Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 14:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb een relationeel gebied met mijn computer
Sinds gisteren ligt het internet er uit, omdat mij buurman zo lief was om de telefoonkabel stuk te trekken (met boompjes rooien). KPN komt pas donderdagmiddag. Pffft. En nu zit ik noodgedwongen bij iemand anders op zijn PC om toch nog even te kunnen mailen
Oud 29-08-2007, 14:34
BleuEyes
BleuEyes is offline
Hoe krijgt hij het toch voor elkaar om iedere keer 2 afspraken te maken en die van mij niet door te laten gaan.

Ben benieuwd of hij nog gaat eten met die meisjes, zou me niets verbazen overigens.

Oeh, en zaterdag ga ik een oude schoolvriend van me weer zien. Zin in!
Oud 29-08-2007, 14:49
Verwijderd
Hm, wat hebben we weinig tijd voor elkaar deze week! Er was dinsdag iets om even over te praten, maar dat was om 1 uur 's nachts (ik maakte me beetje zorgen om hem, door zijn ren -en vliegwerk heel de tijd, en wilde even informeren of dat zorgen maken ook nodig was) dus niet handig.. en toen ik ging nadenken wanneer dan, kwam ik tot de conclusie dat het eerste moment zondag was, wtf!

Maar nu moesten we gisteren naar Ikea sjeesen in de auto en hebben we het gesprekje ondertussen gevoerd. Hij zal op zichzelf letten en ik hoef me geen zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 15:28
Dott
Dott is offline
Ik heb tegen hem gezegd dat ie maar eens uit moet gaan zoeken wat hij nu precies wil, en dat ie maar contact met mij moet zoeken als hij dat wil, en dat ik hem voorlopig met rust al laten.
Zucht, wat een gedoe..
Oud 29-08-2007, 16:22
Neiu
Neiu is offline
Vlinders en blijheid. Alsof ik nu op vlinders zit te wachten. Lange afstand is geen goed idee en al helemaal nu niet Er zijn veel teveel andere dingen die eerst nog afgehandeld moeten worden met studie en dergelijke.
Oud 29-08-2007, 17:34
Verwijderd
Damn wat is ze toch super<3 En na negen maanden zijn er meer vlinders en het is echt gaaf ^^
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
Damn wat is ze toch super<3 En na negen maanden zijn er meer vlinders en het is echt gaaf ^^
Zag ik jou niet vrijdagmiddag op 't station hier in Enschede? Ik wist 't niet zeker. ;p
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:12
Verwijderd
Juh dat kan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:38
Verwijderd
ik HAAT het om te bekvechten met hem, echt, ik HAAT het.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:14
Rob
Rob is offline
Citaat:
Juh dat kan
Oops. Dan was je 't toch.

Maarja. Ik hobbel niet graag op een zoenend koppel af met "Goh! Ben jij niet die en die!?". Gomen yo.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:22
Luna
Luna is offline
ja goed. ik ben nét terug van vakantie en ga zo naar m toe, na 3.5 week elkaar niet gezien te hebben
paar dagen terug was ik even in twijfel of hij nog wel aan me dacht aangezien ik bijna n week niks had gehoord en juist op dat moemnt kreeg ik n sms van m en de strekking was dat ie me graag wilde zien.
Oud 29-08-2007, 19:52
moon
moon is offline
Gevoelens krijgen voor de vriend van je ex is . Ik kan dat mijn ex niet aandoen en ik ga dus ook niks met die gevoelens doen. Het erge is dat die vriend vrijgezel is en mij ook wel leuk lijkt te vinden. Lastig, erg lastig. Ik zou wel een heel verhaal willen op gaan hangen over hoe leuk die vriend is, maar beter is het om mijn mond te houden en te wachten tot dit gevoel overwaait. Soms zijn dit soort gevoelens maar tijdelijk, laten we maar hopen dat dat dit keer ook het geval is.
Oud 29-08-2007, 19:53
I C U
I C U is offline
Ikkeh... Nee. Ik begin er niet aan. Hij is online, maar hij praat maar lekker tegen mij. Hij stopte met smsen eergisteren, ik hou de eer aan mezelf. Ik heb er ook gewoon ff geen tijd en zin en energie voor.

Vandaag overigens eerste introductiedag. Wat nou introductie, gewoon meteen volop knallen, keihard les gehad vandaag. Damn, valt nog vies tegen hoor, na praktisch een jaar niet echt school... HBO is toch wel anders dan uni

Mannen... Ik begin er ff niet aan. Denk ik.
Oud 29-08-2007, 20:29
Halflight
Halflight is offline
Eh ja
Gister bij hem was zo leuk en gezellig en joehhh ik ben er wel content mee.
Verder vandaag nieuwe school, veel nieuwe mensen, volgens mij mag ik ze in mindere mate maar een vaag soort van oude vriend zit ook bij me op school en het was ZO gezellig dat ik het zelfs jammer vind dat ie een vriendin heeft haha En ik hoor allemaal leuke dingen van mijn oudklasgenoten en morgen ga ik langs en ik voel me goed&geliefd want ik had veel mailtjes van mijn vriendinnetjes en dat vind ik leuk, enjoy!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:37
wup
wup is offline
Oeh! Leuke dingen, die ik niet mag vertellen...!

We hebben vandaag samen gewinkeld en dat was niet echt een succes ofzo haha. Het was alleen leuk dat we met bert visscher in de h&m waren.. We zijn ook nog uit eten geweest en dat was gelukkig enig en ook nog eens vet lekker . Hij is nu net naar huis. Ik moet deze week zelf ook veel werken dus bij elkaar slapen zit er voorlopig niet echt in ( aangezien ik tot 3, 4 uur snachts werk niet echt handig..)
Maar goed.. op zich gaat het prima, maar ik merk wel dat we de laatste tijd beide wat sneller geiriteerd raken ofzo en dat is jammer.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:45
I C U
I C U is offline
Blegh. Waarom doe ik mezelf dit aan? Maar het sterkt me wel in m'n voornemen me vooral niet in te houden mocht ik andere leuke jongens zien !
Oud 29-08-2007, 20:47
Poepkind
Poepkind is offline
Vandaag zag ik een vriend van me, hij had zn vriendin meegenomen om boeken te halen. Ergens vond ik het stom dat het niet uit was gegaan met dat meiske, die jongen verdient een leukere vriendin. Anderzijds heb ik niet het idee dat ik die betere vriendin ben, dus waar dat gevoel vandaan komt
Ik wil een scharrel en ik wil leuk contact met mn ex!
Oud 29-08-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Oops. Dan was je 't toch.

Maarja. Ik hobbel niet graag op een zoenend koppel af met "Goh! Ben jij niet die en die!?". Gomen yo.
Ah man gewoon doen, we bijten niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:57
Cethlion
Cethlion is offline
Jaaa! Zaterdag zie ik m'n beste vriendinnetje eindelijk weer eens, dat gebeurt niet vaak meer nu ze in Leuven studeert.

En waarom heet mijn (gisteren geboren!) achterneefje nou precies hetzelfde als hij-die-ik-zo-graag-wil-maar-dat-gaat-vast-niet-lukken? Nou staat z'n naam heel groot op de verjaardagskalender terwijl hij uit mijn hoofd moet.
Over twee weken zie ik hem! O nee, hij moet uit m'n hoofd.
Oud 29-08-2007, 21:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ah man gewoon doen, we bijten niet
Weet ik. Volgende keer doe ik 't wel als ik jullie daar zie.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 21:05
Qimm
Qimm is offline
heel erg in de war... blank zoals dat heet, is daar een goed nederlands woord voor?
Oud 29-08-2007, 21:36
Ireth69
Ireth69 is offline
Gelukkig
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 21:54
Orpheo
Orpheo is offline
ik haat 't als er iets word gezegd (ja, t kan wel, wellicht wat problemen, maar gaat zeker weten lukken!) en dat 't dan daarna is 'nee, toch niet, waarschijnlijk niet, wellicht wel, KWEENIE". jezus wat haaaaat ik dat woord, kweenie, en dan je schouders erbij ophalen. AAARRGGGHHHHHHH. daar word ik onmetelijk agressief van.

Verder ben ik boos op mn ouders. Opeens is er een surpriseparty gehouden voor de verjaardag van mij en m'n zus. Mijn zus krijgt WEL een cadeau, en ik niet. FUCK it. Ik krijg NIKS. Ik heb zin om m'n kisten door 't raam te gooien, iedereen uit te kafferen, een gitaar te pakken en te spelen, maar ja, ik HEB hier geen gitaar. Ik moet daarvoor nog bijna n week wachten.

shitzooi ook. Moet ik ook nog eens verplicht naar de Israelische versie van Idols kijken; verschrikkelijk! echt, damn, zelfs de Nederlandse versie is minder vals/slecht. Ik kijk nog liever naar Geer&Goor (ondanks dat ze 'uit elkaar' zijn).
Oud 29-08-2007, 22:36
Verwijderd
Beetje wtf door een gebeurtenis die niets met mijn relationeel gebied te maken heeft, alleen indirect. Eigenlijk. *staart nog steeds een beetje geschrokken naar computer*

Verder zijn mijn vriendinnen zo ontzettend leuk <3 Exlief zie ik volgende week weer, klimmen en eten.

En de leuke barman heeft soort van een vriendin, aah wat jammer
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
heel erg in de war... blank zoals dat heet, is daar een goed nederlands woord voor?
In/over je relatie? Huh?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:50
Verwijderd
Ik voel me een beetje labiel :') Maar hij vindt dat gelukkig niet erg, dus ik ben gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 23:33
Verwijderd
joepie! ik zie hem morgen even

en hij stuurde daarjuist zo'n ongelooflijk lief berichtje hé (l)

OMFG! ooit de definitie van 'liefde' al gelezen in Van Dale??

lief·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 sterke genegenheid voor een persoon of zaak => min, minne
2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht

dat is zoooooo niét de definitie van liefde!!
het eerste is zooooooooo'n understatement dat het geen naam meer heeft, en het tweede is utter bullocks...

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 00:16.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 23:35
Verwijderd
Ik ben echt ZO verliefd dat het eigenlijk zielig is..

En afgelopen zaterdag was hij jarig en morgen ga ik hem zijn 'kado geven' Ik hoop dat hij het leuk vind
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 06:20
Neko*
Neko* is offline
Nu al gestressed door school, en dan is het toch wel erg fijn dat vriendlief dan even langskomt en dan vanuit 't niets aanbied om mijn schouders en rug te masseren. Hij weet gewoon dat ik daar altijd last van heb als ik gestressed ben. Yay voor mijn lieve vriendje!

Ik baaaaaal ontzettend dat ik nog niks met mijn beste vriendinnetje afgesproken heb. Ik mis haar.
Oud 30-08-2007, 06:23
Neko*
Neko* is offline
Oh, en bijna een jaar!
Oud 30-08-2007, 06:23
Verwijderd
.
(Als bij deze smiley 'n bepaald gevoel beschreven kan worden, wat ik dus niet kan beschrijven. Maar ik voel me wel zo joh. )
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 06:45
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
.
(Als bij deze smiley 'n bepaald gevoel beschreven kan worden, wat ik dus niet kan beschrijven. Maar ik voel me wel zo joh. )
Het is zo grappig hoe jullie posts steeds op elkaar aansluiten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 06:48
Verwijderd
Citaat:
Het is zo grappig hoe jullie posts steeds op elkaar aansluiten.
*neus bloedt.*

EDIT: Dit heeft dus niet alleen met hem te maken, want school/mam/vroeg opstaan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 06:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
In/over je relatie? Huh?
Nee, nee niet de mijne...

(...)
Oud 30-08-2007, 07:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
+ 1
Oud 30-08-2007, 07:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nu al gestressed door school, en dan is het toch wel erg fijn dat vriendlief dan even langskomt en dan vanuit 't niets aanbied om mijn schouders en rug te masseren. Hij weet gewoon dat ik daar altijd last van heb als ik gestressed ben. Yay voor mijn lieve vriendje!

Ik baaaaaal ontzettend dat ik nog niks met mijn beste vriendinnetje afgesproken heb. Ik mis haar.
ja ik mis jou ook.. helemaal nu er zo f*cking veel gaande is, waar je allemaal nog niks van af weet en en en... pff.. kan hij mijn rug ook niet ff masseren? ik ben nu al gestresst en vandaag is pas mn eerste dag school

ot: ik sta achter wat ik gister zei, en toch voel ik me er niet super bij ik ben zo'n raar mokkeltje af en toe
Oud 30-08-2007, 08:44
Verwijderd
Heel erg goed! We gaan zaterdag naar Antwerpen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 08:51
Ireth69
Ireth69 is offline
En nu... woont ie opeens sinds gisteren bij mij
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:43
Orpheo
Orpheo is offline
doomscenario's spoken door mijn hoofd, en ik ben waanzinnig geirriteerd. Vannacht een uurtje of 5 slaap gehad ofzo (tegenover een gemiddelde van 12, gedurende deze vakantie). Ik ben (nog steeds) waanzinnig boos op de m'n ouwelui, maar ach, who the fuck cares. vandaag hobbelen we naar jeruzalem. Hopelijk is er een sick fuck palestijn die zichzelf zo nodig moet opblazen. ben ik van een hoop gezeik af.
Oud 30-08-2007, 09:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ik haat 't als er iets word gezegd (ja, t kan wel, wellicht wat problemen, maar gaat zeker weten lukken!) en dat 't dan daarna is 'nee, toch niet, waarschijnlijk niet, wellicht wel, KWEENIE". jezus wat haaaaat ik dat woord, kweenie, en dan je schouders erbij ophalen. AAARRGGGHHHHHHH. daar word ik onmetelijk agressief van.

Verder ben ik boos op mn ouders. Opeens is er een surpriseparty gehouden voor de verjaardag van mij en m'n zus. Mijn zus krijgt WEL een cadeau, en ik niet. FUCK it. Ik krijg NIKS. Ik heb zin om m'n kisten door 't raam te gooien, iedereen uit te kafferen, een gitaar te pakken en te spelen, maar ja, ik HEB hier geen gitaar. Ik moet daarvoor nog bijna n week wachten.

shitzooi ook. Moet ik ook nog eens verplicht naar de Israelische versie van Idols kijken; verschrikkelijk! echt, damn, zelfs de Nederlandse versie is minder vals/slecht. Ik kijk nog liever naar Geer&Goor (ondanks dat ze 'uit elkaar' zijn).
Niet om je te pesten ofzo, maar ben je misschien ietswat autistisch? En dit is geen grapje of wat dan ook, maar heb je ooit die diagnose gehad?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:48
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
En nu... woont ie opeens sinds gisteren bij mij
nou ik zou vervangen door
wtf je bent 17 en dan met je vriend en je ouders in een huis wonen, dat kan alleen maar fout gaan!
Oud 30-08-2007, 09:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Niet om je te pesten ofzo, maar ben je misschien ietswat autistisch? En dit is geen grapje of wat dan ook, maar heb je ooit die diagnose gehad?
what the fuck heeft autisme te maken met pure ergernis. ik zie de link niet.

autisme is een neurologische aandoening waardoor communicatie, verbeelding en sociale interacties niet echt soepel lopen, in meer of mindere mate.

Verbale en non verbale communicatie; dat zit bij mij wel goed (wellicht TE goed). Qua verbeelding idem dito. Een autist ziet het niet als hij te ver gaat (in diverse opzichten, hetzij seksueel, hetzij teveel fysiek contact etc etc) en dat heb ik dus niet (ik zie het wel). Een autist kan niet extrapoleren wat voor effect zijn handelen gaan hebben; ik kan dat wel.

Mijn probleem is (vaak) dat ik OF te impulsief ben OF teveel over dingen zit door te malen.

Kom ik teug op mijn vraag van zojuist: hoe kan je de link leggen tussen de post voorheen en autisme. Zie het maar zo: zou jij niet ontploffen als ze weer eens jou jongere broertje/zusje in de watten leggen, en jou de hele teringzooi van 't feest (dat 'ook voor jou'was) laten opruimen?
Oud 30-08-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Zie het maar zo: zou jij niet ontploffen als ze weer eens jou jongere broertje/zusje in de watten leggen, en jou de hele teringzooi van 't feest (dat 'ook voor jou'was) laten opruimen?
je zei 'zij krijgt een cadeau en ik niet' en toen begon je over vanalles uit het raam gooien en woest en blabla
en dat lijkt gewoon een éééééééééérg overdreven reactie.

als je idd alles hebt moeten opruimen etc is het al meer begrijpelijk. context is alles, darling.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:13
snoopy
snoopy is offline
Wel goed, geloof ik... Ik zie hem veel, maar ik spreek hem weinig.
We zijn al minstens een week niet tegelijk gaan slapen en dat vind ik jammer, maar hij vindt t juist prettig om nog even in z'n eentje te zitten.

Voor de rest is hij lief en ben ik ook lief dus dat gaat prima.
Oud 30-08-2007, 10:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
je zei 'zij krijgt een cadeau en ik niet' en toen begon je over vanalles uit het raam gooien en woest en blabla

als je idd alles hebt moeten opruimen etc is het al meer begrijpelijk. context is alles, darling.
inderdaad ja, daarom vroeg het ook.

en ga maar niet beginnen met jij weet niet wat autisme is, geloof me, daar weet ik genoeg van
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:21
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:

tis een combinatie van diverse factoren. het is het feit dat er weer wel aan haar gedacht is, enze mij in de (spreekwoordelijke) kou laten staan. zij mag op d'r luie zuiger zitten, en ik werk me de benen uit mijn lijf. Mijn ma is weer bij mn pa, en heeft iedere dag huilbuien, genoeg om de Dode Zee weer mee aan te vullen. Hij vangt haar dan op. Ik heb 't compleet gehad met m'n ma, omdat ik niet even mag breken. Ik zit hier in een land waar ik 16 jaar niet ben geweest, iedereen hier in de buurt kent mij nog, ik ken niemand meer. Iedereen verwacht (lijkt het wel) dat ik de taal nog/weer vloeiend spreek. 'yea yeah, its like riding a bike'. Nee, als ik 16 jaar niet fiets, spring ik er alsnog zo op. De taal spreken is echt wat anders.

Dan is er ook nog iets wat ik onderhand 'de grote leugen' noem. Mijn oma heeft mij en mijn zus (maar vooral mij) compleet gebrainwasht met foutieve info over hier, mijn pa en de familie van zijn kant. Het is gewoon heel simpel om een kereltje van 5 info in te pompen die strookt met zijn kennis, en gelijktijdig een woede en afkeer kan kweken tegen zijn vader's familie.

Na gesprekken met de mensen hier (en bewijs op schrift) blijkt dus dat eigenlijk alles wat m'n oma gezegd heeft (m'n oma woont al 16 jaar bij ons in) een flinke leugen is. Goh, ze is net zo huichelachtig als (haar)religie (RKK). Het meest zieke van mijn oma is dat ze 24, 25 jaar geleden al was begonnen met het uit elkaar drijven van mijn ouders, en dat ze dat nu doet bij mij en mijn eega. Het bewust slopen van relaties, alleen maar omdat jij niet wilt dat ze gelukkig zijn, omdat jij het zelf niet bent, DAT is pas ziek. En dat is geen speculatie, maar een vaststaand feit. Degenen die mijn oma kennen zullen dat bevestigen (helaas).

De frustratie over het bovenstaande, de taalbarriere, gecombineerd met het, nu al anderhalve week, niet gitaar kunnen spelen, (en niet bij m'n vriendin zijn) is behoorlijk gek-makend. Zie het als een olievat, waarbij het minste of geringste dat ding kan laten ontploffen.
Oud 30-08-2007, 10:26
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
inderdaad ja, daarom vroeg het ook.

en ga maar niet beginnen met jij weet niet wat autisme is, geloof me, daar weet ik genoeg van

ik tipte alleen de diverse onderdelen aan, om aan te geven dat ik niet de problemen heb die in zijn algemeenheid staan voor autisme. Hoe moet ik nu ruiken dat jij daar wel een beetje (veel? ) verstand van hebt? Bij jou druipt het er niet vanaf, zoals bij mij mijn muziek/gitarenverslaving ghehe.
Oud 30-08-2007, 11:07
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hmm ik hoop het maar voor je. Die 2 vriendinnen waren ook altijd samen vanaf de middelbare school al. Kappersschool samen gedaan enzow. En haar vriend zei ook altijd datie dat meissie maar een eng mager ding vond. Ik hoop oprecht voor je dat het met jou en je vriend wel goed gaat, maar sluit je ogen dr niet voor als t niet goed gaat! Je intuïtie is zo belangrijk.. cliche, maar luister naar je gevoel!!
Hm je maakt me wel beetje bang hoor hij zegt trouwens tegen haar dat hij haar wél mooi vindt (als het daar toevallig over gaat), dat is prima, maar waarom zegt hij dan tegen mij dat hij haar niet mooi vindt Gister overdag was ook echt perfect met hem, ik voelde nóg meer voor hem. En dan svonds doet ie weer raar.
En ik weet nog steeds niet of ik me aanstel of niet. Het is allemaal wel beetje vermoeiend zo hoor, miss hadden jullie toch gelijk, maar ik wil zo graag van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
what the fuck heeft autisme te maken met pure ergernis. ik zie de link niet.

autisme is een neurologische aandoening waardoor communicatie, verbeelding en sociale interacties niet echt soepel lopen, in meer of mindere mate.

Verbale en non verbale communicatie; dat zit bij mij wel goed (wellicht TE goed). Qua verbeelding idem dito. Een autist ziet het niet als hij te ver gaat (in diverse opzichten, hetzij seksueel, hetzij teveel fysiek contact etc etc) en dat heb ik dus niet (ik zie het wel). Een autist kan niet extrapoleren wat voor effect zijn handelen gaan hebben; ik kan dat wel.

Mijn probleem is (vaak) dat ik OF te impulsief ben OF teveel over dingen zit door te malen.

Kom ik teug op mijn vraag van zojuist: hoe kan je de link leggen tussen de post voorheen en autisme. Zie het maar zo: zou jij niet ontploffen als ze weer eens jou jongere broertje/zusje in de watten leggen, en jou de hele teringzooi van 't feest (dat 'ook voor jou'was) laten opruimen?
Ik dacht hetzelfde. (en vele anderen vast ook) Jij vertoont namelijk gigantische trekken van een PDD-nos stoornis. Sorry als het een beetje hard klinkt, maar dit ligt er wel erg dik bovenop.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht hetzelfde. (en vele anderen vast ook) Jij vertoont namelijk gigantische trekken van een PDD-nos stoornis. Sorry als het een beetje hard klinkt, maar dit ligt er wel erg dik bovenop.
Niet per se autisme, maar normaal is het echt niet om zo vaak zo gefrustreerd en boos te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten