Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2008, 09:48
DanielC
DanielC is offline
nog niet bijzonder veel. Want ik heb tot nu toe alleen nog maar de heg moeten snoeien. Ik zag net wel een plaatje op internet. Daar moest ik wel even bij grijzen.

Oud 24-06-2008, 11:09
Verwijderd
Een grapje:
En de hoofdprijs, de 100 delige porseleinset is gevallen... en kan daarom niet worden uitgereikt.
Oud 24-06-2008, 15:06
Batave
Batave is offline
DanielC : whahahaha!! er staat Failblog.org bij:')
Oud 25-06-2008, 16:19
Verwijderd
Op L&G staan het Hardlooptopic #5 en een topic genaamd Vulva onder elkaar, en ik dacht even dat er Vulvatopic #5 stond :')
Oud 25-06-2008, 16:44
Verwijderd
Haha, ik luister een liedje en buiten reed een ambulance (oid) langs. De sirene ging precies in de maat van de muziek en op een passende toonhoogte
Oud 25-06-2008, 19:33
Verwijderd
Die reclame over rookvrije horeca. Droog
Oud 25-06-2008, 20:12
jongen1986
jongen1986 is offline
Ik moet lachen om Duitsland die voetbalt.
Oud 25-06-2008, 20:16
Verwijderd
HAHAHAHA DETHKLOK HEEFT FLORIDA METAL GEMAAKT
Oud 25-06-2008, 20:49
Verwijderd
"Life is a...LIFE, lalalalalal, labadapdapdap LIFE!"
Oud 25-06-2008, 21:05
jongen1986
jongen1986 is offline
Dat heel europa zit zonder beelden van het EK
Oud 25-06-2008, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op marktplaats bied iemand 1000 Douwe Egberts punten voor een Lowlands kaartje.

edit: Ter verheldering: voor 1000 punten krijg je 6 euro korting op een thermos-mok.
Oud 25-06-2008, 22:14
Qimm
Qimm is offline
http://nl.youtube.com/watch?v=ofld87Vvqcw

Oud 26-06-2008, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Op marktplaats bied iemand 1000 Douwe Egberts punten voor een Lowlands kaartje.

edit: Ter verheldering: voor 1000 punten krijg je 6 euro korting op een thermos-mok.
hehehehe dat soort mensen zijn echt geniaal

ow, en hier om:
Citaat:
. Ik vond die kotspaden altijd leuk, dan ging ik er expres geen klusjesman heen sturen. En ik sloot altijd een boze bezoeker op en dan werd 'ie uiteindelijk rood van woede en ging 'ie bankjes slopen (die ik expres voor 'm neerzette) en dan later, als hij weer wat bekoeld was, zei hij: 'Er is hier heel veel vandalisme.'

ot: 2girls1cup is ook wel echt heel smerig.
Citaat:
Jij deed precies hetzelfde als ik Ik maakte dan een hele vette achtbaan, en dan inderdaad expres geen klusjesmannetje, en dan kotsen ze de hele uitgang onder En ik deed ook zeurende mensjes laten verdrinken enzo

Ja, bah
Citaat:
Ja, dat deed ik ook, in één van de door mijzelf aangelegde vijvers. En ik haalde ook weleens een pad weg waardoor bezoekers die uit een achtbaan kwamen geen kant meer op konden en dan gingen klagen 'dat het zo druk is in het park'. En soms bezoekers die klaagden over lange rijen, uit de rij tillen. Oja en ik maakte soms achtbanen die te hoog waren waardoor ze kapot gingen en er zomaar heel veel bezoekers overleden. Of de uitgang van het park afsluiten. :')
Citaat:
Ik deed ook een keer een achtbaan maken met een looping enzo, en dan expres niet afmaken zodat de karretjes erafvlogen, en dan precies mikken op een druk pad met veel mensjes. Hihi

(en dat is niet eens geheel offtopic, want dat geeft vast ook een hoop rotzooi )
Citaat:
Het is wel te offtopic
Oud 26-06-2008, 07:50
grazy
grazy is offline
omdat me vriend de zelfde soort griep heb als mij alleen dan een paar weke later
en bij hem nu in z'n toets week
Oud 26-06-2008, 07:58
Verwijderd
bovenstaande en deze post deden mij ook grijnzen
Oud 26-06-2008, 10:26
Batave
Batave is offline
Whahaha dat begin
Oud 26-06-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
nog niet bijzonder veel. Want ik heb tot nu toe alleen nog maar de heg moeten snoeien. Ik zag net wel een plaatje op internet. Daar moest ik wel even bij grijzen.

[afbeelding]

Ik moest net lachen om de kat van de buren, hij liep over de poort hier en viel er heel klungelig vanaf en toen rende hij meteen weer naar huis
Oud 26-06-2008, 11:57
Verwijderd
Ik moest vannacht lachen om mijn eigen spiegelbeeld. Ik verzoop namelijk zowat in een vest van minstens tien maten groter.
Ook moest ik lachen om de disputers die met scheme stropdassen, verkreukelde overhemden en zatte hoofden naar huis strompelden.
Oud 26-06-2008, 12:27
jongen1986
jongen1986 is offline
Ik ben vandaag afgestudeerd. Tijdens de zitting/verdediging werden er allemaal vragen op mij afgevuurd.

Eén van de vragen dacht ik perfect te beantwoorden. Vervolgens antwoorde één afstudeercoach met "Bedoel je niet dit en dit?"
- "Uh, nee, ik dacht dat dit zo was"
+ ".. Nee, dat klopt niet",
- "Oh, dan heb ik niet opgelet in de les"

Oeps, dat was zijn les dus. Gelukkig konden ze lachen
Oud 26-06-2008, 12:49
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Laat de Futurama-films welig tieren!

http://www.youtube.com:80/watch?v=Oj2VU_8l6gs

<3!

Edit: Oh en gefeliciteerd, jongen1986! Wie zei dat ik de andere posts niet had gelezen? Wie?!

Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 12:55.
Oud 26-06-2008, 13:10
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Laat de Futurama-films welig tieren!

http://www.youtube.com:80/watch?v=Oj2VU_8l6gs

<3!

Edit: Oh en gefeliciteerd, jongen1986! Wie zei dat ik de andere posts niet had gelezen? Wie?!
Danku
Oud 26-06-2008, 14:18
Verwijderd
Op de site van een multimediabedrijfje staat een klei-animatieproject met de volgende beschrijving:

"Een leuk detail is de achtergrond, tot op het laatste moment zochten we naar een geschikte achtergrond met oude gordijnstructuur. Tot het moment dat Arjan (een van de animatoren) achter de set ging staan. Het bleek dat zijn trui het heel goed deed als podiumgordijn uit de jaren 60."

Tot zover Arjan's kledingsmaak :')
Oud 26-06-2008, 20:26
Verwijderd
Bij een voetbalwedstrijd staan die camera's altijd zodanig opgesteld dat er wel eens een bal tegen aan wordt geknald. En dan zie je een peperdure camera in slow-motion in stukken rondvliegen
Oud 26-06-2008, 20:48
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=M-H6r1gH7dk <3
Oud 26-06-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Bij een voetbalwedstrijd staan die camera's altijd zodanig opgesteld dat er wel eens een bal tegen aan wordt geknald. En dan zie je een peperdure camera in slow-motion in stukken rondvliegen
Oh wat een verspilling
Oud 27-06-2008, 11:34
Batave
Batave is offline
Ik had gewoon een 7.6 voor geschiedenis, terwijl ik dacht dat ik een 4 had
Oud 27-06-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oh wat een verspilling
Inderdaad, geef dan aan mij.

Ontopic: ik liep richting de universiteit en er stond ergens zo'n ijzeren stellage bij een gebouw, met bouwvakkers erop. Dus ik was tijdens het lopen zo aan het staren naar die stellage, want ik was benieuwd naar wat ze deden met dat gebouw. En één van de bouwvakkers, degene die helemaal bovenop stond, merkte dat op en deed opeens een soort wiebeldansje terwijl hij riep van "AAHH AAHHHH! WAT STA IK HOOG! AAAHHHH IK VIND HET ENG, HAAL ME ERAF!"

En bij de universiteit liep een rare dronken Duitser met een baard die de hele tijd "ALLES IST EIN ANUS" riep.
Oud 27-06-2008, 14:30
capibara
capibara is offline
Een dronkaard in de trein. "Haha zal ik aan de noodrem trekken, zijn al jullie zakenmannetjes te laat, mwuhahaha, zit je daar in de trein met je verdomde vouwfietsje, hahahaha"
Oud 27-06-2008, 14:31
Verwijderd
Oud 27-06-2008, 15:31
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Om de verhaaltjes van Paranoide en RDLF.
En een van de vragen op mijn toets geschiedenis. Goeie ouwe leraar: "Question 10. What is, according to you, the secret of life?"
We kregen ook eens bloedserieus de vraag "What do you prefer?
a. Eating
b. Sleeping
c. Reading
d. Music"
Oud 27-06-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
En een van de vragen op mijn toets geschiedenis. Goeie ouwe leraar: "Question 10. What is, according to you, the secret of life?"
a. Eating
b. Sleeping
c. Reading
d. Music"
Je hebt toch wel "42" geantwoord hè!

Ik heb vandaag eigenlijk nog nergens om gelachen, alleen chagrijnig gedaan omdat de badkamer slecht schoongemaakt was en ik dat dus moet gaan vertellen aan mijn huisgenoten anders kan ik hun werk doen, en de keuken wéér ranzig is terwijl wij 'm gisteren zo goed als schoon achtergelaten hebben, en mijn vriendje een slome aap was aan de telefoon - en dat vind ik zo stom van mezelf dat ik er vervolgens nu om moet lachen
Oud 27-06-2008, 16:14
Cherry Springs
Nu moest ik lachen om de post van morgan, omdat ik inderdaad had opgeschreven dat ik nog een film wist waarin ze zeiden dat het antwoord op het leven en alles 42 is.
En daarna nog wat over dat ik het niet zo goed wist te formuleren omdat ik niet zeker wist wat hij bedoelde. Waar baby's vandaan komen? Waarom ze geboren worden? Gewoon de zin van het leven? Hoe je moet leven? Uiteindelijk zei ik dat ik niet denk dat er één geheim van het leven was, maar ontelbaar veel geheimen en dat hoe je leeft er vanaf hangt, welke je weet en welke je als waar beschouwd.
(ik was er misschien niet zo serieus op ingegaan als ik niet dacht dat ik het nodig had om mijn gebrekkige antwoorden op andere vragen goed te maken. )
Oud 27-06-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Nu moest ik lachen om de post van morgan, omdat ik inderdaad had opgeschreven dat ik nog een film wist waarin ze zeiden dat het antwoord op het leven en alles 42 is.
FILM? Bóek, zal je bedoelen Een boek dat verfilmd is weliswaar, maar toch.
Oud 27-06-2008, 16:52
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je hebt toch wel "42" geantwoord hè!
<3!

Citaat:
FILM? Bóek, zal je bedoelen Een boek dat verfilmd is weliswaar, maar toch.
En niet zomaar een boek, want zonder dat boek had ik mooi geen nick gehad hier. Dan had ik me weer Britney_lover_93 moeten noemen.
Oud 27-06-2008, 17:22
Cherry Springs
Ja nee maar ik heb de film wel gezien en het boek nog niet gelezen.
Oud 27-06-2008, 18:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja nee maar ik heb de film wel gezien en het boek nog niet gelezen.
Och meis, je weet niet wat je mist. De film is pure kutheid vergeleken met het boek. Het boek is heel erg grappig en heel erg Brits.
In de film is de halve cast Amerikaans. Ik bedoel: een rapper als Ford Prefect. wtf?!
Oud 27-06-2008, 18:43
Verwijderd
Of kijk anders iig de BBC-serie. Of lees gewoon eerst het boek en kijk dan de serie.
Oud 28-06-2008, 09:29
Verwijderd
Om een collega die flauwe poepgrappen maakte.
Oud 28-06-2008, 11:13
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Stephen Fry is saai!
Citaat:
Oeoeooee nou wordt ze boos.
Citaat:
Precies mijn intentie.
Citaat:
Terror Trimm!!!

*sloopt forum*
Citaat:
Rellen!
Citaat:
Jij he Darkie, JIJ... bent een... eh... stommerd!

HA!
Citaat:
Auw.
Dit vond ik heel grappig
Oud 28-06-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Gingen er twee kinderen naar de bakker. Zegt die bakker: 'kinderen, geen bezwaar als ik jullie knikkers afpak en in jullie flippomapjes schijt?' Zeggen die kinderen: 'Nee hoor.' Maar achteraf moesten ze wel huilen. [PAS OP JONGENS HIER KOMT DE MORAAL VAN HET VERHAAL] Dat zal ze leren te liegen, want als ze gewoon eerlijk hadden gezegd dat ze geen kak tussen hun flippo's wilden was er niks aan de hand.
Oud 28-06-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
a. Eating
b. Sleeping
c. Reading
d. Music"
Mijn docent economie was daar ook altijd geweldig in. "Wat is een hamburger?".
Oud 28-06-2008, 22:16
Verwijderd
ik maakte tijdens mijn werk vannacht een verspreking over slagroom (wilt u slagroom op uw whipcream?) en had dat niet in de gaten. Een collega maakte daar weer een opmerking over: Doe jij maar een slagroom op je wip hoor!
dus toen brulde ik door de lounge: ik doe alles met slagroom, je weet toch?

en de klanten vonden het grappig, en ik ook. Maar t is wel een gevalletje van: daar moest je bij zijn geweest.
Oud 28-06-2008, 22:54
Verwijderd
Om de film ''Un baiser s'il vous plaît'', althans, om stukjes daarvan. En om een grumpige verbitterde barman, hij wordt met de dag erger/lachkwekkerder. *leedvermaak heeft*
Oud 28-06-2008, 23:04
Verwijderd
Sta ik bij Rockin Park achter de bar, komt er een kerel twee biertjes bestellen. Ik maak een opgelucht voorhoofd-afveeggebaar, zo van, eindelijk, niet twintig bier en twee baco's, en geef 'm z'n biertjes. Hij: "Jij bent dus wel van 't makkelijk?" Ik: "Ja!" Hij: "Kom je dan vanavond met me mee?"
Oud 28-06-2008, 23:08
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Sta ik bij Rockin Park achter de bar, komt er een kerel twee biertjes bestellen. Ik maak een opgelucht voorhoofd-afveeggebaar, zo van, eindelijk, niet twintig bier en twee baco's, en geef 'm z'n biertjes. Hij: "Jij bent dus wel van 't makkelijk?" Ik: "Ja!" Hij: "Kom je dan vanavond met me mee?"
Vindt hij het niet erg dat je nu achter zijn computer zit te forummen?
Oud 28-06-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Vindt hij het niet erg dat je nu achter zijn computer zit te forummen?
Nee joh die ligt voor pampus op de grond, zometeen jat ik z'n portemonnee en dvd-speler en peer ik 'm!

Laatst gewijzigd op 28-06-2008 om 23:17.
Oud 28-06-2008, 23:34
Cesar
Cesar is offline
Een telefoongesprek
Oud 28-06-2008, 23:35
Verwijderd
om de songtekst van een liedje van de jeugd van tegenwoordig.

"karl kanker kani’s uurgh
vaak komen ze in groepen
te dom om te poepen

oeniger dan koeien
ik zal ze niet vervloeken
het is niet hun schuld
daarom fok je moeder"
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten