Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Donderdag mag ik weer 4 uur dus ben benieuwd of ze het volhouden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
waarde drugsgebruikers
is het nog nietmand opgevallen? nee? wat is er gebeurd met het ons als een zwarte wolk overschaduwende naderd paddoverbod? werd verschoven tot half januari werd verschoven naar begin februari werd verschoven naar half februari en toen....? www.reddepaddo.nl g(/h)eeft geen updates ...radiostilte.... ik vermoed een laatmaardoodbloeden dooftpot, en ondanks dat mij dat wel zint vraag ik me toch danig af ..........wtf????
|
Verwijderd
|
Ik vroeg het me ook af inderdaad, je hoort er níks meer over. Nou ja, als dat verbod er niet komt hoor je mij ook niet klagen!
![]() Omg net werd ik wakker en het eerste wat ik zag was mijn blauwe brillenkoker, en wat was mn associatie? Deadlock. Vanwege z'n avatar. :') Liekwtf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dusssss ![]()
||
Citaat:
|
ik voel me brak.... om middennachtelijk tijdstip 12 km gefietst incl. tornado-tegenwind... Vervolgens amper geslapen... Nu nadorst (terwijl ik niet eens zóveel heb gehad)... Daarna werken tot 23 uur
![]() @ Sharif: ik hoop 't ![]()
|
Jammer genoeg zijn het dezelfde mensen die er in principe verantwoordelijk voor zijn dat verkoop van drugs aan risicogroepen als toeristen op een haalbare manier gecontroleerd wordt (bijv door pre-rel geopperde legitimatiesystemen).
En ook dat gebeurt nu niet, waardoor als, zeg begin juni ofzo, weer een minderjarig buitenlands meisje op paddo's en wodka uit de herengracht moet worden gevist iedereen weer op zijn kop gaat staan en het hele liedje van voorafaan begint. ![]() Alleen is het dan waarschijnlijk grimmiger.
|
|