Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2008, 10:30
woezel
woezel is offline
gisteren was er een giantundergroundparty en twas gaaf maar veel te veel mensen eigenlijk? en goa moet echt worden geband,echt. ik hoorde net dat het nog volop bezig is...kut dat ik zo vroeg (6 uur) naar huis moest maar ik moet morgen een paper indienen grmpf.
Oud 04-05-2008, 11:12
Verwijderd
nu even in het nuchter: ik was gisteravond patat gaan eten met vrienden, en daarna met een vriendinnetje naar kidcrash/the catalyst gaan kijken in vera, want de rest haakte af. daar waren grandaddy en sukkelgirl ook, ha. en later kwam maura, en toen werden we zat en hadden we snoepkettingen en achterhoekse spelletjes met neuzen ofzoiets. nu in de tuin hangen, en daarna met gdaddy naar het plantsoen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:17
vilein
vilein is offline
Ik heb gisteren deal or no deal gespeeld met het geld dat over was van uitgaan. Ik was Beau.
Oud 04-05-2008, 11:28
*oma*
*oma* is offline
Ik moest gisteravond werken en dat was wel oké. Vannacht zou ik alleen thuis zijn, maar toen ik thuis kwam waren alle lampen aan. Toen ben ik de tuin ingeslopen, want wie weet was het wel een hele grote inbreker met een mes! Maar het was mijn huisgenootje met zijn vriendin die een dag eerder terug waren gekomen uit Turkije. Dus ik leef nog steeds. (Extra naar was het, omdat we vannuit het rookhok van mijn werk op het Zuiderdiep kunnen kijken en daar een man die vastgebonden was aan handen en voeten uit de kofferbak van een auto werd gegooit. En dat was zo raar! En toen ging hij achter de auto aan hupsen en wij keken maar, want het was te absurd)
Straks weer werken... jammer want het is mooi weer weer.
Oud 04-05-2008, 11:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij m'n ouders blijven slapen en gisteren geshopt met m'n moeder in Roffa. Heeeel veel schoenenzaken gezien, lekker bij Donner op 't dakterras gezeten en geroddeld over collega's. Daarna bij oma langsgeweest en ik werd ineens ziek, dus toen heb ik haar WC onder gebarft en een uur lang liggen shaken op bed. meh.
's avonds een beetje domme tv gekeken (brigitte kaandorp ftw) en vanochtend al voor 10en wakker en dat is voor mij een weekend record!
Straks beetje in de zon zitten en examen shit leren en vanavond zu hause, want heb morgenochtend vroeg weer arbeid en 's middags ga ik naar wageningen. yay!
Oud 04-05-2008, 12:12
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren was ik ziek en kon ik niet naar Panonia Allstar Ska Orchestra en daar baalde ik van. Vroeg gaan slapen en geen druppel alcohol genuttigd voor het eerst in eeuwen op zaterdag. Vandaag ook nog maar even rustig aandoen en dan morgen Bevrijdingspop. Dinsdag ook nog vrij en dan weer aan de arbeid.
Oud 04-05-2008, 12:32
tuttebel
tuttebel is offline
gisteren hebben mn kindjes meegedaan aan een kanorace en gelukkig waren ze 5e en hebben we niet gewonnen, dus hoef ik t volgend jaar niet te organiseren. hoezee!
verder heb ik dus op waterscouting gechilld in t zonnetje, beetje met t motorbootje gecrossed en gegeten met zn allen. s'avonds ging ik lekker op tijd slapen en het goedmaken met mn vriendje.
net heb ik getriald met mn papa en t was echt supervet. ik heb per ongeluk een wheelie gemaakt en nu is mn knie stuk, maar voor de rest ging t heel goed. zodadelijk een vriend helpen met verhuizen, dan naar de dodenherdenking bij het monument en anderhalf uur stil staan. en dan terug naar utrecht!
Oud 04-05-2008, 12:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Ik heb gisteren deal or no deal gespeeld met het geld dat over was van uitgaan. Ik was Beau.
Je was echt goed man.
Ik heb net een MONSTERLIJKE afwas weggewerkt, nu ga ik de klerezooi op mijn kamer opruimen (doe ik ooit anders?) en dan ga ik in een park liggen, stokbrood eten en rosé drinken.
Oud 04-05-2008, 12:47
kuik
kuik is offline
gister moest ik werken en het was relaxt, want het was vet mooi weer om te fietsen en de mensen waren lief, bovendien hoefde ik alleen maar steunkousen uit te doen wat maar 1 minuut duurt ipv 15 minuten die er voor staan dus ik vond het helemaal niet erg. nu ga ik chillen in de polder.
Oud 04-05-2008, 13:28
woezel
woezel is offline
net ben ik bananen,cola en börek gaan halen..anti katerfood
Oud 04-05-2008, 13:29
Verwijderd
jezus was is het WARM (L)(L) rokjesweer!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:43
Verwijderd
Lekker bevrijdingspoppen morgen!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 14:13
capibara
capibara is offline
Citaat:
en goa moet echt worden geband,echt.
Ware woorden.
Oud 04-05-2008, 15:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
net een overheerlijk stukje warme rabarberkruimeltaart op met slagroom moeders

Laatst gewijzigd op 04-05-2008 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
net overheerlijk toastjes met zelfgemaakte tonijnsalade in de tuin met een sigaretje moeders
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
Beetje studeren in de zon, zo squashen en dan met homies wat kutbands bekijken.
Oud 04-05-2008, 16:15
Broeder
Broeder is offline
Sie haben den c-Test - Deutsch als Fremdsprache abgeschlossen.

Ihre Punktzahl beträgt: 98

Sie können Ihre Bewerbung fortsetzen.

NOU GELUKKIG MAAR
Oud 04-05-2008, 16:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Citaat:
quotiequotiequotequote
ja dat zou er hier ook wel ingaan
Oud 04-05-2008, 16:50
Verwijderd
ontbijt gemaakt en lui geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
net een overheerlijk stukje warme rabarberkruimeltaart op met slagroom moeders

nog een keer
Oud 04-05-2008, 18:43
botulismf
botulismf is offline
Ik ben vandaag naar het park geweest en daar gechilld met wat vrienden en gehackeysackt, gisteren ook al. En gisteren ging ik Dune kijken maar toen viel ik in slaap, dus ik ga hem zometeen nog maar eens proberen te kijken.
Oud 04-05-2008, 18:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Helemaal geen ene zak. Lekker uitbrakken van al het Ierse en Britse bier van gister. En van die ene Gladiator, natuurlijk. En de Jäger.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 19:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou heb m'n plicht ook weer vervuld, mijn duitse geestelijke helft heeft es nicht gewusst en mijn nederlandse geestelijke helft heeft gekeken naar de dodenherdenking.
Oud 04-05-2008, 21:08
Verwijderd
ik heb de hele dag in het noorderplantsoen gelegen met gdaddy, en daarna kwamen er nog vrienden. toen gingen we bij hem thuis eten en chillen, en nu ben ik thuis en kapot.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 23:17
Verwijderd
In het park hangen met vrienden, drank, eten en zon bevalt me goed.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 23:55
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vroeg opgestaan want niet brak(lees: half 1) daarna wat gehangen en GTA gespeeld, daarna met dit lekkere weer maar naar mijn ouders gelopen met the Slackers en Moon Invaders op mijn kop. Daar gegeten en daarna naar dodenherdenking gegaan met me folks. Thuis gekomen Wild at heart gekeken met mijn huisgenoot. Nu ff een aflevering X Files of West Wing kijken, of allebei en dan maar eens maffen want morgen bevrijdingspop.
Oud 05-05-2008, 00:16
Drez
Drez is offline
Weekendje Schiermonnikoog, was echt relaxt. Net naar de foute filmavond in de Kult geweest, het waren weer pareltjes. Nu slapen en morgenochtend essay en dan naar het stadspark, .
Oud 05-05-2008, 00:27
Verwijderd
Ik heb het balkon van mijn huisgenote schoongemaakt en letterlijk TWEE VUILNISZAKKEN duivenschijt ervan afgeschept. en dat stink echt heel erg. Verder had ik gister per ongeluk een fiets gekocht en daar heb ik kerstslingers aan gedaan om hem herkenbaar te maken. En ik ben naar het herdenkings concert in het concert gebouw geweest.(op de fiets, teringerg omgefietst lolzzz) . daarna veel te dure cocktails gedronken op leidse plein en toen naar huis gefietst. binnen 25 minuten van leidse naar bijlmer PRESTATIE
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 00:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
help ik verlies mezelf weer in nachtelijke internetsessies op zoek naar het antwoord op de vraag 'waar is het eind van de cirkel'
Oud 05-05-2008, 02:51
Verwijderd
Ik ben vandaag verbrand in de zon en net per ongeluk tot half vier in de kroeg blijven zitten en ik heb ook nog eens een fiets gekocht. Maar het was allemaal bizarrr gezellig, dus we herhalen het morgen waarschijnlijk gewoon weer. Behalve de fiets dan. Zoveel heb ik er niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 04:09
woezel
woezel is offline
ik ben al van 3 uur wakker om die paper af te werken, gelukkig ist interessant maar gvd ik ben moe!
Oud 05-05-2008, 08:30
Verwijderd
ik word telkens vroeg wakker, snap er niks van iig, zaterdag feestje was leuk, daarna de stad in, waar ik uuf's pols een beetje heb toegetakeld toen ik van haar snoepketting wilde eten. grandaddy en sukkelgirl waren er ook dus het was een heuse forummeeting. leuke avond gisteren met een vriendin op een terras gezeten, daarna bij mijn zusje gegeten en film gekeken. vandaag stadspark maar ik weet niet zo goed wat ik tot die tijd ga doen want iedereen slaapt nog hmm.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:35
vilein
vilein is offline
Ja, ik werd dus eerst wakker gesmst door mijn zus en toen door een friend, terwijl die allebei heus wel weten dat ik graag tot 1 uur slaap. Maar nu ben ik dus wakker, gedouched, aangekleed en klaar om het laatste deel ba thesis scriptie theorie te schrijven. Want dat had eigenlijk vrijdag al ingeleverd moeten worden.
Oud 05-05-2008, 10:41
Verwijderd
ik ga zo douchen, dan naar de bank om m'n rekening te deblokkeren, daarna een korte broek/rok/jurkje kopen ofzoiets, want ik heb niets fatsoenlijks. oh, en 2 nieuwe cursed kaartjes halen. daarna naar het stadspark, nada surf om 5 uur (L)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hardgelopen en nou effe niks.
Oud 05-05-2008, 10:53
Verwijderd
Zo maar eens richting haarlem
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:04
*oma*
*oma* is offline
Gisteren overdag gewerkt en er was niets te doen, want wie gaat er nu met dit mooie weer naar de film? Niemand. Daarna kat uit de tuin van de buren geplukt en nu zit ik onder de schrammen (van de heg dan heh). 's Avonds van 20.15 tot 00.30 in het plantsoen gechilled met collega's, rosé en bier. Vandaag naar stadspark!
Oud 05-05-2008, 13:28
HenkMul
HenkMul is offline
Na het zo'n elf jaar niet meer te hebben gedaan, heb ik vandaag toch maar mooi van Amsterdam naar Haarlem geskeelerd, .

Laatst gewijzigd op 05-05-2008 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 14:10
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
nada surf om 5 uur (L)
.

Citaat:
Na het zo'n elf jaar niet meer te hebben gedaan, heb ik vandaag toch maar mooi van Amsterdam naar Haarlem geskeelerd, .
Gezellig op de koffie bij Craig Rogen en Avant-Garde!

-

Ik moet de hele dag werken, op 5 mei ja, met mooi weer ja. .
Oud 05-05-2008, 14:16
Crimson
Crimson is offline
stadspark ja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:36
vilein
vilein is offline
yess ik ben nog minder wit geworden!
Oud 05-05-2008, 18:00
llell
llell is offline
een mooie dieprode kleur opgedaan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 18:59
Elmoo
Elmoo is offline
Was van plan op uit te slapen maar is niet echt gelukt. Toen maar eens de hele badkamer gesopt, heb de lente in m'n kop
Verder heerlijk genoten van het mooie weer en waarschijnlijk straks nog lekker een stukkie lopen in het bos met m'n vriend.
Oud 05-05-2008, 19:28
lekker los
lekker los is offline
Jan. zegt:
ok ik ga even poepen en dan kom ik naar jou
Jan. zegt:
kusjes
Jan. zegt:
<3

ik ga feesten vanavond, dat is duidelijk.
Oud 05-05-2008, 22:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Kabaal Am Gemaal in Wageningen. The Astro Zombies waren vet. Maar dat was het dan ook wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 22:52
Broeder
Broeder is offline
Ik heb bevrijdingsdag gevierd door me definitief in Duitsland aan te melden. Nu maar hopen dat ze me gezellig genoeg vinden, maar dat kan vast niet missen.
Oud 05-05-2008, 23:06
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik heb bevrijdingsdag gevierd door me definitief in Duitsland aan te melden. Nu maar hopen dat ze me gezellig genoeg vinden, maar dat kan vast niet missen.
Ik wil ook die kant op.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 23:14
Broeder
Broeder is offline
Volgens mij iedereen wel. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken
Oud 05-05-2008, 23:26
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
.
Gezellig op de koffie bij Craig Rogen en Avant-Garde!
Koffie met HenkMul, de beste manier om 5 mei te vieren....

Anyway, door het feit dat ik nog steeds ziek ben heb ik bevrijdingspop doorgebracht met een totaal aantal van 6 biertjes achter mijn kiezen. Electric Eel Shock was om te huilen zo slecht/grappig en Juliet Lewis was van het zelfde laken een pak. Verder me erg goed vermaakt. Nu ben ik dood op aangezien ik amper geslapen heb de afgelopen dagen en morgen vroeg ga ik ene dokter Israel bezoeken. Zal mij benieuwen hoe hoog de rekening uit gaat vallen.
Oud 05-05-2008, 23:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Juliet Lewis was van het zelfde laken een pak.
Dan hoeven enkele vriendinnen van me ook niet verdrietig te zijn dus? Dat ze haar niet gezien hebben?

Citaat:
en morgen vroeg ga ik ene dokter Israel bezoeken. Zal mij benieuwen hoe hoog de rekening uit gaat vallen.
Haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten