Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed. Als er echt iets mis is, dan merken jullie dat vanzelf wel. Dus het lijkt mij een tamelijk overbodige toevoeging aan het spel.
||
Citaat:
|
Nou je snapt best wat Missy bedoelt, in geval van klieren dus. En verder vind ik het prima als ze op de hoogte van rode kaarten willen worden gehouden. Als het door inactiviteit komt doen ze er niets mee, maar geklier kunnen ze in de gaten houden. Nou klaar, dat verandert er en nu zien we wel weer verder of het goed loopt.
Btw. is er een overzicht van mensen met waarschuwingen etc. voor het wwspel bij de spelleider eigenlijk?
|
nee, maar ik neem aan dat Spekkies waarschuwing blijft staan. Wij (= dabo, eb en ik) waren van mening dat die waarschuwing die ze heeft gekregen van dusdanige aard was, dat ze de volgende keer gwn direct de klos is. Niet weer waarschuwen.
Verder hebben we geen waarschuwingen hoeven uitdelen vanwege niet stemmen ofzo. En DP's waarschuwing is natuurlijk vervallen bij het volgende spel. Dat was nauwelijks een waarschuwing
||
Citaat:
Dan zijn er nog een paar mensen die eruit zijn gegooid wegens niet stemmen.
|
Verwijderd
|
Ach, ik vind het wel prima hoor, om het even te melden dat er iemand een rode kaart krijgt. Wat zij er dan vervolgens mee doen moeten de forumbazen zelf weten, het gaat er vooral om dat de Spelleiders hier gewoon het recht hebben om mensen te waarschuwen en/of een rode kaart te geven. En dat kan nu nog steeds, toch?
En over dat forumbazen in het voordeel zijn (zoals Spekkie, in dit geval) houd je natuurlijk altijd. Maar als forumbazen zich niet gedragen volgens de 'forumregels' worden ze daar ook echt wel op aangesproken hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zo, ik kom ook eens wat zeggen
![]() ![]() jammer dat ik al in pips maagje zat, maar niks aan te doen ![]() In het begin vond ik het spel een beetje rottig vanwege het hele cupido/geliefde gebeuren. Ik voelde me echt een beetje rot, ondanks dat het maar een spelletje was. Want nergens stond dat ik niet zo opzichtig mocht zijn en ik zag geliefden juist als één team die eigenlijk niet bij de wolven én niet bij de dorpelingen horen en dus eigenlijk niet te vertrouwen zijn in wat ze zeggen ![]() Van verschillende kanten kreeg ik reacties, zowel in het forum als via pm. Dit is verder geen verwijt, ik kan het me wel indenken, maar voor mij voelde het niet zo goed. Later bleek ook nog deze communicatiefout. Ik moet zeggen dat ik het echt even gehad had. Over die communicatiefout is dus echt niet zeker bij wie het lag. De spelleiders hadden ook kunnen doen alsof hun neus bloedde en mij hierover niet kunnen inlichten. Ik vind het heel tof (naar mij toe) dat ze dat wel hebben gedaan. Er zijn mensen die hebben gezegd dat het beter was als er tijdens het spel niet was ingegrepen (en het dus op zn beloop te hebben gegaan) diegene moeten mij daarvan dan maar de schuld geven en niet de spelleiders. Verder vond ik de verhalen later erg leuk, van het eerste verhaal was ik niet zo gecharmeerd (zoals wel meer) maar het kreeg later een erg leuke wending met veel grappige dingen ertussen ![]() Later in het spel vond ik het wel weer leuk. Al had ik natuurlijk een erg makkelijke rol, ik kon alles zeggen toen bleek dat de wolven mij toch niet direct opvraten ![]() Vorige keer was geloof ik bedacht dat dit spel idd Aila, EB en Dabo spelleiders zouden zijn en het spel daarna (het volgende spel) DP, nog niemand (?) en ik. Ik wil het op zich nog wel doen, maar dat hangt ook even af van degene die dan spelen en of jullie mij nog wel willen ![]()
|
Verwijderd
|
Neuh, vroeger deed ik dat wel, maar dat mocht niet meer, dus ik deed het niet meer. Heb het daarna een keertje gedaan bij Minke, wat niet zo bijzonder was.
Een ander spel heb ik dr nog wel weer gepmd, maar daarin zei ik slechts dat ik zeker wist dat ze wolf was en dat het me niet kon schelen want ik was tegen de dorpelingen. NIks ernstigs verder hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|