Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak me zorgen om mijn pa. Mijn moeder vertelde dat hij maandag eerder was thuisgekomen uit zijn werk. Als je bedenkt dat hij in de 28 jaar dat hij daar werkt, zich in totáál pas 2 weken heeft ziekgemeld, besef je wel dat het foute boel is. Ik geloof dat hij gister en vandaag wel weer gewoon is gaan werken. Hij heeft nu ook de stap genomen om een advocaat in de armen te nemen. Er is echt geen weg terug meer... Nog even en hij staat op straat. Ik vind het zo gemeen. Blijkbaar was er al lang kritiek op hem, maar niemand heeft iets tegen hem gezegd en toen het uitkwam was het al te laat, ze wilden hem weg. Mijn vader heeft zijn best gedaan om te verbeteren en hij wilde met de mensen om de tafel gaan zitten maar niemand wil nog met hem om de tafel zitten. En eigenlijk alleen maar omdat hij zijn werk doet. Hij krijgt opdrachten van de directeur, voert die uit en vervolgens valt iedereen over hem heen, gaan ze naar de directeur en krijgen ze alsnog hun zin, dus is mijn pa de schuldige, voor álles wat fout gaat.
Straks zit ie zonder baan, en dan? Hij is gewend heel hard te werken. Nieuwe baan zoeken is niet makkelijk... En ineens geen inkomen hebben bijna rampzalig. |
![]() |
|
![]() |
Vandaag heb ik me heel de tijd zenuwachtig gemaakt om mijn mentorgesprek...
Ik WEET dat dat niet nodig is. Want hij heeft veel nagelezen en overal heel positieve commentaar gepost. Maar na het gesprek vind ik hem maar een zagevent. 20 minuten over de keuze van mijn stageplaats voor mijn animatiestage. ( Hier was hij het in het begin niet mee eens, maar nadien was hij toch akkoord) En dan zo nog in 5 minuten van al de rest van mijn portfolio... Ik weet dat de rest heel goed is en alles op tijd is afgeleverd. Maar het is toch ook wel leuk om dat nog eens te horen na zoveel moeite... ![]() Ik weet echt niet wat ik van dat gesprek moet denken... Maar kom realistisch gezien heb kan ik gewoon niet anders dan heel goed epunten hebben ![]() |
![]() |
|
@Eend: Daar is een heel groot verschil tussen hè. Iemand kan het oprecht hartstikke fijn vinden als iemand er is, maar als je ziek bent en rust nodig hebt, dan is de hele situatie net wat anders, dan kan elk gezelschap al teveel zijn, hoeveel je ook van iemand houdt. Ik snap wel dat je je afgewezen voelt, maar waarschijnlijk hoef je het helemaal niet zo op te vatten.
|
Verwijderd
|
Ik wil A. zo vreselijk graag weer zien. En ik zie hem in juli pas weer. Hoe ga ik die tijd doorkomen? Ik word er zo lusteloos van, zo inspiratieloos. Ik wil schilderen, lekker even alles loslaten en daar mijn aandacht oprichten. Maar er komt gewoon niks uit me, en de mislukte pogingen maken me alleen maar gefrustreerd. Ik heb het ook even helemaal gehad met die examens, want ik zie op tegen volgend jaar. Weer die angst. Maar ik ben toch wel bang, wat er ook gebeuren gaat, dus ik kan beter maar gewoon mijn best doen. Toch? God, ik heb zo'n zin om te huilen, te schreeuwen, en me te laten troosten door iemand. Maar ik ben leeg, ik ben moe, er zit niks meer in. Ik wil in bed liggen, aan A. denken, me voorstellen dat ik hier niet alleen ben. Hem bij me denken. En dan in slaap vallen.
|
![]() |
|
Ik voel me echt emotioneel in combinatie met chagrijnig. Iedereen die ik tegen kom kaffer ik uit. De tranen staan me half in de ogen maar ik heb geen idee waarom? Vandaag allerlei goede dingen gedaan (kamer schoongemaakt, opgeruimd, gewerkt, gekookt, keuken opgeruimd) en ondanks de afleiding voel ik me een beetje down/ chaotisch. Ik zit over van alles te piekeren, terwijl het helemaal niet relevant is. Wat een gekke bui is dit. Straks maar wat lezen en misschien ga ik over een half uur nog een stuk wandelen, dat hoofd moet weer leeg.
|
M'n moeder zit er steeds op door te zagen dat ik een baantje moet zoeken, ik moet nog achter mn cijferlijst aan want die ben ik kwijt en heb em nodig voor loting...
Ga me zo stom voelen als ik dan voor m'n deelschoolleider sta: "Ja, sorry meneer, ik ben mn cijferlijst, u weet wel: dat ene hele belangrijke formuliertje, kwijt. Zou u het nog een keer voor mij kunnen uitprinten en er meteen ff een stempel op zetten dat ie goedgekeurd is?" Wat moet ie wel niet van mij denken? ![]() Die stomme stomme examens ook. Had ik mezelf weer een beetje op de rails, zakte die klote gedachten over mezelf alsof een ander tegen mij sprak weg, komen ze weer keihard en in volle glorie terug! De realiteit is weer eens ver te zoeken in mijn hoofd... @Nijn: fijn dat je zoiezo een mooi cijfer op duits hebt! @De rest: knuffel en een aai. |
![]() |
|
@lentekriebel nog gefeliciteerd!.
@moon eet je de laatste tijd dan teveel? *knuf*. @iedereen die het nodig heeft *knuf*. ot ik heb vandaag op het werk. tegen een goede vriend verteld. dat ik sinds een tijdje weer. zm gedachtes heb. de laatste paar weken. en hij had dat niet verwacht. hij weet wel dat ik am. ik had die gedachtes. een paar jaar geleden ook al. en ik probeer die. zm gedachtes weg te krijgen. maar het lukt niet. en ik wil ze niet. niet niet niet niet niet meer.
|
Bah, lang leve mijn concentratievermogen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En om mijn vorige post concreter te maken. Mijn moeder is vandaag opgenomen.
||
Citaat:
![]() Wat betreft je moeder: veel sterkte gewenst. Is het vanwege somatische of psychiatrische klachten? Hopelijk is het hele gezin er weer snel bovenop.
||
Citaat:
![]() En vanwege psychische problemen.
|
Ik zit nu echt in schok. Drie uur geleden werd ik gebeld door een vriend met een echte kutte mededeling. De vader van een vriendin van mij is vanmiddag overleden. Hij heeft zich opgehangen in het schuurtje... zelfmoord dus. En te bedenken dat ik elke dag hier langs het huis van haar ouders fiets, ook vanavond. Ik vind het zo erg. Ik heb die man een paar keer gezien en hij leek zo positief in het leven te staan. Tijdens de ALV wisten ook best veel mensen het en er hing toch wel een kille sfeer. Een vriendinnetje moest op een gegeven moment echt huilen en nu begin ik ook een beetje. Toen ik het hoorde zei ik echt "nee, dat kan niet, dat is nep", maar het is waar.. Hoe onwerkelijk en hoe ga ik ook aan haar laten weten dat ik met haar meeleef? Zal ik een mailtje sturen? Een kaartje, ookal woont ze echt nu sinds 6 dagen niet meer thuis en een half uur verderop van haar ouders.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
|
3 dagen op de afdeling geweest. Nu weer even thuis. Vind het na die paar daagjes al weer wennen thuis. Was het liefst daar gebleven. Maar wilde mijn vriend met zijn vakantie die al in het water is gevallen hierdoor niet teleur stellen..
|
Verwijderd
|
Sterkte duivelaar.
![]() Gisteravond kon ik niet in slaap komen omdat ik 's middags al had geslapen omdat ik me ziek voelde en omdat ik allemaal rotgedachtes kreeg. Ja, ik moet meer praten, maar met wie? Hier in deze stad heb ik nog helemaal geen goede vrienden... Ik mis mijn oude dorp zó erg, maar daar heb ik niets aan. Ik moet leren om zelfstandig te zijn, een eigen leven op te bouwen, ook al wil ik dat misschien nog helemaal niet... Terug kan ik ook niet meer, want we zijn verhuisd uit dat dorp en mijn ouders hebben het nu zo druk dat het daar nu waarschijnlijk ook niet echt leuk is als ik daar een hele week zit. Ik hoop echt dat ik snel kan gaan samenwonen, ik ben dat alleen zijn zat. Al zal samenwonen natuurlijk ook mijn problemen niet verhelpen, maar ik wil hier wel gaan sporten enzo, misschien maak ik daar vrienden... of bij mijn nieuwe studie volgend schooljaar... Pfff... Gelukkig heb ik vriendje die me vrolijk houdt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt absurd. Ik was echt van mn sokken geblazen, helemaal gespannen. Er ging een knop om, een zorgknop. Een gevoel-op-0 en nadenken nu, verantwoordelijkheid, stress, druk. Al die dingen die ervoor zorgen dat ik me iig helemaaaaal niet meer dicht bij mezelf voelde. Dat + het feit dat ik ongesteld was, zorgde ervoor dat ik gisteravond lichamelijk echt beroerd was. Bluh.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||