Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- dit shirt
- groene haarband - zwart-wit geblokte haarband - oorbellen in de vorm van robots ![]() - waxinelichtjes - boek over animatie |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
2 korte broekjes, wit/donker legergroen
donkerblauwe polo grijs tshirt schuifspeldjes 2 vakantieboeken; vernon god little en p.s. ik hou van je buskaart citroenkaarsjes desinfecterende handgel gasaanstekers + vakantie geboekt. EINDELIJK for christ sake.
|
Nieuwe Gonzo.
Britse Glamour. Elle Girl gekregen op mijn werk, ![]() En uit NYC nog rode peeptoe's met grote witte stippen, donkergroen rokje, blauw bloesje, zwarte lak slippers met strikje, nog 1000 andere slippers, grijze tas, ordinaire zwarte clutch met gouden tulpjes als sluiting, lelijke souvenirs, make up en amerikaanse roddelblaadjes. En ik heb net deze schoenen besteld in zwart en wit (L). ![]()
|
Verwijderd
|
van vandaag:
roze hemdje met gehaakte randen gouden ketting met paardje lange witte en bruine parelketting bruin haar en nog uit kopenhagen: spijkerbroek kort goudkleurig broekje roze wijd shirt met print zwart vestje paars wijd shirt met deens gebrabbel erop goudkleurige armbanden |
![]() |
||
Citaat:
nog 1 reisgids? kind, je had er al 2 en je gaat maar 3 dagen! Ik heb nieuw; heel veel gepind geld want uit eten ![]()
|
Streepjestrui, hemdje met bloemetjes, grijs vestje, roze sjaal, knalblauw hemdje, turquoise sjaal, 2x oorbellen, vlinderbroches, zwart rokje, Fischerspoonercd, buttons, kaartjes en andere troepjes voor mijn familie. En een boek over Banksy voor mijn vriendje. Eigenlijk is het niet zo raar dat ik altijd blut raak op vakantie hmmhmm.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik verder gaan of niet?? Some | 4 | 23-09-2003 09:09 | |
Seksualiteit |
Voorhuid: hoe ver moet het nou? De oplossing! sofie3 | 11 | 18-02-2002 19:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuis is zo ver weg/nooit gedag gezegd Secreet | 0 | 17-12-2001 14:38 |