Advertentie | |
|
![]() |
|
wtf ik hoor net dat het proces van de moord op een vriendinsmoeder (dat net begonnen was) weer 3 weken word verzet.
hebben die fucking mensen geen geweten ofzo????? man ik ben echt zo boos
|
Verwijderd
|
ik kom er net achter dat het nieuwe schooljaar schandalig vroeg begint en aangezien ik mijn LIO stage ga lopen zal ik nog wel eerder moeten beginnen en ik heb verdomme mijn sziget kaartje al omdat het nooit in me opkwam dat half augustus de lessen alweer beginnen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmmm, dat is andere koek. Maar nee, scholen en lerarenopleidingen gaan niet echt goed samen met muziekfestivals. Ik heb ook ooit een project van twee weken helemaal moeten herkansen omdat ik een halve dag afwezig was geweest om naar Werchter te gaan en een klasgenote zo nodig moest doorgeven dat ik niet echt ziek was maar naar een festival.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |