Advertentie | |
|
![]() |
|
doomscenario's spoken door mijn hoofd, en ik ben waanzinnig geirriteerd. Vannacht een uurtje of 5 slaap gehad ofzo (tegenover een gemiddelde van 12, gedurende deze vakantie). Ik ben (nog steeds) waanzinnig boos op de m'n ouwelui, maar ach, who the fuck cares. vandaag hobbelen we naar jeruzalem. Hopelijk is er een sick fuck palestijn die zichzelf zo nodig moet opblazen. ben ik van een hoop gezeik af.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
autisme is een neurologische aandoening waardoor communicatie, verbeelding en sociale interacties niet echt soepel lopen, in meer of mindere mate. Verbale en non verbale communicatie; dat zit bij mij wel goed (wellicht TE goed). Qua verbeelding idem dito. Een autist ziet het niet als hij te ver gaat (in diverse opzichten, hetzij seksueel, hetzij teveel fysiek contact etc etc) en dat heb ik dus niet (ik zie het wel). Een autist kan niet extrapoleren wat voor effect zijn handelen gaan hebben; ik kan dat wel. Mijn probleem is (vaak) dat ik OF te impulsief ben OF teveel over dingen zit door te malen. Kom ik teug op mijn vraag van zojuist: hoe kan je de link leggen tussen de post voorheen en autisme. Zie het maar zo: zou jij niet ontploffen als ze weer eens jou jongere broertje/zusje in de watten leggen, en jou de hele teringzooi van 't feest (dat 'ook voor jou'was) laten opruimen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat lijkt gewoon een éééééééééérg overdreven reactie. als je idd alles hebt moeten opruimen etc is het al meer begrijpelijk. context is alles, darling. |
![]() |
|
Wel goed, geloof ik... Ik zie hem veel, maar ik spreek hem weinig.
We zijn al minstens een week niet tegelijk gaan slapen en dat vind ik jammer, maar hij vindt t juist prettig om nog even in z'n eentje te zitten. Voor de rest is hij lief en ben ik ook lief dus dat gaat prima.
||
![]() |
Citaat:
en ga maar niet beginnen met jij weet niet wat autisme is, geloof me, daar weet ik genoeg van |
![]() |
||
Citaat:
Dan is er ook nog iets wat ik onderhand 'de grote leugen' noem. Mijn oma heeft mij en mijn zus (maar vooral mij) compleet gebrainwasht met foutieve info over hier, mijn pa en de familie van zijn kant. Het is gewoon heel simpel om een kereltje van 5 info in te pompen die strookt met zijn kennis, en gelijktijdig een woede en afkeer kan kweken tegen zijn vader's familie. Na gesprekken met de mensen hier (en bewijs op schrift) blijkt dus dat eigenlijk alles wat m'n oma gezegd heeft (m'n oma woont al 16 jaar bij ons in) een flinke leugen is. Goh, ze is net zo huichelachtig als (haar)religie (RKK). Het meest zieke van mijn oma is dat ze 24, 25 jaar geleden al was begonnen met het uit elkaar drijven van mijn ouders, en dat ze dat nu doet bij mij en mijn eega. Het bewust slopen van relaties, alleen maar omdat jij niet wilt dat ze gelukkig zijn, omdat jij het zelf niet bent, DAT is pas ziek. En dat is geen speculatie, maar een vaststaand feit. Degenen die mijn oma kennen zullen dat bevestigen (helaas). De frustratie over het bovenstaande, de taalbarriere, gecombineerd met het, nu al anderhalve week, niet gitaar kunnen spelen, (en niet bij m'n vriendin zijn) is behoorlijk gek-makend. Zie het als een olievat, waarbij het minste of geringste dat ding kan laten ontploffen.
||
Citaat:
ik tipte alleen de diverse onderdelen aan, om aan te geven dat ik niet de problemen heb die in zijn algemeenheid staan voor autisme. Hoe moet ik nu ruiken dat jij daar wel een beetje (veel? ) verstand van hebt? Bij jou druipt het er niet vanaf, zoals bij mij mijn muziek/gitarenverslaving ghehe.
||
Citaat:
![]() ![]() En ik weet nog steeds niet of ik me aanstel of niet. Het is allemaal wel beetje vermoeiend zo hoor, miss hadden jullie toch gelijk, maar ik wil zo graag van niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|