Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vannacht volgens mij een smsje gestuurd maar ook met mijn domme hoofd mijn verzonden items gewist dus nu ben ik een beetje verward. Verder was er de confrontatie met mijn crushbarman en hij die aan kwam lopen en me direct begon te zoenen, en de beste vriend van mijn ex die vast ook vanalles meegekregen heeft. Maar mijn vriendinnetjes vonden hem heel leuk en zagen dat ik verliefd was. En dat hebben ze volgens mij nog nooit gezegd.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ha, elkaar mislopen de gextuh. Hij wilde me ophalen van stage, had dit gesmst.. maar ik had mijn telefoon niet bij me. Om 16:55 ben ik daar weggesneld om mijn bus te gaan halen.. en om 17:00 stond hij daar schijnbaar voor de deur. MAAR, hij ging boodschappen doen en ik belde hem net of hij dan ook iets mee wilt nemen voor mij voor maandag (dan is hij er niet) en toen had hij dat al! En ook nog precies datgene waarvan ik hem wilde vragen dat te halen. Geweldig, elkaar zo goed kennen
![]() Vanavond uit eten met zijn neef en diens verloofde.. Maar bah, ik zie hem te weinig. Frustratie alom. Eerst was hij op wintersport, toen was ik weer even terug naar Amsterdam.. toen sliep ik woensdag niet thuis en hij donderdag niet thuis.. en volgende week slaapt ie weer vier nachten niet thuis! Grrrr.. dat bed begint veel te gewend te raken aan eenzame slapers. (we wonen samen). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanavond uit met vriendinnetje en beste vriendjes. Gisteravond nog een keer gehad over situatie met A., met mijn moeder. Ze heeft gelijk. Houdt de kooi dicht, en je vogeltje zal altijd wilen ontsnappen. Zet de kooi open en je vogel zal terugkomen. Of: Als je van iets houdt, laat het los. Als het terugkomt, is het van jou. Als het niet terugkomt, is het dat nooit geweest. Maar dju, dat is moeilijk dan gedacht. Maar mam heef t(zoals meestal met dit soort situaties) gelijk dus ik ga mijn best doen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Goed goed goed.
![]() ![]()
|
Ooh donderdag weer helemaal onzekerheidsaanval gehad. Natuurlijk nergens voor nodig, maar zo vermoeiend. Hij begreep het wel gelukkig
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben een beetje [onterecht] boos op mn beste vriend.
Soms kom ik gewoon van de andere kant van t land om 1 avond met hem uit te kunnen gaan en dan kan t niet omdat hij andere plannen al heeft gemaakt, terwijl hij weet dat ik kom. En daar word ik dan heel erg boos en verdrietig van, ik weet ook wel dat ik niet meer om de hoek woon, maar ik voel me een beetje alleen gelaten. Ik ben er wel, bijna elk weekend. Maar pff, misschien is t ook wel niet terecht, maar yada. |
![]() |
||
Omg, Ik ben echt zo blij met m'n homeboyz. Wat een lieve jongens allemaal. En ik voel me nooit stom bij hun en het is altijd zo tof.
![]() + Citaat:
|
@ Lilith:
I vind het helemaal niet onterecht. Jij maakt toch steeds tijd voor hem en reist een heel eind om hem te zien, dan mag hij ook best wel wat moeite doen voor de vriendschap. Ik heb het met een vriendin meegemaakt dat ik wel eens een ***eind reisde om bij haar te zijn (omdat zij vond dat we moesten afspreken) en dan was ik daar en had ze al andere plannen. Dan zat ik bijv. 2 dagen op de rugbyclub waar ik niemand ken terwijl zij met oude bekenden aan het kletsen is. Ik heb toen ook een tijdje niks van me laten horen. ![]() Als die vriend van jou vaker zo doet zou ik er zeker iets van zeggen, of gewoon minder vaak afspreken.
|
Verwijderd
|
@Qimm: Juh. Tis waar. Ze heeft ontzettend gelijk.
![]() ot: Gisteren was Hip ![]() ![]() Morgen naar mijn beste vriendje en ik ben al iets minder zenuwachtig want vogel en kooi enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ging de hele week al goed, hij belde wat vaker enz. Kwam erachter dat hij inmiddels anderhlave week niet gedronken had... tothij me vanochtend belde (straalbezopen) want hij miste me... maar als ik daniets zeg over zijn zuipen dan gedraagd hij zich weer als een lul dat ik hem niet oordelen mag.
|
![]() |
|
Wat een heerlijk weekend! Hij is vandaag jarig en omdat we gister de familie al over de vloer hebben gehad, hadden we vandaag de hele dag voor ons samen
![]() ![]() En verder vind ik hem de hele dag al zó onwijs lief; blijf maar naar hem kijken en kusjes geven en aan hem zitten ![]()
|
Oh ik ben echt vreselijk. Krijg ik een mega lief smsje; vroeg ik me eerst af of dat wel voor mij bedoeld was.. WTF. Ik snap niet waar ik het vandaan haal. Nouja, vanuit mijn onzekerheid, maar waarom doe ik zo. Ik word zo moe van mezelf
![]()
|
Verwijderd
|
Hm wtf echt hè, kriebels om stomme smsjes heen en weer sturen over de date morgen (heuj morgen date!). Ik weet niet wat dit is, misschien laat ik me alleen meeslepen omdat hij mij zo overduidelijk geweldig vindt, maar is wel vaker gebeurd (wat zijn we weer bescheiden, maar goed, het komt voor) en dan riep dat nooit iets anders in mij op dan ijdelheid en ergernis... Ik snap ook nog niet zo wat hij nou heeft dat de vorige datejongens niet hadden, maar toch is er écht iets tussen ons. En het brengt me in verwarring maar nou ja, ik heb wel echt zin om hem weer te zien enzo.
![]() Enne, dit is nieuws ja, jongens, Morgan vindt iemand anders leuk dan haar ex! Ongekend!! Wel opletten hè ![]() |
![]() |
|
Hij stond zaterdagochtend heel vroeg alweer voor de deur om te zeggen dat hij eigenlijk helemaal geen time-out wilde. Hij had geen tijd nodig om te bedenken dat hij eigenlijk heel graag bij mij wilde zijn. Had gewild dat hij dat ietsjes eerder had bedacht dan had ik mij vrijdagavond niet zo slecht hoeven voelen.
In ieder geval er heel lang over gepraat gister en vandaag. Het probleem ligt voornamelijk bij hem en dat hij zichzelf iedere keer voorbij rent omdat hij mij (maar ook anderen) niet wil "teleurstellen". Dat terwijl ik bijvoorbeeld liever heb dat hij op vrijdag een paar uurtjes later komt en wat relaxter is omdat hij zich niet heeft hoeven haasten dan eerder bij mij zijn en dan gestresst en chagerijnig te zijn... |
![]() |
|
Het kost me echt al mn zelfbeheersing om hem niet steeds te willen huggen, of dicht tegen hem aanzitten ofzo.. waren net film aan het kijken, zaten gewoon naast elkaar op de bank.. echt alleen een ministukje van mn been raakte hem aan, verder niet... echt damn moeilijk om dan niet helemaal tegen hem aan te gaan zitten, cuz he has a gf en en ik weet niet wat ie dan zou doen en bwaaaah tension! Ik word echt gek van mezelf atm.
![]()
|
Hehe, deze
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Q#$$@^$# hier kan ik zo boos om worden.
Ik had hem zuiver net aan de telefoon. Ik had hem een foto gesmsd, een leuke van mij en ik vroeg hem wat hij daarvan vond. Ik had diezelfde foto eens naar een vriend gestuurd en kreeg een erg leuke reactie... maar niet van mijn vriend, hij zei: "Oh... ja wel ok hoor, volgens mij heb ik hem gewist!" Waarop het gesprek verder ging dat die vriend wel heel leuk reageerde, ik zei dat ik dat leuk vond en dat hij wel wat beter reageren kon en mijn vriend reageerd dus op een manier van oh, je bent met andere jongens aan de haal achter mijn rug om heh etc. Ik zeg nee! Ik wil alleen jou! En uiteindelijk kwam het er op neer dat ik best iemand anders doen mocht terwijl hij weg is, wat wat niet weet wat niet deerd, volgens hem. Dus ik zeg, wablief? (Dit heeft hij overigens al eens eerder gezegd) Ik vind dit echt TE, dat je zoeits alleen al uit je mond laat komen tegen je vriendin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vervolg:
Dus nu sms ik hem, dat dat pijn doet en dat je niet zulke grapjes maakt. waarom hij smsd dat het een grapje was. Waarop ik terugkaatst dat dat niet grappig is en dat ik daarvoor te veel tijd en liefde in deze relatie steek, en dat de enige reden dat ik dit longdistance bullshit volhoud is omdat ik hem wil. punt. (... En ik krijg niets terug) |
![]() |
|
Volgens mij is het boek He's Just Not That Into You ook een aanrader voor jou
![]() Alle berichten die jij plaatst laten mij denken: wat een knuppel is die gozer. Volgens mij was het ook een tijdje uit en heb jij hem weer teruggenomen? Nou, volgens mij kun je beter alleen zijn, dan met een jongen die niet 100% voor jou wil gaan ![]()
||
Citaat:
Meis, wat geweldig voor je ![]() ![]() Het is echt goed dat jullie zo fijn met elkaar kunnen praten! Geniet er maar lekker van! |
![]() |
|
|