Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zo het is niet meer bij te houden wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen tijd. iig gisteren heb ik lekker uitgeslapen en toen had ik met een vriendin afgesproken, even in de stad gelopen en daarna zijn we bij een vriend van ons thuis gaan chillen want die is een week alleen thuis, fucking relaxed huis
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag ga ik leren, echt waar. Maar ik ben net wakker want mn huisgenoten kwamen gisteren wijn drinken op mijn kamer dus het is nu ook nog eens een zooi. En ik werd wakker van twee mannen die op ons platte dak de hoeveelheid bierblikjes aan het bespreken zijn?
||
Citaat:
Ik heb eindelijk bij kunnen slapen en ik voel me ineens een ander mens. Nu ga ik noodles eten en wiener melange drinken en dan een trui kopen en vanmiddag moet ik werken en daarna ga ik nog een uurtje schaken in de Ierse pub met een vrind.
|||
Citaat:
Het is goed mogelijk dat je tante bep ook nog hebt gezien, tel uit je winst. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was gisteren bij een vriendinnetje in Amsterdam en toen er een boot langskwam gilden we heel hard: 'Hee, een boot'
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging gisteravond naar vriendinnetjes en dat was leuk en toen zijn we even naar de stad gegaan maar ik ging al snel weer weg omdat ik vandaag wilde leren en naar de dokter moest maar in de bus terug ontmoette ik Australiers die achter mij wonen en toen heb ik de hele nacht daar in huis rode wijn gedronken.
Vanmorgen afspraak bij de dokter vergeten, en nu heb ik hoofdpijn. |
![]() |
|
hehehe ja ik schijn op veel mensen te lijken
@ maria: hmm ja maar dat moet dan wel een indiaan zijn die kan toveren want ik wil wel kunnen aansluiten op de harry potter hype en veel geld verdienen. @ botulismf: nee oorstretchers
Laatst gewijzigd op 26-10-2007 om 15:14. |
![]() |
|
Vanochtend heerlijk vroeg op voor een ziekenhuisbezoek ter controle van m'n longen, waar je in totaal anderhalf uur aan het wachten bent en slechts 10 min. ook echt iets nuttigs bespreekt daar
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging met m'n vriend naar den haag en toen ik in de trein zat vonden ze m'n ov er niet goed genoeg uit zien dus moest ik het kaartje betalen van 38 euro OFZO en toen kreeg ik nog een boete van 35 euro er overheen EN mn ov werd ingenomen. wat er op neer komt dat het me in totaal ongeveer 100 euro gaat kosten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik had vanmorgen tentamen en het was echt één groot drama
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Gisteren dus crass docu gekeken en daarna veel te veel gezopen/gesmookt/gedonkeykongaad waardoor ik me 3 verslieep voor werk en ik een officiele waarschuwing te pakken heb. budzooi. op werk opvallend melig en me erg goed vermaakt de eerste paar uur maar na 5 uur werd het lame. nu thuis zitten en een biertje drinken terwijl ik house, earl en scrubs kijk en straks richting kroeg om dood en verderf te zaaien. oh en ik heb een harde nieuwe sig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb 2 van de 3 tentamens iig boven verwachting goed gemaakt (lees:gegokt) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nahhh ik ben ergens anders in de tram ingestapt, ik was bang dat jullie me zouden herkennen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|