Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar voorlopig ga ik voor Light Fighter als wolf, gezien de vorige stemronde en deze. Verdenk Flowtje minder dan haar. |
![]() |
|
Waarom gaan we ineens met z'n allen op light fighter? Kan me herinneren dat onze geliefde kunst dood ging aan dat gigantische schaapgedrag
![]() Ik heb het eens onder de loep genomen. Light fighter, stefenootje en mutsieprutsie hebben waarschijnlijk de beslissende stemmen gepost op kunst. Maar ik snap niet wat light fighter in deze ronde extra verdacht maakt. Kunnen Ford_prefect, Vegs en AllureV niet om exact dezelfde redenen verdacht zijn? Maar waarom is er dan toch alleen zo'n opvallend grote voorkeur voor light fighter? Kan iemand een poging doen dat uit te leggen?
||
Verwijderd
|
Vooral deze post vind ik verdacht:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
----------------------- Ford Prefect Cherry Springs mutsieprutsie Basjeeeh Fantome Kazet Light Fighter Ford Prefect Vegs Kopmuntkip (verrader) daboman ~~Fantome~~ light fighter kunst (dorpeling) flowtje kopmuntkip sherco (dorpeling) sterrenmeisje (dorpeling) VeGs Stefenootje (wolf) ----------------------- Nu Stefenootje wolf is, kan KmK maar maximaal 3 stemmen hebben gehad. Of je moet serieus geloven dat de verrader om 5 voor half 9 op zichzelf heeft gestemd. Het kan ook zijn dat de heks een of andere stunt heeft uitgehaald en op kmk heeft gestemd, maar ze weet zelf ook niet wie de wolven zijn, dus waarom zou ze? Die twee scenario`s lijken me heel onwaarschijnlijk, maar als jij denkt dat ik wolf ben, moet dat dus gebeurt zijn. Dus er vanuit gaande dat ik gewoon lief dorpelingetje ben en de heks niet op kmk heeft gestemd en kmk dus 3 stemmen had, moet er een wolf tussen de Fantome stemmers zitten. Anders was er een gelijkspel geweest. Houd je Light Fighter en Flowtje over. Tenzij Mutsie nog op Stefenootje gestemd heeft of de heks iets heeft geprobeerd, heeft Stefenootje 3 stemmen en zijn degenen die op haar stemmen onschuldig. Daar staat Flowtje tussen, dus daarom verdenk ik Light Fighter nu meer. Edit: en daarom moest Stefenootje waarschijnlijk wel zeggen dat ze op Kmk had gestemd. Anders was direct duidelijk een van de fantome stemmers een wolf was. Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ford Prefect had zich nooit bekommerd om populariteit, maar de laatste tijd jaagde hij steeds meer Springfielders tegen zich in het harnas. Onder de plaatselijke basisschool was olie gevonden, en Ford zou alles doen om daar een graantje van mee te pikken. Hij besloot een praatje te gaan maken met schoolhoofd Daboman, en vermomde zich voor de gelegenheid als een basisschoolkind. Dabo was echter niet voor een gat te vangen. “It was naive of you think I would mistake this town's most prominent 104-year-old man for one of my elementary school students.” “ I see” siste Ford. “Then I'll just have to ATTACK YOU! Smithers... Smithers, help me subdue... this beast!... “
Zijn trouwe schandknaap Smithers bewapende zich met een nietmachine, en begon gepassioneerd nietjes in Dabomans richting te schieten. “Take that, and that!” “Please don't waste those” zei Daboman lijzig. Maar zoals altijd kreeg Ford Prefect zijn zin. Daarnaast was hij bezig een apparatus te ontwikkelen waardoor de zon permanent geblokkeerd werd in Springfield. Dat zou natuurlijk wonderen doen voor de winst van de power plant. Burgemeester Diamond Joe Quimby had een townmeeting georganiseerd om de problemen omtrent Ford Prefect te bespreken. Bijna iedereen in Springfield was geraakt door de boosaardige daden van de oude man. “All right, settle down, people” begon Quimby. “We are all upset by Mr. Prefect's plan to block out our sun. It is time for decisive action! I have here a polite but firm letter to Mr. Prefect's underlings who, with some cajoling, will pass it along to him or at least give him the gist of it—“ Smithers was ontroostbaar, hij was ontslagen door Ford. “Mr. Prefect was the closest thing I ever had to a friend” snikte hij. “But then he fired me! And now I spend my days drinking cheap scotch and watching Comedy Central!” “Oh, dear God!” sprak Uice. Flowtje sloeg Smithers barmhartig een deken om. Ineens stond niemand minder dan Ford Prefect in hun midden. “Oh, you all talk big. But who here has the guts to stop me?” Niemand antwoordde. Maar later op de avond hoorde men een schot. Wat iedereen gevreesd en gehoopt had, was geschied. Voorovergevallen op de grote zonnewijzer lag Ford Prefect, met een schotwond in zijn borst. Hij was doodgeschoten. Door weerwolven. De dorpelingen zijn één der hunnen kwijt en mogen morgen weer wraak nemen. 1. Absinthe (dorpeling) 2. Cherry Springs 3. AllureV 4. Sterrenmeisje (dorpeling) 5. Kazet Nagorra 6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde) 7. Basjeeh 8. VeGs 9. Mutsieprutsie 10. light fighter 11. ~~Fantôme~~ 12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde) 13. Kunst (dorpeling) 14. Sherco (wolfsbane) 15. Daboman 16. kopmuntkip (verrader) 17. Flyaway (ziener) 18. Flowtje 19. Stefenootje (weerwolf) 20. Ford Prefect (dorpeling) 21. fizzle-fluffy (cupido) blauw = opgehangen rood = opgegeten roze = gestorven aan liefdesverdriet
|
Verwijderd
|
Ford Prefect stemde de vorige keer op light fighter, maar ik denk dat dit een staaltje reverse psychology is van de wolven. Ze hopen natuurlijk dat wij denken dat de wolven light fighter juist verdacht willen maken, en dat we daardoor niet op haar stemmen. Maar ik blijf bij light fighter.
|
![]() |
||
Citaat:
Even er vanuit gaande dat ze zeker wolf is. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |