Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hee, daar had ik eigenlijk nooit aan gedacht, maar vrouwen kunnen natuurlijk heel gemakkelijk ondergoed stelen door het gewoon aan te trekken. Ik denk niet dat je snel gevraagd zult worden je ondergoed te tonen aan zo'n beveiligingsman.
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post28211029 heel toepasselijk dat het post nr 404 is ;x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iets anders is dat de kassamensen en de beveiliginglui in winkels vaak gewone burgers zijn die helemaal geen rechten hebben tot het fouilleren van mensen. Ze mogen officieel niet eens in je tas kijken. Maar goed, als je gaat tegenstribbelen dan bellen ze natuurlijk gewoon de politie. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, dat recht hebben ze ook niet, maar ze vinden het vast erg verdacht dat je niet gewoon meewerkt. Bovendien zijn het volgens mij vaak van die machtswellustelingen die je gaan proberen te grijpen als je wegloopt/wegrent. Dus dan laten ze alsnog de tape aan de politie zien en zetten je op de banlijst voor die winkel. Terwijl het vast een goede winkel is, als je zo ver gaat dat je er ondergoed vandaan wil stelen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Net ging ik even naar de supermarkt om drank te halen. De kassamevrouw was een jaar of vijftig en wist zeker dat ik niet ouder was dan zestien/zeventien. Ik wou dus mijn ID laten zien, komt de andere collega: 'Ja, zij is echt wel volwassen hoor. Ze is zeker negentien.' Uiteindelijk begonnen ze een hele discussie aan de kassa waar het druk was.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |