Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb gewerkt en de leuke teamcoach had zijn laatste dag dus dat is minder.
![]() Nu kloot ik met muziekprogramma's en gaap ik eens in de zoveel tijd.
|
ik ging me vanochtend afmelden bij CZ en daarna ging ik voor het eerst sinds jaren weer eens naar de bieb ( normaliter lees ik altijd gewoon de dingen die m'n moeder haalt) en toen ging ik naar mijn pony
|
![]() |
poe poe nou ik heb de hele dag gewerkt en toen kwam ik thuis en verwachtte ik een heerlijk warm maal en toen was er niemand thuis dus moest ik eerst nog gaan koken
![]() edit: gotver sinds wanneer komt gouden kooi pas om 20:00 en waarom ![]()
||
Citaat:
|
gister gingen we een imperiaal maken voor onze afrika auto. toen kreeg ik een draaiende slijpschijf in mijn vinger, en gingen we naar de ehbo arts van het ggd (die zat tegenover). die zei: nou ga toch maar naar het ziekenhuis! daar moest ik anderhalf uur wachten, toen kwam er een man die het ontsmette, toen kwam er een dokter en die zei oh, het is tot op het bot! kijk maar!
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ooh kutje ik wist dat het naar zou zijn als ik m'n rekening zou bekijken en ik hoopte op op z'n minst nog 50 euro en nu heb ik -65 euro
![]() en het meisje met wie ik naar een feest zou gaan voor oud en nieuw gaat niet meer en nu ga ik met iemand anders maar die is helemaal niet zo leuk ![]() |
![]() |
|
Gisteren gewerkt en daarna met een vriend naar biblot geweest voor Mala Vita en Balkan Beatz. Sjans gehad met een vieze gozer, oude bekenden gezien, teveel gezopen, kotsend op de plee beland, de tent uitgekickt, buiten van een fiets geflikkerd, een hekje onderkostst, net de nachttrein gemist, een uur staan lullen met de beveiliging, een kerstbal gehad van een random persoon, de vreselijkste treinreis ooit gehad (bijna in slaap vallen, rillen en kotsen) en net wakker geworden met een kater van jewelste.
Maar het was verder een erg gezellige avond. Mala Vita + Balkan = hossen en lallen.
|
Verwijderd
|
net terug uit antwerpen, nouja, om 1 uur dan maar toen ging ik hier weer naar bed want we waren om half 5 teruggegaan naar t hotel en moesten om kwart voor 10 ontbijten en om 11 uur opbokken
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ik ging Scrabble spelen gisteren en toen had ik beide keren gewonnen en mocht ik me de Scrabblemaster noemen en toen gingen we Yenga spelen en dat was vrij grappig want de steentjes waren behoorlijk scheef dus die toren stond al scheef voordat je überhaupt aan een potje begon. En we hadden ook bier dus toen stond onze oog-handcoördinatie ook scheef en was het moeilijk. Maar ik deed het niet slecht want de toren was maar twee keer omgevallen door mijn toedoen. En toen hadden we Yenga ook wel weer gezien dus toen gingen we variaties bedenken, eerst Yengu en toen Hoppa en toen gingen we maar dominoparcours bouwen. En tegen die tijd was het laat en zijn we uiteindelijk nog een potje gaan toepen en toen verloor ik schaamteloos en ging ik met de staart tussen de benen naar huis.
En vandaag heb ik schaamteloos uitgeslapen en toen heel veel gelezen en toen heb ik Scrabble gekocht, lol, ik ben zo makkelijk om. En toen wat opgruimd en schoongemaakt en nu ga ik de rest van de avond achter de computer hangen.
|
ik ging vandaag naar mijn pony en naar de boerenbond en de boerenbond is altijd leuk alleen wilde ik allemaal veel te dure dingen voor mijn kat kopen
![]()
||
Citaat:
Toffe avond gehad, Uuf, Urm, Oma en natuurlijk Roelien. Ja, koningen! ![]()
|
Verwijderd
|
Dit is nu al de vierde keer in een tijdsbestek van een week dat ik 's ochtends x aantal yakultflesjes naar binnen werk want ik heb mezelf ooit wijs gemaakt dat het een alcoholdetoxing effect heeft. (?) Dat kan eigenlijk niet want ik ben ziek en dan is het morgen ook weer oud en nieuw.
|
![]() |
|
@Maura: ik had beloofd het je te vragen, heb je nog een kater?
![]() Gisteren bij een vriend gegeten en daarna naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest. Gewerkt tot 00.30 en daarna naar de Shadrak gegaan. Dolle pret. De nacht afgesloten met Hazret ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nouja, leluke avond iig! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |