Advertentie | |
|
01-07-2008, 22:55 | |
Ik werd een keer toegevoegd door een 9 of 10 jarig belgisch meisje dat dacht dat ze een klasgenootje had toegevoegd. En toen bleek dus vrij snel dat ik dat niet was. Maar toen wilde ze wel de hele tijd dr cam aandoen enzo. En het was een beetje een gek gesprek. Volgens mij heb ik dat toen ook wel in wsz geplakt ofzo
01-07-2008, 22:58 | ||
Citaat:
Ik werd een keer toegevoegd door een stelletje twaalfjarigen die dachten dat ik een andere marloes was, haar msn-adres leek heeel erg op dat van mij. Ik kreeg ook mailtjes van coaches over tennistrainingen en zo. Pfft.
01-07-2008, 23:00 | |
Oh, ik kreeg een tijdje geleden een paar mailtjes van een incassobureau van een andere maarten omdat ie een rekening van ruim 130 euro van bol.com niet had betaald. En toen kwamen er administratiekosten bij enzo. Ik geloof iets van 40 euro Enzo van, jaaa, je hebt zo lang, dit en dat. Was best grappig
01-07-2008, 23:02 | ||
Citaat:
'Ja sorry, ik heb nu even geen geld, maar over maand krijg ik weer salaris.'
01-07-2008, 23:04 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
hier op school werden de printtarieven zwaar hoger gemaakt dus overal hingen daar briefjes over, van school enzo. En alle leerlingen pende daar hele betogen op, en hele haatbrieven en cartoons enzo ik wilde er een foto van maken maar de drukkerijmeester keek heel boos naar me |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |