Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja are you wired is nog met de eerste zanger, toch? en de full lenght met die ivo, en zijn stem zou ook de reden zijn dat ze gestopt zijn had ik begrepen. nja, are you wired vind ik erg gaaf en die full lenght is onderweg, maar die vocals van are you wired vind ik juist erg goed, lekker pissig
|
![]() |
|
![]() |
Live was die eerste zanger niet best. Ivo daarentegen wel, sowieso een geweldige stem. Maar goed, je moet er van houden (joh!). Hij trok het niet meer qua stem idd.
De eerste zanger dacht trouwens dat hij een cagefighter was en ninja's ging opleiden in japan ofzo... Mooi verhaal ![]() @ hellebel: FOTO!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en trash talk, ik ben benieuwd |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kreeg een tijdje terug storm & stress getipt. dat nieuwe nummer op hun myspace moet ik nog een beetje aan wennen, de vocals klinken een beetje gek ofzo. anyway, ze staan ook op zxzw. op zondag, ik denk dat ik ze wel even ga checken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hier laat sir ben kingsley nog eens zien dat ie ook wel down is met de kids;
http://vimeo.com/1719921?pg=embed&sec=1719921 |
![]() |
|
Nieuwe fucked up, The Chemistry Of Common Life, is tegen verwachting in goed te doen. Ging een rilling door me heen toen ik hoorde over percussie,dwarsfluit,electronica en 74 tracks op 1 song en whatever, maar boven verwachting goed. Wel een stuk mellower, say poppy, maar catchy as hell. Evenwichtigere en vooral compactere, al zou je dat aan de lengte niet af kunnen leiden, dan Hidden World.
Verder ga ik elke dag nat op de Room 13 single. Wie had kunnen vermoeden dat zo'n rammelbandje, hoewel ik altijd al fan was, tot zoiets uit zou groeien? Goldhonest 80s hardcore ala Circle Jerks, Flag en dergelijke.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |