Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 13:36
botulismf
botulismf is offline
Oh ja ik heb gewerkt en toen ben ik naar cafe Zuyd gegaan waar mijn broer aan het werk was en dat was wel geinig. Nu ben ik thuis, dadelijk ga ik iets eten, dan douchen, dan ga ik slapen - omgekeerde-volgorde-dag hoezee.

En ik wil ook een quasi-band en een Kate Bush tributeband.
Oud 25-10-2007, 13:43
Verwijderd
Hm ik heb gewerkt tot 12 uur want toen gingen alle leuke mensen weg en m'n baas is er toch niet, dus tja Nu ben ik het blaadje waarop alles staat wat ik moet doen kwijt, dus ik ga maar even douchen en dan een sportbroek kopen. En vanavond sporten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:51
Verwijderd
Ik heb drie uurtje school gehad, gesport, straks harry potter 5 uitlezen en dan hopen dat ze 6 hebben in de bibliotheek en dan vanavond naar een filosofische theatervoorstelling. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:02
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
ik ga eindelijk naar control vanavond en dan de stad onveilig maken .
ik ben gister naar control geweest en hij was het einde.
vooral ian's jassen en broeken, wat heerlijk een man in een mooie trenchcoat.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:31
vixen
vixen is offline
Naar de Andy Warhol expo geweest in amsterdam en daarna nog langs mijn oude werk alwaar iedereen blij was om me te zien, maar het meiske waar ik voor kwam zat in Parijs. 'Ja, iemand moet toch naar Lagerfeld'. Ik mis mijn werk . Nu zit ik dus op te bank te wachten totdat iemand smst dat ie me vet leuk vindt.
Oud 25-10-2007, 16:33
Verwijderd
wat is je nummer?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:17
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Naar de Andy Warhol expo geweest in amsterdam

ik wilde ook misschien gaan, is het de 12 euro waard?
Oud 25-10-2007, 17:23
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nee.
Oud 25-10-2007, 17:24
Citaat:
o o o wat spot ik toch veel mensen te laatste tijd, volgens mij zag ik P.TIL in de movies zondag.. of een dubbelganger, ik had geen controlerend overzicht over de situatie
Ja, daar was ik. Maar ik heb alleen maar dertigers gezien.
Oud 25-10-2007, 17:36
vixen
vixen is offline
Citaat:
ik wilde ook misschien gaan, is het de 12 euro waard?

8 (studentenkorting). Het is best ok, veel films, ik zou gewoon gaan als ik jou was.
Oud 25-10-2007, 18:14
Verwijderd
ik zag otis en pntil tom violence gister in de stad. daar was ik zo van geschrokken dat ik mezelf een blackout heb gedronken en tegen alle verwachtingen in wakker werd in een prachtig appartement aan de rozengracht
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 19:05
Broeder
Broeder is offline
Ik werd eindelijk weer eens door een vuig figuur op straat gevraagd of ik drugs wilde kopen, ik dacht al bijna dat er iets goed fout zat.
Oud 25-10-2007, 19:29
Citaat:
ik zag otis en pntil tom violence gister in de stad.
Waar dan?
Oud 25-10-2007, 20:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewerkt en dat was ok, buiten het feit dat ik bijna van m'n stokkie ging. En m'n loon is vandaag eindelijk binnen gekomen, maar het bedrag kan gewoon niet kloppen, want het is zo weinig dat ik de komende maand maar 100 euro voor mezelf over heb. En november is gvd de maand van toffe concerten.
Ik denk dat ik of mezelf moet gaan verkopen of m'n t-shirt collectie.
Dat laatste zal vast beter verkopen.
Oud 25-10-2007, 21:18
Verwijderd
Ik zie net dat vanavond Crass op teevee komt

Filmisch portret

van het laatste Engelse punkbolwerk Crass (1977-1984). Deze anarchistische punkband was van een andere orde dan zijn tijdgenoten. The Sex Pistols en The Clash verkochten hun ziel aan grote platenmaatschappijen, Crass bleef daarentegen trouw aan anticommerciële idealen. Crass bestaat nog steeds als een commune in een rustig plaatsje net buiten Londen, Dial House, een veilige haven voor die principiëlen die nog vasthouden aan de oude punkslogan Do it yourself. Een schets van een aantal oud-leden van Crass, zoals de voormalige drummer Penny Rimbaud en zanger Steve Ignorant die hun idealen nooit hebben losgelaten in een maatschappij, gericht op conformisme, consumptie en geld.

Nederland 2, 22:50 uur
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:22
roman
roman is offline
Citaat:
Ja, daar was ik. Maar ik heb alleen maar dertigers gezien.
Ik stond bij de ingang te wachten voor de voorstelling van 10 uur... vond je het wel een toffe film? je keek nogal boos namelijk
Oud 25-10-2007, 21:28
Verwijderd
Vanmorgen sollicitatie gesprek, dat ging goed want ik ben aangenomen, daarna nog 2x langs moeten gaan om papieren te tekenen. Voor de rest wat episodes Californication gekeken en heb ik wat gitaar gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Too much information.

zeg dat maar tegen boebsie met zijn idioterie.

vandaag naar het rijksmuseum geweest en daar staan apegapen naar de nachtwacht, omg wat een geweldig schilderij is dat toch ik zou daar uren naar kunnen kijken. en op waterlooplein nog een ronde kalimba en stretchers gekocht

Oud 26-10-2007, 00:15
Verwijderd
Heel Groningen spot Metal op een fiets. Woont ie daar nou of wat eh.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Waar dan?
ehh bij cafe de kale en jullie gingen in dezelfde tram richting centrum maar ik ging er op leidse uit en jullie bleven zitten
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 03:47
Verwijderd
Citaat:

vandaag naar het rijksmuseum geweest en daar staan apegapen naar de nachtwacht, omg wat een geweldig schilderij is dat toch ik zou daar uren naar kunnen kijken. en op waterlooplein nog een ronde kalimba en stretchers gekocht
[afbeelding]
Stond jij vanochtend vroeg in de metro?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 09:43
Verwijderd
zo het is niet meer bij te houden wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen tijd. iig gisteren heb ik lekker uitgeslapen en toen had ik met een vriendin afgesproken, even in de stad gelopen en daarna zijn we bij een vriend van ons thuis gaan chillen want die is een week alleen thuis, fucking relaxed huis . we hebben daar ook pannekoeken op en rond een uur of half 9 waren we terugh richting stad gegaan, naar cafe, want een vriendin van ons vierde haar verjaardag en we kregen gratuit bier nu ben ik opgestaan door veel lawaai en ga ik een kopje koffie drinken, want ben nog hartstikke gaar.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 11:18
Verwijderd
Gisteren was het heel erg gezellig in Utrecht en ik wil er heel graag nu gaan wonen want anders voel ik me zo'n ikmoetmetdetreinnaarhuis type en als ik ergens een hekel aan heb, tja, dat dus.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 11:24
vixen
vixen is offline
Vandaag ga ik leren, echt waar. Maar ik ben net wakker want mn huisgenoten kwamen gisteren wijn drinken op mijn kamer dus het is nu ook nog eens een zooi. En ik werd wakker van twee mannen die op ons platte dak de hoeveelheid bierblikjes aan het bespreken zijn?
Oud 26-10-2007, 12:06
dolly fisher
dolly fisher is offline
gister geswongen in tivoli waar we de gemiddelde leeftijd flink omhoog haalden, en waar nog werd getongd zoals tongen ooit bedoeld is. daarvoor heerlijke gnocchi gemaakt met rox wat 3 uur werk was, en waar nu nog een 3 uur afwas van staat.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 12:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:

[afbeelding]
Gaaf! En wat zijn stretchers?

Ik heb eindelijk bij kunnen slapen en ik voel me ineens een ander mens. Nu ga ik noodles eten en wiener melange drinken en dan een trui kopen en vanmiddag moet ik werken en daarna ga ik nog een uurtje schaken in de Ierse pub met een vrind.
Oud 26-10-2007, 12:24
Citaat:
ehh bij cafe de kale en jullie gingen in dezelfde tram richting centrum maar ik ging er op leidse uit en jullie bleven zitten
Oh ik heb niet opgelet want ik sliep half maar jij zat toch niet tegenover ons?
Het is goed mogelijk dat je tante bep ook nog hebt gezien, tel uit je winst.

Citaat:
Ik stond bij de ingang te wachten voor de voorstelling van 10 uur... vond je het wel een toffe film? je keek nogal boos namelijk
Oh dat kan wel, ik krijg altijd zo'n last van misantropie van overvolle bioscopen.
Oud 26-10-2007, 12:45
Verwijderd
Ik ga nu naar school voor twee uurtjes en dan komen twee chicks hier en dan ga ik morgen naar Lyon en vrijdag naar Parijs
Vakantie <3
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:05
*oma*
*oma* is offline
Nou, ik heb Metal niet gezien.

Gisteren ben ik met een vriendinnetje naar de IKEA geweest.
Verder was er stand up comedy in de Kult en dat was Kut.
Oud 26-10-2007, 13:07
Haligh
Haligh is offline
ik ging hard en belandde vanaf een trapverhoging in de fietsenstalling.
en toen ik vanmorgen bij een vriendin wakker werd kwam ik erachter dat toch best wel pijnlijk was.

en nu loop ik mank en moet vanavond optreden yesh!
Oud 26-10-2007, 13:25
Verwijderd
Hoe gingen jouw tentamens Haligh?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:27
Haligh
Haligh is offline
ik dacht dat je die conclusie wel had getrokken.
haha nee, be was een ramp maar marketing ging goed.
Oud 26-10-2007, 13:28
Verwijderd
Ik was gisteren bij een vriendinnetje in Amsterdam en toen er een boot langskwam gilden we heel hard: 'Hee, een boot' Vervolgens stopte de boot en mochten we meevaren en hebben we zo twee uur over het IJ en door de grachten gevaren met een Limburgse bal die als stopwoord 'allez' had, zijn dronken beste vriend die een mislukkeling was en een crackjunk die ze ergens hadden opgepikt. Zij wist ons telkens heel leuk te vertellen bij welke seksclubs ze allemaal had gewerkt en dat haar 'manager' in l'europe op haar zat te wachten en dat hij van het dak wilde springen. De mislukkeling pakte telkens het roer van me af en daardoor hebben we een paar woonboten geramd. Daarna Paradiso en dat was ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:34
Haligh
Haligh is offline
owja en de nieuwe barman van the minds noemde mij een irritante kk pik omdat ik zijn kraantje dichtdraaide.
en toen werd hij woest.
Oud 26-10-2007, 13:35
Drez
Drez is offline
Ik had vanmorgen tentamen en het ging KUT. . Dus nu ben ik een beetje chagrijnig maar gelukkig hoef ik pas om 6 uur te werken en vanavond dnb in de vera, hopelijk wordt dat wél leuk.
Oud 26-10-2007, 13:47
Verwijderd
Ik ging gisteravond naar vriendinnetjes en dat was leuk en toen zijn we even naar de stad gegaan maar ik ging al snel weer weg omdat ik vandaag wilde leren en naar de dokter moest maar in de bus terug ontmoette ik Australiers die achter mij wonen en toen heb ik de hele nacht daar in huis rode wijn gedronken.
Vanmorgen afspraak bij de dokter vergeten, en nu heb ik hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Stond jij vanochtend vroeg in de metro?
ja met m'n moeder lols
Oud 26-10-2007, 14:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag een dode indiaan geschilderd met een blauwe gloed over zijn hoofd en nu nog een paard erbij.
Oud 26-10-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
ja met m'n moeder lols
Dan heb ik je niet gespot, wel een meisje dat ziek veel op je leek.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb vandaag een dode indiaan geschilderd met een blauwe gloed over zijn hoofd en nu nog een paard erbij.
kan je daar geen boek over schrijven?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe ja ik schijn op veel mensen te lijken

@ maria: hmm ja maar dat moet dan wel een indiaan zijn die kan toveren want ik wil wel kunnen aansluiten op de harry potter hype en veel geld verdienen.

@ botulismf: nee oorstretchers

Laatst gewijzigd op 26-10-2007 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 16:10
malle pietje
malle pietje is offline
Vanochtend heerlijk vroeg op voor een ziekenhuisbezoek ter controle van m'n longen, waar je in totaal anderhalf uur aan het wachten bent en slechts 10 min. ook echt iets nuttigs bespreekt daar . Verder vanmiddag bij een vriend oude herinneringen opgehaald met Manhunt spelen en pogingen tot drummen en nu zit ik wederom te niksen. Vanavond misschien Freitag in LVC, want waar zou je anders heen moeten in Leiden?
Oud 26-10-2007, 17:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yay ik ben in level 7 van notpron. maar eigenlijk cheat ik de hele tijd. want ik kan dit soort spelletjes niet echt.
Oud 26-10-2007, 19:33
Verwijderd
ik ging met m'n vriend naar den haag en toen ik in de trein zat vonden ze m'n ov er niet goed genoeg uit zien dus moest ik het kaartje betalen van 38 euro OFZO en toen kreeg ik nog een boete van 35 euro er overheen EN mn ov werd ingenomen. wat er op neer komt dat het me in totaal ongeveer 100 euro gaat kosten kklijers. gelukkig heb ik de ns klaagservice al gebeld en misschien hoef ik die 35 euro niet te betalen maar dus wel mn reis en een nieuw ov wat nog steeds 70 euro in totaal is oid. JEZUS. verder was het in den haag leuk en we gingen naar scheveningen en daar scheen de zon!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 19:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
uuuh ik zit al de hele tijd vast op level 14 tele commande werkt niet paniek paniek.
Oud 26-10-2007, 20:19
kuik
kuik is offline
ik had vanmorgen tentamen en het was echt één groot drama ik heb net de antwoorden nagekeken en ik heb echt verbazingwekkend domme antwoorden opgeschreven, maar ook verbazingwekkend goede. maar ik had ook beter moeten leren. vannacht had ik nachtmerries over mn tentamen, ik was nog nooit zó zenuwachtig voor een tentamen. dus uiteindelijk maar ÉÉN focking uur kunnen slapen. daarna had ik propedeuse-uitreiking met borrel en dat was niet zo bijzonder, maar mijn ouders vonden het allemaal heel bijzonder en ik kreeg bloemen en cadeautjes van ze en we gingen uit eten vanavond zou ik eigenlijk gaan housen, maar ik ben zo moe van deze kkweek dat ik maar gelijk mn bed in duik.
Oud 26-10-2007, 20:24
kuik
kuik is offline
Citaat:
Hoe gingen jouw tentamens Haligh?
hee, hadden jullie vanmorgen toevallig ook tentamen bij amstelborch/borchland in zuidoost?
Oud 26-10-2007, 21:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik zie net dat vanavond Crass op teevee komt

Filmisch portret

van het laatste Engelse punkbolwerk Crass (1977-1984). Deze anarchistische punkband was van een andere orde dan zijn tijdgenoten. The Sex Pistols en The Clash verkochten hun ziel aan grote platenmaatschappijen, Crass bleef daarentegen trouw aan anticommerciële idealen. Crass bestaat nog steeds als een commune in een rustig plaatsje net buiten Londen, Dial House, een veilige haven voor die principiëlen die nog vasthouden aan de oude punkslogan Do it yourself. Een schets van een aantal oud-leden van Crass, zoals de voormalige drummer Penny Rimbaud en zanger Steve Ignorant die hun idealen nooit hebben losgelaten in een maatschappij, gericht op conformisme, consumptie en geld.

Nederland 2, 22:50 uur
Harde shit, een forummer die CRASS digt. Erg leuke docu, het kgb banden verhaal blijft geweldig. zit er aan te denken eens naar Dial House te gaan met mijn huisgenoot maar het lijkt me wel net te crusty/hippie verantwoord though.

Gisteren dus crass docu gekeken en daarna veel te veel gezopen/gesmookt/gedonkeykongaad waardoor ik me 3 verslieep voor werk en ik een officiele waarschuwing te pakken heb. budzooi. op werk opvallend melig en me erg goed vermaakt de eerste paar uur maar na 5 uur werd het lame. nu thuis zitten en een biertje drinken terwijl ik house, earl en scrubs kijk en straks richting kroeg om dood en verderf te zaaien. oh en ik heb een harde nieuwe sig.
Oud 26-10-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
hee, hadden jullie vanmorgen toevallig ook tentamen bij amstelborch/borchland in zuidoost?
vanmorgen niet, gisteren en eergisteren wel... alsof er in de binnenstad geen tennishallen en gymzalen zijn

maar ik heb 2 van de 3 tentamens iig boven verwachting goed gemaakt (lees:gegokt)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb niet opgelet want ik sliep half maar jij zat toch niet tegenover ons?
Het is goed mogelijk dat je tante bep ook nog hebt gezien, tel uit je winst.
was dat die blonde die ook voor cafe de kale stond?

nahhh ik ben ergens anders in de tram ingestapt, ik was bang dat jullie me zouden herkennen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten