Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, ik heb minder betaald voor de e8400, zal wel door schaarste komen. Oh well, je moet het zelf weten. Multitasken valt redelijk te verwaarlozen, tenzij je bruut gaat renderen en video encoden en nog wat dingen tegelijk. Voor de huidige generatie games is de e8400 veruit het breedst inzetbare dankzij het makkelijke overclocken, en die paar spellen die quadcore ondersteunen zijn op nog geen een hand te tellen. Nog maar een review dan.
|
Verwijderd
|
True maar ik ben niet zo'n ruige gamer. Ik zou eventueel voor een radeon kaart kunnen gaan vanwege de Xfire ondersteuning van m'n mobo, en dan over een maandje of zes nog een radeon erbij kopen maar dan ben ik duurder uit en daar heb ik momenteel ff geen zin in. Ben nu wel aan het kijken naar die E8400 maar hij is inderdaad overal waar hij in stock is meer dan 20 euro duurder en anders 130 euro maar niet in stock. Dus daar heb ik weinig aan.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 125-150 euro, meer zou ik zelf niet uitgeven (overigens geen fanatieke gamer) |
![]() |
||
Citaat:
NGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG waar heb je dat juweel vandaan? terry is mijn jezus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Muziek |
ANTILLECTUAL News August 2008: Tour and new tours antillectual | 0 | 30-08-2008 10:00 | |
Muziek |
new/nu-rave Help Valentijn | 14 | 26-11-2006 20:46 | |
Games |
!Nintendo New Device and 3 Games! Purgatori | 3 | 14-08-2003 10:49 | |
Games |
New Sony Console Revealed Verwijderd | 15 | 06-06-2003 15:56 | |
Muziek |
Tip: Brand New Sin Carn | 3 | 29-08-2002 11:32 |