|
|
Bekijk resultaten poll: Welke dag kan je NIET? | |||
Kerstavond (of iig die dag bedoel ik) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 79.17% |
1ste kerstdag |
16 | 66.67% |
2de kerstdag |
14 | 58.33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer: 28 december 2007
Hoelaat: vanaf 14.00u op Utrecht CS Waar: Utrecht 14.00u afspreken op Utrecht CS 15.00u (vertraging meegerekend) bowlen bij Bison Bowling (ong. 4 euro pppu) 17.00u (twee uur bowlen?) richting centrum om ergens wat te gaan eten 20.00u nog ergens wat drinken Wie gaan er mee? (tijd + activiteiten) - x-spekkie-x (vanaf 14.00u, bowlen + eten) - Sidhe (vanaf 14:00, als de trein het toelaat tot het einde) - Metallica (vanaf 14.00) - Death-tears (vanaf 14:00u natuurlijk!) - RebEls ( Vanaf 14.00 uur, tot hoe laat precies weet ik nog niet...) - Rob (Vanaf 14:00 tot einde) - Ave (onder voorbehoud. waarschijnlijk vanaf 14.00) - Poepkind (14u en ga niet eten) - ********? - Yana?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @TopDrop; Een paar mensen die meegaan ken je wel van DK of onzin, toch? ![]() ![]() @buster; leuk dat je erover denkt mee te gaan! Wel een goede manier om je forumtijd mee te starten. ![]()
|
Lentekriebel komt misschien ook gezellig mee
![]() ![]() edit: ik blijk wel een heel amusant aanloopje te maken tijdens het bowlen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 17:41. |
![]() |
|
Was stiekem van plan om toch nog even langs te hoppen (moet die dag van zwolle naar maastricht, dus dan kom je sowieso langs Utrecht CS) maar helaasch, toch andere plannen
mocht iemand er om half 2 al staan wil ik best even zwaaien ![]()
|
Wanneer: 28 december 2007
Hoelaat: vanaf 14.00u op Utrecht CS Waar: Utrecht 14.00u afspreken op Utrecht CS 15.00u (vertraging meegerekend) bowlen bij Bison Bowling (ong. 4 euro pppu) 17.00u (twee uur bowlen?) richting centrum om ergens wat te gaan eten 20.00u nog ergens wat drinken Wie gaan er mee? (tijd + activiteiten) - x-spekkie-x (vanaf 14.00u, bowlen + eten) - Sidhe (vanaf 14:00, als de trein het toelaat tot het einde) - Metallica (vanaf 14.00) - Death-tears (vanaf 14:00u natuurlijk!) - RebEls ( Vanaf 14.00 uur, tot hoe laat precies weet ik nog niet...) - Rob (Vanaf 14:00 tot einde) - Poepkind (14u en ga niet eten) - ********? - Yana? - TopDrop? - Daboman? - Lentekriebel?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens nog nooit iemand gemist bij het verzamelen op Utrecht CS. En anders misschien met iemand telefoonnummers uitwisselen? Dan kan je in geval van nood altijd nog bellen. |
![]() |
|
Weet iemand trouwens een leuk tentje in het centrum waar we met zoveel personen terecht kunnen?
Volgens de dinnersite is Le Connaisseur een aanrader. Voor €15.50 een driegangenmenu. Het zit op de oudegracht (57) ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben btw wel zo stom geweest om me toch in te plannen voor mn werk, dus daar ga ik straks ff voor bellen zodat ik wel op tijd de trein kan halen...
||
Citaat:
![]() ![]() Maar verder kan er weinig fout gaan als je dat bord weet te vinden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
@Yana
Je kunt toch ook zelf het lijstje aanpassen? Die vraagtekens staan er nog steeds omdat iedereen dat blijktbaar niet doet ![]() Wanneer: 28 december 2007 Hoelaat: vanaf 14.00u op Utrecht CS Waar: Utrecht 14.00u afspreken op Utrecht CS 15.00u (vertraging meegerekend) bowlen bij Bison Bowling (ong. 4 euro pppu) 17.00u (twee uur bowlen?) richting centrum om ergens wat te gaan eten 20.00u nog ergens wat drinken Wie gaan er mee? (tijd + activiteiten) - x-spekkie-x (vanaf 14.00u, bowlen + eten) - Sidhe (vanaf 14:00, als de trein het toelaat tot het einde) - Metallica (vanaf 14.00) - Death-tears (vanaf 14:00u natuurlijk!) - RebEls ( Vanaf 14.00 uur, tot hoe laat precies weet ik nog niet...) - Rob (Vanaf 14:00 tot einde) - Poepkind (14u en ga niet eten) - Daboman - ********? - TopDrop? - Lentekriebel?
|
|