Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben net terug uit 4 weken Ecuador, dus heb mijn vakantie voor deze zomer gehad. Hoewel volgende week nog wel 3 dagen een vriendin in Frankrijk opzoeken en volgende maand een paar dagen naar Duitsland om wat vrienden op te zoeken.
|
Ik ga donderdag over een week naar Egypte! <3 Voor acht dagen met m'n vriendje, hotel aan zee, helemaal fijn.
![]() En in oktober ga ik waarschijnlijk een week naar Corsica; m'n nichtje wordt gedoopt en mijn papa is peetpapa, dus we moeten er wel bij zijn. Sla ik niet af natuurlijk. <3
||
![]() |
Citaat:
ik ben namelijk erg geintereseerd in een australië reis voor als ik klaar ben met middelbare school! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoor het graag! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat ik familie in Australië heb en er al eerder geweest was, was het voor mij makkelijk om aan werk te komen. Ik heb een paar maanden op een melkveebedrijf gewerkt en daar woonde ik toen ook gewoon. Het ligt een beetje aan het seizoen waarin je naar Australië gaat, maar in de agrarische sector is vaak veel werk te vinden voor backpackers. Het voordeel hiervan is bovendien dat je een tweede werkvisum aan kan vragen terwijl je in Australië bent, zodat je eventueel nog een jaar langer kan blijven. De optie om later vanuit Nederland nog een keer een werkvisum aan te vragen blijft dan gewoon bestaan. Ik weet niet wat je plannen zijn en op welke termijn je naar Australië wilt, maar PM me maar als je meer wilt weten! Eventueel kan ik je ook aan adresjes helpen wat werk betreft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
In de zomervakantie een midweekje of weekend hotel met zusjes en moeder, vanwege haar 50ste verjaardag. Tien dagen Portugal/Spanje met twee vriendinnen. En drie weken een duikvakantie op verschillende locaties rond de Middelandse Zee, zoals Egypte, Tunesie, Griekenland.
|
|
|