![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: gister popronde dus, was leuk maar was na 2 bandjes al dronken. woody&paul gezien was leuk en daarna john dear mowing club en wat een fijne band is dat maandag fucking danko jones en motorhead hah, omdat het gratis is. |
![]() |
||
Citaat:
Doet je neus nog pijn? Ik was vrijdag naar Appie Kim, waar ik voor de 2de keer verliefd ben geworden op de zangeres.
||
Citaat:
"The next song we're going to play is called 'Fok'. - No, that is not a cussword. I know what you're thinking...." Het sterkste vond ik - zoals verwacht - de nummers van Ane Brun, die fenomenaal zong en daarin begeleid werd door haar eveneens bloedmooi zingende achtergrondzangeres. En waar nodig vielen Teitur, Ólafur en het strijkerskwartet in. Fantastisch. ![]() Teitur kende ik overigens niet, maar hij maakte wel indruk met zijn leuke liedjes, nichterige stageperformance, knullige humor en zangskills. Al met al zeer de moeite waard.
||
Citaat:
mn neus is prima, mn hoofd doet wel pijn van die schultenbrauers |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga zaterdag met een beetje geluk naar Fairmont & The mole, daarna the wolf parade,iLIKETRAINS en Woven hand. |
![]() |
||
Citaat:
ik was samen met mijn vriendin (met bril) en nog een vriend en vriendin. uiteindelijk was mn luxeprobleem snel opgelost en alleen utrecht te doen voor mij. ben wel blij dat ik gegaan ben, vond ekko een gave zaal en heb zin om volgende maand daar naar the thermals te gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Games |
Doom 3 Alpha leak Verwijderd | 44 | 30-11-2002 13:58 | |
Games |
Doom III Opties en tips! Purgatori | 1 | 04-11-2002 21:34 |