Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2007, 21:22
Verwijderd
mijn kerst was leuk, en ik kreeg heeeeeeeeeeeeeeel veel leuke cadeaus (L). ik heb de oude tv van m'n "schoonbroertje" gekregen, maar hij staat op de bank omdat ik te lui ben om die BAK die ik nu heb van het kastje te tillen. nu zit ik thuis, want ik heb geen zin meer om naar vrienden te fietsen, dus ik ga maar tv kijken ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2007, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kerst gevierd bij m'n zus, heel truttig zitten steengrillen, 2e kerstdag naar Bataviastad geweest (nog truttiger) en vandaag weer gewerkt. Het was echt superstil want iedereen heeft natuurlijk vakantie, dus gaan er minder mensen met de trein.
In de trein terug naar huis zat er een groep meisjes gewoon gezellig wat te praten, mss een beetje hard, maar niet vervelend ofzo. Toen was er ineens een gast, van de beveiliging nota bene, die helemaal door het lint ging omdat hij in stilte wou zitten en kwam met bullshit als 'Jullie hebben geen respect', terwijl hij dreigde om die meisjes een klap te geven. Op een gegeven moment deed de hele coupe mee aan de discussie en vond iedereen die gast een sukk0l en ging hij nog harder schreeuwen en ging de rest nog harder om 'm lachen. Trieste vent. Wat hij niet weet is dat ik hem van gezicht ken van R'dam CS en dat ik z'n collega's ken en dat ik dit natuurlijk even ga melden. De baas waardeert het nl niet als z'n werknemers zich als mongolen gedragen terwijl ze hun uniform nog aanhebben...
Oud 28-12-2007, 10:38
Verwijderd
ik heb huidgriep
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Kerst gevierd bij m'n zus, heel truttig zitten steengrillen, 2e kerstdag naar Bataviastad geweest (nog truttiger) en vandaag weer gewerkt. Het was echt superstil want iedereen heeft natuurlijk vakantie, dus gaan er minder mensen met de trein.
In de trein terug naar huis zat er een groep meisjes gewoon gezellig wat te praten, mss een beetje hard, maar niet vervelend ofzo. Toen was er ineens een gast, van de beveiliging nota bene, die helemaal door het lint ging omdat hij in stilte wou zitten en kwam met bullshit als 'Jullie hebben geen respect', terwijl hij dreigde om die meisjes een klap te geven. Op een gegeven moment deed de hele coupe mee aan de discussie en vond iedereen die gast een sukk0l en ging hij nog harder schreeuwen en ging de rest nog harder om 'm lachen. Trieste vent. Wat hij niet weet is dat ik hem van gezicht ken van R'dam CS en dat ik z'n collega's ken en dat ik dit natuurlijk even ga melden. De baas waardeert het nl niet als z'n werknemers zich als mongolen gedragen terwijl ze hun uniform nog aanhebben...
jeetje wat stoer
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 10:59
llell
llell is offline
ik heb net mn OV maar eens opgehaald. Er zit een pasfoto op van najaar 2002 omdat ik mn bui niet wilde laten verpesten door het maken van zo'n confronterende nieuwe pasfoto.

wat me opviel, er zijn twee nieuwe feestdagen bijgekomen waarop je niet mag reizen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 11:03
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
wat me opviel, er zijn twee nieuwe feestdagen bijgekomen waarop je niet mag reizen.
Alleen bevrijdingsdag maar, hoor.
Oud 28-12-2007, 11:24
Verwijderd
Dus er zijn bij mijn weekend OV 2 dagen bij gekomen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 11:45
llell
llell is offline
Citaat:
Alleen bevrijdingsdag maar, hoor.
ah, gelukkig. Dat maakt het leed half zo erg
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 11:55
Verwijderd
op bevrijdingsdag mocht je sowieso toch al niet reizen met een week-OV?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 13:49
Drez
Drez is offline
ik ga mijn ov zo halen want ik heb een oude pasfoto gevonden en daarna een lelijk jurkje zoeken voor oud&nieuw.
Oud 28-12-2007, 14:51
ZerO
ZerO is offline
Ik werk de hele dag aan een kutopdracht voor school en ik moet straks werken en ik ben alweer verkouden aan het worden iedereen steekt elkaar constant aan hier in huis
Oud 28-12-2007, 15:02
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gewerkt en de leuke teamcoach had zijn laatste dag dus dat is minder. Maar ik had wel een kennismakingsgesprek met de nieuwe teamcoach. Vraag me wel af voor hoe lang dit is, want sinds ik begonnen ben halverwege september zijn er al 4 teamcoaches doorheen.

Nu kloot ik met muziekprogramma's en gaap ik eens in de zoveel tijd.
Oud 28-12-2007, 15:54
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben op mijn werk alweer en gisteren was ik heel misselijk sochtends dus ik hoop maar dat ik niet zwanger ben yeszx
Oud 28-12-2007, 17:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging me vanochtend afmelden bij CZ en daarna ging ik voor het eerst sinds jaren weer eens naar de bieb ( normaliter lees ik altijd gewoon de dingen die m'n moeder haalt) en toen ging ik naar mijn pony
Oud 28-12-2007, 17:34
Metal
Metal is offline
Zodadelijk Grinding Halt geloof ik. \m/
Oud 28-12-2007, 18:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
poe poe nou ik heb de hele dag gewerkt en toen kwam ik thuis en verwachtte ik een heerlijk warm maal en toen was er niemand thuis dus moest ik eerst nog gaan koken . wel lekker gegeten daardoor maar ik zit niet echt vol hmmm. nu gouden kooi kijken en in mn boek lezen. daarna als mn vriendje niet al te laat thuis is nog 300 kijken en morgenochtend weer vroeg uit de veren voor mn werk!

edit: gotver sinds wanneer komt gouden kooi pas om 20:00 en waarom dan maar eerst douchen dus.
Oud 28-12-2007, 18:30
capibara
capibara is offline
Citaat:
Zodadelijk Grinding Halt geloof ik. \m/
Oud 28-12-2007, 18:34
botulismf
botulismf is offline
Ik ga straks scrabble spelen, mogelijk zelfs dyslectisch scrabble als ik de anderen van de charme daarvan weet te overtuigen.
Oud 28-12-2007, 19:19
lapin
lapin is offline
Citaat:
zelfgemaakt ?
uiteraard
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 19:25
botulismf
botulismf is offline
Heldhaftig.
Oud 28-12-2007, 20:04
Verwijderd
ik ging naar m'n ouders om m'n nieuwe bril op te halen, en hij is leuk, maar ik lijk heel streng geloof ik. nu naar m'n vriend en dan gaan we vast ergens naartoe om bier te drinken oid.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 20:48
Verwijderd
vanacht had ik echt kk geslapen, echt maar 3 uur ofzo.ik ging al veel te laat slapen en toen werd ik ook nog eens om het uur wakker GRR. oh en vandaag zag ik skincorps lolz.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
vanacht had ik echt kk geslapen, echt maar 3 uur ofzo.ik ging al veel te laat slapen en toen werd ik ook nog eens om het uur wakker GRR. oh en vandaag zag ik skincorps lolz.
TIP

Welterusten thee van kneipp.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
uiteraard

props en meer!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 00:11
Verwijderd
Ik ging tweede kerstdag eten met vriendinnetjes en gister ging ik naar de ekko en tivoli en ja, hoewel het niet het plan was vermaakte ik me prima.
Vanavond gegeten met vrienden en dat was leuk. Nu slapen want fuckin moe en morgen de hele dag werken.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 03:50
Verwijderd
Godverdomme, wat is het vroeg. Tijd om te werken.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 04:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
Toch vet hoe die band met een set van amper een kwartier alle andere bands wegblaast. En die speelden allemaal een half uur. Maargoed, te lang. Laatste band om kwart voor 2 (GH) is van de zotten. Op een gegeven moment ging ik de tijd maar doden door de ene na de andere sigaret te roken. Dat was leuk, totdat ik out of cigarettes was. En ik kreeg een fluim van de zanger in mijn gezicht, die ga ik mooi op ebay verpatsen.
Oud 29-12-2007, 10:48
nps
nps is offline
gister gingen we een imperiaal maken voor onze afrika auto. toen kreeg ik een draaiende slijpschijf in mijn vinger, en gingen we naar de ehbo arts van het ggd (die zat tegenover). die zei: nou ga toch maar naar het ziekenhuis! daar moest ik anderhalf uur wachten, toen kwam er een man die het ontsmette, toen kwam er een dokter en die zei oh, het is tot op het bot! kijk maar! toen kwam er een plastisch chirurg met een stagaire en die zei: nou doe maar gewoon lekker diep hechten! fijn dankje! het deed allemaal heel veel pijn en het zag er heel eng uit en nu ben ik een beetje gehandicapped
Oud 29-12-2007, 11:13
Verwijderd
oohh ik heb zo heerlijk geslapen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:42
Drez
Drez is offline
ik kijk the big lebowski en ik moet straks een essay schrijven.
Oud 29-12-2007, 12:50
woezel
woezel is offline
ik ben al 4 dagen achter elkaar dronken en ik doe niet bijster veel behalve zitten met vriendne.
Oud 29-12-2007, 13:17
Verwijderd
Ooh kutje ik wist dat het naar zou zijn als ik m'n rekening zou bekijken en ik hoopte op op z'n minst nog 50 euro en nu heb ik -65 euro
en het meisje met wie ik naar een feest zou gaan voor oud en nieuw gaat niet meer en nu ga ik met iemand anders maar die is helemaal niet zo leuk
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 14:16
Verwijderd
ik ga vanavond pannekoeken eten uit een hartjespan, samen met m'n lover. die pan heb ik ook vna hem gekregen, dusjaaa. en ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wat ik vanavond allemaal ga doen, alleen dat maura/urm en ik de stad in ga om ons te bezatten
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 14:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren gewerkt en daarna met een vriend naar biblot geweest voor Mala Vita en Balkan Beatz. Sjans gehad met een vieze gozer, oude bekenden gezien, teveel gezopen, kotsend op de plee beland, de tent uitgekickt, buiten van een fiets geflikkerd, een hekje onderkostst, net de nachttrein gemist, een uur staan lullen met de beveiliging, een kerstbal gehad van een random persoon, de vreselijkste treinreis ooit gehad (bijna in slaap vallen, rillen en kotsen) en net wakker geworden met een kater van jewelste.
Maar het was verder een erg gezellige avond. Mala Vita + Balkan = hossen en lallen.
Oud 29-12-2007, 16:31
Verwijderd
net terug uit antwerpen, nouja, om 1 uur dan maar toen ging ik hier weer naar bed want we waren om half 5 teruggegaan naar t hotel en moesten om kwart voor 10 ontbijten en om 11 uur opbokken maar t was wel fucking gaaf, gaan winkelen, eten bij een tent met een pianospeler die ergens boven piano zat te spelen met zn allen en toen vloog de tent aan de overkant in de fik, wtf. en daarna naar een karaokebar waar ze hip hop, r&b en rap draaide, sloeg echt kant noch wal maar was wel hilarisch en daarna naar de noxx gegaan waar trentemoller draaide en dat was te fucking vet! nou ben ik gaar
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 17:36
botulismf
botulismf is offline
Nou ik ging Scrabble spelen gisteren en toen had ik beide keren gewonnen en mocht ik me de Scrabblemaster noemen en toen gingen we Yenga spelen en dat was vrij grappig want de steentjes waren behoorlijk scheef dus die toren stond al scheef voordat je überhaupt aan een potje begon. En we hadden ook bier dus toen stond onze oog-handcoördinatie ook scheef en was het moeilijk. Maar ik deed het niet slecht want de toren was maar twee keer omgevallen door mijn toedoen. En toen hadden we Yenga ook wel weer gezien dus toen gingen we variaties bedenken, eerst Yengu en toen Hoppa en toen gingen we maar dominoparcours bouwen. En tegen die tijd was het laat en zijn we uiteindelijk nog een potje gaan toepen en toen verloor ik schaamteloos en ging ik met de staart tussen de benen naar huis.

En vandaag heb ik schaamteloos uitgeslapen en toen heel veel gelezen en toen heb ik Scrabble gekocht, lol, ik ben zo makkelijk om. En toen wat opgruimd en schoongemaakt en nu ga ik de rest van de avond achter de computer hangen.
Oud 29-12-2007, 18:34
idontcare
idontcare is offline
ik had donderdag een gala en ik kan echt niet op hakken lopen. vandaag gewerkt en ik had te kort geslapen dus ik was sloom. het was ook veel te druk, hebben al die mensne nog niet genoeg geld uitgegeven ofzo
Oud 29-12-2007, 20:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vandaag naar mijn pony en naar de boerenbond en de boerenbond is altijd leuk alleen wilde ik allemaal veel te dure dingen voor mijn kat kopen terwijl dat beest niet eens iets kent als dankbaarheid. dus nu zit ik met bengaalse lucifers. en ik kijk idols om het SintLucas'gevoel' hoog te houden...
Oud 29-12-2007, 21:40
Verwijderd
Veel te vroeg naar m'n werk gegaan. Daarna verplichte familiegezelligheid. Net nog even een paar platen gekocht en zo de stad in, . Nu Frank Zappa - You can't do that on stage anymore vol. 1 aan het luisteren.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 06:09
Verwijderd
Ik ben net terug van een feestje in Den Haag en heb zojuist zonder reden eieren gebakken die ik nu maar opeet omdat het anders ook nergens op slaat.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 06:44
STP
STP is offline
Citaat:
maura/urm en ik de stad in ga om ons te bezatten
Het is Maura sowieso gelukt, ik weet niet hoe het uiteindelijk met jou af is gelopen.

Toffe avond gehad, Uuf, Urm, Oma en natuurlijk Roelien. Ja, koningen!
Oud 30-12-2007, 12:24
Verwijderd
godver
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:08
Verwijderd
Dit is nu al de vierde keer in een tijdsbestek van een week dat ik 's ochtends x aantal yakultflesjes naar binnen werk want ik heb mezelf ooit wijs gemaakt dat het een alcoholdetoxing effect heeft. (?) Dat kan eigenlijk niet want ik ben ziek en dan is het morgen ook weer oud en nieuw.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug van een feestje in Den Haag en heb zojuist zonder reden eieren gebakken die ik nu maar opeet omdat het anders ook nergens op slaat.
Symptonen van een huisvrouw in de dop!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 13:41
Verwijderd
Gisteren naar industrial feestje geweest in Waterfront, wat een beetje tegenviel.
Wat een androgene avond met al die "vrouwen" op het toilet.
Daarna bij vrienden wezen nachillen en nu gaar wezen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:07
Verwijderd
ik kom net uit mijn bed, denk dat ik zometeen maar terug kruip voel aan mn water dat het een saaie dag gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:52
Verwijderd
ik ben teruggekomen uit een bergdorpje waar het veel te chill was allemaal en nu heb ik geen zin in mn oud en nieuw parteh en wel in mei want dan kan ik eindelijk mijn broer weer zien
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 14:52
capibara
capibara is offline
Wow, er kwamen verre kenissen langs, en dat leverde mij 50 euro op. Vanavond uitbrakken van de te harde housewarmingparty gisteren, damn.
Oud 30-12-2007, 15:02
*oma*
*oma* is offline
@Maura: ik had beloofd het je te vragen, heb je nog een kater?

Gisteren bij een vriend gegeten en daarna naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest. Gewerkt tot 00.30 en daarna naar de Shadrak gegaan. Dolle pret. De nacht afgesloten met Hazret
Oud 30-12-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Het is Maura sowieso gelukt, ik weet niet hoe het uiteindelijk met jou af is gelopen.
mij is het net zo goed gelukt als maura. ik heb nog een mooi smsje van maura in m'n telefoon staan over dat ze veilig thuis was gekomen, haha. en eeeuh oja in shadrak praatte ik met iemand uit een oostblokland en hij studeerde VLINDERS daarna raakte ik met iemand aan de praat die ik al niet aardig vond, en dat heb ik hem even verteld en toen ging ik snel naar huis.

nouja, leluke avond iig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten