| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
thanks meis
|
|
|
|
|
|
*knuf* voor Ave en verder idd wat yana zegt. Probeer het nu idd zo vol te houden hoe lastig het ook is, want anders kom je zelf alleen maar steeds verder van huis en wordt het steeds lastiger onder bedwang te houden...
Morgen wordt gezellig, ik verheug me erop. Nu is het alleen de truc om niet teveel mn email te checken. Ik moet hem tijd geven ik weet het, maar ik ben zo benieuwd wat hij erop te zeggen heeft. Het komt wel goed allemaal, uiteindelijk, ooit... ik blijf er stiekem toch maar op hopen, al wordt het steeds lastiger en lastiger. Morgen weer therapie, voor het eerst in drie weken. Werd weer tijd, ik ben er weer aan toe om mijn nieuwe inzichten te delen. Al zal ze niet blij zijn met mijn nieuwe controletechniek; eten...
|
|
|
|
Ik ga kapot...
van binnen van buiten. Als ik ooit kan stoppen. kan een plastisch chirurg dit nog verhelpen??? ![]() Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life? I just can’t get it together Now and then I’m losing my mind I tried to look the other way To make it through another day Does it ever get any better? I don’t want to Don’t like to There has to be a better way |
|
|
|
|
|
Godver, had een voicemail dat m'n werk van morgen ook niet door gaat. Zo sta je voor 8 uur ingepland in een week, zo word je voor alles afgebeld. Aan de ene kant ben ik wel blij van morgenochtend, want ik moet naar de VU en naar m'n vriend terug en essay typen, maar had vanmiddag dan door mogen gaan, 3 uur is niet veel, maar in elk geval iéts. Ik heb een laptop, router en concertkaartjes gekocht de afgelopen 2 weken, dat moet ik wel weer een beetje terugverdienen.
Net op de repetitie de posters en flyers uitgedeeld, geen commentaar erop gehad (ook geen positief maar ach) Er moesten gewoon flyers komen en die waren er. Verder was de repetitie wel leuk
|
|
|
|
|
|
Kut, had ik net een onwijs leuke stageplaats gevonden, sturen ze vandaag een mailtje dat het ze eigenlijk toch niet uitkomt en dat ik maar iets anders moet zoeken
En vanavond bij m'n ex-vriend gaan eten en dat was gezellig en ging beter dan we verwacht hadden, was wel goed denk ik
|
|
||
|
Citaat:
en ook @ Ifeellikerain! ![]() Het was erg gezellig om mijn verjaardag te vieren. Ik heb 4 liter bier gekregen als cadeau. xd
Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 01:29. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ja, valentijnsdag....
Veolia is gewoon zo triest, dat ze de trein naar Nijmegen van 7:04 in Roermond om 7:30 op station Venlo gewoon doodleuk omdoopten naar de Valentrein..Nouja, maar goed dat Rob mij een site heeft gestuurd met anti-valentijnskaarten. ^^,
|
|
|
Verwijderd
|
@Prutsor: Dan is t maar goed dat ik vandaag niet met die trein hoef, ik had me waarschijnlijk omgedraaid en was naar huis gegaan.
![]() Ziek. Gisteren ook al, al voel me vandaag een stuk beter. Maar ik ga nog niet werken, no way. Eerst maar eens goed uitzieken. Ik baal ervan, gisteren zou ik eigenlijk stagegesprek met mijn begeleidster hebben. Gaat niet door. Altijd als wij gesprek hebben, gaat het niet door. Het wordt tijd dat we weer eens gesprekken voeren. Ofzo. Die van de brommer hebben gebeld en gaan nu proberen de schade op de tegenpartij te verhalen. Dat ze maar opschieten, die kut moet betalen. Verder baal ik als een stekker van A., op het moment. Afgelopen zondag deed echt pijn. Ik zat er al best lang mee en vond het echt zwaar klote om het tegen hem te zeggen, en dan reageertie met 'Wat doe je nou moeilijk?' en 'Wat wil je daar nou mee bereiken?' Ja niks, maar vertellen kan toch wel? Gelukkig begreeppie de hint wel, want maandag kreeg ik een smsje dattie t nie zo bedoeld had. Ik heb teruggesmst dat ik t inderdaad een zwaar klote opmerking vond en dat ik er op dat moment niet veel meer over te zeggen had. Omdat dat gewoon zo was. Krijg ik terug: 'Ja. Als je er over wil praten, dan hoori k het wel. Fijne avond nog.' Ja lul, dat is godverdomme wel erg makkelijk, niet? Ja, Wil je dan een keer wat afspreken? Als het zo moet, nee, dan laat maar. Maarrrr hij wilde ook wel wat afspreken. En nou heb ik er niks meer van gehoord. Hij hangt ontzettend veel op aan het meisje dat nou bijna izjn vriendin is. Die trut die zei: 'Die ex van jou (ohja, want ik ben ook niet meer dan zijn ex) is echt wel vet lelijk!' En hij lachtte alleen maar. Misschien ontzettend kinderachtig van mij, maar ik pik dat soort dingen gewoon niet. Hij is heel hard aan zichzelf aan het werken. Hij moet uitbouwen. Ik ben ook aan mezelf aan het werken, ik moet indammen. Dat is echt zwaar klote, want we werken elkaar tegen. En dan zeg ik hem dat en dan krijg ik te horen dat ik moeilijk doe. Ja rot dan even op ofzo.
|
|
|
|
|
@Andijvie: Je gaat toch wel terug naar de dokter toe hč? Want het klinkt echt heel vervelend en het is ook wel raar dat het elke maand terugkomt. En hmpf, sommige mensen hebben gewoon een te hoge dunk van paracetamol
![]() OT: Gisteren zou ik naar de voorlichtingsavond gaan, kwam degene die de voorlichting zou geven niet opdagen. Of nou ja, na een half uur zijn we weggegaan, toen hadden we lang genoeg naar een of andere gemene studie-adviseur geluisterd en de hoop opgegeven. Mijn hemel, ze is wel vaker te laat en zo, maar het is wel echt irritant dat ze niet kwam opdagen, ik heb die voorlichting nodig. Dadelijk maar eens mailen of ik niet zo een afspraak met haar kan maken, al vind ik dat ook wel eng, voorlichtingen zijn nog redelijk anoniem en zo. Maar ik moet weten wat ik volgend jaar ga doen. Daar hoeft zo'n studie-adviseur heus niet voor te vragen wat voor beroep ik wil gaan doen en als ik dan zeg dat ik dat nog niet weet hoeft ze al helemaal niet te zeggen dat dat toch wel moet blabla, sommige mensen werken me zo op de zenuwen hč Verder gaat het wel goed, als ik me op de positieve dingen concentreer.
|
|
|
|
@Lentekriebel: Kom op volhouden meis! Vrijdag heb je gesprek, heb je je uitkering hopelijk geregelt en zit alles al weer een stukje beter. Je kan het nu echt even niet hebben om weer opgenomen te worden, dus hou het even vol (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen, dat je geen hulp moet zoeken als t echt nodig is, gewoon even ter relativatie. Ach je weet wel...)
Ik wil terug in bed kruipen en slapen... Wat een kutdag, wie bedenkt er nou ook zoiets... Ik mis hem, wil bij hem zijn en knuffelen en het doet zó ontzettend veel pijn dat dat niet kan, dat het lijkt alsof er een mes tussen mn ribben gestoken is. Bleh, eigenlijk wil ik wel medicatie en niet meer voelen, even niet, maarja, gaat t daar wel over van, denk het niet...
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik moet vandaag ook een paar keer met de trein, dus het zal mij benieuwen wat ik te zien krijg. Nouja, niets wat muziek niet kan stoppen.
|
|
|
|
Oh, echt he?
Raakt m'n mobiel leeg midden in de nacht, en gaat dus mijn wekker niet. Ben net een halfuur wakker! Argh. En nu is mams niet thuis, dus kan ze school niet bellen want haar monbiel ligt ook nog doodleuk op de tafel. Ze zullen straks wel bellen, van school dan. Kutkutkut. Nja, het heeft wel een voordeel -> werken aan pws. Maar ik kan daar ook de motivatie moeilijk voor opbrengen. Moet wel though, en zal ook wel gebeuren. EN dan hoop ik dat het voldoende is want ik heb er eigenlijk veel te weinig aan gedaan en het veel te erg op het laatste moment aan laten komen. Nja, gelukkig zijn we met z'n 2en. Vanmiddag stuurt ze haar deel naar mij, zodat ik het kan samenvoegen. En, nja, morgen gaan we het inleveren dus ik moet vandaag gewoon nog even wat doen! Bwugh, ik wil vakantie! En mooi weer, en lopen in rokjes, t-shirtjes en leuke zomerjurkjes! Wil die ene jurk weer aan. Maar het is weer koud en leeg. En ik wil gewoon zomer en muziek en Lowlands en Wacken en vrijheid en een baantje, als het even kan. Nu! *knuffel* voor iedereen die 'm wil.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Guttegut, wat een dag. Wat een dagen. Ik had nooit en dan ook nooit verwacht, dat het contact met mijn moeder stroef zou gaan. Ik heb na schooltijd zelfs geen zin om naar huis te komen, alleen maar verwijten, ruzie en altijd heb ik het weer gedaan. Te koppig. Wat een kut smoes. Vanochtend ook een klote opmerking van: 'Als je dit jaar niet haalt, ga je maar werken.' Dat slaat nergens op. Ik doe mijn best, maar ook al zal ik falen, dat mag.
Ik heb zin om twee weken op een hutje op de hei te zitten en helemaal niks van me te laten horen. Kon dat maar. Oh, en ik word ook gek van dat kleffe gedoe van hem. Echt, ieder week heeft hij een nieuwe. En maar onschuldig doen. Wat ben ik blij dat ik er niet op in gegaan ben. En nu ga ik ophouden met zeuren, braaf naar school en vanavond naar mijn vriend toe.
Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 11:56. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 Heksjuh | 2 | 08-02-2008 18:35 | |
| De Kantine |