Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja wel godverdomme!
![]() Wat een stomme school, echt WFT. Gisteren keek ik op internet om te kijken hoe laat ik vandaag op school moest zijn om mijn toetsen in te zien en mij op te geven voor de herkansingen, en toen stond er, van 14:00 tot 15:00 -inkijken toetsen. Van 15:00 tot 16:00 inschrijven herkansingen. Toen kreeg ik vanochtend opeens een SMS dat ik me maar tot 12 uur in kon schrijven voor de herkansingen, dus ik dacht WTF. Nu kijk ik op internet en hebben ze het godverdomme aangepast! Het is de bedoeling dat om 10 uur vanochtend alle cijfers op het internet zouden staan en dat doen ze niet. En als ik maar van 10 tot 11 de tijd heb om mijn toetsen in te kijken red ik dat niet meer want binnen en half uur moet ik naar mijn oma want die is oud en ziek! ECHT GODVERDOMME. Ik kom er ook echt pas 10 minuten geleden achter. En als vanmiddag al die achterlijke kutcijfers nog niet ingevoerd zijn moet ik al die stomme leraren weer gaan emailen. Jezus, wij leerlingen hebben het nog beter georganiseerd zeg. Tering.
||
Citaat:
Nouja, succes hoor.
||
Citaat:
||
Ik krijg mailtjes van bijbanen.nl. Maar deze wordt toch wel dubieus..
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |