Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2007, 00:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Grieperig wakker geworden maar wezen werken want die hoeren wilden mn shift niet verzetten en ik had geen zin om te horen dat ik me te vaak ziek meld, wat onzin is maar toch. Daarna naar de supermarkt gelopen maar die was dicht ivm sinterklaas. Thuis wat gegeten en daarna gegamed met een maat en Heroes bij gekeken met mijn huisgenoot. Morgen arbeit en dan lekker 3 daags weekend.
Oud 06-12-2007, 09:14
Broeder
Broeder is offline
Gisteravond stikte ik op het perron bijna in mijn laatste stuk appel die ik nog snel op wilde eten voor de treindeuren dichtgingen. Zelfs uitkotsen lukte niet, dus ik ging maar gorgelen en krom lopen tot iemand me uiteindelijk op m'n rug klopte. Dat was een prettige ervaring. Gelukkig stond een half uur later de scrabble al klaar om mijn probz te vergeten.

Nu draai ik nog maar eens een rondje op mijn recentelijk nieuwe (vergeten te posten!!) bureaustoel in afwachting van een e-mail uit Berlijn, waar ik nog niet veel mee kan, maar ik wil gewoon even bevestigd krijgen dat ze me willen
Oud 06-12-2007, 09:58
Verwijderd
ik ben nog steeds ziek en vanmorgen MOEST ik naar school om iets in te leveren. ik dacht dus ook dat je het alleen maar hoefde in te leveren en daarna weer naar huis mocht maar nee natuurlijk niet je moest ook nog alles met elkaar bespreken en blabla en ik mocht niet weg. nu ben ik thuis en zometeen ga ik denk ik koekjes eten en thee drinken en slapen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:45
Verwijderd
gisteren laat gaan slapen en ik voel me nog steeds niet helemaal 100% GEZOND damn, vandaag uitgeslapen en zometeen ga ik een overheerlijke tosti maken en thee hmm. vanavond heb ik met vrienden afgesproken en gaan we weet ik nog nieten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:53
Luna
Luna is offline
ik ben bij mn ouders al 2 dagen en het is heel chill maar ik wil eigenlijk wel weer naar huis maar de regen houdt mij dus tegen.
verder gingen we gister suprises aan elkaar geven en dat was dolle boel.
en ik voel me ook semi-ziek al 3 dagen, ik trek het niet om ALWEER ziek te worden want ik ben vorig blok genoeg ziek geweest voor 10 jaar.
Oud 06-12-2007, 14:17
Verwijderd
Ik wil chocolachocolachocola of pepernoten. en verder was mijn dag hersenpijnigend want ik heb vier uur in één lokaal gezeten om een proefexamen te maken en ja ik wist na 3,5 kantjes al niets meer dus toen heb ik het maar ingeleverd en nu laat ik al mijn hoop los op een redelijk cijfer.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:24
JanDeVries
JanDeVries is offline
Net een heerlijk momentje zelfreflectie gehad met mijn docent waarbij ik tot de conclusie ben gekomen dat er weinig kans is dat ik dit jaar wél ga halen en dat ik net zo goed kan stoppen met mijn studie.
Oud 06-12-2007, 14:40
STP
STP is offline
Net te horen gekregen dat mijn rechtsbijstand me 750 euro's wil uitbetalen om me terug te trekken uit een rechtzaak die ik samen met hun aan heb gespannen. Ze zijn bang dat we als eisende partij niet genoeg in ons recht staan, en het voor hun dus uit zou kunnen lopen op een financieel fiasco!

Leuk, zo net voor de kerstdagen!
Oud 06-12-2007, 15:49
Verwijderd
Oh en beter ik was dik aan het stressen over studie kiezen enzo en nu weet ik het ineens toch wel weer denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:07
Verwijderd
vanmorgen prikjes gehaald en de ene voelde behoorlijk vies maargoed. daarna stage en nu moet ik een presentatie gaan maken voor morgen voor school waar blijft mijn vrije tijd ik heb ook nog een enorme hunkering naar tosti's en slaap MAARJA HE
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:27
Drez
Drez is offline
Ik had een suf college en nu moet ik nog steeds mijn gedicht afmaken voor vanavond, aarghhh, en mijn suffe cadeautjes inpakken.
Oud 06-12-2007, 18:04
Verwijderd
ik ben eigenlijk ziek. of nee, dat WAS ik. maar nu vind ik mezelf beter, want ik ben zonder te zeiken naar de albert heijn gegaan, heb VEEL avondeten gehad en heel veel fruit gegeten en ik voel me stuuuuukken beter. als beloning mag ik vanavond naar het verlossingsfeestje van een vriendinnetje die net klaar is met stage
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:11
botulismf
botulismf is offline
Ik heb deel 1 t/m 4 van de Föhn gekeken en dat was mooi. En vanmiddag toen ik naar werk ging regende/hagelde het zo hard dat ik in de vier uur dat ik vandaag moest werken niet op heb kunnen drogen.
Oud 06-12-2007, 20:29
Verwijderd
ik ben niet meer moe en ga zo uit wel jammer dat ik net een kilo knoflook heb verorbert.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:31
idontcare
idontcare is offline
ik had school vanmiddag en we moeten een tv programma maken en natuurlijk hadden wij het weer verkeerd begrepen en moet het over toen ergens in rotterdam pizza gegeten, was super lekker. nu zit ik vol en probeer ik een verslag te maken maar ik heb er echt geen zin in blehh
Oud 06-12-2007, 22:42
Verwijderd
vanmiddag was ik super hard van mijn fiets gevallen, vraag me niet hoe ik dat heb geflikt maar ik reed heel snel en het regende kenkie hard dus waarschijnlijk gleed ik weg ofzo maar het zag er heel amusing uit en iemand had het moeten filmen want dan had ik nog iets gehad om na te lachen, maar nee. heb er alleen heel veel pijn van over en ik ben net een invalide want alles doet zeer nu ga ik mezelf troosten door heelveel chips te eten
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:43
woezel
woezel is offline
ik ben kkmoe en ik heb de dag overleefd op guarana en nu moet ik nog gaan fotograferen.gvd.
Oud 06-12-2007, 23:06
vixen
vixen is offline
Heel lang gespsst en toen naar utreg en toen met mn zus eten en naar de stad en toenn iets drinken met een vriendin en nu slapen want morgen naar den haag en het LEKT in mn kamer godverr
Oud 06-12-2007, 23:29
Broeder
Broeder is offline
Aw, ik moest iemands haar vasthouden terwijl ze overgaf. Ik werd er zowaar een beetje nostalgisch van.
Oud 06-12-2007, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was bij m'n ouders, want gisteren sinterklaas gevierd, en ze hebben tig honderd tv kanalen, wat betekende dat ik tot half 5 domme programma's heb zitten kijken.
Om half 3 m'n bed uitgekropen, want dat vond ik wel een mooie tijd.
Daarna naar de kapper geweest en m'n haar is nu wel HEEL kort. 'Schouderlengte' blijft een moeilijk begrip voor kappers. En ze heeft er een kilo aan stylingmeuk ingegooid, waardoor m'n haar wel erg op dat van Robert Smith leek, maar dan rood.
Daarna naar Leiden gegaan om wat te eten + chillen met een vriendin. We hebben de goedkopie supermarkt en Gal&Gal doorgespeurd en ik heb de coolste fles Absolut Vodka OOIT gevonden (nl een discobal). Ik werd ook nog gebeld door een vriend die ik bijna een half jaar niet gesproken heb en dat vond ik erg lief, want hij wil me gezelschap houden als ik in de rij ga staan voor Radiohead kaartjes. Gezellie.
Net door de stromende regen gefietst en dat was kut, want al die haarstylingmeuk kwam in m'n ogen en nu ben ik half blind.
Oud 07-12-2007, 07:03
ragdoll
ragdoll is offline
nou mijn dag gaat geloof ik heel STOM worden ahahahahahahahah en iedereen om me heen zit in een winterdepressie en ik werk en het is saai
Oud 07-12-2007, 08:57
Verwijderd
Ik kwam net thuis en toen ging mijn huisgenote naar school en toen moest ik stiekem gniffelen. Nu ga ik maar eens slapen want het is wel weer mooi geweest voor vandaag.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 09:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ieh ik heb nu met 2 mensen emailcontact over het onderwerp '' mijn pony als weidemaatje' dus wie weet vind ik binnenkort een goed tehuisje voor haar/
Oud 07-12-2007, 10:53
malle pietje
malle pietje is offline
Ik ben al sinds dinsdag ziek en dat is ronduit kut. Het enige postieve punt is dat ik toch de komende maand voor m'n studie niks hoef te doen, maar dan had ik nu een maand lang kunnen doen wat ik wilde en ipv daarvan verspil ik m'n tijd met een welkome afwisseling tussen psp'en, films kijken en i'netten.
Oud 07-12-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam net thuis en toen ging mijn huisgenote naar school en toen moest ik stiekem gniffelen. Nu ga ik maar eens slapen want het is wel weer mooi geweest voor vandaag.

Ik had gisteren drama met de wereld en vandaag moet ik opruimen en leren. School vanochtend heb ik al gemist, hoezee.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 14:16
botulismf
botulismf is offline
Hoi vandaag bekijk ik alles vanuit een positieve hoek, dus ik werd wel weer opnieuw volkomen natgezeken vanochtend MAAR mijn schoenen zijn in tijden niet zo stralend schoon geweest.

En nu ga ik een jingle opnemen voor de VN, in opdracht van een vriend die voor hen werkt.
Oud 07-12-2007, 14:32
botulismf
botulismf is offline
Oh nee wacht, ik ga eerst douchen.

Yes, douchen.
Oud 07-12-2007, 14:39
Verwijderd
ik heb vandaag mijn dag gevuld met rasterbation, nu heb ik twee kankervette posters in mijn kamer hangen. ik denk dat ik er nu naar ga kijken met een kopje thee
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 15:03
*oma*
*oma* is offline
Gisteren Sinterklaas geviert met vriendinnetjes en Buzz gespeeld, was erg gezellig.
vanavochtend drie keer mijn haar gewassen, omdat ik zo in gedachten verzonken was, dat ik maar shampoo bleef pakken ipv contioner . Nu moet ik poetsen, poetsen, poetsen want hier straks Sinterklaas vieren met de familie van vriendlief en het is hier een teringzooi Maar eerst verzaken!
Oud 07-12-2007, 15:04
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik heb vandaag mijn dag gevuld met rasterbation,
Zal ik de enige zijn die dit verkeerd las?
Oud 07-12-2007, 15:06
Verwijderd
vast niet
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 15:29
Verwijderd
Ik ging gister uit en vanmorgen werd ik om half 2 wakker maar ik ben nog steeds supermoe en mijn ogen vallen steeds dicht en tot overmaat van ramp moet ik om vijf uur werken en mailt mijn interviewman me niet terug
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 15:33
capibara
capibara is offline
Wow, tijdens mijn postwijk kwam ik een rasechte hitlercat tegen, mijn dag kan niet meer stuk.
Oud 07-12-2007, 16:50
vixen
vixen is offline
Ik werd vanochtend opgewekt wakker, maar dat verging me snel toen ik de vietnamese ambassade moest zoeken in Den Haag. Toen ie die eenmaal gevonden had werd het nog een stukje erger omdat ik daar bekant 1,5 uur heb gezeten. Nu heb ik hoofdpijn.
Oud 07-12-2007, 16:57
Moustache
Moustache is offline
Ik had om 9u 's ochtends college en dat trok ik slecht maar dat werd allemaal beter toen ik een 9,5 terugkreeg voor mn laatste paper. Daarna wat gedronken met mijn girlfriend en naar huis gegaan om te beginnen aan 2 weken leren.
Oud 07-12-2007, 18:00
idontcare
idontcare is offline
ik had van 9 tot 5 school, ecth vet lang en zonder tussenuren. d'r waren gastcolleges van een cameraman en een verslaggever van het rtl nieuws, en die gast leek echt op atje dus was wel grappig. toen door de stad gelopen en een kettinkje van 1 eur bij de h&m gekocht, kan je toch niet laten liggen! nu ff cadeautjes inpakken want m'n vriendje is vandaag jarig en hij geeft vanavond een feest.
Oud 07-12-2007, 19:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag had ik school en na school gingen een aantal klasgenoten/schoolgenoten surprises doen voor sinterklaas nog. en ik ging kijken want dat leek me gaaf en bovendien zeiden ze dat ik moest helpen. ze hadden ook een surprise gemaakt voor pascal, een schoolgenoot die niet mee deed maar ook hielp. dus toen waren alle surprises gedaan en toen waren er nog 2 over, 1 voor pascal en nog een nmaar ik had glad niet door dat iedereen al geweest was dus kwamen ze in ene aanzetten met die surprisechok: die bleek dus voor mij en die hadden ze nog in twee dagen voor me gemaakt omdat ze het sneu vonden dat ik er geen had omdat ik bij het loodjes trekken nog niet zo veel met ze omging.
nou ik was helemaal van mijn apropos en kreeg spontaan een lachkick maar echt ontzettend tof van ze, schatjes
de surprise was een zwarte doos met daarop een vogelnest met een groot ei met een schildpad erin en daaromheen klimop met piepschuimen kindersurprise-eieren, het was echt supermooi. en in de doos zaten een doos olieverf, een doos acrylverf, een chocoladeletter, chocolademuntjes en twee kleine doekjes. De leukste sinterklaas sinds jaren
Oud 07-12-2007, 22:34
Verwijderd
vandaag ging ik chill doen met een persoon, daar heb ik 2 jaar voor in de trein gezeten zzz met allemaal kenker irritante mensen die te hard praten in de trein, damnw at heb ik daar een hekel aan. we hebben onder andere exdrummer gekeken en die was echt super vet! zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken en verder hebben we gewoon gechilled zu haus en later zijn we amsterdam in gegaan en daar hebben we heel toeristisch rond gehangen tot dat mijn trein vertrok. nu ben ik thuisss en volgens mij word ik ALWEER ziek en dat is echt niet leuk ofzeiiiiouuhfej,r.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 00:23
Verwijderd
Apocalyptica, klassieke muziek in een metalen jasje. Een beetje oldsk00l maar nog altijd teringvet live. Nu ben ik net terug van na afloop bier drinken en poffertjes eten. Volgens mij ga ik dood want ik ben ook nog eens ziek, vijf uur slaap, alcohol, stem kwijt. Maar het was gaaf en ik heb wel m'n diagnostische toets gehaald met 45 van de 50 pts dus ik pwn.

Tijd voor tekenfilms en avondeten.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 11:29
Verwijderd
gisteren ben ik te laat gaan slapen en ben nu onderhand weer wakker, heb net een overheerlijke tosti geklapt en een koppie koffie naar binnen geslurpt en ga me zometeen eens omkleden, ben uitgenodigd om mee te gaan naar een skatewedstrijd maar weet nog niet of ik dat zo een jolig plan vind. vanavond is nog een mysterie.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 11:41
kuik
kuik is offline
ik bood aan om vanavond te koken voor mijn ouders en dat vonden ze een goed plan, mijn vader wil alleen niet met mij boodschappen doen, dus laat dan maar zitten hoor. net belde ik KPN op om mijn gratis gekregen digitenne voor een maand op te zeggen. alleen ik zit net over die maand heen en nu zit ik vast aan een jaarcontract terwijl ik daar helemaal niet van op de hoogte ben gesteld en die stomme piswijven aan de telefoon konden alleen maar zeggen 'sorry, ik kan er niets aan doen'. alsof ik niets beters te doen heb met mn geld. dus nu maar even bedenken wat mijn verdere plan van actie gaat worden met die klote-kpn.
Oud 08-12-2007, 12:00
hellebel
hellebel is offline
ik kwam erachter dat ik in 2005 te weinig inkomen heb opgegeven bij mn buddies van de belastingdienst, oeps.. het zit me niet mee, gelukkig is mn verkering wel weer aan.
Oud 08-12-2007, 12:58
Verwijderd
Citaat:
poffertjes
Meeen ik ben jaloers.
Gisteravond uitgeweest met twee vriendinnetjes en dat was gaaf.
vandaag en morgen lekker niksssss
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 13:52
lapin
lapin is offline
Citaat:
ik bood aan om vanavond te koken voor mijn ouders en dat vonden ze een goed plan, mijn vader wil alleen niet met mij boodschappen doen, dus laat dan maar zitten hoor. net belde ik KPN op om mijn gratis gekregen digitenne voor een maand op te zeggen. alleen ik zit net over die maand heen en nu zit ik vast aan een jaarcontract terwijl ik daar helemaal niet van op de hoogte ben gesteld en die stomme piswijven aan de telefoon konden alleen maar zeggen 'sorry, ik kan er niets aan doen'. alsof ik niets beters te doen heb met mn geld. dus nu maar even bedenken wat mijn verdere plan van actie gaat worden met die klote-kpn.
waarom heb je het dan aangevraagd?

ik ben een zombie geworden door stage muu
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 13:52
kuik
kuik is offline
Citaat:
waarom heb je het dan aangevraagd?
ik kreeg m bij de verlenging van mn telefoonabonnement.
Oud 08-12-2007, 14:03
lapin
lapin is offline
lekker dan digitenne is nu sowieso een maand gratis volgensmij
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 15:06
Verwijderd
ik kan vanavond heel veel dingen doen en ik weet niet wat, een luxeprobleem. waarschijnlijk ga ik naar het feestje waar 2034982438032 mensen komen en waar een van m'n beste vrienden die ik niet meer zo vaak zie ook is, want daar kan je onbeperkt drinken voor 2,50 maar misschien blijf ik ook wel bij m'n vriend om films te kijken ofzoiets. dilemma's!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 15:43
STP
STP is offline
Als ik jou was zou ik voor de 2,50 onbeperkt zuipen gaan!

Na een enorm vet feest gisteren met allemaal dj's die ik tot nog toe niet kende, me vandaag enorm verslapen. Om drie uur gaan lunchen met een vriendin. Gil Sander gekocht, leuk zo'n aanbieding! Vanavond naar te gek minimal/techno feestje!

Ja, het is weer weekend!
Oud 08-12-2007, 15:51
Verwijderd
ik sliep vanmorgen na te hebben gewerkt bij mijn moeder, waar ik ongeveer 30 keer wakker werd van een smsje, een of ander klassiek nummer op repeat, mijn opa die langskwam, een kat die mijn deur openmaakte, twee katten die op mijn bed met elkaar gingen vechten. te veel voor een zaterdagochtend

Citaat:
ieh ik heb nu met 2 mensen emailcontact over het onderwerp '' mijn pony als weidemaatje' dus wie weet vind ik binnenkort een goed tehuisje voor haar/
vandaag kwam er bij mij iemand langs voor mijn peerd. het klinkt allemaal heel goed en ik denk niet dat ik iets beters zal vinden maar het is wel rot. zegt ie ook een paar keer 'je bent er nog niet echt klaar voor merk ik' wat bedoel je, een van de kutste dingen in mijn leven hoezo ben ik daar niet klaar voor . tot een prijs komen is ook kut, zeker als je paard al wat ouder is. meh ik ben een watje
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Vanavond naar te gek minimal/techno feestje!
ik was laatst ook naar dat oud/nieuw vuil maar ik vond het niet zo eigenlijk, was nogal rustig toen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten