Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2009, 11:52
ikke-iris-
ikke-iris- is offline
In augustus 7 daagjes naar Duitsland,, Ergens bij Hambachtal volgens mij
Oud 22-06-2009, 18:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
13 - 28 augustus eilandhoppen in Griekenland: eerst drie dagen Mykonos, dan vier dagen Naxos, drie dagen Paros en nog vier dagen Santorini
Met kerst waarschijnlijk weer skiën
Oud 25-06-2009, 14:47
Rationeel
Rationeel is offline
het klassiekestedenhopje rome-athene ergens in augustus
Oud 27-06-2009, 16:45
Ellesdee
Ellesdee is offline
Rome- 6 t/m 13augustus- samen met mn vriend
Oud 27-06-2009, 16:56
missie-m
missie-m is offline
VINEA!
v-i-n-e-a ''t knetter gekke vinea..
is zoow super gezellig omdat:
je bent altijd met een grote groep
je bent nooit alleen
je hebt geen ouders bij je
geen kamer opruimen (bij somigge dus wel en ook wel altijd corfeest)
geen broertjes/ zusjes (tenzij je ze meeneemt)
je maakt veel nieuwe vrienden
je veel leuke dingen doet

en je zing op de fiets het lied:
OVERAL WAAR WE KOMEN
overal waar we komen
VRAGEN DE MENSEN
vragen de mensen
WIE WIJ ZIJN
wie wij zijn
EN WAAR VANDAAN
en waar vandaan
EN DAN ZEGGEN WIJ
en dan zeggen wij
WIJ ZIJN VAN VINEA
wij zijn van vinea
'T KNETTERGEKKE VINEA
't knettergekke vinea
EN ALS ZE ONS NIET HOREN
en als ze ons niet horen
ZINGEN WE WAT HARDER
zingen we wat harder
enz..
Oud 28-06-2009, 12:47
koekjesbakster
koekjesbakster is offline
ik ga met paps, mams & broertje naar frankrijk èn (jippieeh) op zomerkamp naar frankrijk avec clipvakanties. k heb er superzin in
Oud 28-06-2009, 16:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
- eind juli/begin augustus 2 weken Frankrijk (een week Bretagne en een week Normandie)
- begin november een weekendje in Nederland (we zoeken dan vlak van te voren wel een last-minute aanbieding)
Oud 28-06-2009, 16:51
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Dispuutsvakantie, weekje later Jaarclubvakantie
Oud 29-06-2009, 11:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
20-25 juli naar Parijs
10-18 augustus naar Rome

Oud 02-07-2009, 16:25
Verwijderd
28-07 t/m 18-08 naar de USA. Eerst naar Chicago, vandaar doorvliegen richting LA. Veel Michael-Jackson fans schat ik zo. Vervolgens door naar steden als Las Vegas en San Fransisco, en plaatsen als Death Valley en de Grand Canyon, die ik per helikopter zal gaan verkennen. Ik heb er nu al zin in, en ik kan na afloop weer een waarschijnlijk prachtig land van mijn wensenlijstje strepen!
Oud 03-07-2009, 13:31
Nienna*
Nienna* is offline
31-07 t/m 14-08 naar Alanya, Turkije
Oud 03-07-2009, 21:54
AlopiA
AlopiA is offline
13 oktober t/m 18 oktober naar Krakow, Polen
Oud 03-07-2009, 23:17
Volk
Volk is offline
Griekenland/turkije eind dit jaar.

Over 6 jaar ga ik met mijn vriend een grote reis maken van ongeveer (maar we denken minimaal) een half jaar waarbij we beginnen in europa door naar afrika daarna naar india en azie (sowieso Japan). Vanuit daar naar de VS voor een rondtrip in een busje en als het goed is heb ik dan mijn motorrijbewijs dus gaan we ook daarop rondtoeren. Dan gaan we nog op visite in Mexico en daarna op visite in zuidamerika om te eindigen in equador en als laatste nog met een cruise naar de galapagos-eilanden gaan. Daarna naar huis.
Oud 05-07-2009, 11:01
Verwijderd
Over 6 jaar...

Ik ga in augustus een weekendje naar Barcelona. Verder niks op de planning staan, lang leve stage lopen in de zomervakantie.
Oud 08-07-2009, 15:24
blubvisje89
blubvisje89 is offline
Ik ben net terug van een weekje Blanes (inclusief Barcelona) en in augustus ga ik 2 weken naar Alanya
Oud 08-07-2009, 20:29
Balance
Balance is offline
Citaat:

Over 6 jaar ga ik met mijn vriend een grote reis maken van ongeveer (maar we denken minimaal) een half jaar waarbij we beginnen in europa door naar afrika daarna naar india en azie (sowieso Japan). Vanuit daar naar de VS voor een rondtrip in een busje en als het goed is heb ik dan mijn motorrijbewijs dus gaan we ook daarop rondtoeren. Dan gaan we nog op visite in Mexico en daarna op visite in zuidamerika om te eindigen in equador en als laatste nog met een cruise naar de galapagos-eilanden gaan. Daarna naar huis.
Je wil 4 werelddelen zo'n beetje in zijn geheel zien binnen ongeveer 6 maanden?
Oud 11-07-2009, 20:22
Breg
Breg is offline
Ben net terug uit 4 weken Ecuador, dus heb mijn vakantie voor deze zomer gehad. Hoewel volgende week nog wel 3 dagen een vriendin in Frankrijk opzoeken en volgende maand een paar dagen naar Duitsland om wat vrienden op te zoeken.
Oud 11-07-2009, 21:48
dreamday
dreamday is offline
nu op vakantie in eigen land (zeeland) en in oktober mn zus in Mexico opzoeken en ergens dit jaar schoolreisje naar nog onbekende buitenlandse bestemming..
Oud 13-07-2009, 17:49
Verwijderd
16 juli - 20 Juli: Londen
26 juli - 8 augustus: Kos
Eind augustus: lang weekend Valkenburg
Oud 18-07-2009, 22:17
Femic
Femic is offline
Net ticket geboekt voor 10 februari naar Rio de Janeiro! Verwachtte terugkeer ligt ergens in juni, vanaf Lima.
Oud 01-08-2009, 18:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rome- 6 t/m 13augustus- samen met mn vriend
ik zie het nu pas, maar ik ga jou zoooooo stalken. zonder dat je het door hebt!

muahhaha
Oud 02-08-2009, 12:17
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
ik zie het nu pas, maar ik ga jou zoooooo stalken. zonder dat je het door hebt!

muahhaha
Oud 03-08-2009, 08:57
Ivo
Ivo is offline
Donderdagavond zit ik op de boot naar Engeland. Weekje later ben ik weer thuis.
Oud 05-08-2009, 22:14
Deviliciouszz
Deviliciouszz is offline
Overmorgen naar Italie, het gardameer!
Oud 05-08-2009, 22:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maandag vertrek ik naar Rome .
Oud 06-08-2009, 09:39
igfy
igfy is offline
Ik vertrek vannacht richting gdansk
Oud 07-08-2009, 18:26
Verwijderd
Deze maand ga ik op een soort bedevaart naar Ars-sur-Formans met andere jongeren, enkele priesters en een bisschop.
Oud 09-08-2009, 18:55
Roosje
Roosje is offline
Ik ga donderdag over een week naar Egypte! <3 Voor acht dagen met m'n vriendje, hotel aan zee, helemaal fijn.
En in oktober ga ik waarschijnlijk een week naar Corsica; m'n nichtje wordt gedoopt en mijn papa is peetpapa, dus we moeten er wel bij zijn. Sla ik niet af natuurlijk. <3
Oud 16-08-2009, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb gekeken en gekeken, maar je écht niet gezien

"no phoootooo, no phoootooo!"
Oud 11-09-2009, 06:21
asta
asta is offline
ik ga aankomende zonervakantie ( 2010 ) 2 weken naar Schöllang / Oberstdorf. dat is een dorpje in het zuiden van duitsland.
Oud 30-09-2009, 21:22
battlestar
battlestar is offline
18 oktober: Praag
27 november: Porto, Portugal
10 maart: Marrakech
Oud 12-10-2009, 19:50
KoetjeBoe! XD
KoetjeBoe! XD is offline
Citaat:
Over een maand ongeveer een paar dagen naar Berlijn.
In juni voor ruim 2 maanden naar Australië, om te werken. Misschien als ik daar ben dat ik ook nog een weekje naar Nieuw-Zeeland ga.
Waar ga je dan werken en wonen enzo?
ik ben namelijk erg geintereseerd in een australië reis voor als ik klaar ben met middelbare school!(kan niet wachten tot het zo ver is)

Hoor het graag!
Oud 12-10-2009, 21:04
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
ik ben namelijk erg geintereseerd in een australië reis voor als ik klaar ben met middelbare school!(kan niet wachten tot het zo ver is)

Hoor het graag!
Als je naar Australië gaat kun je éénmalig een working holiday visum aanvragen. Daar zitten wel bepaalde voorwaarden aan, die moet je even opzoeken. Je mag dan precies 1 jaar naar Australië, waarvan je (ik geloof) 6 maanden mag werken. Na dat jaar moet je australië uit, of gewoon een toeristenvisum aanvragen (maar dat kan geld kosten). Dan mag je dus niet meer werken. Tegenwoordig kun je geloof ik ook nog een tweede maal een working holiday visum aanvragen (onder voorwaarden), maar daarna moet je het de rest van je leven met de gewone toeristenvisa doen.
Oud 14-10-2009, 11:21
Verwijderd
Thailand (ergens in maart)
Oud 15-10-2009, 20:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eind oktober ga ik 5 dagen met een vriendin naar Kopenhagen als traktatie voor ons harde werken bij onze studies
Oud 17-10-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Eind oktober ga ik 5 dagen met een vriendin naar Kopenhagen als traktatie voor ons harde werken bij onze studies
Kopenhagen
Oud 26-10-2009, 19:30
Springy
Springy is offline
10 t/m 14 december Helsinki.
Oud 05-11-2009, 17:18
KreZor
KreZor is offline
- Weekendje Antwerpen
- 4 maanden Indonesië, voor onderzoek en een beetje reizen
Oud 06-11-2009, 12:44
Verwijderd
Februari: Jeruzalem, Israel.
Oud 06-11-2009, 22:25
Breg
Breg is offline
In december een paar dagen naar Berlijn om een vriendin te bezoeken en daarna voor 2 weken terug naar Nederland om thuis kerst en oud & nieuw te vieren.
Oud 07-11-2009, 00:50
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik ga een paar dagen voor kerst naar londen met mn vriendje, eind januari naar madrid en februar + maart naar nieuw zeeland
Oud 11-11-2009, 07:51
Nawid
Nawid is offline
Naar Londen in maart
Oud 12-11-2009, 14:36
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:

Hoor het graag!
Ik weet niet of dit inmiddels nog relevant voor je is, maar toch maar een antwoord
Omdat ik familie in Australië heb en er al eerder geweest was, was het voor mij makkelijk om aan werk te komen. Ik heb een paar maanden op een melkveebedrijf gewerkt en daar woonde ik toen ook gewoon. Het ligt een beetje aan het seizoen waarin je naar Australië gaat, maar in de agrarische sector is vaak veel werk te vinden voor backpackers. Het voordeel hiervan is bovendien dat je een tweede werkvisum aan kan vragen terwijl je in Australië bent, zodat je eventueel nog een jaar langer kan blijven. De optie om later vanuit Nederland nog een keer een werkvisum aan te vragen blijft dan gewoon bestaan.
Ik weet niet wat je plannen zijn en op welke termijn je naar Australië wilt, maar PM me maar als je meer wilt weten! Eventueel kan ik je ook aan adresjes helpen wat werk betreft.
Oud 03-12-2009, 22:43
Volk
Volk is offline
Citaat:

Venezuela komt er ook bij Wel handig dat we overal op visite kunnen. Scheelt flink in de kosten
Oud 05-12-2009, 22:09
Goldinates
Goldinates is offline
Italie in Juli! Misschien ook Ghana maar daarvoor is mijn kandidatuur voor vrijwilligerswerk nog aant lopen
Oud 07-12-2009, 05:25
wup
wup is offline
In februari+ maart:

New York, Seattle, Bellingham, San Frnacisco, New York
Oud 21-12-2009, 21:02
Lotte
Lotte is offline
Ha! Eindelijk kan ik ook opscheppen over een vakantie. Ik ga van 16 januari tot 31 januari een rondreis maken door India
Oud 26-12-2009, 15:48
MisSunshine
MisSunshine is offline
In de zomer ga ik met een vriendin (via een reisorganisatie) naar Italië, Dik zin in!
Verder wil ik als 'staflid' mee gaan op een tienerkamp.. daar heb ik ook heel veel zin in.
Oud 26-12-2009, 15:53
Verwijderd
In de carnavalsvakantie naar Livigno, Italie. Skiën
Oud 28-12-2009, 15:22
Missy
Missy is offline
In de zomervakantie een midweekje of weekend hotel met zusjes en moeder, vanwege haar 50ste verjaardag. Tien dagen Portugal/Spanje met twee vriendinnen. En drie weken een duikvakantie op verschillende locaties rond de Middelandse Zee, zoals Egypte, Tunesie, Griekenland.

Regels voor berichten