Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik moet aan school werken, het hele weekend al. Hier ben ik duidelijk niet voor geboren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes morgen ![]() |
![]() |
|
Ik heb het hele weekend in Zandvoort aan Zee gezeten in hotel de Kust met een groep van 17 tot 19 vrinden. Gisteren zijn we op het strand gaan vliegeren en kiteboarden en pijl- en boogschieten en het regende flink maar dankzij mijn gloednieuwe regenpak van de Hema heb ik het droog gehouden.
![]() En vandaag hebben we drie uur lang indoor gepaintbald en dat was erg gaaf, mooie lokatie met postapocalyptische bunkertjes en een oude auto en een fort. ![]() ![]() Een gaaf weekend dus, maar ook vermoeiend dus vanavond slaap ik vermoedelijk als acht baby's. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Calvin Jr.: zie hierboven. OT: Vandaag erger ik me. |
![]() |
|
omg ik keek net naar het programma 'baby te huur' en wat is dat een geweldig format hahahaha. die lui eten alleen maar hamburgers en twee meisjes waren na twee dagen al zo ziek van elkaar dat ze hun relatie verbroken en hun ouders ze op moesten komen halen
![]()
||
Citaat:
|
Ja, in Zandvoort zelf zijn we bijna alleen in het hotel geweest waar we verbleven, dat kiteboarden en boogschieten was er net buiten en paintballen was ergens bij Hoofddorp. Dus het enige wat ik van Zandvoort gezien heb is eigenlijk die Grand Café Danzee en dat was wel fout maar ook wel lachwekkend.
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik probeer te negeren dat ik vandaag een tentamen heb, wat aardig lukt aangezien ik vanmiddag eerst bij het ene baantje en vanavond bij het andere werken moet. Nu zeg ik 'nee' tegen de koffers die mijn moeder voor me de trap afdraagt en ik hoop dat ze zo met een redelijk formaat naar beneden komt. Gisteren was ik op een bruiloft van een basisschoolvriendinnetje (haha) met mijn exvriendje (haha) en iedereen was zo naar geworden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eten we morgen biefstuk? Ik heb wel zin in whiskey eigenlijk. Doosje wijn voor je moeder' |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |