Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2007, 13:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Welke foto is het leukste voor op de powerpoint?

(Om mezelf voor te stellen, ook al gaat iemand anders voor mij (over mij) een leuk verhaaltje bijtypen. )

http://i135.photobucket.com/albums/q..._0755Large.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q..._0728Large.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q..._0729Large.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q...0756Large2.jpg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2007, 13:10
Nienna*
Nienna* is offline
De vierde .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 13:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, m'n vriend moet van 18.30 - 1.30 uur werken (bus rijden) en daarna gaat ie een vriend naar het vliegveld bij Charleroi brengen met de auto. Ik vind het helemaal niet tof dat ie zolang gaat rijden achter elkaar met zo weinig slaap. Ik heb gezegd dat hij voorzichtig moet doen, op moet passen en niet in slaap moet vallen maar ik ben er toch niet zo gerust op Zou blij zijn als ie morgen hier weer was.
Oud 09-11-2007, 13:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

(Om mezelf voor te stellen, ook al gaat iemand anders voor mij (over mij) een leuk verhaaltje bijtypen. )

Eerste of de vierde (en dan is de vierde het duidelijkste denk ik) Zijn leuke foto's, je ziet er leuk uit
Oud 09-11-2007, 13:52
indigo
indigo is offline
Citaat:
Volgens mij werk jij al hard genoeg, dan mag je best af en toe eens uitslapen
Welk liedje?

OT: Ik heb gewoon nergens meer tijd voor *toe is aan weekend* En niet dat ik het zo druk heb ofzo, vanochtend kwam mijn enige patient niet eens opdagen en kon ik mooi met iemand anders meekijken (dat is niet zo eng en die arts was grappig (a) ) en ook al komt er wel een patient, daar ben je dan echt niet de hele dag mee bezig. En mijn patienten zijn expres allemaal helemaal niet neurologisch. Ze doen het erom. Ze zien mij en ze hebben spontaan allemaal rare beelden Maar toch hang je daar de hele dag rond en bereid je dingen voor en dan is de dag ineens om en is het avond en wil je het liefst meteen slapen
En ik ben bang voor boeken-geschreven-hebbende-professoren en voor supervisors in het algemeen en voor presentaties hakkelen maar ik heb het allemaal weer overleefd. Bijna weekend
Hmja, je hebt wel gelijk ben ik bang . Toch ga ik nu nog even leren, dan kan ik met een gerust hart vanavond naar feestje.
Lijkt me wel stom als je zo weinig vrije tijd hebt! Maar goed dat het in ieder geval leuk is. En professoren die boeken hebben geschreven zijn best te doen, gewoon een beetje bluffen

Citaat:
De vierde .
Dat dus.

OT: hmmm kreeg gister vrij snel sms'je terug, ik sms'te weer terug en nu weet hij geloof ik niet wat hij moet antwoorden. Anyway, het ligt bij hem nu. Ik heb het druk, want ik leer en heb feestje en morgen de hele dag weg en dus geen tijd om erover na te denken. En ik ga lekker op kamerjacht
Oud 09-11-2007, 14:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Eerste of de vierde (en dan is de vierde het duidelijkste denk ik) Zijn leuke foto's, je ziet er leuk uit
QFT.

OT: Niets bijzonders te melden eigenlijk. Voel me goed. Ik heb stuiterzin maar er is niemand die meestuitert.
Oud 09-11-2007, 14:24
indigo
indigo is offline
Citaat:
QFT.

OT: Niets bijzonders te melden eigenlijk. Voel me goed. Ik heb stuiterzin maar er is niemand die meestuitert.
Wat is QFT?

Ik stuiter wel mee hoor
Oud 09-11-2007, 14:24
Roosje
Roosje is offline
@ Duivelaartje: ik vind de derde het leukst!

En ontopic, jezus gristus ik ben kapot en ik moet mijn pws nog afmaken dit weekend. en ik moet leuk doen dit weekend en niet moe en vervelend wna tik word altijd moe als eht vervelend is. en ik meot mijn hoofdvraag nog en alles doorlezen en een verhaal cq toekomstvisie schrijven maar mijn verhaal is te persoonlijk en een toekomstvisie klinkt te droog. verdomme ik ben echt te moe, heb bijna geen zin meer in paardrijden en ik moet nog tot negen uur voor ik eindelijk in de armen van mijn vriendje kan liggen en slapen. olee, het gaat weer goed hier.

en ik slaap elke nacht negen uur! Wat is dit voor gezeik?
Oud 09-11-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is QFT?
Quote for truth.

Ik wist het eerst ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 14:43
Redhair
Redhair is offline
Aaah, wel leuk hoor, dat D. en ik vanavond aan de mdma gaan, maar toch zonde dat we niet gewoon naar underworld kunnen. Ik ben zo vrolijk en heb echt zin om totaal los te gaan bij underworld. Maargoed, die gast kan er ook niets aan doen dat hij iets aan zijn stembanden heeft. Dus vanavond maar lief spacen op de mdma, we zetten wel muziek van underworld op, zijn we er toch nog een beetje. Hmm, helemaal tot begin volgend jaar wachten op underworld live.
Oud 09-11-2007, 15:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wat is QFT?

Ik stuiter wel mee hoor
Quoted For Truth
Blergh, Mushu was me voor.

Is goed!

omg, dit is ziekelijk leuk. Zweeds praten over IRC en zinnetjes vertalen. Het ziet er niet àl te moeilijk uit en ik kan korte zinnen vertalen. ;x
Oud 09-11-2007, 15:15
Roosje
Roosje is offline
En menomen mijn handen zijn ook veel te koud om te schrijven/iets anders nuttigs te doen. Verrrdomme. c'mon, roosje, niet miepen!
Oud 09-11-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Eerste eerste!

en jeej vandaag was leuk totdat - FUCK - mijn fiets werd gestolen.
Fuckfuckfuck, de wereld is zo leuk maar er leven zulke idioten in
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 16:03
Little_lady
Little_lady is offline
Duivelaartje, ik vind ook de eerste

OT. Gesprek ging best okee, ben wel blij dat ik geweest ben. Maar fijn is het niet om je hele verleden weer omhoog te halen... En ik haat storm!
Oud 09-11-2007, 16:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ Duivelaartje: ik vind de derde het leukst!

En ontopic, jezus gristus ik ben kapot en ik moet mijn pws nog afmaken dit weekend. en ik moet leuk doen dit weekend en niet moe en vervelend wna tik word altijd moe als eht vervelend is. en ik meot mijn hoofdvraag nog en alles doorlezen en een verhaal cq toekomstvisie schrijven maar mijn verhaal is te persoonlijk en een toekomstvisie klinkt te droog. verdomme ik ben echt te moe, heb bijna geen zin meer in paardrijden en ik moet nog tot negen uur voor ik eindelijk in de armen van mijn vriendje kan liggen en slapen. olee, het gaat weer goed hier.

en ik slaap elke nacht negen uur! Wat is dit voor gezeik?
Waarover doe je je pws?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 16:07
rare kwast
rare kwast is offline
ik besloot om om 3 uur eens mijn bed uit te komen..mag ik nu weer terug?
Oud 09-11-2007, 16:25
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Waarover doe je je pws?
Over subliminale perceptie, dat je mensen kunt beinvloeden zonder dat ze dat merken zeg maar. En het is wel leuk maar ik moet het maandag inleveren en dat is minder gaaf.

Hoewel ik daarnet toch al gauw anderhalf kantje heb geschreven over hmmm nja dat verhaal dus. En het gaat nu wel. Over vier uur mijn vriendje! <3 En over anderhalf uur paardrijden en dat is chill. (L)
Oud 09-11-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Over subliminale perceptie, dat je mensen kunt beinvloeden zonder dat ze dat merken zeg maar. En het is wel leuk maar ik moet het maandag inleveren en dat is minder gaaf.

Hoewel ik daarnet toch al gauw anderhalf kantje heb geschreven over hmmm nja dat verhaal dus. En het gaat nu wel. Over vier uur mijn vriendje! <3 En over anderhalf uur paardrijden en dat is chill. (L)
Hee wat leuk! Ik over smaak perceptie en kleur enzo. Moet het maandag al af zijn bij jou ?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 16:35
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Hee wat leuk! Ik over smaak perceptie en kleur enzo. Moet het maandag al af zijn bij jou ?
Ooh vet En ja het moet maandag af zijn want we hebben er maar 8 weken voor of zo en van mijn leerlingbegeleider moest iedereen het per se in de eerste periode maken. Nou en die is maandag afgelopen. ;x (of eigenlijk begint maandag de tweede!) En ik ga het wel redden maar het is wel een beetje stressen want mijn se-week is net afgelopen nu dus ik ben enigszins kapot (a) Aan de andere kant heb ik nog een heel weekend en hoef ik alleen nog maar mijn hoofdvraag te beantwoorden/een conclusie te trekken. Wanneer moet jij het afhebben dan? (:
Oud 09-11-2007, 16:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Oh, wat een leuk onderwerp! En ik las dat je er ook dat je met de ethische aspecten bezig bent. Ethiek is hip.

Maar het gaat je vast wel lukken om het maandag af te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 17:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* De stress wordt er niet minder op, en ik weet dat dat bij hem ook zo is. Als hij al in Nederland kan komen, zullen we echt als een blok slapen vannacht (of ja, dat deel wat er nog van over is als ik hem eindelijk heb opgehaald).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 17:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik keek voor de zekerheid nogmaals mijn antwoorden van de meerkeuze-vragen na en toen zag ik dat ik eentje fout had gerekend die goed was. Woej, 5 fout. Dat is dan een 8 ofzo, wtf.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 17:38
Verwijderd
Toch nog een avondje met m'n vriendje deze week! Jammer dat het nu bijna een maand gaat duren voor we elkaar weer zien.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:

de eerste!
zwoele foto

woeii weekend <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 18:52
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hah ik ga uiteindelijk toch met hem weg. Nu maar hopen dat alles goed gaat en niet teveel bier hoezee.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 19:19
Little_lady
Little_lady is offline
Terwijl ik gister nog zo vrolijk was door het goede nieuws, zit ik nu weer lichtelijk in een dip. Ik weet niet wat ik moet, ik weet het echt even niet... Heb net ook weer ontzettend stom gedaan, bah...
Oud 09-11-2007, 19:29
Gothic
Gothic is offline
Zo vandaag voor het eerst weer een nieuw product geprobeerd. En mais is idd iets waar ik buikpijn van krijg. En dat is kut, want dextrose wordt van mais gemaakt en laat dat nou overal inzitten ... nu moet ik al die dingen 1 voor 1 proberen ...
Oud 09-11-2007, 19:32
rare kwast
rare kwast is offline
zo half 9 geweest, bedtijd!
Oud 09-11-2007, 19:33
Verwijderd
Oké, nu gaat hij echt te ver. Verdorie.

Maargoed, maar niet aan denken ofzo.
Morgen zou ik vrij zijn van mijn werk maar dat is niet helemaal zeker ivm een mogelijke zieke. Eigenlijk had ik me er wel op verheugd, lekker een dagje vrij. Ik zou naar Friesland gaan, hoewel... dat kan zondag ook. Ik kan ze moeilijk met z'n tweeën laten staan, dat zou ik zelf ook niet relaxed vinden. Ach, we'll see, misschien ben ik morgen wel gewoon vrij.

Met m'n vriend, grote liefde of eigenlijk m'n ex gaat het nog steeds vaag. We hebben elkaar nu bijna 2 weken niet gezien en opzich vind ik het wel fijn, even lekker doen waar ik zelf zin in heb. Maar mijn gevoel zegt gewoon dat we bij elkaar passen. Dat we bij elkaar horen. Eigenlijk wil ik dat ook heel graag, niets liever. Volgens hem lijken we heel veel op elkaar. Misschien dat ik me daarom ook zo erger aan sommige eigenschappen van hem. Bah, ik haat dit.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ooh vet En ja het moet maandag af zijn want we hebben er maar 8 weken voor of zo en van mijn leerlingbegeleider moest iedereen het per se in de eerste periode maken. Nou en die is maandag afgelopen. ;x (of eigenlijk begint maandag de tweede!) En ik ga het wel redden maar het is wel een beetje stressen want mijn se-week is net afgelopen nu dus ik ben enigszins kapot (a) Aan de andere kant heb ik nog een heel weekend en hoef ik alleen nog maar mijn hoofdvraag te beantwoorden/een conclusie te trekken. Wanneer moet jij het afhebben dan? (:
Eh 1 februari Haha. Wij hebben een beetje zo'n school die druk langzaam opvoert.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:12
Verwijderd
De dagen worden hier steeds warmer, vanavond zit ik weer in de bus naar Arequipa en morgen ga ik naar een concert. Met een vrolijk muziekje nu nog erbij gaat het goed. En ik ben gisteren begonnen. Gisteren begonnen met werken aan mn problemen. Heel concreet en heel direct. Want er moet nou maar eens een begin aan het eind komen. Kijken hoe lang het gaat duren. Oh, en het fijne is dat ik weer kan pinnen, na 4 weken geld lenen her en der! Joechei!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:23
Missy
Missy is offline
Het is niet eerlijk. We hebben zo onze best gedaan. Hebben we 'maar' een 6,5. Ik weet dat ik tevreden hoor te zijn, maar ik ben het niet. Ik weet dat we beter konden en kunnen. Het was een goede presentatie tegenover andere presentaties, voor mij gevoel. Ach, ik moet me niet zo druk maken om een cijfer.

Nieuwe kleren kopen is leuk<3.
Oud 09-11-2007, 20:27
Verwijderd
zijn er nog meer die heel holland helpt kijkt en het echt heel mooi en heel zielig vinden?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 21:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
zijn er nog meer die heel holland helpt kijkt en het echt heel mooi en heel zielig vinden?
Jaa, ik vind het zo mooi dat mensen dat allemaal doen. <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 21:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
He ik bedenk me nu pas dat ik, toen ik vanavond in het centrum was, ook meteen even naar een colbertje had moeten kijken. Stom. Ik had twee leuke gezien bij de Vero Moda vanochtend, en er hingen er nog veel (en een maand geleden had ik ze ook al gezien). Ik kan mórgen wel weer gaan. Maar dan ben ik al drie keer geweest in twee dagen en morgen gaat het de hele dag regenen. Ik hoop maar dat ze er volgende week nog hangen. Vast wel toch?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 21:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, hehe, eindelijk klaar met leren voor vandaag maar wel m'n achterstand van gisteren weggewerkt. Zo lekker ff ER van de video kijken en dan naar bed. Hopelijk kan ik een beetje slapen. M'n telefoon gaat mee naar bed en dan hoop ik maar dat ik geen enge telefoontjes krijg vannacht *doemdenkt*
Oud 09-11-2007, 22:23
Rob
Rob is offline
Pft, ik ben op. Altijd op een vrijdag. En da's jammer.
Totaal geen fut meer om iets te doen op slapen na.
Oud 09-11-2007, 22:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij is in ieder geval geland. Nu dus nog anderhalf uur wachten ofzo, en dan kan ik hem op gaan halen! *gaat maar vast autopapieren en sleutel zoeken enzo*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 23:00
kroot
kroot is offline
Heb ik een tandarts hier gebeld omdat de mijne in Breda zit, is ie er pas maandag weer. En het doet zo'n teringpijn, zelfs me paracetamol. Maarja ik ben dan ook al 3 jaar niet naar mijn eigen tandarts gewees, omdat ik bang was/ben dat hij aan mijn tanden kan zien dat ik een eetstoornis heb Maar nu moet ik wel, ik loop nu al meer dan een week zo rond. Dus maandag bellen.
Morgen werken en oppassen en nu slapen!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 23:51
Verwijderd
ja, de onderbuurvrouw zegt dat ze haar woning vol gas gaat laten lopen, whoei..
alle belangrijke spullen heb ik maar ff verplaatst. zucht..
ik wil haar wle ff smsen 'die jaarafrekening van Essent klopt niet meer nu', maarja, ik wil niet de trigger zijn.
relativeren...of ik ben over een paar seconden morsdood, of ik word morgen wakker om half3 smiddags en moet me weers haasten om boodschappen te doen
\god het lijkt wel een alledaagse avond..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 00:15
Skilly
Skilly is offline
Ja vandaag naar de dierenats gegaan omdat iit m schildpad een vreemd stuk weefsel hing. Wat schijnt het was afgebroken beginned bot die dood was gegaan. Nu blijft me schildpad voor altijd althans daar gaan ze vanuit met een gat in zijn rib. Gelukkig is het vlees dara wel gewoon. De operatie is dus mislukt en het jammer is dat ze het niet kunnen dichtmaken omdat ze nog groeit. Het lijkt nu net een gehandicapt schildpadje. Maar ik ben al blij dat ze leeft. Als ze niet is geopereert is ze alsnog gestorven. Ik denk dat als ze een besef had van heey Skilly heeft me leven gered dat ze me zou bedanken.

Trouwens me nick is vernoemd naar me schildpad
Oud 10-11-2007, 12:17
Sagana
Sagana is offline
Hmm Latijn leren. Ik ken mijn woordjes echt niet goed meer zeg . En dan maandag een sollicitatiebrief voor Engels schrijven , daar wilde ik vandaag al aan te beginnen, maar toen besefte ik dat ik de papieren met de opdracht op school heb laten liggen. Dus ga ik maandag die papieren lenen van een vriendin.
Voor de rest wil ik dit weekend écht mijn kaft van Latijn in orde brengen.

En we hebben echt een kut-examenrooster, 4u wiskunde op een dinsdag, wtf, wie verzint dat? Ja, de andere klassen hebben het gemakkelijk, die hebben een heel weekend PLUS een maandag voor wiskunde. Maar wij hebben het hele weekend nodig voor Latijn die maandag! Verdomme. Hopelijk verandert het nog.
Oud 10-11-2007, 13:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: goed dat je hebt besloten er niet te veel energie meer in te stoppen. Anders is het toch alleen maar frustrerend als je het niet haalt. Desondanks veel succes morgen, zet 'm op!
Dankjewel

Citaat:

Citaat:
Ik keek voor de zekerheid nogmaals mijn antwoorden van de meerkeuze-vragen na en toen zag ik dat ik eentje fout had gerekend die goed was. Woej, 5 fout. Dat is dan een 8 ofzo, wtf.
De vierde
En

Citaat:
En we hebben echt een kut-examenrooster, 4u wiskunde op een dinsdag, wtf, wie verzint dat? Ja, de andere klassen hebben het gemakkelijk, die hebben een heel weekend PLUS een maandag voor wiskunde. Maar wij hebben het hele weekend nodig voor Latijn die maandag! Verdomme. Hopelijk verandert het nog.
Klinkt niet zo handig ingedeeld. Heb je vier uur wiskunde? Dat klinkt zo lang.
Wanneer beginnen je examens?

Gisteren tentamen. Ik was helemaal niet zenuwachtig, terwijl ik donderdag echt zat te trillen in de trein van de zenuwen. Ik ging heen met het idee dat ik niks zou kunnen invullen, maar dat viel nog wel mee. De eerste paar vragen kon ik wel invullen. Er werden zelfs dingen gevraagd die ik wel goed had geleerd. Ook een lange vraag over het urogenitaalstelsel, dat had ik helemaal niet geleerd. En we moesten op een plaatje twee dingen aanwijzen en ik had geen flauw idee wat dat was. Ik herkende de namen wel, en ik wist precies wanneer het was verteld en door wie, maar ik had echt geen flauw idee. Er waren ook vragen die ik echt niet wist, waar ik niet eens gokken. Maar misschien nog wel genoeg punten voor een herkansing. Ik hoop het, want zo moeilijk was het eigenlijk niet. Als ik alles gewoon goed had geleerd had ik het denk wel gehaald.

Nu moet ik opruimen en statistiek doen, maar ik heb geen zin. Ik ben nu wel heel goed in mijnenvegen
Nog een keertje en dan ga ik maar eens iets nuttigs doen.
Oud 10-11-2007, 13:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh; wie weet heb je nog wel een redelijk cijfer binnengesleept! Het kan op zich nu alleen maar meevallen, in principe.

Ik zit zoo te twijfelen over welk keuzevak ik zal nemen in periode 3. Sowieso op één neurale regulatie, maar dat neemt bijna iedereen als eerste keuze dus de kans dat ik word uitgeloot is groot. Nou lijken ethiek en medische beeldvormende technieken me allebei leuk. Ethiek is vooral veel beargumenteren en daar ga ik echt aan m'n vaardigheden werken, maar beeldvormende technieken is voornamelijk natuurkunde. En het verplichte vak is ook al best veel natuurkunde en ik denk dat ik dat qua energie niet ga redden. Voor natuurkundige onderwerpen moet ik altijd eerst hard werken, daarna valt het kwartje en dan is het een eitje. Maar twee keer natuurkunde, pfoe.
Dan toch maar ethiek op 2 zetten..?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 13:39
Sagana
Sagana is offline
Citaat:

Klinkt niet zo handig ingedeeld. Heb je vier uur wiskunde? Dat klinkt zo lang.
Wanneer beginnen je examens?
We hebben in totaal 6u examen van wiskunde (omdat we ook 6u wiskunde per week hebben), maar dat is ingedeeld in twee delen (één van 4u en één van 2u). Het deel van 4u komt normaal gezien altijd na een weekend, anders is het bijna niet haalbaar. Maar nu komt het voor ons dus níét na een weekend.
En we beginnen maandag 3 december.

Hopelijk valt je cijfer nog mee!
Oud 10-11-2007, 14:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

de tweede
Oud 10-11-2007, 16:00
Meissiej
Meissiej is offline
Bwuh.
Oud 10-11-2007, 16:10
moon
moon is offline
Onhelspellend gevoel, bah, net alsof er iets vervelends te gebeuren staat. Ik zou niet weten wat, hoop het ook niet.
Oud 10-11-2007, 16:14
Rob
Rob is offline
Haha, ik kan mijn OV niet ophalen. De enige dag doordeweeks dat ik hier ben, is het postkantoor 's ochtends dicht en 's middags pas open en dan heb ik geen tijd. Der.

Ik voel een zieke dag aankomen, want ik weiger er vrij voor te nemen.
Oud 10-11-2007, 16:18
Verwijderd
Stage ging goed vandaag! Gewoon geen ruzie gehad met G. en dat is heul erg tof want dat is wel redelijk normaal, zeg maar. Tis wel stom dat ik morgen iemands kamer moet doorzoeken, zoeken naar honderd euro. T gaat toch wel heel erg tegen mijn gevoel en natuur in. Maar zoals mam vanmorgen al zei: Soms moet je je gevoel echt uitzetten. En dat is morgen ook het gevoel, denk ik. Ik hou er niet van om achterdochtig te zijn, bah.
Ennnn ik krijg goede zin van Bagger! <3456789
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten