Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 21:34
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
--------------------------------------------------------------------------------

Heb jij een idiote,leuke,coole,enge droom mee gemaakt van plaats het hier.

waars krijg nu reacties eerst jij dus bij deze: deze is niet echt helemaal honderd.



Ik was ''s middags thuis en ging weg met de auto om dat we de laatste tijd veel last hadden van criminaliteit, ik en ander burger hadden een crimineel aangehouden en opgepakt, en daarne lieten we politie wagen komen om hem op te halen,Daarna nog een praatje met hem gemaakt. daarna naar huis gegaan, had eindelijk vakantie,we gingen naar een vakantie huisje ergens in now were waar er sneeuw was. m'n ouders gingen weg en ik moest in het huisje wachten tot ze terug kwamen. ik stond daar te wachten met rillingen op mn rug, toen ze terug kwamen gingen we naar huis. toen we thuis waren ging ik naar hilversum toe en ging bij een rotonde staan,er stonden nog meer mensen, op eene gegeven moment word het donker en vliegt een vliegtuig over en liet 2 atom bommen vallen, ik zei er vallen 2 mini nukes uit de lucht.
mijn broer heel droog dat zijn atoom bommen, toen ze op de grond kwamen onplofte het. op onverklaarbare wijze was iedereen nog levend,maar voelde zelf niet echt geweldig, het was als of ik een verdovend middel had en dat ik zwaar bad was gegaan,ik proberen en snel naar huis toe,onder weg lag over al puin huizen stonden in licht te laaie, toen ik thuis kwam pakte ik zonder te vragen wat ze van plan waren de boor over. na 10min was ik klaar moest door 1km beton boren. toen daarna werd ik wakker.

alles leek zo echt dat ik echt dacht dat het laatste uurtje voor de wereld was geslagen, terwijl iedereen in leven was.
Advertentie
Oud 19-07-2010, 22:48
Verwijderd
Ik heb een keer gedroomd dat m'n broertje en ik vermoord werden door Geert Wilders.
Oud 19-07-2010, 22:53
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
serrieus?
Oud 19-07-2010, 22:53
Verwijderd
Ja, tijdje terug.
Oud 22-07-2010, 20:27
Tom DDH
Tom DDH is offline
Gedroomd dat ik met een meisje zoende die ik kende, op haar kamer terwijl ze aan dr huiswerk was... 3 dagen later wordt ik door dat meisje gebeld of ik haar wil helpen met haar scheikunde and you know what happens? Nou drie maal raden xD
Oud 24-07-2010, 00:01
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik droomde gisteren 3x over Arjen Robben (normaal herinner ik me 0 tot 1 droom dus dit was al een uitzondering). O.a. dat ik met hem in een bak met water aan het spelen was met een flesje en een schepje.

Zeer verontrustend.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 24-07-2010, 00:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Klinkt raar, maar ik heb al jarenlang zo nu en dan dezelfde droom:

Ik ben jarig, joepiejajee, dan zie ik daar mn vriendin (inmiddels ex), daar zoen ik mee (ieuw jakkiebah) en zie ik heel mn familie lachen en komt daar mijn taart aanrollen (echt mega megagroot, echt MEGA, iets van 1,5 meter hoog ofzo)...
Vervolgens pakt mijn moeder een keukenmes om de taart te gaan aansnijden, en nét op het moment dat ze wil uithalen.. komt er een ninja uit de top van de taart (ofja, in ieder geval een zwart silhouette-achtig mannetje) en in plaats van SURPRISE! te roepen pakt hij een geweer en schiet me neer... Dan val ik achterover in een eindeloos zwart gat.. gaat even door en dat schiet ik wakker, alzwetend in bed..

Kan iemand hier dromen verklaren? ;/ Want ik heb hem echt al lang XDD Begint eng te worden, en ik heb nooit meer zin in mn verjaardag...
Oud 26-07-2010, 14:54
Schoolguy
Avatar van Schoolguy
Schoolguy is offline
mijn broer droomde toen ie jong was altijd over kossevan, een olifant van wc papier altijd zoog kossevan mijn roer op door zijn slurf en toen was de droom voorbij. Hij zat altijd op de bank te schommelen en zei herhaaldelijk: Kossevan doet niks. Hij droomde zelfs een keer in een kossevan-droom dat mijn oma zijn handlanger was en dat ze toen dood ging ...
Oud 27-07-2010, 04:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik droomde dat ik een meisje van m'n middelbare school tegenkwam die me HIV gaf.
dit naar aanleiding van een xavier guzman dvd.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 27-07-2010, 11:00
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik droomde gisteren 3x over Arjen Robben (normaal herinner ik me 0 tot 1 droom dus dit was al een uitzondering). O.a. dat ik met hem in een bak met water aan het spelen was met een flesje en een schepje.

Zeer verontrustend.
Gniffel. Deze is erg leuk.

Ik onthoud tegenwoordig niet meer zo vaak wat ik heb gedroomd. Een droom van een paar weken geleden herinner ik me nog wel. We zouden kerstmis vieren met de hele familie, cadeautjes erbij, de hele mikmak. Normaal vieren we alleen met zijn vieren sinterklaas. Hoe dan ook, ik kon geen vrij krijgen van werk, 25 december. Ik was de enige die moest werken en ik mocht de dienst ook niet ruilen met iemand. Daarom zouden mijn ouders gewoon naar Utrecht gaan om het te vieren, met mijn broertje, en de cadeautjes, en ik zou er maar later met de trein achteraan moeten komen. Dat vond ik niet leuk, dus ik bedacht dat we kerst gewoon bij ons konden vieren. Vandaar dat ik al onze cadeautjes uitpakte en weer rechtsom inpakte. Als je het namelijk bij iemand anders vierde, moesten de cadeautjes linksom ingepakt zijn, maar als je thuis bleef, rechtsom. Mijn ouders kwamen thuis, waren woedend, want ze konden moeilijk verwachten dat iedereen hun cadeautjes opnieuw zou inpakken.

Ik weet het nog omdat ik echt ontzettend nieuwsgierig ben naar wat mijn hoofd verstaat onder linksom en rechtsom inpakken.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 28-07-2010, 22:49
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Infidel ik snap niet wat het nut er van is om het links om of rechts om in te pakken.

ps.dit is ook brain training want je moet het meeste in je hoofd op halen van wat je nog weet.
Oud 28-07-2010, 23:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Infidel ik snap niet wat het nut er van is om het links om of rechts om in te pakken.

ps.dit is ook brain training want je moet het meeste in je hoofd op halen van wat je nog weet.
Dan train je toch alleen het vermogen om dromen te onthouden? Of niet? =/

Ik droomde iig dat m'n oma dood was. Precieze details weet ik niet meer.
Oud 29-07-2010, 21:15
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Infidel ik snap niet wat het nut er van is om het links om of rechts om in te pakken.

ps.dit is ook brain training want je moet het meeste in je hoofd op halen van wat je nog weet.
Ik onthoud wat ik heb gedroomd als ik me rot voel of slecht heb geslapen (tussendoor veel wakker ben geweest), dus als ik me niet kan herinneren wat ik heb gedroomd, is dat een goed teken. Dat heeft niet bijster veel met 'braintraining' te maken.
En het is tenslotte ook een droom. Dromen zijn niet logisch, linksom of rechtsom inpakken bestaat niet eens.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 05-08-2010, 12:59
Gyarados
Avatar van Gyarados
Gyarados is offline
Upje, ik vind dit best wel een leuk topic.

Ik heb de laatste tijd vaker dat ik wel wéét dat ik gedroomd heb, en onbewust weet ik ook nog waar het over ging. Echter, op het moment dat ik me de droom dan wil gaan herinneren, is het poef verdwenen en weet ik er niks meer over. Ik vind dat echt zo creepy... o.ó

Ik heb wel soms dat ik droom dat ik zonder kleren over straat loop en dat dat de normaalste zaak van de wereld is. Dat soort dingen dus. Soms zit er een heel verhaal achter (in die droom) en ik denk dat menig filmregisseur er jaloers op zou zijn. Maar op het moment dat ik weer wakker wordt, heb ik totaal geen fantasie en creativiteit. Nooit eigenlijk. Ook dit is weer heel creepy. o.ó
__________________
VWO3
Oud 06-08-2010, 21:08
silentbob
silentbob is offline
ik heb dus een hele periode gehad dat ik ze nooit herinnerde, nu lijkt bhet weer enigszins normaal te worden(1-2 dromen per week ofzo denk ik, hiervoor was het 1 per half jaar)
1 van mijn theoriën daarvoor is dat ik ze mischien verdrong omdat ze te echt waren, voordat ik er zo weinig herinnerde had ik namelijk een paar keer dat ik dacht dat ik iets herinnerde wat ik meegemaakt had en dan vertelde ik dat in een gesprek met iemand en dan even later bedacht ik me ineens 'kut, dat was een droom, dat is nooit echt gebeurt' of dat ik me van een herinnering even niet meer 100% zeker kn herinneren of het nou een droom was of niet
wat ook wel weer vreemd is gezien de normale absurditeit van mijn dromen(maar dan zou het dus ook wel weer logisch zijn dat ik in die tijd juist de totaal absurde wel onthouden heb)
Oud 06-08-2010, 21:42
Verwijderd
Ik vind dit beter passen op de kantine. De psychologische achtergrond van dromen komt niet echt naar voren.
Oud 06-08-2010, 21:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind dit beter passen op de kantine. De psychologische achtergrond van dromen komt niet echt naar voren.
Wat heb jij vandaag gedroomd?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-08-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit beter passen op de kantine. De psychologische achtergrond van dromen komt niet echt naar voren.
Ads door Google
Oud 06-08-2010, 21:58
Verwijderd
Ik heb eens gedroomd over dansende orka's
Oud 06-08-2010, 22:24
Verwijderd
Er is al een dromentopic. Slotje!
Oud 06-08-2010, 22:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er is al een dromentopic. Slotje!
Dit inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2010, 12:10
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Eh er gebeurt niks.

die was van vorige maand.en zolang er daar niet ge reageerd word telt deze nog gewoon
Oud 07-08-2010, 12:12
Verwijderd
Nee, die was niet van vorige maand.
Slotje lijkt me op z'n plaats
Oud 07-08-2010, 13:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Eh er gebeurt niks.

die was van vorige maand.en zolang er daar niet ge reageerd word telt deze nog gewoon
Die mag je gewoon uppen om er in te posten.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Lucide Dromen
Dave2006
23 01-07-2007 23:49
Verhalen & Gedichten Dromen (kort verhaal)
WolterB
10 26-06-2005 17:17
Verhalen & Gedichten Was Het Maar Een Droom
Neliz
3 20-05-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 12:18
Verhalen & Gedichten Verhaal: Droom
Verwijderd
7 12-01-2004 00:15
Verhalen & Gedichten Stille dromen
Caatje
8 12-11-2001 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.