Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe ver vinden jullie dat het kan/mag gaan in de gouden kooi? Normaal gesproken vlogen mensen er voor geweld uit. Nou.. volgens mij zijn die regels aardig veranderd:
http://nl.youtube.com/watch?v=jFNNwc...rum=23&topic=2 Dit is het promo filmpje voor vanavond. Het gaat me om het stukje vanaf .15 tot en met het stukje in de douche. En even voor de duidelijkheid, dit was vorige week al. Op tv ligt het een week achter op de livestreams. Ik heb zo'n gevoel dat Brian dat opgesloten zitten langzaam begint op te breken. In diezelfde week is er ook al een glazen deur door zijn toedoen gesneuveld en schopte hij uit woede een glas kapot. Doen we allemaal als we kwaad zijn, toch? ![]() Ik snap ook niet waarom Rtl dit gaat uitzenden. Zouden ze het programma op deze manier zelfmoord willen laten plegen? Want ik neem aan dat er wel weer het een en ander over geroepen gaat worden in medialand.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
LVO- Jaap is de baas Uice | 42 | 10-06-2007 23:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bond tegen Vloeken bestraft bewoners Gouden Kooi Verwijderd | 105 | 15-01-2007 17:09 | |
Films, TV & Radio |
De gouden kooi Souflakie | 1 | 09-01-2007 17:58 | |
Films, TV & Radio |
De gouden kooi mrsjones | 3 | 10-10-2006 18:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Gouden Kooi: moreel verwerpelijk of moet het kunnen? Hydrogen | 71 | 18-05-2006 13:42 |