Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij vriendje zijn zonder dat het zo moeilijk is met OV. Dat ik er morgen gewoon ook op tijd ben. En dat-ie nou eens echt zegt wat hij vindt (maar dat krijg ik wel uit hem
![]() Morgen een gezellige dag hebben, maar dat gaat wel lukken. Op kamers durven. Energie hebben om te leren.
|
Geen rugpijn, dat mijn verslagen als vanzelf afkomen en meesterwerkjes zijn, dat ik me niet zo ongelooflijk doelloos en zinloos voel, dat ik weet wat ik met mijn studie wil -écht wil. Afvallen. Me niet zo alleen voelen.
||
Citaat:
Dat dus alles weer goed is, dat ik niet zoveel hoef na te denken. Kusjes <3. Dat het schoonmaken klaar is. Dat alles makkelijker is ![]()
|
Ik zou die muren om me heen willen afbreken. Dat ik mezelf minder vastzet met denken. Dat alles wat soepeler ging - praten. Mezelf beter uit kunnen drukken. Meer vertrouwen op wat er is en die stompzinnige maniertjes van houvast eens los kunnen laten. En dat dit hele 'gedoe' met mijn ouders en geld nou eindelijk eens afgesloten wordt want ik voel me een trekpop.
|
![]() |
|
Ik wil dat zij weggaan, en ik wil met anderen praten. En ik wil mijn mijn beste vriendin praten, want dat doen we weinig de laatste tijd en ik wil weten wat er aan de hand is.
En ik wil gitaar spelen. En ik wil dat andere mensen me horen. Ook al bak ik er niets van. En ik wou dat mijn huiswerk af was, dat vooral. Ik wil tijd, ik wil tekenen.
|
@Daantje: succes morgen!
Ehm. Dat hij gewoon grr verdomme iets uit zichzelf laat horen. Dat ik niet zo moeilijk doe als hij dat niet doe. Heel heel, héél veel tijd samen met hem. Dat ik die 130 + nogheelveel bladzijden snel uitkrijg zodat ik met een gerust hart op vakantie kan vrijdag.
|
5 jaar verder zijn
![]() Ik ben heel benieuwd hoe mijn leven er over 5 jaar uit zal zien.. Heb ik mijn opleiding voltooid? Werk ik nog steeds daar waar ik nu werk? Waar woon ik? En met wie? *mijmer mijmer* ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |