![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten minste, als ik alle berichten rondom de moskeeen volg, dan is het haatzaaien wat daar gebeurt gevaarlijk. Waarom zou het haatzaaien van Wilders dan minder gevaarlijk zijn? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder zie ik wilders wel allemaal dingen roepen over de koran enz maar nooit dat alle moslims dood moeten oid dus dat haatzaaien valt ook wel weer mee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik al eens eerder gezegd. Maar los daarvan, hij is een aanfluiting voor de politiek. Kamervragen stellen is erg duur, en dat betalen wij. Toch zuur. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Verder is het geen gekke vergelijking van Rollo Tomasi, het gedoe over het electoraat van Wilders is zwaar overtrokken. Ik ken mensen die Wilders stemmen die dat puur doen omdat ze om zich heen nog steeds voortrekkerij van allochtonen zien, zien dat fout gedrag door allochtonen niet of minder bestraft wordt. Stel je dergelijke beeldvorming eens door als je zelf tussen de 20 en 40 bent en elke dag hard werkt voor de kost. Je gaat vanzelf wel stemmen op iemand die zo hard schreeuwt dat je kunt verwachten dat hij dergelijke hypocrisie doet verdwijnen. Verdwijnt de oorzaak van die wrevel, dan tuimelt Wilders van zijn voetstuk. Zolang er echter geen zinnig gesprek te voeren is over integratie zolang er Moslims bij betrokken zijn, waar het in mijn ervaring toch wel op neer komt, dan blijft een dergelijke beweging echter bestaan. In zekere zin is de intolerantie en het onaangepaste gedrag van veel Moslims de oorzaak dat Wilders zo groot heeft kunnen worden. Als je kon zeggen dat er misdaden in de koran staan zonder direct mishandeld en bedreigt te worden dan kwam het bij wijze van spreken bij niemand op om op Wilders te stemmen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal je een mooi voorbeeldje geven, wat ik vrijelijk zal citeren uit Wilders zijn partijprogramma. Wilders wilde de belasting verlagen. Hij was van plan om het geld daarvoor te halen uit bezuinigingen op de uitgaven voor: Jawel: cultuur. Dus deze man wil dat allochtonen zich koste wat kost aanpassen aan onze cultuur, maar anderzijds wil die idioot bezuinigen op dat beetje wat eraan wordt uitgegeven. Dat zie ik als het kapot maken van Nederland(se cultuur). Zou zout heb ik het bij die andere partijen nog niet gezien. Overigens: zie ik deze walgelijke onzin die Geertje Wilders verkondigd wel degelijk als haatzaaien, en ook dat komt niet bepaald ten goede aan de samenleving. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo is het natuurlijk geen discussie. ps: imho vergeet je de rechtse partijen, maar dat verbaast me niet |
![]() |
||
Citaat:
Op de rest ging ik niet in omdat het geen argumentatie vormt. Wilders is misschien tegen het zwaar subsidiëren van werkeloze kunstenaars. Dat kan ik hem niet kwalijk nemen. Alle partijen die ik noemde hebben hun eigen fetishes waar ze Nederland kapot willen maken. GL door hun overdreven, contraproductieve en landschapsvernietigende milieustandpunten. De SP door hun maatschappijverlammende belastingideeën die de economie binnen 10 jaar ten gronde zullen richten. De CU vanwege de sluipmoord op gelijkheid en de hardnekkige spruitjeslucht die om hen heen hangt. De SGP vanwege precies datzelfde, maar dan met de botte bijl.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehm leg uit. Zwaar subsidieren? Werkloze kunstenaars?? Als ik puur naar de muziek kijk, en er gaat nog meer bezuinigd worden, pas dán krijg je werkeloze kunstenaars. En dat kost geld. Niet zo zwammen De partijen die je noemt zijn niet zoals Wilders one-issue partijen. Het zijn niet mijn favorieten, maar het zijn geen nonsens partijen. |
![]() |
||
Citaat:
Kunst is op dit moment zwaar gesubsidieerd en overgewaardeerd. Ik vind het standpunt daar mee te stoppen niet eens zo gek, of in ieder geval minder gek dan sommige standpunten van andere partijen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Frappant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennehhh de meeste concertgangers zijn het niet met je eens. Zonder subsidie zouden concertkaartjes zelfs voor de rijkste tering VVD-er niet te betalen zijn. En de musici die dan spelen, verdienen net modaal of onder modaal. Maar dat is een discussie die ga ik met jou niet voeren. Overigens: cultuur overgewaardeerd??? Waaruit moet dat blijken dan? Alle reclame die ervoor gemaakt wordt? Uit de grote hoeveelheden subsidie??? Gast het is 0,6 % van de begroting, integenstelling tot sport die veel meer gesubsidieerd word. Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 14:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-Geweld en doodsbedreigingen aan critici van de islam, waaronder bijvoorbeeld Ehsan Jami. -PVDA toont wederom geen principes en zeikt slachtoffers van islamistisch geweld (zie vorige) zelfs publiekelijk af. Autochtonen keren de ruggegraatloze Partij van de Allochtonen, het woordgrapje is terechter dan ooit, de rug toe en gaan naar Wilders. -Rutte heeft Verdonk verslagen en daarmee conservatief vs progressief in de VVD beslecht in nadeel van de eersten. Hardcore conservatieven gaan naar Wilders. Good riddance to bad rubbish vind ik zelf, maar minder goed voor de peilingen. -D66, wat was dat ook alweer? Een coördinaat ofzo? Mensen die liberaal, tegen islamisering en voor strikte scheiding van kerk en staat zijn gaan daarom wellicht naar Wilders. -Groenlinks, wat was dat ook alweer? Ergens in een ver verleden een progressieve partij waar je nog wel eens wat van hoorde. links-progressieven die ontevreden zijn over de onbespreekbaarheid van de problemen van de islam lopen daardoor wellicht naar Wilders. -De SP? Tja, het politburo is veel te druk met zijn eigen dictatoriale macht uit te breiden om islamisten naar de goelags van Oss te verbannen. SP'ers die ontevreden zijn lopen dus over naar Wilders. (vorige verkiezingen bestond een aanzienlijk deel van de PvdV stemmers uit voormalig SP'ers) Totdat de problemen van de islam en islamieten bespreekbaar worden zal Wilders wel blijven groeien ook. Bij de verkiezingen zelf zal het echter lager uitvallen dan de peilingen omdat Wilders toch iets te extreem is. Als ik moet kiezen tussen relallochtonen en Wilders kies ik ook voor Wilders, omdat mijn afkeer voor eerstgenoemden groter is, en hun haat tegen mij hen voor mij gevaarlijker maakt. Ik zou er echter niet over peinzen om op Wilders te stemmen.
||
Citaat:
Het grappigste is nog wel dat beide kampen niet eens doorhebben hoeveel ze op elkaar lijken en zo garanderen dat de huidige vicieuze cirkel in stand blijft.
Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 16:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kamp 2: "De koran is heilig en al die vieze honden moeten hun bek houden als ze willen blijven leven." Inderdaad hebben beide zijden erg solide argumentatie..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat is dit nou? Zit nu ineens iedereen mij als Islamitische equivalent van extreem rechts af te schilderen? Omdat ik vind dat Geert een racist is en daarom niet deugt? Wat is dit voor kanker onzin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar die mallerds op maroc.nl of noem eens een andere site, hebben tenminste schijn tegen. Dat is dan geen haatzaaien en het andere wel? Flikker 's lekker op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga er zelfs vanuit dat ieder weldenkend mens dat afkeurt. Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen de woorden van Wilders erger vinden dan het beschamende en gewelddadige gedrag van geloofsfanatici. Ik kan daar echt niet bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan het mij wat schelen wat jij van de houding van sommige mensen vind? Nee heh? Is het verder relevant mbt Geert Wilders? Niet echt, ik ga ervan uit dat "ieder weldenkend mens" het daarmee eens is. |
![]() |
||
Citaat:
Heck, het kost heel wat rationeel vermogen om na een rondje surfen over maroc.nl níet te gaan geloven dat hele groepen mensen voorbestemd zijn voor de achterlijkheid. Niet echt een mirakel als mensen die dat lezen of daarvan zich aangevallen voelen en zelf ook extremer worden, en daar uiting aan geven door Wilders te stemmen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het ontbreken van de wil tot de minste aanpassing of discussie bij veel Moslims verre van blaming the victim is, dat is gewoon een kwestie van eigen stomme schuld. Als ik als gothic de golfbaan op loop dan wordt ik er ook afgesmeten als ik weiger me in zo'n apenpak te hijsen. Je kunt dan natuurlijk discriminatie en victimisatie roepen, maar realiteit is gewoon dat een klein beetje aanpassing wel geboden is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd