Advertentie | |
|
![]() |
|
gister moest ik werken en het was relaxt, want het was vet mooi weer om te fietsen en de mensen waren lief, bovendien hoefde ik alleen maar steunkousen uit te doen wat maar 1 minuut duurt ipv 15 minuten die er voor staan
![]()
|
Ik ben vandaag naar het park geweest en daar gechilld met wat vrienden en gehackeysackt, gisteren ook al. En gisteren ging ik Dune kijken maar toen viel ik in slaap, dus ik ga hem zometeen nog maar eens proberen te kijken.
|
nou heb m'n plicht ook weer vervuld, mijn duitse geestelijke helft heeft es nicht gewusst en mijn nederlandse geestelijke helft heeft gekeken naar de dodenherdenking.
|
Vroeg opgestaan want niet brak(lees: half 1) daarna wat gehangen en GTA gespeeld, daarna met dit lekkere weer maar naar mijn ouders gelopen met the Slackers en Moon Invaders op mijn kop. Daar gegeten en daarna naar dodenherdenking gegaan met me folks. Thuis gekomen Wild at heart gekeken met mijn huisgenoot. Nu ff een aflevering X Files of West Wing kijken, of allebei en dan maar eens maffen want morgen bevrijdingspop.
|
Verwijderd
|
Ik heb het balkon van mijn huisgenote schoongemaakt en letterlijk TWEE VUILNISZAKKEN duivenschijt ervan afgeschept. en dat stink echt heel erg. Verder had ik gister per ongeluk een fiets gekocht en daar heb ik kerstslingers aan gedaan om hem herkenbaar te maken. En ik ben naar het herdenkings concert in het concert gebouw geweest.(op de fiets, teringerg omgefietst lolzzz) . daarna veel te dure cocktails gedronken op leidse plein en toen naar huis gefietst. binnen 25 minuten van leidse naar bijlmer PRESTATIE
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag verbrand in de zon en net per ongeluk tot half vier in de kroeg blijven zitten en ik heb ook nog eens een fiets gekocht. Maar het was allemaal bizarrr gezellig, dus we herhalen het morgen waarschijnlijk gewoon weer. Behalve de fiets dan. Zoveel heb ik er niet nodig.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik word telkens vroeg wakker, snap er niks van
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, ik werd dus eerst wakker gesmst door mijn zus en toen door een friend, terwijl die allebei heus wel weten dat ik graag tot 1 uur slaap. Maar nu ben ik dus wakker, gedouched, aangekleed en klaar om het laatste deel ba thesis scriptie theorie te schrijven. Want dat had eigenlijk vrijdag al ingeleverd moeten worden.
|
Gisteren overdag gewerkt en er was niets te doen, want wie gaat er nu met dit mooie weer naar de film? Niemand. Daarna kat uit de tuin van de buren geplukt en nu zit ik onder de schrammen (van de heg dan heh). 's Avonds van 20.15 tot 00.30 in het plantsoen gechilled met collega's, rosé en bier. Vandaag naar stadspark!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
- Ik moet de hele dag werken, op 5 mei ja, met mooi weer ja. ![]()
|
Was van plan op uit te slapen maar is niet echt gelukt. Toen maar eens de hele badkamer gesopt, heb de lente in m'n kop
![]() Verder heerlijk genoten van het mooie weer en waarschijnlijk straks nog lekker een stukkie lopen in het bos met m'n vriend.
||
Citaat:
Anyway, door het feit dat ik nog steeds ziek ben heb ik bevrijdingspop doorgebracht met een totaal aantal van 6 biertjes achter mijn kiezen. Electric Eel Shock was om te huilen zo slecht/grappig en Juliet Lewis was van het zelfde laken een pak. Verder me erg goed vermaakt. Nu ben ik dood op aangezien ik amper geslapen heb de afgelopen dagen en morgen vroeg ga ik ene dokter Israel bezoeken. Zal mij benieuwen hoe hoog de rekening uit gaat vallen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |