Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2008, 16:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hahaha ja doen plz En als ik een film ga maken moet je 'm aandoen en dan een cameo doen in een supermarkt oid met dat shirt, ja?
Beloofd.

Als jij ook die ene belofte nakomt.
Oud 22-09-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Juist daarom denk ik dat het photoshop is. Die invisible bike kende ik al, maar dat die twee toevallig bij elkaar zouden zijn is wel erg onwaarschijnlijk.
Nee, toeval is natuurlijk erg sterk, maar als ik een 'o hai'-nummerbord kon nemen zou ik ook wel een foto van mijn auto naast een reusachtige invisible bike cat willen. Wat dan is het awesome^1337 in plaats van gewoon awesome.
Oud 22-09-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Beloofd.

Als jij ook die ene belofte nakomt.
Die met dat niet nader te noemen kledingstuk?
Oud 22-09-2008, 16:19
Uice
Uice is offline
Jazeker.
Oud 22-09-2008, 16:22
Verwijderd
Oh, dat Paranoide een panty vol zou gaan poepen?
Oud 22-09-2008, 16:24
Verwijderd
ehh hoe kom je er op
Oud 22-09-2008, 16:25
Verwijderd
he het is al laat ;(
Oud 22-09-2008, 16:26
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Middag mensen!

Wie gaat er poepen en waarom?
Oud 22-09-2008, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Middag mensen!

Wie gaat er poepen en waarom?
Paranoide gaat in een HEMA een panty volpoepen, en dan gaat ze kijken of ze daar ongemerkt mee de winkel uit kan komen.
Oud 22-09-2008, 16:31
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Werkt Paranoide bij BNN?
Oud 22-09-2008, 16:32
Uice
Uice is offline
Hee, daar had ik eigenlijk nooit aan gedacht, maar vrouwen kunnen natuurlijk heel gemakkelijk ondergoed stelen door het gewoon aan te trekken. Ik denk niet dat je snel gevraagd zult worden je ondergoed te tonen aan zo'n beveiligingsman.
Oud 22-09-2008, 16:32
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post28211029 heel toepasselijk dat het post nr 404 is ;x
Oud 22-09-2008, 16:33
Verwijderd
hoezo kunnen vrouwen dat makkelijker dan mannen? je bedoelt vrouwen die rokken dragen, denk ik.
Oud 22-09-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post28211029 heel toepasselijk dat het post nr 404 is ;x
wat een faallid is dat toch ook.
Oud 22-09-2008, 16:34
Verwijderd
Kazet, jouw perverse fantasietjes leg je maar voor aan Pip, niet aan mij
Oud 22-09-2008, 16:35
Verwijderd
Hoewel, bij nader inzien ben ik op zich best geïnteresseerd in de perverse fantasietjes van wie dan ook, maar dan niet in de vorm van stellingen waar ik een actieve rol in speel
Oud 22-09-2008, 16:36
Uice
Uice is offline
Nou ja, tegen een man kun je op zich nog wel zeggen dat ie de rand van zijn boxer even moet tonen.
Oud 22-09-2008, 16:37
Verwijderd
Jamaar dan kun je de rand van je eigen laten zien en de rest onder je broek verborgen houden ;x
Oud 22-09-2008, 16:38
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Nou ja, tegen een man kun je op zich nog wel zeggen dat ie de rand van zijn boxer even moet tonen.
En tegen een vrouw niet?
Oud 22-09-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Hee, daar had ik eigenlijk nooit aan gedacht, maar vrouwen kunnen natuurlijk heel gemakkelijk ondergoed stelen door het gewoon aan te trekken. Ik denk niet dat je snel gevraagd zult worden je ondergoed te tonen aan zo'n beveiligingsman.
Er zitten toch van die malle piepdingen aan? Eh, wevers, heten ze. Dan gaat het alarm gewoon (elke keer dat je naar buiten probeert te gaan) af en word je gefouilleerd, waarbij de wever natuurlijk duidelijk voelbaar is. En dan kun je wel zeggen dat je gewoon kanker hebt, maar ze zullen het vast willen checken

Iets anders is dat de kassamensen en de beveiliginglui in winkels vaak gewone burgers zijn die helemaal geen rechten hebben tot het fouilleren van mensen. Ze mogen officieel niet eens in je tas kijken. Maar goed, als je gaat tegenstribbelen dan bellen ze natuurlijk gewoon de politie.
Oud 22-09-2008, 16:54
Verwijderd
even yatta kijken
Oud 22-09-2008, 16:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er zitten toch van die malle piepdingen aan? Eh, wevers, heten ze. Dan gaat het alarm gewoon (elke keer dat je naar buiten probeert te gaan) af en word je gefouilleerd, waarbij de wever natuurlijk duidelijk voelbaar is. En dan kun je wel zeggen dat je gewoon kanker hebt, maar ze zullen het vast willen checken
Die kun je er toch afhalen in een kleedhokske.

Citaat:
Iets anders is dat de kassamensen en de beveiliginglui in winkels vaak gewone burgers zijn die helemaal geen rechten hebben tot het fouilleren van mensen. Ze mogen officieel niet eens in je tas kijken. Maar goed, als je gaat tegenstribbelen dan bellen ze natuurlijk gewoon de politie.
Ja, maar dan kun je gewoon zeggen dat je haast hebt. Ze hebben ook geen recht om je vast te houden, lijkt me zo.
Oud 22-09-2008, 16:56
Verwijderd
ohayooooo
Oud 22-09-2008, 16:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
En tegen een vrouw niet?
Nee, of ten minste, dan kun je als vrouw natuurlijk altijd geschokt reageren.
Oud 22-09-2008, 16:57
Verwijderd
Citaat:
dat kan niet zomaar hoor
Oud 22-09-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, of ten minste, dan kun je als vrouw natuurlijk altijd geschokt reageren.
pah, dat is toch zo belachelijk he
Oud 22-09-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:

Ja, maar dan kun je gewoon zeggen dat je haast hebt. Ze hebben ook geen recht om je vast te houden, lijkt me zo.
Oja, eraf halen kan wel. Hoewel je dan vast een gek magneetdingetje nodig hebt, anders zit je met gaten in je ondergoed.

En nee, dat recht hebben ze ook niet, maar ze vinden het vast erg verdacht dat je niet gewoon meewerkt. Bovendien zijn het volgens mij vaak van die machtswellustelingen die je gaan proberen te grijpen als je wegloopt/wegrent. Dus dan laten ze alsnog de tape aan de politie zien en zetten je op de banlijst voor die winkel. Terwijl het vast een goede winkel is, als je zo ver gaat dat je er ondergoed vandaan wil stelen.

Citaat:
even yatta kijken
Oud 22-09-2008, 17:02
Verwijderd
Citaat:
hoi ik wil heel graag roken maar ik weet niet hoe ik aan sigartetten kan komen ik ben namelijk pas 14 en ik wil niet dat niemand weet dat ik rook weet iemand hoe ik dan aan sigaretten kan komen stuur dan effe een mailtje naar mijn email retep2023@hotmail.com
sigar-tetten
Oud 22-09-2008, 17:07
Verwijderd
Zulk soort posts horen natuurlijk thuis in de tietenclub.
Oud 22-09-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn de 'omstandigheden van een overledene'? Vaststaat dat een overledene in de omstandigheid verkeert dat hij dood is. De wetgever zal daarop echter niet doelen.
<3
Oud 22-09-2008, 17:19
Uice
Uice is offline
Oud 22-09-2008, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Hoewel, bij nader inzien ben ik op zich best geïnteresseerd in de perverse fantasietjes van wie dan ook, maar dan niet in de vorm van stellingen waar ik een actieve rol in speel
Akkoord, ik zal er nog eens over nadenken.
Oud 22-09-2008, 18:17
Verwijderd
sigartetten
Oud 22-09-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
"hou het dan maar" is het geloof ik
Oh dank u, duizendmaal dank!

En:

Maar dit is mijn lievelingsboek. Verre landen, zwaardgevechten, tovenaars, een vermomde prins, en...

Oud 22-09-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Oh dank u, duizendmaal dank!

En:

Maar dit is mijn lievelingsboek. Verre landen, zwaardgevechten, een vermomde prins, en...

"Als je zo dol bent op dat boek, hou het dan maar."
Oud 22-09-2008, 18:48
Verwijderd
Ja, precies. Maar dat was al gezegd door Juice.
Oud 22-09-2008, 18:50
Verwijderd
Hallo.
Oud 22-09-2008, 19:01
Verwijderd
Nou, dan maar een joint.
Oud 22-09-2008, 19:02
Verwijderd
Hoi. Ik ben in een niet zo vrolijke bui.
Oud 22-09-2008, 19:04
Verwijderd
Yello.
Oud 22-09-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Hoi. ik wel.
Oud 22-09-2008, 19:06
Missy
Missy is offline
Citaat:
Whats up?
Oud 22-09-2008, 19:09
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hoi. ik wel.
Hoi. Ik ook.
Oud 22-09-2008, 19:09
Missy
Missy is offline
Net ging ik even naar de supermarkt om drank te halen. De kassamevrouw was een jaar of vijftig en wist zeker dat ik niet ouder was dan zestien/zeventien. Ik wou dus mijn ID laten zien, komt de andere collega: 'Ja, zij is echt wel volwassen hoor. Ze is zeker negentien.' Uiteindelijk begonnen ze een hele discussie aan de kassa waar het druk was.
Oud 22-09-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Net ging ik even naar de supermarkt om drank te halen. De kassamevrouw was een jaar of vijftig en wist zeker dat ik niet ouder was dan zestien/zeventien. Ik wou dus mijn ID laten zien, komt de andere collega: 'Ja, zij is echt wel volwassen hoor. Ze is zeker negentien.' Uiteindelijk begonnen ze een hele discussie aan de kassa waar het druk was.
Ik was in de vakantie in een supermarkt en er stond iemand voor me met een krat bier, en hij ging nog iets pakken ofzo, en toen wilde ze mij laten afrekenen, en had ik het gewoon mee kunnen krijgen.
Oud 22-09-2008, 19:36
Hanneke
Hanneke is offline
Ik moest toen ik 15 was eens sigaretten voor m'n moeder halen, bij de c1000 kreeg ik het niet mee, maar bij de tabakswinkel er tegenover wel
Oud 22-09-2008, 19:37
Missy
Missy is offline
Ohja, ik had vandaag mijn eerste rijles! Ik heb het overleefd, de mensen in de auto ook, de auto ook en alle mensen die ik ben tegen gekomen.
Oud 22-09-2008, 19:42
Verwijderd
.
Oud 22-09-2008, 19:43
Verwijderd
Mijn moeder kocht m'n drank en daarom ben ik nu alcoholist, .
Oud 22-09-2008, 19:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, ik had vandaag mijn eerste rijles! Ik heb het overleefd, de mensen in de auto ook, de auto ook en alle mensen die ik ben tegen gekomen.
Mooizo!

Regels voor berichten