Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 11:21
Verwijderd
jaa! ik heb een stage
en verder gaat het ook wel goed, behalve dat ik nog veel moet doen, dus ik ga zo maar eens aan de slag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2007, 11:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
jaa! ik heb een stage
Fijn, waar ga je stagelopen / wat ga je doen?

Zo, ik ben al druk bezig geweest vanochtend, al zeg ik het zelf. Nog even 1 methode bestuderen en kort opschrijven, dan naar de supermarkt en dan gauw thuis even eten en opruimen en lezen en dingen voorbereiden en opdrachten maken enzo. Maar dat komt wel goed, ik ga hard werken vandaag!
En ik vond toevallig een leuk klein cadeautje voor m'n vriend (die is vandaag jarig). Ik had nog geen cadeautje, want hij wil alleen maar dingen 'met een stekker', en daarvan heeft hij veel meer verstand dan ik, dus ben ik bang dat ik het verkeerde zou kopen... Ach ja, dit boekje is ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Fijn, waar ga je stagelopen / wat ga je doen?
Ik ga bij kunstexpress stagelopen. Dat is een maatjesproject waarbij ik aan een kind tussen de 8 en 13 word gekoppeld en samen met dat kind kunstzinnige dingen ga doen. Waarschijnlijk veel muziek maken aangezien ik creatieve therapie muziek doe. Daarnaast kan ik met het kind naar een concert gaan of andere kunstzinnige dingen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 12:46
moon
moon is offline
Bedankt voor de reacties!
Ik heb gesolliciteerd. Ik zie het eigenlijk nogal zwart-wit, het gesprek met de cliënten ging heel goed, het gesprek met de sollicitatiecommissie ging slecht. En ook al vond ik de cliënten nu tijdens de eerste kennismaking leuk en lief, ik wil die baan echt echt echt niet!!!!!! Ik heb het gevoel dat dit voor mij te hoog gegrepen is. Het zijn jongeren/pubers die soms heel moeilijk kunnen zijn. Ze zijn van rond mijn leeftijd, zie je het al voor je: zij luisteren naar mij? nou echt niet dus hè! Die walsen je plat, ik zie het al gebeuren. Ik heb daar helemaal geen grip op, ik kan niet streng zijn, ik kan niet boos worden...oh pleas laat me niet aangenomen worden (dit is nog eens de omgekeerde wereld).
Oud 26-09-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor je bemoedigende woorden. Het probleem is dat de toetsweek donderdag begint, maar ik met veel achter loop en de helft niet snap. En daarnaast ben ik ontzettend moe en zit ik de laatste dagen (weken?) slecht in mijn vel. Dus het loopt gewoon niet zo. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel, maar meestal gaat het dus niet. Ik word er gek van, moedeloos, moe.
Oh en het is inderdaad 6V. Ik wil geneeskunde doen, dus mijn gemiddelde moet goed zijn. Als ik terugkijk op mijn cijferlijst, ben ik nooit tevreden.

Hoe gaat het bij jou? Heb je je aan je planning gehouden?

Ik zou nu eigenlijk bezig moeten zijn, maar ik zit er weer eens helemaal doorheen. En ik heb niet eens echt iets gedaan vandaag, verdomme.

Edit: ik zie nu dat mijn beginwoorden precies dezelfde zijn als die van moon!
Ik heb me niet aan mijn planning gehouden maar ik heb wel meer gedaan dan ik zonder plan zou doen.
Aii, donderdag al toetsweek, da's wel erg snel.
Ik wil trouwens ook mss geneeskunde doen (of bmw of of of :twijfel: ) en werk dus ook naar een goed gemiddelde toe, maar toch. Je moet af en toe trots/tevreden zijn
Succes met toetsen! <3

OT: Aaww <3 I liiike him. :winkwink:
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik ga bij kunstexpress stagelopen. Dat is een maatjesproject waarbij ik aan een kind tussen de 8 en 13 word gekoppeld en samen met dat kind kunstzinnige dingen ga doen. Waarschijnlijk veel muziek maken aangezien ik creatieve therapie muziek doe. Daarnaast kan ik met het kind naar een concert gaan of andere kunstzinnige dingen gaan doen.
Gaaf zeg! Dat lijkt me nog eens een leuke en leerzame stage, kun je meteen dingen uitproberen en zien hoe het uitpakt.

OT: Zo, nu thuis, gauw eten en door. Hop!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de reacties!
Ik heb gesolliciteerd. Ik zie het eigenlijk nogal zwart-wit, het gesprek met de cliënten ging heel goed, het gesprek met de sollicitatiecommissie ging slecht. En ook al vond ik de cliënten nu tijdens de eerste kennismaking leuk en lief, ik wil die baan echt echt echt niet!!!!!! Ik heb het gevoel dat dit voor mij te hoog gegrepen is. Het zijn jongeren/pubers die soms heel moeilijk kunnen zijn. Ze zijn van rond mijn leeftijd, zie je het al voor je: zij luisteren naar mij? nou echt niet dus hè! Die walsen je plat, ik zie het al gebeuren. Ik heb daar helemaal geen grip op, ik kan niet streng zijn, ik kan niet boos worden...oh pleas laat me niet aangenomen worden (dit is nog eens de omgekeerde wereld).
Nou, als je aangenomen wordt kun je het toch nog afwijzen? Maar dan heb je in ieder geval wel een goede indruk gemaakt en achten ze je blijkbaar geschikt
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:25
Neko*
Neko* is offline
@moon; ondanks dat je de baan niet wil, ik vind het wel goed van je dat je alsnog gesoliciteerd hebt. Je hebt er in ieder geval een ervaring bij voor de volgende keer. En je kan hem altijd nog afwijzen.

@Vogelvrij; kop op, je kunt niet overal even goed in zijn. En zoals Missy1234567890 al zei, die mensen zitten er ook niet voor niks.

Proefwerk ging goed. Ik ben blij dat ik echt góed geleerd heb, en ik voel me tevreden. Wat er dan ook uit mag komen, ik vind het allemaal best!
Nu scheikunde nog onder de knie krijgen, en dan is het helemaal goed!

En vrijdag ga ik lekker met vriendlief vieren dat deze week voorbij is en dat vind ik tof. Maar dan moet ik hem wel kunnen vertellen dat beide proefwerken goed gingen en dat ik er een tevreden gevoel over heb, dus aan het werk!
Oud 26-09-2007, 14:20
Verwijderd
Gisteren zei ik hier dat ik weet waar ik bang voor ben, namelijk om ontmaskerd te worden. En vandaag gebeurde dat min of meer...
Ik liep over straat en er stak een mevrouw met een rollator over, maar haar wieltjes bleven hangen, en dus kukelden al haar boodschappen over de straat. Er waren echt mensen die gewoon langs haar liepen, compleet negerend dat er spullen op straat lagen. Ik heb haar spulletjes allemaal opgepakt, in hun zakjes gestopt en in het mandje van de rollator gelegd. Toen ik te hulp schoot keek ze een beetje verloren, maar toen ik het laatste zakje in het mandje legde keek ze me echt stralend aan. 'Ze bis een sjat!' zei ze En ik bedankte haar

Ik weet van mezelf heel goed dat ik dit soort dingen niet wil negeren, en ook niet kán negeren. Ik snap niet dat er echt mensen zijn die gewoon over de boodschappen heen stappen zonder zich kennelijk ook maar te bedenken dat ze het ook op zouden kunnen pakken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:46
Verwijderd
@ Andijvie: maar wat je beschrijft, is dat erg? Ik vind dat heel menslievend eigenlijk... en ik zie ook niet precies wat je dan bedoelt met 'ontmaskerd worden'. Dat mensen zien dat je menslievend bent, ofzo?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
He bah, m'n nieuwe laarzen zitten echt lekker. Alleen bij m'n voet (die groter is dan de ander) slippen ze een beetje, wut!? Ik snap echt niet hoe dat kan.. Door m'n zooltjes zitten m'n voeten er wel iets hoger in. Maar ik zie nu ook dat ik een 'bobbel' heb op m'n rechtervoet. Raarrr. Ach.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:53
Verwijderd
Wat krummel zegt. Ik vind het een stoere actie van je Andijvie.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 14:58
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gisteren zei ik hier dat ik weet waar ik bang voor ben, namelijk om ontmaskerd te worden. En vandaag gebeurde dat min of meer...
Ik liep over straat en er stak een mevrouw met een rollator over, maar haar wieltjes bleven hangen, en dus kukelden al haar boodschappen over de straat. Er waren echt mensen die gewoon langs haar liepen, compleet negerend dat er spullen op straat lagen. Ik heb haar spulletjes allemaal opgepakt, in hun zakjes gestopt en in het mandje van de rollator gelegd. Toen ik te hulp schoot keek ze een beetje verloren, maar toen ik het laatste zakje in het mandje legde keek ze me echt stralend aan. 'Ze bis een sjat!' zei ze En ik bedankte haar

Ik weet van mezelf heel goed dat ik dit soort dingen niet wil negeren, en ook niet kán negeren. Ik snap niet dat er echt mensen zijn die gewoon over de boodschappen heen stappen zonder zich kennelijk ook maar te bedenken dat ze het ook op zouden kunnen pakken.
Wat goed en lief! Vanmorgen fietste ik met een grote plastic zak gevuld met boodschappen. Halverwege viel alles over straat en niemand die even helpt Nu ben ik nog hartstikke mobiel, maar het voelt toch een beetje lullig.. Je nectarine 's rollen over straat, je prei wordt overreden door een auto en mensen stappen gewoon over je wortels heen

Goed dat er mensen als jij zijn

ot: ik ben bezig voor school
Oud 26-09-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Vanmorgen fietste ik met een grote plastic zak gevuld met boodschappen. Halverwege viel alles over straat en niemand die even helpt Nu ben ik nog hartstikke mobiel, maar het voelt toch een beetje lullig.. Je nectarine 's rollen over straat, je prei wordt overreden door een auto en mensen stappen gewoon over je wortels heen
Ook lullig dan. Het verbaasd me soms hoe egoïstisch/gevoelloos mensen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: maar wat je beschrijft, is dat erg? Ik vind dat heel menslievend eigenlijk... en ik zie ook niet precies wat je dan bedoelt met 'ontmaskerd worden'. Dat mensen zien dat je menslievend bent, ofzo?
Nou ja, ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik dom/stom ben ofzo, en soms zelfs dat blijkt dat ik een lugubere seriemoordenaar ben.. Dus ja, de ontdekking dat ik dat allemaal niet ben is positief Ik ben blij dat ik merk dat ik niet zo asociaal ben dat ik doorloop, zoals veel mensen duidelijk wel deden; ze zágen alles vallen, keken er naar, maar liepen gewoon door. Zo ben ik niet. Stiekem wist ik dat al van mezelf, maar de bevestiging dat ik alleen maar te 'ontmaskeren' (rare woordkeuze; het klinkt negatief, maar voor mij voelt het ook echt als ontmaskerd worden) ben als iets goed, is weer eens een inzicht

En nu ben ik een appeltaartje aan het maken met verse appels uit een tuin van iemand
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:13
Verwijderd
Haha! Ik heb de helft van wat ik vandaag wilde doen al af, en nu hoeft er nog maar één ding.
Ik ben zelfs zo aan het plannen dat er op mijn to-do-list 'was opvouwen' staat, hehe.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik dom/stom ben ofzo, en soms zelfs dat blijkt dat ik een lugubere seriemoordenaar ben.. Dus ja, de ontdekking dat ik dat allemaal niet ben is positief
Je lijkt me juist aardig gezien je posts. Volgensmij hoef jij je niet druk te maken hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt me juist aardig gezien je posts. Volgensmij hoef jij je niet druk te maken hoor.
Dat is ook mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn internet thuis doet het weer Ik heb het afgelopen jaar echt veel pech maar zo kick ik wel af van m'n verslaving en hang ik niet meer gelijk huilend aan de telefoon. Ik heb wel super toffe huisgenootjes die er alles aan doen om het snel te repareren. Een vriend van m'n huisgenootje is net langs geweest en na een vinkje verzetten werkte het alweer geloof ik Ik kan nu lekker op ons eigen draadloos netwerk, al is het niet heel snel. Als het nou echt te langzaam was dan mocht ik altijd op een van hun kamers gaan zitten (dichter bij de router) en dat vind ik wel uberlief. Ik heb het goed getroffen hier
Oud 26-09-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
en soms zelfs dat blijkt dat ik een lugubere seriemoordenaar ben..
Dat is wel een beetje vreemde kronkel haha. Ik denk niet dat er op de hele wereld iemand is die denkt dat jij een seriemoordenaar bent, hihi.
Ik herken het wel een beetje, trouwens, ik denk altijd dat ik iets verkeerd doe terwijl ik rationeel wel weet dat ik het niet ben die iets verkeerds heeft gedaan. En als ik daadwerkelijk iets doms doe kan ik er echt weken mee zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: goeie actie

OT: ik heb de helft van wat ik moet doen vandaag af. Ik moet nog een heel lang artikel lezen en ik heb nog maar een uurtje de tijd eigenlijk. Nouja, ik begin er wel aan en dan morgen in de trein de rest. Heb een mailtje van die docent en nu kan ik volgende week dinsdag langskomen. Dat is wel fijn, omdat ik dan niet speciaal voor dat gesprek naar de universiteit moet, maar er toch al heen ga.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:55
Verwijderd
Meh. Ik wil niet eten, bahbah. Enn vanavond reanimatiecursus, herhaling, en da's tof en vooral nuttig, maar eigenlijk had ik een concert en dat heb ik af moeten zeggen omdat mn moeder niets op de kalender schrijft en/of mededeelt. Fuck zeg.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:09
Little_lady
Little_lady is offline
Alles draait om ziektes sinds zijn dood, zelfs de lesstof van een vak als wiskunde...
En ik wil niet meer huilen, ik ben kapot door de emoties van de afgelopen 2 dagen en ik wil kunnen genieten van de mooie herinneringen. Ik wil het vast veel te snel want het lukt duidelijk niet, maar toch...

You had to pass away, to your final destination.
But how can I ever get over this?

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Klinkt superleuk.

Citaat:

Ik snap het 'ontmaskeren' stuk eraan nog niet helemaal, maar ik vind het gewoon een hele goede actie van je.

OT: Ik ben blij.
Vanochtend m'n oude psych gesproken en ik ben echt opgelucht. Ik was heel gespannen en durfde niet, maar ben zo blij dat ik het toch gedaan heb. Heb er een heel ander gevoel bij nu.

En m'n onderzoek schiet ook lekker op en ik heb nog best veel tijd ervoor, dus ik moet morgen ofzo even overleggen wat voor 'deelonderwerpen' ik er nog bij zal nemen. Ik heb zelf wel een idee, maar even om te checken of het oké is.

En ik ben boos op een vriendin, of eigenlijk meer bezorgd...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:

Ik snap het 'ontmaskeren' stuk eraan nog niet helemaal, maar ik vind het gewoon een hele goede actie van je.
Mja, het is misschien meer dat ik bang ben dat mensen mijn 'ware aard' zullen zien. En dat klinkt ook heel erg banaal Ik ben bang dat mensen door mijn maskertje heen zullen kunnen prikken en dan zien dat er achter dat masker iets zit wat (heel) negatief is (en waar ik zelf ook niets van weet, vaak). Dus dat ze ineens zullen doorhebben dat ik eigenlijk heel stom/raar/dom/irritant/etc ben. Maar nu heb ik een beetje ontdekt dat ik dat alles helemaal niet ben, en dat ze alleen zullen ontdekken dat ik aardig ben
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:37
Nona
Nona is offline
Urw, ik snap het niet. Vraag het morgen wel anders, ik kan ook niet doen wat ik niet snap (en naar mijn idee slaat hij wartaal uit, zomaar over nieuwe dingen beginnen zonder te vertellen waar en hoe je die uitvoert)...

Pizza maar doen?
Oud 26-09-2007, 17:39
Verwijderd
Oeh, nu wil ik ook een pizza... Dus tijd om die te gaan halen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:47
Roosje
Roosje is offline
Haha mijn nieuwste idee is Criminologie en Bmw studeren. Wat zou het morgen zijn?
Oud 26-09-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Mja, het is misschien meer dat ik bang ben dat mensen mijn 'ware aard' zullen zien. En dat klinkt ook heel erg banaal Ik ben bang dat mensen door mijn maskertje heen zullen kunnen prikken en dan zien dat er achter dat masker iets zit wat (heel) negatief is (en waar ik zelf ook niets van weet, vaak). Dus dat ze ineens zullen doorhebben dat ik eigenlijk heel stom/raar/dom/irritant/etc ben. Maar nu heb ik een beetje ontdekt dat ik dat alles helemaal niet ben, en dat ze alleen zullen ontdekken dat ik aardig ben
Ik denk dat ik het snap. En dat ik dat ook heb. De angst dat als mensen te dicht bij komen ze zullen ontdekken "wie ik echt ben", al weet ik dan eigenlijk ook niet wat dat precies is. Maar slecht/negatief in ieder geval.
En daarom hou ik mensen liever op een afstand (en verlang tegelijk naar contact).

Bedoel je zoiets?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Haha mijn nieuwste idee is Criminologie en Bmw studeren. Wat zou het morgen zijn?
Ik gok hetzelfde!

OT: Verdomme, wat een klotedag op het punt gestaan te stoppen maar ze sleept me er toch weer doorheen<3
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:47
moon
moon is offline
blegh, ik ben nog steeds niet gebelt terwijl ik vandaag de uitslag zou krijgen. Ik wil dit niet, maar van mijn ouders mag ik bijna niet weigeren als ik wel aangenomen wordt. "Je moet echt wat anders als dit niks wordt" ze zitten me ontzettend achterna. Het is goed bedoeld en ook hun eigen belang....maar pleas ik ben 21 en al zou ik van mij part op straat willen leven....waar bemoeien jullie je nog mee? 't is mijn leven. Ouders zijn echt vervelend af en toe.
Oud 26-09-2007, 18:50
rare kwast
rare kwast is offline
ik hou niet van verjaardagen (haat is zo een groot woord)
maar je kan er niet onderuit als de verjaardag van je moeder is
nu nog de avond.. de uber drukte.. blegh en iedereen wil altijd vanalles over mn werk weten... *doet maskertje weer op*
Oud 26-09-2007, 18:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
@ Vogelvrij: niet zo negatief over jezelf denken! Waarom zou iedereen slimmer zijn dan jij? En blijkbaar hebben zij die Turks zijn dat vak toch nodig.
Het is gewoon een feit dat zij hun huiswerk altijd een stuk beter gemaakt hebben. Ik snap de theorie wel, maar ik vind het moeilijk om het toe te passen. Ik kan een hele zin prima ontleden en de woordbetekenis weten, maar dan weet ik nog niet hoe ik de zin moet ontleden. En de meeste Turken vinden het lekker makkelijk studiepunten scoren geloof ik, maar zij snappen wel de grammatica minder.
Overigens was het allemaal niet zo vreselijk omdat er maar een ander meisje was en na een half uur nog een ander meisje, dus toen was het praktisch privéles En conversatie ging eigenlijk ook wel oké, was wel tevreden over hoe ik mijn spreekbeurt hield.

En ik heb het gevoel alsof er iets in mijn keel zit en nu ben ik bang dat ik allergisch voor iets ben en om het drama dan compleet te maken, dat dat dan voor mijn drinkontbijt is. Het is echt een heel irritant gevoel
Oud 26-09-2007, 19:28
indigo
indigo is offline
Oh wat zijn ze toch allemaal lief voor me, dit is best een leuke verjaardag .
Oud 26-09-2007, 19:53
Verwijderd
Ik kan me echt nergens op concentreren de laatste tijd. Onder de les zit ik te dromen en als ik huiswerk zou moeten doen dan zit ik een beetje voor me uit te staren. Of dat nou komt doordat ik de laatste tijd altijd moe ben, ik weet het niet. Alhoewel ik denk dat ik ook wel een beetje verliefd ben. Ik word een beetje gek van mezelf, m'n gedachten cirkelen constant om een bepaald persoon. Morgen heb ik echt een heel lange dag, ik ga om 10 voor 7 weg en ben om 4 uur thuis. En dan moet ik nog huiswerk maken. Bluh, maar goed we zullen wel zien.

@Indigo: gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:56
Nona
Nona is offline
Oei, ik kreeg net een mailtje van een prof (aan de hele klas). Ging over de discussie die ik maandag geleid had. Ze vond wel dat ik goede discussiepunten had, maar dat de klas als geheel weinig initiatief nam tot discussie en er een aantal helemaal niets zeiden.
Ik vond al dat het beroerd ging, en er waren ook mensen die zeiden dat het best goed ging. Maar ik vind dit toch wel eng, want ook al schreef ze dat ik het oké deed, ik maak me zorgen over de beoordeling...
Oud 26-09-2007, 19:57
Yana
Yana is offline
Doe je de hele dag zo je best, eet je 's avonds in nog geen kwartier het aantal calorieën dat je over de hele dag gegeten hebt er nog eens bij. Ik kan gewoon geen grote verpakkingen in huis hebben. Niet met plakken (30+) kaas, niet met mueslirepen, niet met bolletjes, niet met muesli, niet met (aardbeien)yoghurt. Wat nou, experimenteren met voedsel..afwisseling? Ik moet het gewoon bij mijn veilige voedsel houden. Crackers, lightbeleg, appels en drinkbouillon... Zolang er niet meer in huis is dan dat, gaat het goed.

En verder is mijn psycholoog écht heel goed. Ik heb weet ik hoeveel nutteloze gesprekken gehad bij mijn vorige psych, waar ik nooit ook maar een mini-beetje aan had. Nu ben ik bij haar en voel ik. Ja, het is kut en ik wil voortdurend wegrennen en mezelf afsluiten ("Waar ben je nou?" Is dan ook een favoriete vraag van haar als ik weer eens *ver weg* ben) maar ik heb wel het idee dat we íets doen. Dat ik ergens kan komen. Met hele ienieminie muizenstapjes, want ik ben als de dood dat het te snel gaat...
Oud 26-09-2007, 20:17
moon
moon is offline
Ik ben afgewezen maar de reden dat ik afgewezen ben was echt stom en eigenlijk ben ik er zelfs een beetje door gekwetst
Oud 26-09-2007, 20:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ik ben afgewezen maar de reden dat ik afgewezen ben was echt stom en eigenlijk ben ik er zelfs een beetje door gekwetst
wat was de reden dan?
Oud 26-09-2007, 20:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
Meh. Ik wil niet eten, bahbah. Enn vanavond reanimatiecursus, herhaling, en da's tof en vooral nuttig, maar eigenlijk had ik een concert en dat heb ik af moeten zeggen omdat mn moeder niets op de kalender schrijft en/of mededeelt. Fuck zeg.
Gelukkig is 't eten iig goed gekomen. ^-^

Blergh, ik ben de laatste tijd weer net een pendule en het is strontvervelend om zo heen en weer te slingeren. Stond ik vanochtend nog te stuiteren, ben ik nu doodop en in zo'n bui dat alles en iedereen mij irriteert en dat ik eigenlijk alleen wil zijn en tegen iemand aan wil hangen. Op dit soort momenten vraag ik mij altijd af of ik wel geschikt ben voor gezelschap, want ik ben dan niet te genieten.
Ik denk dat ik gewoon eens vroeg naar bed ga. Dat helpt ook vaak.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Allebei? Ik vind bmw wel een goede keuze, hehe, al zeg ik het zelf. Als je nou eerst bmw gaat doen en vanaf het 2e jaar criminologie.

Hoe kom je erbij twee totaal verschillende dingen te gaan studeren? Ik herken het wel een beetje, want ik wilde ook altijd bmw/gnk en nederlands/taalwetenschappen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:27
Sagana
Sagana is offline
Heerlijk.

Stomme vraag waarschijnlijk, maar welke studie is bmw?
Oud 26-09-2007, 21:39
Verwijderd
Ik voel me echt heel naar. Ben heel erg bang voor morgen. Bluh. Maarja, dit is precies wat m'n socio wilde, dit is precies wat de bedoeling is. Ik moet dit voelen om er aan te kunnen werken en door te blijven klooien met eten ontwijk ik het daarover te praten. Dus ja, het is goed, maar het voelt heel naar.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar welke studie is bmw?
Biomedische wetenschappen.

OT: Wat kun je zo laat op de avond toch heerlijk gedeprimeerd raken. Ik geloof dat mijn wekenlang-durende goede humeur op aan het raken is. Ik wou dat ik wist wat ik later wil gaan doen. Die hele onzekerheid over of ik nu wel of niet geneeskunde wil/kan doen, is zo frustrerend. Ik had twee jaar geleden echt gewoon geneeskunde moeten blijven doen, kijken waar het schip strandt. Maar daar is het nu een beetje te laat voor, he. Ik moet niet zo in het verleden blijven hangen of over de toekomst dromen, maar gewoon nu doen wat ik nu moet doen: tentamen voorbereiden, artikelen lezen voor mijn scriptie, motivatiebrief schrijven. Eerst maar eens gewoon gaan slapen. Morgen weer een dag...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:01
Little_lady
Little_lady is offline
Ik word helemaal gek hier. Gek van de mensen om me heen, gek van het huis, gek van school, gek van de geluiden... Ik wil bij haar zijn samen met 'grote broer', we horen zoveel meer bij elkaar dan ik ooit bij m'n echte familie zal horen...
Oud 26-09-2007, 22:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
is stiekem ook beetje nieuwsgierig naar de reden..
Oud 26-09-2007, 23:02
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik moet niet zo in het verleden blijven hangen of over de toekomst dromen, maar gewoon nu doen wat ik nu moet doen (...)
Da's een goeie, die ga ik onthouden

Ik heb het echt mega druk en dat vind ik niks, hoewel het ook wel goed voor me is.
Ik moet morgenochtend naar de universiteit want college, morgenmiddag nog wat studeren in de bieb. Dan ergens in no time eten vandaan toveren en opeten. Morgenavond weer werken, vrijdagochtend weer werken (ja, lekker gepland , ik kan maar 6 uur slapen tussendoor), vrijdagmiddag flyers ophangen en verspreiden, eigenlijk nog wat aan de studie doen, dan het halve land doortreinen en dan is het weekend (en kun je me opvegen)

En ik moet naar de kapper maar dat gaat hier niet meer lukken, dus ik ga proberen zaterdag in Goes ergens naar de kapper te kunnen.

En nu moet ik gaan slapen, want het wordt nog druk genoeg komende dagen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 23:29
Verwijderd
ik heb schijt, ja
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 00:03
Little_lady
Little_lady is offline
Alweer kan ik niet slapen en zit ik huilend op m'n bed.
2 dagen en ik ben al kapot, zal het nog ophouden?
Het is nog maar zo kort maar het voelt nu al zo eindeloos...

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 00:25.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 07:17
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Allebei? Ik vind bmw wel een goede keuze, hehe, al zeg ik het zelf. Als je nou eerst bmw gaat doen en vanaf het 2e jaar criminologie.

Hoe kom je erbij twee totaal verschillende dingen te gaan studeren? Ik herken het wel een beetje, want ik wilde ook altijd bmw/gnk en nederlands/taalwetenschappen gaan doen.
Mja, ik weet niet zo goed waarom, ik heb nu ook al N&G met in mijn vrije deel vier maatschappijvakken, ik bedoel, ik vind het zooo leuk om van alles wat te weten. <3 En ik ben heel bang dat als ik alleen een alfastudie ga doen - wat criminologie tenslotte is -, ik me kapot verveel. -_-' Ik ken mezelf wat dat betreft.

Maar goed, hier schiet je natuurlijk nog niks mee op. (a)
Reageren

Regels voor berichten