij.
en omdat ik voor de rest toch nog niemand echt verdenk.
Oud 28-03-2007, 14:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 28-03-2007 @ 11:25 :
Volgens mij is er geen betere manier om uit te drukken dat je 14 bent.
Dankje Spectrum, je haalt me de woorden uit de mond.
Oud 28-03-2007, 14:14
flyaway
flyaway is offline
Sorry Linda (is weer ns wat anders... normaal stond ik aan de andere kant)

Worden de functies van de geliefden bekend?
Oud 28-03-2007, 14:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flyaway schreef op 28-03-2007 @ 15:14 :

Is al bekend, dorpelingen.
Oud 28-03-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2007 @ 09:46 :
Zijn dat geen jongensnamen?
maar ik ben ook niet lief, ik ben stoer (Sam=Samantha en Billie kan ook een jongensnaam zijn)
Citaat:
flyaway schreef op 28-03-2007 @ 15:14 :
die zijn idd gewoon dorpelingen, anders stond het er wel bij gok ik...

[edit] ik denk dat ik voor Maxwell ga, door deze post, maar ik ben benieuwd of andere mensen betere suggesties hebben

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 16:24.
Oud 28-03-2007, 15:09
twinkebel
twinkebel is offline
Ik moet nu al stemmen, aangezien ik vanavond naar een ontzettend leuke school-avond moet . Ik ga voor Drukknoopje, kudde-gedrag maar beter dan gelijkspel.
Oud 28-03-2007, 15:43
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 28-03-2007 @ 16:09 :
Ik moet nu al stemmen, aangezien ik vanavond naar een ontzettend leuke school-avond moet . Ik ga voor Drukknoopje, kudde-gedrag maar beter dan gelijkspel.
Ik heb maar op mr soija gestemd, ik had 2 verdenkingen en mr soija had er 3, als ik goed geteld heb. Om gelijkspel te voorkomen (verrader!), omdat ik niet op mezelf kan stemmen en m'n eigen hachje te redden heb ik maar op soija gestemd. Beetje vervelend, want ik stond nog neutraal tegenover hem. En dan kom jij met dit Wordt t straks alsnog gelijkspel

EDIT: Btw, waarom stemt er niemand op de stille mensen? Het is toch veel leuker als we met alleen actieve mensen overblijven?

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 15:46.
Oud 28-03-2007, 16:24
Neiu
Neiu is offline
Ik stem maar op z'n kuddediers mee op drukknoopje. Sorry
Oud 28-03-2007, 16:49
zoemzoem
zoemzoem is offline
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix
  3. Daboman
  4. Sagana

Drukknoopje
  5. Mr Soija
  6. Maxwell
  7. Neiu
  8. twinkebel

Maxwell
  9. Zoemzoem
  10. Sterrenmeisje

Daboman
  11. Elpida
  12. Tink
Dus nog best grote kans op gelijkspel...

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 17:06.
Oud 28-03-2007, 17:07
TopDrop
TopDrop is offline
Ik moet nu al stemmen want ik heb vanavond training.
Ik ga niet mee met de kudde, vooral omdat je dan uit de uitslag beter conclusies kan trekken over wie zich aan zijn woord heeft gehouden en wie niet. Als 1 grote massa op 1 iemand stemt kom je er nooit achter wie er gelogen heeft over z'n stem.

Dus, de verdachtste voor mij die nog niet op het huidige stemlijstje staat is flyaway. Dus ik stem op haar.
Oud 28-03-2007, 17:12
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 16:43 :
EDIT: Btw, waarom stemt er niemand op de stille mensen? Het is toch veel leuker als we met alleen actieve mensen overblijven?
Dat gebeurt eigenlijk bijna altijd, de stille mensen blijven er meestal erg lang in. Want tja, als je actief bent heb je natuurlijk ook meer kans dat meer mensen je (omwille van je uitspraken ofzo) verdacht gaan vinden.
Stom, want de mensen die actief meedoen zijn natuurlijk het leukste.
Oud 28-03-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 28-03-2007 @ 18:12 :
Dat gebeurt eigenlijk bijna altijd, de stille mensen blijven er meestal erg lang in. Want tja, als je actief bent heb je natuurlijk ook meer kans dat meer mensen je (omwille van je uitspraken ofzo) verdacht gaan vinden.
Stom, want de mensen die actief meedoen zijn natuurlijk het leukste.
volgens mij zijn er ook praktisch geen stille mensen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten