Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen heeft zijn problemen, de een heeft het moeilijker dan de ander. Maar dat wil niet zeggen dat je je eigen problemen moet wegcijferen. Jij zegt dat je eetstoornis en een potentiele pacemaker minder erg is dan haar ziekte. Maar haar ziekte is minder erg dan de honger en aids in Afrika. Er is altijd wel iets ergers te bedenken, maar jij hebt jou problemen, die jou misschien ongelukkig maken, waar jij tegen vecht, en daar mag je over zeiken, praten, huilen, woede om hebben. De enige die je je hele leven bij je draagt, waar je je hele leven mee om moet gaan, ben je zelf. Dus voor jou zijn jouw problemen het grootst, want jij moet er mee leren omgaan. Nogmaals, heel veel sterkte ermee. Knuffel! @Nijn*, ik hoop inderdaad dat ik nooit meer zo word, lieve reactie, dankje. ![]() @ ~~Fantôme~~, bedankt, met mijn moeder praten lijkt me een goed idee. Nu nog niet inderdaad, maar als het allemaal beter gaat. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik heb zin in morgen en alle dagen erna.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik aangegeven met een psychiater te willen praten over de medicatie. Ik weet niet of het helpt als de dosis wat omhoog gaat, maar in principe moet dat mijn gedachtes wat tot rust kunnen brengen en het ik zou dan het anti-psychoticum omhoog willen en dan kom ik misschien ook af van die rare gevoelsgewaarwordingen waarin ik uit de realiteit stap. Maar ik twijfel nog erg over de medicatie. Zeker als ik weer een goede dag heb. Want de medicatie kan er ook voor zorgen dat ik suffer word en misschien dat ik me daar ook weer raar door ga voelen? Nouja, de psychiater weet misschien wel een antwoord. Ik hoop dat ik volgende week een afspraak met hem heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ Nijn: even lekker douchen en een goed boek ofzo? Helpt dat? |
![]() |
||
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Citaat:
![]() Met mij gaat het tamelijk goed. Alleen ben ik de hele tijd onrustig omdat ik in de vakantie voor school wilde werken en dat niet gedaan heb en nu heb ik het gevoel dat ik NU metéén voor school moet gaan werken om dat in te halen maar ik heb geen zin. En ik weet niet hoe het verder zal gaan met hem, ik wil zo graag nog eens afspreken. Misschien wordt het verliefde gevoel dus toch niet minder. ![]() En ja... Iemand die ik heel goed ken (mijn vroegere buurman) ligt in het ziekenhuis, een herseninfarct gehad. Hij was de laatste tijd al wel vergeetachtig enzo maar nu is hij blijkbaar echt dement. Hij is wel al 82 ofzo, net zoals zijn vrouw, maar ik vind het echt erg, het zijn zulke goede vrienden van ons en ze hebben zoveel gedaan voor ons. Zijn vrouw zegt dat het beter is dat we hem niet meer gaan bezoeken, omdat hij meestal toch echt niets meer weet en als hij wél nog een helder moment heeft en bekenden ziet, begint hij te huilen enzo. Hij was altijd een heel trots man, dus het moet verschrikkelijk zijn om hem zo te zien, en het moet verschrikkelijk zijn voor hemzelf (op de momenten dat hij het nog beseft). Ik ben blij dat ik niet zo lang geleden nog een keer bij hen ben langsgegaan, dan heb ik hem in elk geval toch nog een keer gezien toen hij nog gewoon (tamelijk) gezond was, in ieder geval nog niet echt dement. Als ik aan die bezoekjes terugdenk, en aan vroeger, vind ik het zo erg. Enerzijds wil ik hem doodgraag gaan bezoeken, gewoon zodat hij weet dat ik (nouja, wij) nog aan hem denken en dat we hem nooit zullen vergeten enzo. Hij vond het ook altijd enorm leuk als we langskwamen. Maar anderzijds, zijn vrouw zegt dat het beter is van niet, dus... Ze wilt ons een beetje beschermen denk ik, en tegelijk ook hem. Natuurlijk zou het voor ons ook niet leuk zijn om hem zo te zien, maar toch. Ik wil niet dat hij denkt dat we hem gewoon vergeten en niet meer aan hem denken. Damn dit is rot. De verpleegster zei zelfs dat het beter zou zijn als hij geen heldere momenten meer had, omdat hij op die momenten zo verdrietig is. Dit is echt moeilijk... Ik hoop er gewoon op dat het binnenkort op de één of andere manier toch nog beter gaat en dat we hem dan wel een keer kunnen bezoeken. Naar huis zal hij wel nooit meer gaan, maar misschien naar een rusthuis... Ik hoop zo erg dat het beter zal gaan met hem. Want oké, hij is oud enzo en mag blij zijn dat hij vroeger nooit een ziekte ofzo heeft gekregen. Maar het blijft enorm klote en erg, en nu gaan wij hem niet eens bezoeken. ![]() Ik hoop dat het met zijn vrouw in elk geval wél goed blijft gaan, want het zijn allebei fantastische mensen...
||
Citaat:
Veel sterkte voor sassiefje. en @candy heb je je verhaal al aan iemand verteld en hulp gezocht? Veel sterkte nog!. |
![]() |
||
Citaat:
en 1 mei gaat door, toch?
||
Citaat:
Bijv. zijn zij al langer een groep samen en ben jij er later bijgekomen? hebben zij allemaal een gezamelijke hobby die jij niet deelt e.d.?
||
Citaat:
![]() We zitten bij elkaar op school maar tijdens hun tussen uren heb ik vaak toch les of iets anders, voor alle duizend dingen die ik naast de lessen doe. Sowieso splits ik mijn tijd die ik wel heb in 4 verschillende vriendengroepen. Dus ik hoor overal wel bij, maar voor mijn gevoel net niet helemaal. Slaat grotendeels nergens op denk ik. @sonho GEfeliciteerd!!!!!!
||
Citaat:
Doordat het niet aan jou ligt maar aan de situatie, kan het dat voor jou ook makkelijker maken --> op het moment dat jij je zo rot om de situatie zou voelen, ben je in staat hier iets aan te veranderen (maar daarvoor moet je andere dingen die ook belangrijk voor je zijn zoals je andere vriendengroepen, vrije tijd e.d.) laten schietne of minder zien. daarin zou je een keuze moeten maken. Maar als je je bedenkt dat het veranderbaar is op het moment dat je dat zou willen, maakt het het wellicht een stuk makkelijker. of sla ik de plank nu compleet mis? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En t gaat alweer beter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huidige allergieen verergeren ook, doordat er steeds meer igE antistoffen in je bloed komen te zitten, waardoor de reactie sneller/heftiger is. Als je nog meer wilt weten over allergieen, moet je maar even pmen, want ik weet er opzich best wat van, omdat ik een heel pws erover heb gedaan, en ik het echt interessant vond en dus ook er veel tijd in heb gestoken ![]() bah.bah. bah. mensen missen is niet leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |