Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is toch wel duidelijk geworden door de seizoenen heen dat ze geen high-fashion model zoeken (wat ze eigenlijk altijd claimen te doen), maar een commercieel model. Dit zal wel door de sponsor komen (Covergirl), want die zoekt natuurlijk gewoon iemand die publieksfavoriet is en relatable. En dat zijn vaak niet de meiden die de prachtigste foto's maken, helaas
![]()
|
Hoezo is je mening geven over wie er als volgende uit moet een spoiler? En als je doelt op 'van eentje weet ik al dat ze de winnares niet is', ik denk dat we allemaal wel weten dat er drie zijn die niet de winnares worden.
||
Citaat:
En die twee namen waren alleen maar degene die zij het leukst vindt en die zij het minst leuk vindt, volgens mij ![]()
|
Kunnen we hier over ophouden? Little Red geeft alleen haar mening over wie zij het liefst ziet winnen en wie ze eruit wil hebben. Zij weet net zo min wie er wint als wij.
En onze mening geven doen we toch allemaal, daar is dit topic voor.
|
Nou, ik vind dat Jenah dan maar moet winnen. Ik kan Saleisha echt niet uitstaan, met haar perfectie en gedrevenheid en 'aaaahhh!!! Really???' als ze een compliment krijgt(met van die stomme wapperende handjes).
Chantal is een domme doos en OMG waarom kijk ik het nog ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2009 Verwijderd | 46 | 07-10-2009 18:16 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2007. In Your Room | 167 | 29-12-2007 18:58 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 |