Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat raar, dan ligt het misschien aan de browserversie, oid. Maarten naamzoek ![]() OT: Ik kan op het moment zo'n beetje alles wel waarderen. Behalve huiswerk, maar ja, he. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zou wel raar zijn als je een ander lettertype zou hebben dan ik ![]() OT: de zon is weg, ik ben aan het soggen en ik heb zin om voor de tv te hangen met heel veel thee en comfortfood ![]()
|
Het feit dat ik de internetsite die de school gebruikt voor het geven van opdrachten of het plaatsen van nakijk-dingen, niet opkan omdat er iets is met de beveiliging. En ik net 2 flinke hoofdstukken maatschappijwetenschappen heb afgerond maar morgen misschien alsnog de lul ben omdat ik het niet heb nagekeken.
|
Verwijderd
|
ik haat die berg afwas die zich opstapelt op mijn aanrecht. eigenlijk geloof ik ook echt niet dat we in die paar dagen tijd zoveel shit smerig hebben gemaakt. heb ik dan voor elke keer dat ik iets wilde drinken een nieuwe beker gepakt? ik denk gewoon dat mijn afwas zichzelf vermenigvuldigd. die spatel lag ook al verdacht in mijn maatbeker...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
argh, waarom ben ik zo ontzettend lui? ik heb op dit moment een geniaal afwassysteem, namelijk net zo lang niet afwassen totdat ik geen schone borden heb en dan alles in één keer doen. en daar kijk ik dan natuurlijk ontzettend tegenop, omdat dan, zoals nu, mijn hele aanrecht volgebouwd staat met vuile vaat. en ik heb honger, dus ik moet zo toch echt wat gaan eten, maar dan heb ik wel een bord en een mes en een diep bord en een lepel nodig (rara wat ik ga eten straks
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|