Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Twee leden van de hangjongerengilde zaten naast me in de metro en hadden het volgende gesprek:

> "Ja, dus komt er over een tijd zo'n kind uit. Ik weet niet precies over hoelang."
< "Negen maanden."
> "Negen maanden? Dat is wel lang."
< "Ja. Maar wel gek, he, ouwe, dan komt er dus gewoon een levend ding uit je wijf."
> "Raar is dat, ja. Maar dat doen ze nou eenmaal, die wijven."

Ik maak nooit meer mee dan "Zo'n stiltegedeelte hè, mag je dan ook helemaal niet praten?" maar ik reis dan ook niet zo vaak met het ov
Advertentie
Oud 05-11-2008, 22:40
Melkfles
Melkfles is offline
toen ik vrijdag in de trein zat opweg naar utrecht in de stiltewagon, en iedereen keihard praatte, kwam de conducteur binnen en maande ons alleen en een vrouw van ergens rond de 30 in het speciaal tot stilte, anders kon hij een boete van 50 euro geven. Mevrouw vond dat onzin en zei dat ze die conducteur een trap in zn ballen zou geven als hij het probeerde.
toen ging die nog weg ook
Oud 05-11-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
toen ik vrijdag in de trein zat opweg naar utrecht in de stiltewagon, en iedereen keihard praatte, kwam de conducteur binnen en maande ons alleen en een vrouw van ergens rond de 30 in het speciaal tot stilte, anders kon hij een boete van 50 euro geven. Mevrouw vond dat onzin en zei dat ze die conducteur een trap in zn ballen zou geven als hij het probeerde.
Oud 05-11-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
waar gaat het heen met deze wereld..

Ik was een keer 'bedreigd' toen ik vriendelijk (ECHT VRIENDELIJK) vroeg of mensen wat stiller konden zijn omdat de mensen naast me zaten te slapen en ik aan het leren was.
Oud 05-11-2008, 22:54
Melkfles
Melkfles is offline
ik vond het erg zwak van die conducteur
ik vond echt dat hij toen zn boekje had mogen pakken

maar misschien durfte hij echt niet
Oud 05-11-2008, 22:55
Verwijderd
Maarr, wij hebben op school een presentatie gehad van twee conducteurs die voorlichting gaven over geweld op stations en in treinen. En de moraal van het verhaal was: sla nooit een conducteur in elkaar, want het zou je schoonvader kunnen worden!

Héél nuttig.
Oud 05-11-2008, 22:55
Verwijderd
ja, maar zo gaat het zo vaak. in de metro en tram in rotterdam komen ze mij controleren en slaan ze de groepjes "hangjongeren" over. schijterds.
Oud 05-11-2008, 23:58
Verwijderd
Inderdaad zwaar irritant. Ik ben ook een keer bekeurd omdat ik om 08.50 uur de kortingsregeling liet toepassen en dat MOCHT niet maar later geen boete uitschrijven aan een opgefokt Marokkaantje (jawel, stigma dude) die zonder kaartje reisde. Ik heb de geweldigste scene getrapt in die coupé en later telefonisch bij de klantenservice. Uiteindelijk werd de boete wel kwijt gescholden.
Oud 06-11-2008, 14:49
flyaway
flyaway is offline
Een docent had het serieus over een taal 'vloeibaar' kunnen spreken.
Oud 06-11-2008, 14:49
flyaway
flyaway is offline
Een docent had het serieus over een taal 'vloeibaar' kunnen spreken.
Oud 06-11-2008, 19:20
Verwijderd
Ik zat in de trein en ik zat te schaken op mijn laptop.
Een paar jongeren (type asociale hangjongeren) zaten te schreeuwen: "Schaakmat, schaakmat".
Eén meisje zei: Goh schaken is echt lame bla bla en toen stapte ze even later uit.
De overgebleven personen zetten hun muziek hard aan (via de mobiele telefoon)
En toen dacht ik: "dat kan ik ook" en zette mijn muziek op de laptop aan. Nu was dit zeer penetrante irritante muziek, waar ik me heel goed bij kan concentreren, maar waar andere mensen zich nogal vaak aan storen.
De personen waren nog steeds aan het zeuren over schaakmat.
Toen zegt 1 van die mensen: "D7 op E6"
En toen ik hem ervan overtuigde dat dat alleen zou kunnen als je twee borden op elkaar zou leggen, zei hij: "ja, ik wilde je alleen maar testen".
Nog steeds had ik mijn muziek aan. En toen zei hij opeens uit het niets: naja, je hebt wel leuke muziek!

Oud 06-11-2008, 20:52
Verwijderd
Meisje en jongen zaten allebei te leren voor een tentamen (waar ze het daarvoor over hadden gehad), meisje zegt:'Oooh, ik ben altijd zo nerveus voor tentamens! Ik ga dan heel veel praten!'
Jongen:'Ach, jij praat altijd veel...'
Meisje:'Niet! Alleen voor tentamens!'
Jongen:'Wedden dat je nu je mond niet kan houden?'
Meisje:'... Oooh, ken je dat nummer met die man die in 't water ligt? Echt een gaaf nummer!'
Arme jongen probeerde keihard te leren
Oud 06-11-2008, 21:31
Martiño
Martiño is offline
Eergisteren zaten er twee jongens tegenover mij erg opzichtig te flirten enzo. Ik weet niet of het een stelletje was, want een had het over iemand die wel eens zijn vriend(in?) zou kunnen zijn, maar toen ik uitstapte in Eindhoven had hij wel stiekem onder zijn tas zn hand op het been van die andere jongen.
Oud 07-11-2008, 19:15
Verwijderd
Er zat een jongen die aan het huilen was naast me in de trein.
Oud 07-11-2008, 19:20
Verwijderd
Oh ja, gisteren zat er een meisje op 't balkon in de trein (zo'n dubbeldekker) te bellen, ze had duidelijk ruzie want ze schreeuwde echt heel hard. Na wat geschreeuw smeet ze haar telefoon op de grond
Oud 07-11-2008, 19:21
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Er zat een jongen die aan het huilen was naast me in de trein.
Jou kennende heb je hem meteen getroost?
Oud 07-11-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Jou kennende heb je hem meteen getroost?
Nee, ik heb hem genegeerd.
Oud 07-11-2008, 19:34
Swlabr
Swlabr is offline
Hoe niet jou!
Oud 08-11-2008, 00:56
Verwijderd
IK zat net in de trein!! (opletten)
en er waren drie mensen aan het praten over 'Qat'(???) een soort blaadjes die leken op rozenblaadjes en een jongen zat het te eten. Daarna vroeg hij wat het preceis voor effect had en waar het vandaan kwam, je werd er zeker niet slaperig van, hij zei zelf een droge mond te hebben. Ze noemden het 'Qat', ofzo, en het kwam oorspronkelijk uit ecuador.

Laatst gewijzigd op 08-11-2008 om 01:04.
Oud 08-11-2008, 01:03
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Qat

!
Oud 08-11-2008, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
IK zat net in de trein!! (opletten)
en er waren drie mensen aan het praten over 'kat'(???) een soort blaadjes die leken op rozenblaadjes en een jongen zat het te eten. Daarna vroeg hij wat het preceis voor effect had en waar het vandaan kwam, je werd er zeker niet slaperig van, hij zei zelf een droge mond te hebben. Ze noemden het 'kat', ofzo, en het kwam oorspronkelijk uit ecuador.
Ik denk dat je Khat/Qat bedoelt.
Oud 08-11-2008, 01:04
Verwijderd
In ieder geval, die jongen wist zelf ook niet wat hij kreeg en at...
Oud 08-11-2008, 01:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wel avontuurlijk, onbekende drugs in je mik douwen.
Oud 08-11-2008, 11:58
Verwijderd
idd. vooral in de trein enzo
Oud 09-11-2008, 16:12
Verwijderd
Ik zat een bus, die slechts een handjevol andere mensen. Bij een halte stapt een familie in, de moeder (of oma? ) maakt tamelijk bot aan mij duidelijk dat ze graag op het stoelte naast mij (aan de raamkant, waar mijn tassen stonden) wilde zitten. Te beduusd om iets anders te doen sta ik voor dr op en als ik op een andere stoel zit zie ik dat méér dan de helft van de stoelen nog vrij is, inclusief stoelen aan de rechter raamkant. Dom wijf.
Oud 12-11-2008, 09:14
Verwijderd
Op het perron net, een meisje van een jaar of 18 denk ik: "ja, ik voel dat wel eens aan mn hart en mn arm, zo pijn enzo, en das blijkbaar heel slecht want dan kun je een hartaantal ofzo hebben, ofzo maar ja ik leef nog steeds dus zo erg kan het niet zijn !"
Oud 12-11-2008, 13:25
Verwijderd
Ik stond laatst te wachten voor een trein. Het was echt hardstikke druk en iedereen zat maar te douwen, wat dus hardstikke irritant was. Toen de trein er stond en de deuren open gingen voelde ik opeens een hand op mijn schouder die mij greep en naar achteren sleurde. Ik zag dat het een oude man was met een kakhoofd en zo´n koffertje en hij keek heel chagarijnig. Ik was nogal verbaasd en vroeg aan hem waar dat op sloeg en of hij mij wel heel snel los kon laten en toen begon hij zomaar te schreeuwen dat ik het niet nog een keer in mijn hoofd zou moeten halen om voor te dringen en dat hij het niet pikt. Dus ik zei dat ik niet bewust had voorgedrongen en dat hij van mij af moest blijven en zijn slechte humeur niet op mij moest afreageren (ik was inmiddels ook een beetje kwaad) en toen zei hij ´´Mevrouw u bent echt ongelofelijk en bovendien nog onbeschoft ook´´.
Oud 12-11-2008, 14:20
Verwijderd
Typisch, oude mensen die vinden dat ze meer rechten hebben omdat ze oud zijn.
Oud 12-11-2008, 17:12
Verwijderd
Ik hoorde mensen aan het andere blok praten over hoe je "zo'n klein schermpje in het midden van je computer krijgt waarin alle programma's staan". Ze vonden het allemaal erg ingewikkeld.
Oud 19-11-2008, 21:45
Verwijderd
Een stel olijke veertigers stapte uit op Zuid WTC. Ze stonden zo'n beetje recht tegenover het bord waar 'AMSTERDAM ZUID' op staat en riepen verbaasd 'oh we zijn te laat uitgestapt, oh, oh, kijk nou, we zijn al helemaal in Amstelveen'.
Oud 20-11-2008, 15:22
Verwijderd
Hmhm, een meisje praatte tegen haar opa in de tram.

> "Hee, Edwin heeft nu weer een kindje, he. Edwin! Ed-win. Weer een kindje."
< "Oh? Maar dat kan toch helemaal niet, zo snel al?"
> "Nee, maar het was gisteren."
< (op begrijpende toon) "Ooooohh. Hoe is het nu met Lies d'r kind dan?"
> "Ja, wel goed, die is niet meer zo geel."

Oud 20-11-2008, 19:01
Verwijderd
Ik stond laatst op mijn bus te wachten en er stond een zwerver-achtig iemandte bellen
'Ja. Nee, dat vind ik dus ook. Dat kutwijf, de hoer. Wat denkt ze zich wel niet.'
'......'
'Ja. Ik denk dat ik dat ook maar eens moet doen. Ik ga haar gewoon bellen.'
'......'
'Ja, dat snap ik ook wel! Ik ben niet achterlijk ofzo. Ik laat je wel weten hoe het ging.'

Toen verwisselde hij de simkaart van zijn telefoon en belde iemand op.
'Ja met mij.''
'......'
'Ja, wat denk je! Hallo! Ik naai toch oko niet zomaar alles wat los en vast dit en je bent een hoer en wat ben jij een kutwijf en weet je hoeveel pijn je me hebt gedaan?'

En zo ging het nog even door. Toen verwisselde hij zijn simkaart weer en ging verslag doen van het teleoongesprek dat hij gevoerd had.
Oud 20-11-2008, 19:57
flyaway
flyaway is offline
Wtf xD
Oud 20-11-2008, 22:11
Miekje*
Miekje* is offline
Bij de bushalte vanmiddag stond er een man een sigaar te roken en keihard te hoesten, echt zo'n smerige rochelhoest die echt een minuut duurt ofzo. Gatver
Oud 20-11-2008, 22:24
Swlabr
Swlabr is offline
Nou, wat een diep gesprek.
Oud 21-11-2008, 13:39
Verwijderd
Twee vrouwen in de trein, ze reden van Nijmegen naar Roermond en maakten zich de hele reis druk over wanneer ze uit zouden moeten stappen. Toen we uit Venlo wegreden besloten de vrouwen maar alvast bij de deuren te gaan staan. Venlo - Roermond is nog een half uur, dus ze stonden er zeker op tijd, maar nog stééds bleven ze zich druk maken. 'Tegelen? Tegelen? Dat is nog geen Roermond, toch?'... Ik begrijp wel dat sommige mensen vrijwel nooit in de trein zitten, maar dit gestress ging echt te ver
Oud 21-11-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Twee vrouwen in de trein, ze reden van Nijmegen naar Roermond en maakten zich de hele reis druk over wanneer ze uit zouden moeten stappen. Toen we uit Venlo wegreden besloten de vrouwen maar alvast bij de deuren te gaan staan. Venlo - Roermond is nog een half uur, dus ze stonden er zeker op tijd, maar nog stééds bleven ze zich druk maken. 'Tegelen? Tegelen? Dat is nog geen Roermond, toch?'... Ik begrijp wel dat sommige mensen vrijwel nooit in de trein zitten, maar dit gestress ging echt te ver
Anders zeg je even wat tegen die mensen.
Oud 21-11-2008, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Zou ik wel gedaan hebben ja.
Oud 21-11-2008, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zat aan de andere kant van de trein en voelde me niet echt geroepen naar ze toe te wandelen (en ze hadden ook iemand iets kunnen vragen, de trein zat propvol dus genoeg mensen met mogelijke informatie).
Oud 21-11-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zat aan de andere kant van de trein en voelde me niet echt geroepen naar ze toe te wandelen (en ze hadden ook iemand iets kunnen vragen, de trein zat propvol dus genoeg mensen met mogelijke informatie).
Als je het hele gesprek hebt kunnen volgen zit je op spreekafstand en vind ik dat je hier komt zeuren terwijl je het heel makkelijk voor jullie allebei had kunnen oplossen, deze afschuwelijke situatie.
Oud 21-11-2008, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Als je het hele gesprek hebt kunnen volgen zit je op spreekafstand en vind ik dat je hier komt zeuren terwijl je het heel makkelijk voor jullie allebei had kunnen oplossen, deze afschuwelijke situatie.
Overdrijven is ook een kunst hoor

En binnen spreekafstand zat ik niet tot ze, ze spraken nogal luid en ik ga niet lopen schreeuwen door een trein
Oud 21-11-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Overdrijven is ook een kunst hoor

En binnen spreekafstand zat ik niet tot ze, ze spraken nogal luid en ik ga niet lopen schreeuwen door een trein
Ja want ik meende het ook echt, ik wilde dit probleem voor je oplossen.

Hey andijvie, je gaat offtopic.
Oud 21-11-2008, 19:25
Verwijderd
Ik had vandaag zo'n kansloos maar leuk gesprek in de trein en eeen meisje zat steeds mee te luisteren, dus ik hoop dat het een forumster is!
Oud 21-11-2008, 21:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een groepje imbeciele Mocropaten zat vandaag te kletsen in de tram. Ik kon er niet veel van verstaan, maar het was in ieder geval weer een gezellig, theatraal Wolla-festijn waar iedereen van kon meegenieten.

Altijd verheffend.
Oud 21-11-2008, 21:33
Verwijderd
Oh iets anders
ik zat in de trein en er kwam een meisje (slank) tegen over me zitten met een grote mac-zak.
Daar haalde ze frietjes uit die ze met 4 tegelijk in haar mond duwde (het grootste deel er in, een deel gewoon tegen haar lippen aan) om het vervolgens kreunend en smakkend op te eten, met mond open zodat ik gezellig kon zien hoe de frietjes in stukken werden gesmakt.
Het was echt heel onsmakelijk..
Oud 21-11-2008, 21:37
Verwijderd
sowieso mensen die eten in de trein...
Oud 21-11-2008, 21:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niks mis met eten in de trein (doe ik zelf ook regelmatig), maar doe het dan wel een beetje beschaafd. Ik eet tenminste altijd met kleine hapjes en een servetje op stand-by.
Oud 21-11-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met eten in de trein (doe ik zelf ook regelmatig), maar doe het dan wel een beetje beschaafd. Ik eet tenminste altijd met kleine hapjes en een servetje op stand-by.
Ik eet bijna altijd in de trein, zit er meestal rond etenstijd en dan 3 uur in. Dus dan heb ik yoghurt of brood of groente of iets. Maar niet eten dat stinkt, extreem kruimelt en je eet beschaafd!
Oud 21-11-2008, 22:18
marrel
marrel is offline
Dr scheen nogal wat vertraging te zitten tussen Groningen en Roermond
Oud 21-11-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mwah als ik geen tijd heb om te koken en ik moet rond etenstijd reizen, dan haal ik ook wel dingen bij de ah to go hoor... Ga me daar niet hongerlijden omdat sommige mensen zich storen aan eten. Pff, dan mogen zo ongeveer alle mensen met mp3-spelers (want die staan altijd zo hard dat ik door mijn eigen mp3-speler heen nog hun bas hoor ), de ergere soort mensen met muziek op hun mobiel, mensen in groepjes, mensen die ergerlijk hard lachen, mensen die vieze geluiden maken, mensen met enge hoofden, etc, ook allemaal niet meer mee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten