Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2008, 08:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat m'n vriend neergestort was met het vliegtuig
Bleeeegh, hij moet nu echt thuiskomen hoor
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 22-05-2008, 08:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Als je niet teveel bewust aan het forum denkt, komt het vanzelf een keer in je dromen terug. Dus je denkt juist gewoon teveel aan het forum.

Ah, dat zal het zijn. Daar herken ik mezelf meer in
__________________
Tsja
Oud 22-05-2008, 08:10
Verwijderd
Bleh, ik had een enge droom . Ik ging met mijn ouders op vakantie naar Oostenrijk ter ere van Franz Ferdinand oid (krijg je ervan als je geschiedenis in je kop probeert te stampen), maar ik had het niet naar mijn zin dus ik vroeg aan m'n ouders of we naar huis gingen, waarop mijn moeder antwoordde dat ik in mijn eentje terug naar Nederland kon fietsen - het was toch mooi weer. Al gauw was ik weer in de buurt van thuis en ik ging op een rots aan het water zitten in mijn bikini. Uit het water kwam toen een kale, dikke man op me afgezwommen met hele grote molachtige handen en hij probeerde een gesprekje met me aan te knopen en toen dat niet lukte probeerde hij me aan te randen. Toen ben ik naar huis gerend en op de een of andere manier wíst ik dat die vent ook ergens in het huis was, dus stuurde ik mijn vader, die plots ook weer terug in Nederland was, erop af om hem te pakken. Gevoelsmatig wist ik dat hij zich in de badkamer had verstopt en mijn vader liep de badkamer in en toen keek ik ook om het hoekje en zag ik dat die vent zich in het douchehokje had verstopt en hij gebaarde met zijn mollenhanden naar me dat ik stil moest zijn, want mijn vader had hem nog niet ontdekt. Einde .

Even later viel ik weer in slaap en had ik nog een droom. Samen met twee vriendinnen zat ik mijn tanden te poetsen op straat. We waren een soort zwervers en hingen dus maar een beetje rond en verveelden ons, dus tandenpoetsen leek een nuttige bezigheid. Totdat een van mijn vriendinnen zich bedacht dat ze een huis had. We besloten met haar mee te lopen naar haar huis (wat vreemd is, want in het echt woont ze op een woonboot), maar toen we daar aankwamen was er geen huis te bekennen. Dus gingen we, verveeld als we waren, maar weer verder met tandenpoetsen. Plots kreeg ik een geweldig idee: als ik het huis van mijn vriendin zou kunnen opsporen zou ik het in mijn broekzak mee kunnen nemen en aan haar teruggeven! Meteen sprong ik op de fiets, want blijkbaar wist ik waar ik moest zoeken. Ik fietste over een eindeloos lange weg en ik realiseerde me dat hoe verder ik fietste hoe verder ik terug ging in de tijd. Uiteindelijk vond ik het huis, dat niet veel meer was dan een ruïne, en concludeerde ik dat het niet in mijn broekzak paste. Daarvoor was er ook nog iets met een gevecht op zee en vuurwerk, maar dat weet ik niet echt meer. Het was dus al nacht, dus ik besloot om maar weer eens terug te fietsen. Onderweg kwam ik langs een bankje waarop ik, zonder dat ik me het kon herinneren, op de heenweg mijn tas had neergezet. Dat was stom, want als ik die bij me had gehad, had ik het huis zeker mee naar huis kunnen nemen, dacht ik bij mezelf. Maar ik had geen zin meer om terug te fietsen. Dan maar geen huis, dan maar voor altijd tandenpoetsen. Al fietsende kwam ik steeds meer mensen tegen die bij me in de klas zaten. Toen ik vroeg waarom ze in vredesnaam rond dit tijdstip al onderweg waren, kreeg ik als antwoord: 'We gaan alvast naar school, want we willen niet te laat komen!' En toen werd ik wakker.
Oud 22-05-2008, 14:21
Verwijderd
Veel van mijn droom kan ik niet herinneren, maar ik droomde dat ik politicus was en dat er een brief vrijkwam waarin ik schreef dat 'de Joden Berlijn weer overnemen' of iets dergelijks. En toen werd ik beticht van anti-semitisme.
Oud 23-05-2008, 01:59
freud
Avatar van freud
freud is offline
Mi a bere, ik was zwanger dus punt Help punt
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Oud 23-05-2008, 08:36
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Mijn vader had een ongeluk gehad en ik werd thuis gebeld dat hij dood was. Ging ik naar het ziekenhuis, werd mij daar verteld dat hij nog leefde maar dat ik hem absoluut niet mocht zien. En toen ging ik dingen bedenken om hem toch te kunnen zien, en werd ik wakker
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 23-05-2008, 10:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb iets gedroomd over een (niet bestaand) Belgisch pretpark (bobbejaanland-achtig), mijn vader, mensen van mijn middelbare school en dat ik in het publiek zat bij Paul de Leeuw, alleen zag het er heel anders uit dan op TV.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-05-2008, 11:02
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik ging met een deel van de jeugdgroep een weekend weg. Op de fiets. En toen konden we geen slaapplaats vinden en we waren ergens in zuid-Holland en we moesten tering ver omrijden omdat er een polder was met kanaal maar geen brug. En in twee dorpjes vond men niets. En toen ging ik in mijn gedachten googlemaps raadplegen om te kijken hoe we moesten fietsen.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 23-05-2008, 12:44
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat ik een nieuwe koptelefoon had gekocht, dus vanochtend toen ik wakker werd dacht ik 'gelukkig, vandaag kan ik weer muziek luisteren', maar niets bleek minder waar.
Oud 23-05-2008, 12:51
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Iets over een fietsband die weigerde omgepompt te worden en mijn ouders die boos werden omdat ik het oppompen van die band op mijn eigen manier wilde proberen. XD
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 24-05-2008, 11:47
Verwijderd
Ik heb echt te nerderig gedroomd.

Eerst droomde ik dat ik op Films & TV in het 'Laatste film'-topic een film volledig afkraakte, en dat DanielC iets zei van: 'N00dles weer hoor, je hebt ook echt geen verstand van films'

Daarna dat ik iets van Quake 1 aan het spelen was, en (voor de gamers onder ons) daarin had je zo'n "geheime" mogelijkheid om Quake op Nightmare niveau te spelen door een aparte route te nemen he? Nja, ik liep dus door een aantal claustofobisch smalle gangetjes, op zoek naar een speelbare preview van Quake 5 of 6. Toen kwam ik bij een enorme ronde teleport waar ik verschillende opties had. Van die schietbare knopjes met 'Single/Multiplayer', 'Login' en 'XP version' met daarachter getalletjes. Toen voelde ik me echt eventjes zo vol verwachting als toen ik destijds de Quake 1 demoversie opstartte
Oud 24-05-2008, 13:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat ik een spreekbeurt voor Engels moest houden, op mijn oude school nog. Weird.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 16:37
Verwijderd
hihihi noodles droomt nerdendromen
Oud 25-05-2008, 06:28
Verwijderd
Iets over TopDrop en TrimmTrabb in een prive zwembad met allerlei banen richting snelweg.
En iets over mijn buurvrouw en Sam.
Oud 25-05-2008, 09:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik de generale repetitie voor mijn eindtoneelstuk had en er kwamen al mensen kijken en iedereen was zijn kleding vergeten en we deden het dus in onze normale kleding en niemand kende de volgorde van de scenes en we zeiden de verkeerde tekst en het decor was kut en
Oud 25-05-2008, 10:02
Verwijderd
Dat ik in een zwarte jurk naar Zuidplein ging om een tekencursus te volgen, maar dat ik de hele tijd rondjes om het winkelcentrum heen liep en het niet kon vinden. En dat er overal modder was waar ik doorheen moest en mijn jurk helemaal vies werd, en dat ik hem daarom maar kapot scheurde om de vlekken eraf te krijgen.
Daarna was ik in een soort dierentuin en zag ik jongen waar ik bij in de kleuterklas had gezeten en toen leuk vond, maar nu was hij een jaar of twintig en hij zag er best leuk uit. Ik ging in zijn armen liggen en toen gingen we praten over fotocamera's, en toen zag ik Cristina van Grey's Anatomy die opeens Nederlands kon. Ik had het warm en toen ging ik in een jeep zitten met nog wat andere mensen, die ruzie maakten met een meisje dat ik ook van vroeger kende. Ze zou namelijk over haar leeftijd hebben gelogen en al iets van in de dertig zijn, en daarom mocht ze de dierentuin niet in. Daar trok ze zich niks van aan en liep gewoon door, wat de anderen niet pikten en er ontstond een schietpartij. Opeens was ik me ervan bewust dat dit alles niet echt gebeurde maar dat we bezig waren met de opnames van een film met een dramatisch einde. Ik liet me uit de jeep vallen en klampte me met mijn ogen dicht aan het meisje vast, waarna Cristina besloot om ook maar mee te doen en zo lagen we op de grond zogenaamd heel dramatisch naar adem te happen. Toen waren we klaar met opnemen en was iedereen weg, behalve ik, het meisje en de jeep, waar ze tegenaan leunde, want blijkbaar was ze toch door een kogel geraakt. Ze had iets donkerblauws aan en heel mooi gevlochten haar, viel me ineens op. Ik verontschuldigde me dat ik me aan haar had vastgeklampt want ik dacht dat ze ervan geschrokken was, maar ze zei dat het niet gaf. Ik vroeg ook of ik haar nog eens zou zien, maar dat wist ze niet. Terwijl ik met haar praatte kwam mijn leraar economie eraan gelopen; hij begon het meisje - dat ineens iemand anders was geworden - te feliciteren, ze had namelijk een tien gehaald voor haar toets. Einde
Oud 25-05-2008, 11:07
Verwijderd
Vannacht iets over een gigantisch slangdier in een meertje maar die was niet gevaarlijk en door m te lokken met sla kon je ermee op de foto.

Gisteren over een mishandeldedierenreddingsactie en we dachten dat we alle dieren hadden gevangen en opeens waren er geverfde cavia's
Oud 25-05-2008, 12:06
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb tot 4 uur 's nachts zitten gamen, daarna heb ik als een blok geslapen dus ik kan me niet herinneren wat ik gedroomd heb.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 26-05-2008, 15:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Heel levendig, waaronder iets met Iron Man, maar meer kan ik me niet herinneren.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-05-2008, 15:25
Verwijderd
Ik moest schoonspringen van 50 meter hoogte en ik deed al mijn sprongen heel goed, maar toen bleek er geen water in het zwembad te zitten.
Oud 27-05-2008, 15:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb het gevoel dat ik nauwelijks heb geslapen maar dat kan niet, want ik heb wel veel gedroomd.
Dat er een vreemde hond in mijn tuin over de grond lag te rollen, en ondertussen mijn konijn uit zijn hok was ontsnapt, en dat beestje draaide helemaal door. Ik wilde hem terugstoppen in zijn hok maar hij sprong er steeds uit, want dat hok klopte ook niet meer, ging niet dicht, niks paste nog goed. En toen ging dat konijn me steeds bijten.

En ik droomde ook dat ik spijbelde voor gym omdat ik zo moe was doordat ik niet geslapen had. En mijn ouders zaten beneden, en toen was ik van plan alleen de eerste twee uur te spijbelen maar ik zat te forumen en vergat de tijd. Tegen de tijd dat mijn ouders zich begonnen af te vragen waarom ik niet op school was, was het een uur of 12.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 27-05-2008, 15:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ging naar mijn huis, dat ineens een heel stuk groter was dan het nu al is. Er was echter een nieuw buurmeisje, dat de weg nog niet wist naar haar eigen huis. Ze zag er wel leuk uit, ze droeg een groen jurkje. Ik was niet te beroerd om haar de weg naar haar huis te wijzen. Als dank liet ze me haar tieten zien. Over een van haar tepels zat een wit rondje geplakt. Toen moest ik mijn lul laten zien, maar dat wilde ik eerst niet want we stonden gewoon op straat. "Ah, kom op, doe niet zo flauw.", zei ze, dus ik haalde hem even tevoorschijn en stopte hem gauw weer weg. Ze vond het te kort. "Als je hem langer wil zien moeten we naar binnen.", zei ik. Dat ging geloof ik niet door.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-05-2008, 16:00
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Ik heb echt te nerderig gedroomd.

Eerst droomde ik dat ik op Films & TV in het 'Laatste film'-topic een film volledig afkraakte, en dat DanielC iets zei van: 'N00dles weer hoor, je hebt ook echt geen verstand van films'
Is het zo erg?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 27-05-2008, 16:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Terror Daan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-05-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Is het zo erg?
Oud 28-05-2008, 02:38
Verwijderd
Oh, ik ben laatst weer genaaid door m'n onderbewuste. Ik ging dus slapen en de dag erna moest ik vroeg op, dus ik had tegen m'n hoofd gezegd van 'hoi, niet door de wekker heen slapen he '. Maar toen droomde ik echt de HELE nacht ieder kwartier/halfuur dat mijn wekker ging. Ik hoorde ook echt dat geluid steeds harder worden tot ik er uiteindelijk wakker van werd en slaapdronken naar m'n telefoon graaide om het alarm uit te zetten. Natuurlijk bleek vervolgens dat er helemaal geen alarm was en dat het niet 8 uur 's ochtends was maar half twee 's nachts. Dus dan ging ik weer slapen en om kwart voor twee begon het feest weer. En dan om kwart over twee weer en om half drie en om drie uur en om half vier en om kwart voor vier en de hele nacht door ahhh.

De naarste truuk kwam 's ochtends. Toen het échte alarm afging droomde ik dat ik wakker werd, op mijn telefoon keek en dat het nog steeds nacht was. Dus toen heb ik me alsnog verslapen.
Oud 28-05-2008, 09:05
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets gezegd.

Je waardeering voor Papillon is wel wreemd trouwens. Wat een flutfilm vond ik dat.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 28-05-2008, 09:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik droom de laatste tijd (helaas) nauwelijks meer.

Wel krijg ik braaf iedere maand, zo ook weer gisteravond, de droom dat ik aan het verkeer deelneem. De ene keer bestuur ik een vliegtuig, dan een fiets, step, auto, limousine en ga zo maar door.
Oud 28-05-2008, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets gezegd.

Je waardeering voor Papillon is wel wreemd trouwens. Wat een flutfilm vond ik dat.
Wel een keer iets in die trant geloof ik. Anders zou ik er ook niet over dromen

"wreemd" Nee, ik vond Stevie en Dustinnetje wel een goede rol neerzetten dus de film was heel onderhoudend. En tieten, dat schroefte het cijfer ook wel omhoog natuurlijk.
Oud 28-05-2008, 09:17
Verwijderd
Dat ik als tentamen een tekst moest schrijven die zou bepalen of ik het jaar haal of niet. En dat ik daar niks van af wist, me dus totaal niet voorbereid had en het gigantisch ging verknallen. Gruwel. En dan allemaal omdat ik met mn broertje aan het bellen was over het betoog dat hij vandaag voor Nederlands moet schrijven.
Oud 28-05-2008, 09:27
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
"wreemd"
Het is nog vroeg.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 28-05-2008, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben laatst weer genaaid door m'n onderbewuste. Ik ging dus slapen en de dag erna moest ik vroeg op, dus ik had tegen m'n hoofd gezegd van 'hoi, niet door de wekker heen slapen he '. Maar toen droomde ik echt de HELE nacht ieder kwartier/halfuur dat mijn wekker ging. Ik hoorde ook echt dat geluid steeds harder worden tot ik er uiteindelijk wakker van werd en slaapdronken naar m'n telefoon graaide om het alarm uit te zetten. Natuurlijk bleek vervolgens dat er helemaal geen alarm was en dat het niet 8 uur 's ochtends was maar half twee 's nachts. Dus dan ging ik weer slapen en om kwart voor twee begon het feest weer. En dan om kwart over twee weer en om half drie en om drie uur en om half vier en om kwart voor vier en de hele nacht door ahhh.

De naarste truuk kwam 's ochtends. Toen het échte alarm afging droomde ik dat ik wakker werd, op mijn telefoon keek en dat het nog steeds nacht was. Dus toen heb ik me alsnog verslapen.
Hihi dit heb ik ook als ik me perse niet mag verslapen, datik ga dromen dat het al zover is of dat ik al laat ben. Ook weleens opgestaan om twee uur ;s nachts enzo
Oud 28-05-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben laatst weer genaaid door m'n onderbewuste. Ik ging dus slapen en de dag erna moest ik vroeg op, dus ik had tegen m'n hoofd gezegd van 'hoi, niet door de wekker heen slapen he '. Maar toen droomde ik echt de HELE nacht ieder kwartier/halfuur dat mijn wekker ging. Ik hoorde ook echt dat geluid steeds harder worden tot ik er uiteindelijk wakker van werd en slaapdronken naar m'n telefoon graaide om het alarm uit te zetten. Natuurlijk bleek vervolgens dat er helemaal geen alarm was en dat het niet 8 uur 's ochtends was maar half twee 's nachts. Dus dan ging ik weer slapen en om kwart voor twee begon het feest weer. En dan om kwart over twee weer en om half drie en om drie uur en om half vier en om kwart voor vier en de hele nacht door ahhh.

De naarste truuk kwam 's ochtends. Toen het échte alarm afging droomde ik dat ik wakker werd, op mijn telefoon keek en dat het nog steeds nacht was. Dus toen heb ik me alsnog verslapen.

Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad, alleen ik droom dan nog de hele dag erbij, zodat als ik wakker word, alles weer opnieuw moet doorstaan
Oud 29-05-2008, 15:14
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was in het oude huis van m'n ouders, ik was daar met een bewoner van m'n werk. Ik had een enorme vreetkick en at brownies en gevulde koeken. Plotseling ging die man aan me zitten en zei dat ik zo'n lekker lichaam had.
Ik begon hysterisch te krijsen en huilen en stuurde hem weg.
Toen stond er plotseling een andere bewoner in de kamer, een vrouw. Ik ging voor de tv zitten en verder met het eten van allerlei zoete versnaperingen en af en toe zei de vrouw wat en ga ik antwoord.
Er stonden trouwens niet veel meubels in het huis, alleen de stoelen en de tafel die we jaren geleden hadden.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 29-05-2008, 15:16
Lethe
Lethe is offline
Dat ik eindexamen moest doen, ergens in Duitsland. En ik vergat steeds de data en tijden waardoor ik al een paar examens gemist had. Gelukkig realiseerde ik me halverwege de droom dat ik mijn diploma al heb.
__________________
Nice
Oud 30-05-2008, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Hihi dit heb ik ook als ik me perse niet mag verslapen, datik ga dromen dat het al zover is of dat ik al laat ben. Ook weleens opgestaan om twee uur ;s nachts enzo
Ahaha, ik ook, half vier 's nachts heel hard haasten omdat je denkt dat je te laat bent. Kut is dat. Volgens mij hebben je hersenen dan echt zoiets van 'AHA, dus jij mag je niet verslapen, vind je? NOU DAT ZUL JE WETEN OOK!'

Citaat:
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad, alleen ik droom dan nog de hele dag erbij, zodat als ik wakker word, alles weer opnieuw moet doorstaan
En dit heb ik ook weleens, hoewel dat nu wel minder is. Vroeger versliep ik me echt heel vaak omdat ik de wekker uit zette en vervolgens verder ging slapen, waarbij ik droomde dat ik gewoon wakker was en braaf naar school ging. Word je halverwege het derde uur opeens wakker, blijkt dat je je verslapen hebt en je als de tyfus moet gaan haasten om het zesde () uur te halen, ofzo.

Sowieso zijn die dromen waarin je droomt dat je wakker bent echt kut, want daar word je moe van. Hebben jullie ook soms dat je de hele nacht droomt dat je wakker bent en een beetje naar het plafond ligt te staren? Ongelooflijk, hoe brak je dan wakker wordt.
Oud 30-05-2008, 06:39
Verwijderd


Deze is wel heel toepasselijk voor dit topic.
Oud 30-05-2008, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Sowieso zijn die dromen waarin je droomt dat je wakker bent echt kut, want daar word je moe van. Hebben jullie ook soms dat je de hele nacht droomt dat je wakker bent en een beetje naar het plafond ligt te staren? Ongelooflijk, hoe brak je dan wakker wordt.
Herkenning! Dromen waarin vrijwel niks gebeurt zijn ook niet echt goed voor je ofzo. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een augurk was en de hele droom kon ik niks anders doen dan liggen en naar mezelf kijken. Kleine inspanning zou je denken, maar het was frustrerend want ik wist dat ik droomde en de volgende ochtend was ik kapot.

Laatst gewijzigd op 30-05-2008 om 07:04. Reden: smilie past niet op de regel :bob:
Oud 30-05-2008, 07:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Sowieso zijn die dromen waarin je droomt dat je wakker bent echt kut, want daar word je moe van. Hebben jullie ook soms dat je de hele nacht droomt dat je wakker bent en een beetje naar het plafond ligt te staren? Ongelooflijk, hoe brak je dan wakker wordt.
:Ik dacht dat ik de enige was die zulke dingen droomde
__________________
Tsja
Oud 30-05-2008, 09:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Herkenning! Dromen waarin vrijwel niks gebeurt zijn ook niet echt goed voor je ofzo. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een augurk was en de hele droom kon ik niks anders doen dan liggen en naar mezelf kijken. Kleine inspanning zou je denken, maar het was frustrerend want ik wist dat ik droomde en de volgende ochtend was ik kapot.
Hihi
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 30-05-2008, 09:32
Verwijderd
Ik ging naar de hogeschool en ging daar achter een computer zitten om Japanse dingen te vertalen naar het Engels. Een docente herkende me en zei dat ze het leuk vond dat ik ook weer eens langs kwam om wat werk te doen. Naast me zaten vier studiegenoten die ook hard aan het vertalen waren. Ineens kwam de docente me vertellen dat mijn schouder bloedde en ik kwam erachter dat ik ontharingscreme op m'n schouders had gesmeerd en het niet had afgespoeld
Oud 30-05-2008, 13:45
Verwijderd
Ik droomde dat ik op vakantie was in Frankrijk en ik was op een camping met een rivier en daar dreven allemaal witte konijnen in die ik moest redden. De meeste waren al dood, maar dat wist ik niet, dus ik stond steeds met konijnenlijkjes in mijn handen. Ik had er geen een kunnen redden. Tot ik er nog een zag drijven, die ik uit het water haalde, en toen bleek het mijn oude knuffelkonijn te zijn. Beetje vaag.
Oud 30-05-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Herkenning! Dromen waarin vrijwel niks gebeurt zijn ook niet echt goed voor je ofzo. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een augurk was en de hele droom kon ik niks anders doen dan liggen en naar mezelf kijken. Kleine inspanning zou je denken, maar het was frustrerend want ik wist dat ik droomde en de volgende ochtend was ik kapot.
Hahahah!

Wat hebben augurken het toch zwaar.
Oud 30-05-2008, 13:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Iets met seks, geloof ik. Of met naakt in ieder geval.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-05-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Herkenning! Dromen waarin vrijwel niks gebeurt zijn ook niet echt goed voor je ofzo. Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een augurk was en de hele droom kon ik niks anders doen dan liggen en naar mezelf kijken. Kleine inspanning zou je denken, maar het was frustrerend want ik wist dat ik droomde en de volgende ochtend was ik kapot.
Haha, ja, dat soort dromen zijn irritant. Ik droom soms ook wel eens telkens ongeveer hetzelfde; bv dat ik telkens een keuze moet maken tussen met veren of zonder, dan droom ik dat ik na ga denken over die keuzes en dat is zooo dom en saai en intensief, het gaat nérgens over en je zit compleet vast. De laatste keer dat ik het had werd ik wakker en was ik er nog steeds mee bezig; ik keek naar de wekker en vroeg me weer af of het nu verstandig was met veren of juist zonder. Echt, aaargh
Oud 30-05-2008, 21:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat ik me voor de vijfde keer deze week heb verslapen, en ik ben heel bang dat ik morgen niet op tijd wakker word voor mn werk.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-05-2008, 08:26
Verwijderd
Het ging over een soort expeditie, waarbij we enkele maanden moesten zwemmen om bepaalde grotschilderingen te ontdekken.
Ik was een vrouw van een jaar of veertig en ik was bevriend met twee andere vrouwen van dezelfde leeftijd, maar eigenlijk zaten die niet zo op mij te wachten.
In hun ogen was ik een beetje aanstellerig en ik had rare pantoffels voor onder water (wtf) die steeds van kleur verwisselden en dat vond men niet zo leuk. De rest had slippers dus ik hoorde er niet bij.

Maar goed, we zwommen van mei tot juli, en af en toe rustten we uit op een rots en gingen we allemaal met onze voeten bij elkaar zitten, erg vaag. We kwamen inderdaad ook in grotten terecht waar we doorheen moesten zwemmen, maar van grotschilderingen kan ik me niks herinneren. In zo'n grot begon ik opeens heel hard te janken en schreeuwde ik de naam van een (in het echt mannelijke) vriend van me, maar blijkbaar heette een van mijn 'vriendinnen' in de grot ook zo, en ik klampte me aan haar vast.
Toen we de grot uit waren gingen we weer uitrusten op wat rotsblokken, en we zagen dat er een andere deelnemer kwam aangerend. 'Ik pleeg zelfmoord, godverdomme!' riep hij. Met deze mededeling sprong hij in het water en sloeg te pletter tegen de rotsen, waar zijn lijk bleef liggen. We zaten er een beetje dom naar te kijken en ik constateerde dat het me niet echt wat deed, maar ik was wel boos omdat we nu geen voedsel meer hadden. We leefden namelijk van een bepaald soort glibberige beestjes, en die waren nu allemaal weg omdat ze op het lijk af kwamen, ofzo.

En toen waren we opeens in Ridderkerk, waar mijn opa en oma wonen. Ik zat weer in mijn eigen lichaam, maar ik had wel nog steeds die achterlijke pantoffels aan, die overigens erg lekker zaten. Ik liep met mijn opa en oma naar een plek waar ik in mijn dromen al heel vaak ben geweest, en dus kende ik de weg.
We liepen een trap op, en nog een, en kwamen uit bij een plateau (?) met een hele oude trap, die zo los zat dat hij over de kop kon. Er was ook weer die gast die zelfmoord had gepleegd. De bedoeling was dat hij mijn opa en oma zou overtuigen om over de trap te lopen, want we moesten en zouden echt naar 'het magische tuinhekje' toegaan. Maar in plaats daarvan begon hij over zijn eigen dood te vertellen en toen durfde mijn oma helemaal niet meer.
En toen werd ik wakker.
Oud 31-05-2008, 12:27
Verwijderd
Ik was op een middelbare school en ging les volgen daar. Mijn oude leraar Jacobs was kwaad op me omdat ik te laat was. Ineens zag ik allemaal bruiden lopen. Ik had ook een bruidsjurk aan en er werden foto's genomen. Er liepen ook allemaal kinderen met bruidsjurkjes. Ik zocht de hele tijd naar een klaslokaal maar dat kon ik niet vinden. Toen kwam ik in het lokaal waar de foto's werden genomen en daar zat een collega. Met hem ging ik tongzoenen.

en er was ook nog een stukje waarin ik een dochter van 9 had met psychiatrische problemen en ze zat in een kliniek. Ze wilde niks van me hebben en ik was er nogal verdrietig over.
Oud 31-05-2008, 18:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat ik me voor de vijfde keer deze week heb verslapen, en ik ben heel bang dat ik morgen niet op tijd wakker word voor mn werk.
Ik had gedroomd dat het tien uur was en dat ik me ontzettend had verslapen. Door de schok werd ik wakker en bleek dat het pas vijf uur was.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-06-2008, 09:47
Verwijderd
Ik had een nieuw huis en het stond ergens aan de snelweg, het was hetzelfde gebouw als de Globe naast HS. Ik ging daar met een jongen heen, het was een soort mix van yuri en joram. Het was nogal ingewikkeld om bij mijn huis te komen omdat je heel veel liften in moest en trappen op en af. er was ook een stuk waar je over hele dunne balkjes moest lopen op 4 hoog. Dat vond ik eng maar die jongen bleef me aanmoedigen.

Ook was ik nog een in nieuwbouwhuis met mijn moeder waar ik allerlei spullen ging uitzoeken. Ze wilde allemaal leuk speelgoed weggooien maar daar stak ik een stokje voor.

er was ook nog een stuk in een winkelcentrum waar ik met een vriendin ( ) iets moest doen voor jongeren, ik deed allemaal tieraps (schrijf je dat zo?) in m'n riemgaatjes en op de achtergrond was de ex van dat meisje sentimenteel aan het slijmen en ik riep heel hard dat ik ervan moest kotsen en ging heel overdreven kotsgeluiden nadoen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine dromen
deadlytown
23 07-08-2010 13:05
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd? ‎
Verwijderd
500 05-04-2009 14:36
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 14:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.