Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben naar IJsland geweest en dat was prachtig,.
jaloers * honderduizend

wat heb je allemaal gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2008, 20:02
*oma*
*oma* is offline
Gisteren bij een collega film gekeken op een groot scherm met beamer en bioscoopstoelen. Vandaag in de UB geweest, vanavond wss weer karaoke, haha
Oud 19-01-2008, 22:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yesss ik kan met twee nummers van arcade fire op mijn viool meespelen evenals een fragment uit ave maria en een stukje zigeunermuziek. alleen zeg ik er niet bij hoe slecht.
Oud 20-01-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben naar IJsland geweest en dat was prachtig,.
Staat in de planning voor zomer 2008. Nog dingen die ik echt moet zien?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:17
llell
llell is offline
gisteravond naar c-mon & kypski, erg leuk, alleen weer een overdreven lang naspel inclusief polonaise, er waren vast dvdopnames ofzo, want alles werd uit de kast getrokken.

Daarna niet meer zo lang blijven hangen in de melkweg, want ik vond die remixmuziek flink mislukt.

vandaag al om 9:30 wakker (wtf!) eerst stofzuigen en daarna een familieverjaardag...een zware zondag ja
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:41
Verwijderd
gisteren met jasper bij max gechilled en dat was cool. en vandaag werd ik wakker met kk erge buikpijn zometeen ga ik even broodjes in de oven gooien en straks naar breda want ja met vrienden chillen nu ik nog weekend heb. morgen ben ik ook nog vrij en weet nog niet hoe ik die ga spenderen, EN YES woensdag eindelijk kijken voor mn kamer.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:48
Sargatanas
Sargatanas is offline
Damn, gister met extra snor, baard en bakkebaarden 1 of andere kamper proberen uit de modder te krijgen. Maar ja, veel had hij ook niet echt aan ons, hehe. Naja, toch een beetje faal, want hij zou en moest daar weg, aangezien hij geen rijbewijs had. :')
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb alive 2007 van daft punk al een tijd geleden gedownload maar zet hem nu pas op en fuckkkk wat een goede plaat!

alleen ist niet zo goed dat ik half aant dansen ben terwijl ik hoor te leren.
Oud 20-01-2008, 14:11
Verwijderd
ik heb net een zwolse peperbuskoek oftewel kruidcake gebakken maar volgens mij is hij echt vies en ik heb de siliconenlepel van m'n gastmoeder kapotgesneden
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Lekker hoor dat roken, maar het is zo duur.
het zijn net condooms, je koopt het toch wel huhuhahahhihizz.

En ik heb een kamer in utrecht gehusttled
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb alive 2007 van daft punk al een tijd geleden gedownload maar zet hem nu pas op en fuckkkk wat een goede plaat!

Die plaat doet het inderdaad goed
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:07
Carn
Carn is offline
gisteren film/series gekeken bij een makker, wat allemaal langer duurde door technische problemen, laat in bed en laat er uit
Oud 20-01-2008, 15:33
Verwijderd
Citaat:
het zijn net condooms, je koopt het toch wel huhuhahahhihizz.

En ik heb een kamer in utrecht gehusttled
Relaxt, waar? Ik ben bijna aan de beurt voor een sshu kamer olé.

Vannacht werd ik wakker gebeld en daarna kon ik niet meer slapen. Net gewerkt en dat was tof en nu ga ik maar eens beginnen met economie want ik heb morgen een tentamen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:36
Luna
Luna is offline
Citaat:

haha als die op tmf komt dan gaan ik en mn huisgenootje altijd keihard door de keuken dansen en ik zet m zelf ook vaak op, en dit gaat al tijden zo maar het blijft goed idd

ot: ik moet aan school werken, het hele weekend al. Hier ben ik duidelijk niet voor geboren
Oud 20-01-2008, 15:38
*oma*
*oma* is offline
Gisteren hard uitgeweest met Martin.
Oud 20-01-2008, 15:57
Ceespop
Ceespop is offline
Ik heb vandaag vrij en morgen ook, en gister schitterend uit eten geweest
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:14
STP
STP is offline
Yeah, onwijs leuke avond gehad vannacht! Oma aan de wodka tonic (toch?) en ik aan de weet-ik-veel-wat! Ge-ni-aal!
Oud 20-01-2008, 16:15
*oma*
*oma* is offline
wodka bitterlemon, maar dat maakt verder niets uit.
Ik moet naar mijn werk en ik heb er de pest in en ik haat alles. Vanavond nog feestje, ik hoop dat mijn humeur dan wat opgeklaard is
Oud 20-01-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Relaxt, waar? Ik ben bijna aan de beurt voor een sshu kamer olé.

Vannacht werd ik wakker gebeld en daarna kon ik niet meer slapen. Net gewerkt en dat was tof en nu ga ik maar eens beginnen met economie want ik heb morgen een tentamen.
sshu? Kamer in lombok bij Aldin. Trek er februari in. En ik ga heel misschien ook nog eens bij tivoli werken <o/

Succes morgen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:56
Lynne
Lynne is offline
Vandaag naar de film geweest met m'n mammie, Atonement. ^_^
Nou zometeen stoofpeertjes eten omg die heb ik al heel lang niet meer gehad.
Oud 20-01-2008, 18:29
Verwijderd
ik ben bij m'n ouders in emmen. vannacht de stad in geweest, en dat was ruk. aaaaltijd als ik hier ben vraag ik me af waarom ik er nou eigenlijk ben. verder heb ik vandaag samengevat, zodat ik komende 2 dagen mezelf kan opsluiten in de ub
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 19:23
botulismf
botulismf is offline
Ik heb het hele weekend in Zandvoort aan Zee gezeten in hotel de Kust met een groep van 17 tot 19 vrinden. Gisteren zijn we op het strand gaan vliegeren en kiteboarden en pijl- en boogschieten en het regende flink maar dankzij mijn gloednieuwe regenpak van de Hema heb ik het droog gehouden. En toen zijn we 's nachts gaan stappen in Grand Café Danzee en daar heb ik er flink wat kilootjes afgedanst op gouden jaren negentig-hitjes en Neerlandstalige levensliederen. Ik heb in totaal twaalf nieuwe dansmoves bedacht dus dat was een geslaagde avond.

En vandaag hebben we drie uur lang indoor gepaintbald en dat was erg gaaf, mooie lokatie met postapocalyptische bunkertjes en een oude auto en een fort. De blauwe plekken neem ik absoluut voor lief.

Een gaaf weekend dus, maar ook vermoeiend dus vanavond slaap ik vermoedelijk als acht baby's.
Oud 20-01-2008, 19:23
llell
llell is offline
een kamer in utrecht *droomt*

de verjaardag weer overleefd, en de hapjes ook
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 19:42
vilein
vilein is offline
Hele dag gewerkt op de modefabriek en nieuwe schoenen gescoord. Morgen laten customizen, maar hoe..
Oud 20-01-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
jaloers * honderduizend

wat heb je allemaal gedaan?
Natuurschoon gezien ( lavaformaties,noorderlicht,geisers,grotten,vulkanen en noem maar op), In totale stilte omringd door bergen en sneeuw gestaan ( geen vogeltje of niets,de stilte kwam op je af,bizar) uitgeweest in Reykjavik (Geweldig uitgaansleven) en met de auto naar het noorden getoerd wat een prachtreis was. Verder 100000 cd's gekocht en me verbaasd over het feit dat ze daar in elke benzinepompstation de discografie van Sigur Ros verkochten. Wat een prachtland,.

@ Calvin Jr.: zie hierboven.

OT:
Vandaag erger ik me.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 21:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg ik keek net naar het programma 'baby te huur' en wat is dat een geweldig format hahahaha. die lui eten alleen maar hamburgers en twee meisjes waren na twee dagen al zo ziek van elkaar dat ze hun relatie verbroken en hun ouders ze op moesten komen halen
Oud 20-01-2008, 21:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik heb het hele weekend in Zandvoort aan Zee gezeten in hotel de Kust met een groep van 17 tot 19 vrinden. Gisteren zijn we op het strand gaan vliegeren en kiteboarden en pijl- en boogschieten en het regende flink maar dankzij mijn gloednieuwe regenpak van de Hema heb ik het droog gehouden. En toen zijn we 's nachts gaan stappen in Grand Café Danzee en daar heb ik er flink wat kilootjes afgedanst op gouden jaren negentig-hitjes en Neerlandstalige levensliederen. Ik heb in totaal twaalf nieuwe dansmoves bedacht dus dat was een geslaagde avond.

En vandaag hebben we drie uur lang indoor gepaintbald en dat was erg gaaf, mooie lokatie met postapocalyptische bunkertjes en een oude auto en een fort. De blauwe plekken neem ik absoluut voor lief.

Een gaaf weekend dus, maar ook vermoeiend dus vanavond slaap ik vermoedelijk als acht baby's.
aargh zandvoort, wat eenm kutgat is het toch. maar mooi dat je het goed had! ik heb vandaag gesufkut en bij mijn ouders gegeten. oh ja en weer voor 100 euro aan dvds besteld!
Oud 20-01-2008, 22:00
botulismf
botulismf is offline
Ja, in Zandvoort zelf zijn we bijna alleen in het hotel geweest waar we verbleven, dat kiteboarden en boogschieten was er net buiten en paintballen was ergens bij Hoofddorp. Dus het enige wat ik van Zandvoort gezien heb is eigenlijk die Grand Café Danzee en dat was wel fout maar ook wel lachwekkend.
Oud 20-01-2008, 22:35
Verwijderd
En ik werkte in dat ellendige dorp.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 22:45
Boas
Boas is offline
Citaat:
omg ik keek net naar het programma 'baby te huur' en wat is dat een geweldig format hahahaha. die lui eten alleen maar hamburgers en twee meisjes waren na twee dagen al zo ziek van elkaar dat ze hun relatie verbroken en hun ouders ze op moesten komen halen
haha ja. En na 3 dagen hamburgers eten roept ze: 'anders kunnen we morgen wel omelet eten'.
Oud 20-01-2008, 22:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe, ja precies die lui zijn op hun dertigste zo vet als een varken en hebben een vitaminetekort van hier tot tokio.
Oud 20-01-2008, 22:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
OMG ik vind mijn avatar zo leuk trouwens.
Oud 20-01-2008, 22:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nog een keer, dan dansen ze zo leuk
Oud 20-01-2008, 23:39
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jongens, ik ben stoned...

een bong van keukenrollen, een bong van een appel, een waterflesje-waterpijo

phff..
Oud 21-01-2008, 01:59
Verwijderd
Ik zit keihard aan de whisky en lucky strike om diverse redenen terwijl ik me aan coldplay waag.

good times, good times.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 03:01
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
coldplay, goodtimes? ....
Oud 21-01-2008, 08:10
Verwijderd
ik heb serieus de wekker om kwart voor acht gezet om te gaan hardlopen terwijl ik pas om tien uur op school hoef te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:46
Verwijderd
Ik probeer te negeren dat ik vandaag een tentamen heb, wat aardig lukt aangezien ik vanmiddag eerst bij het ene baantje en vanavond bij het andere werken moet. Nu zeg ik 'nee' tegen de koffers die mijn moeder voor me de trap afdraagt en ik hoop dat ze zo met een redelijk formaat naar beneden komt. Gisteren was ik op een bruiloft van een basisschoolvriendinnetje (haha) met mijn exvriendje (haha) en iedereen was zo naar geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 10:01
Charlott
Charlott is offline
ik ben al keilang wakker want slapen gaat me niet goed af

vanmiddag lekker chillen aangezien ik nog een dagje vrij heb!
Oud 21-01-2008, 10:54
STP
STP is offline
Ik had gisteren een enorm leuke date weer, en nu kan ik me niet concentreren op m'n stage!
Oud 21-01-2008, 11:20
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ok. Ik mag misschien aanwezig zijn bij een interview met Autechre of sterker nog, ik mag ze misschien fotograferen.

, .
Oud 21-01-2008, 11:22
Verwijderd
tof!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 11:30
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ok. Ik mag misschien aanwezig zijn bij een interview met Autechre of sterker nog, ik mag ze misschien fotograferen.

, .
Ik wil met je mee als assistent, of als je manager. .

-

Ik haalde een tien voor een tentamen, 8).
Oud 21-01-2008, 11:37
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
.
Oud 21-01-2008, 11:57
Verwijderd
Ik eet nu de wasabi green peas die Jukeboxxx voor me kocht omdat ik schijnbaar onaantastbaar ben voor dat spul, maar een hele hand in mijn mond is me toch teveel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
haha ja. En na 3 dagen hamburgers eten roept ze: 'anders kunnen we morgen wel omelet eten'.
Sowieso zijn dat een stel paupers, die kerel is het stereotype jaren 70 ventje, werken-voetbal kijken-wijf mag koken. En hij liep in de winkel zo van 'ja we moeten wel op het geld letten....

eten we morgen biefstuk? Ik heb wel zin in whiskey eigenlijk. Doosje wijn voor je moeder'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:27
Verwijderd
ah mijn vriendinnen zijn echt de gaafste, zeker nu op afstand (L)
nu heb ik buikpijn en ik weet niet waarvan maar de kruidcake die ik gister had gebakken blijkt wel heel lekker te zijn yeshh
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:30
*oma*
*oma* is offline
Ik ben een verslag aan het typen over de geschiedenis van de seksuele opvoeding in Nederland en ik heb net ontdekt waar het woord 'onanie' vandaan komt en dat is best tof, want dat wist ik niet. Dus.
Oud 21-01-2008, 17:18
Verwijderd
Vandaag met Envy gechilled, sopranos gekeken en daarna heeft ze nog met mijn wii controller gegooid waardoor hij nu niet meer werkt -_-

Vanavond ff rustig aan doen, morgenavond eens kijken of er iets te beleven valt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:19
Metal
Metal is offline
Je moet ook dat koordje gebruiken!!!
Reageren

Regels voor berichten