Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
oooooooohhh oh
de hitte is enorm ieder moment omdat ik van je hou zoals je bent zelfs de zon die heeft het moeilijk om jouw warmte te verslaan de hitte is enorm als je bij me bent de hitte is intens als je wakker wordt de ochtend is voor mij steeds weer te kort want een uur lijkt een seconde als je even naar mij lacht de hitte is enorm als je wakker wordt DE HITTE IS BARBAARS als je werken gaat en als het aan mij ligt kom je te laat jou een dag te moeten missen is voor mij haast niet te doen de hitte is barbaars als je werken gaat de hitte is ...gesartst als je even belt verdomme denk ik dan als je vertelt dat je net iets later thuis komt want die klus moet nu echt af de hitte is...gesartst? als je even belt de hitte is va 's avond op de bank en toen was ik het liedje zat ik krijg echt de slappe lach van dit liedje XD de hitte is barbaars, wtf DE HITTE ESCALEERT, ALS WE SLAPEN GAAN!! |
![]() |
|
Ik vind mijn haar vervelend. En dan ga ik zeggen dat ik naar de kapper moet (is ook zo) en dan is het nog ongeveer hetzelfde als ik terugkom van de kapper. Gmbl.
Het is nu in zo'n staat van *twirltwirl* Goh een pijpenkrul. Pluk, pluk.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Oh wat slecht, lachen om je eigen grappen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |