Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een ikhebslaaptekortgehaddezenachtivmfeesthoofd
een donkerrood shirt met een koe ![]() een baggy spijkerbroek (zo een met een heeeeeeel klein beetje zilveren glim) die erg gerafeld is vans schoenen paar kettinks zwarte 'handschoenen' en een beetje mislukte nieuwe make-up en resten van gister jaja ik ben echt op mn best vandaag ![]()
|
![]() |
Overseas-spijker-skatebroek
Zwart shirtje 3/4 mouwen Daarover Nirvana t-shirt Rood ondergoed... (boeiend) Zwarte sokken Haar in slordig staartje Sieraden: Samson veter Spikebandje Graspop camping bandje ![]() Horloge Wasknijper-ding-armbandje Kralenketting Ringen That's it
|
osiris schoenen.... die mooie ja, inderdaad
zwarte hemasokken kortebroek van ....?? erges bij een of andere dumpzaak gekocht gloof ik longsleeve van ??? sodium! machine head blouse erover heen en een petje van die 2 ouwe mannetje van the muppets
|
ik heb aan
zwarte broek zwarte instappertjes gele sport polo ik ging vanmorgen beetje opruimen, en stofzuigen ed...en heb daarna nog geen zin gehad om me om te kleden sieraden horloge anne klein...met kapotte seconde wijzer symbols ketting roze bloemetje in mijn haar
|
*zwart ondergoed
*witte sokjes, van die voetdingen die voor lage schoenen zijn *lichtbruine haklaarzen van dolchi *paisley broek, bruinachtig *paisley topje, lichtgroen owjah: haar in 'n staart, blond haar met 4 strepen paars en 2 strepen rood zilveren kettingkje met een hartje met 3 blauwe steentjes erin, volgens mij saffiertjes
|
donkerblauw/ wit krijtstreep pantalon
wit linnen blousje rl donkerblauw suéde jasje met een beetje wit donkerblaw met wit leren puntige instappers Sioux haar: slordig opgestoken sieraden: zilver dun collier plus bijpassende armband oorbelletjes met kleine witte pareltjes donkerblauw lak horloge anne klein wel heel blauw/wit vandaag ![]() |
![]() |
|
keb nog geen zin gehad vandaag om me aan te kleden
![]() maar goed wat ik dus aanheb... Een korte zwarte broek (model boxershort ![]() een zwart spagetti truitje (daar slaap ik dus ook in) En daar overheen een XXXXXXXl camping achtig vest ![]() Interreseerd zich echt iemand wat ik aan heb ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
een zwarte haarband rond mijn rechterpols gewikkeld(dat normaal dienst zou moeten doen als zweetbandje maar nu alleen voor de sier ![]() linkerpols ![]() hals:-kleine dromenvanger van de wereldwinkel -zilverkleurig kettinkje met bloemhanger -veter met parel 2 ringen zwarte nagellak
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
mijn beige broek van Benneton
een lichtroze hemdje een knalroze overslagvestje (katoen) van Benneton een rood/roze horloge van Olily zilveren oorknopjes in de vorm van een bloem met bijpassend hangertje van Laura Ashley (van mijn zus gekregen!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |