Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2008, 17:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Men beste vriendin is vandaag bevallen van een jongen ik ben zo benieuwd morgen ga ik kijken en ik weet nu al dat ik helemaal stapelgek op dat jongetje ben
Advertentie
Oud 14-11-2008, 18:24
Verwijderd
oh nee hoe kan dat nou! ik had eindelijk de moed om te gaan praten, sta ik daar en opeens had ik t idee dat ik ging flauwvallen ofzo. ik vond t zo eng. Maar gelukkig had hij dat niet in de gaten. grr ik wil ook sociaal zijn en niet zo'n bange kip
Oud 14-11-2008, 19:17
Verwijderd
Mijn beste vriendinnen praten niet meer met elkaar, dat vind ik ontzettend vervelend.
Oud 14-11-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ben mijn beste vriendin een beetje beu aan het raken. Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, want zij is net gedumpt (door een kerel die ze 2x had gezien..), ze heeft geldzorgen (maar ze geeft het ook uit als water), haar moeder is een kreng (en toch zegt ze er niets van en blijft ze langsgaan) en alles wat ik doe is fout. Natuurlijk is dat fout...
Alsof ik nooit ergens mee zit, of gewoon, lekker wat wil gaan drinken, eten, bijkletsen ofzo in de stad. Of bij haar of mij thuis. Maar nee, geen geld, moe, geen zin.... En dan gek vinden dat ik geen zin heb om iets af te spreken.

Nu kraakt ze mijn nieuwe baan, salaris, kmvergoeding, auto die ik op het oog heb af. Tof
Zeg je wel letterlijk tegen haar waar je van baalt? Kan erg helpen
Oud 14-11-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Zeg je wel letterlijk tegen haar waar je van baalt? Kan erg helpen
Uhu, en dan denkt ze dat ik een grapje maak
Heb maar besloten om even niets van me te laten horen, voor de bom echt barst
Oud 14-11-2008, 20:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben het mooiste meisje van de manege Haha, wat kunnen Antilianen goed flirten liegen
Oud 14-11-2008, 21:11
Verwijderd
Volgens mij hebben wij elkaar nog nooit zoveel in 1 week gezien als deze week (afgezien van vakanties dan).
We hebben een paar keer samen geslapen, gegeten, hij is twee keer met mij naar de ikea gegaan, we zijn samen wat gaan drinken, winkelen en ik heb een bos roosjes gekregen .
Echt een lieverd en ik heb er van genoten! Hij doet gewooon echt zijn best voor mij en over een week kennen wij elkaar alweer 3 jaar .
Oud 14-11-2008, 21:15
tuttebel
tuttebel is offline
gisteren eindelijk weer eens een meisje <3. ik werd al bijna hopeloos hier, maar je hebt ze gelukkig ook in belfast.
Oud 14-11-2008, 21:32
Verwijderd
Pfff, wat was dat een drama. Ik vind hem zó zielig, met alle pech die hij steeds heeft op haast alle fronten van zijn leven. En dan niks kunnen doen, behalve ''er voor hem zijn''.
Gisteren was wel briljant overigens, alleen die ''geheel per ongeluk!!!!'' gezette zuigzoen in mijn nek iets minder.
Oud 15-11-2008, 12:19
wup
wup is offline
Pff, ik spreek hem nu voor het eerst weer op msn. Heel raar... hij zegt dat alles goed gaat, dus dat is mooi. Maar het voelt echt heel vreemd. Word er ook verdrietig van ofzo. Ik weet in ieder geval wel dat ik er nog niet aan toe ben om hem weer te zien. Als een msn-gesprekje je me zo raar doet voelen...
Oud 15-11-2008, 14:51
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
We wonen nu een weekje samen en het is echt super.Nu is alles nog leuk en romantisch. Het is fijn om niet meer te hoeven afspreken. En dat je kan gaan discuseren wie er vanavond kookt. Alleen m'n moeder is er niet zo blij mee. Ze heeft zelfs gevraagd of ik nog wel alsjeblieft m'n was thuis kwam brengen
Oud 16-11-2008, 00:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lols, ik geloof dat mijn vriend zo snel mogelijk weer van frankrijk naar nederland komt om te krijgen wat ik hem beloofd heb. wat ben ik toch eigenlijk een cocktease. en damn wat ben ik blij met die jongen, wat een held.
Oud 16-11-2008, 12:25
wup
wup is offline
Vanacht voor het laatst gewerkt met een superlieve collega. Hij was nogal dronken bij de nazit, dus dat werd een emotioneel afscheid
Straks nemen mijn grote broers me mee naar voetbal hihi. Vind het lief dat ze mij eens meenemen ipv vrienden 9y)
Oud 16-11-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
gisteren eindelijk weer eens een meisje <3. ik werd al bijna hopeloos hier, maar je hebt ze gelukkig ook in belfast.
<3 Fijn he!
Oud 16-11-2008, 13:16
Nebel
Nebel is offline
Tututudu Een klein lichtpuntje ofzo En kriebels, ofzo hihi
Oud 16-11-2008, 14:43
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
<3 Fijn he!
Oud 16-11-2008, 15:43
Verwijderd
Hmmmm lief Maar stiekem baal ik er wel van dat hij elke zondag weer moet werken, we hebben bijna nooit een heel weekend gewoon samen omdat hij moet werken.
Maar ach. Ik ben benieuwd naar zijn Sinterklaascadeautje. Hij gaf hints, maar wilde verder niets zeggen. Nu moet ik alleen nog wat verzinnen....
Oud 16-11-2008, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gistermiddag naar hem toe gegaan, gisteravond wezen bowlen en steengrillen met z'n collega's, was tof Vanmorgen lekker uitgeslapen en lekker samen rongehangen, was heerlijk Vanavond naar het eten weer naar huis gegaan omdat ik morgenochtend afstudeer en ff de rust van thuis wilde en ff rustig wilde slapen en alles bij elkaar kon zoeken enzo. Alleen nu zit ik hier en heb ik wel weer een beetje het idee van 'wat doe ik hier' en vind ik het eigenlijk ook maar heel ongezellig. Maar straks ga ik lekker slapen en morgenochtend zie ik hem weer dus dat komt allemaal goed
Oud 16-11-2008, 21:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, wat is dit nou, ben ik eindelijk weg uit Nederland, heb ik heimwee naar mijn ex Hoop dat dat gevoel snel weg gaat, want ik word er niet vrolijk van
Oud 17-11-2008, 01:34
Verwijderd
Morgen samen slapen, yes. Ben eigenlijk wel een beetje boos door een mailtje wat hij net naar veel mensen heeft gestuurd waar volgens mij wel iets persoonlijks in staat, maar dat loopt wel weer los. Net nog goed gepraat met een vriendinnetje en gezegd dat het zo fijn is dat het niets is, maar we wel weten dat we bij elkaar terecht kunnen. Dus dat wil ik best nog even zo houden.
Oud 17-11-2008, 06:20
Nebel
Nebel is offline
Tegen iemand aankruipen als jejezelf in slaap huilt is fijn. Je schuldig voelen omdat je hem nog maar zo kort kent en je niet alles wilt verpesten is dan weer minder fijn. Lieve woorden horen is dan weer heerlijk. Hmmm<3
Oud 17-11-2008, 06:35
Miek
Miek is offline
Fijne droom over iemand in het verleden. Ineens geen contact meer met diegene en door zulke dromen ga je iemand nog extra missen
Oud 17-11-2008, 08:14
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Door zulke dromen ga je iemand nog extra missen
Heel herkenbaar Na een droom besef ik weer wat ik precies voel...
Oud 17-11-2008, 08:32
Verwijderd
Wat een weekend. Hij had me kunnen breken want zo kwetsbaar heb ik me nog nooit opgesteld, eng. Maar het was goed, steeds beter! <3
Oud 17-11-2008, 08:44
Verwijderd
Ik heb zo'n leuk weekend met hem gehad! Alleen aan het eind hoorde ik dat een vroegere vriendin samen met haar zusje is omgekomen.. Gelukkig was hij er om me te troosten.
Oud 17-11-2008, 09:44
Verwijderd
Hij's lief alleen wij hebben teveel dingen doordeweeks en soms ook teveel dingen in het weekend... (nouja, eigenlijk niet zo , meer , maar goed, het gaat goed, dus dan maar eventjes een weekendje niet, ofzo. *doet zich dapperder voor dan ze is*)
Oud 17-11-2008, 11:18
ST*R
ST*R is offline
Hij is zo geweldig. En nu is ie weg en zie ik hem heel lang niet meer tot nooit. En hij vindt me heel leuk maar niet leuk genoeg, en nu voel ik me vreselijk. Zo erg heb ik me nog nooit gevoeld. Ik wil naar huis
Oud 17-11-2008, 12:43
Verwijderd
^ baah sterkte

afgelopen weekend was zo fijn! hij is soms ZO moeilijk om iets mee te hebben, hehe. maar ik ook, dus dat is dan wel weer goed ofzo. nouja, het was zo leuk <33
Oud 17-11-2008, 13:01
Verwijderd
Hij is lief lief lief!
Oud 17-11-2008, 13:13
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik heb zo'n leuk weekend met hem gehad! Alleen aan het eind hoorde ik dat een vroegere vriendin samen met haar zusje is omgekomen.. Gelukkig was hij er om me te troosten.
Die 2 zusjes die op het Techno feest waren in Gent en op weg naar huis in slaap waren gevallen achter het stuur op de E19 richting Breda? Sterkte, vond het echt erg toen ik het las .

Ot: Leuk, net weer thuis van een weekend bij hem, was gezellig. Zoals uuuf zegt, hij kan soms zo moeilijk doen, maar ik dan weer ook, en hij geeft het gelukkig meteen toe waardoor ik het ook kan toegeven . Daarna lekker samen in bad gezeten waar hij zeker wist zó aantrekkelijk te zijn, dat ik na het bad toe was aan andere dingen . Waar ik hem maar gelijk in gaf, omdat het ook in mijn belang was . Lekker in pyjama hangen op de bank en vervolgens in bed per ongeluk tegen hem in slaap vallen <3.
Oud 17-11-2008, 13:35
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Die 2 zusjes die op het Techno feest waren in Gent en op weg naar huis in slaap waren gevallen achter het stuur op de E19 richting Breda? Sterkte, vond het echt erg toen ik het las .
'k heb het ook gelezen, zo erg
Oud 17-11-2008, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ja die..
En dankjewel

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 14:51.
Oud 17-11-2008, 20:10
Lilium
Lilium is offline
Aaargh, iedereen heeft maar dates en mijn vriendje zit 3 uur reizen hier vandaan.
Oud 17-11-2008, 20:32
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ja die..
En dankjewel
Wat erg Ik wist het omdat ik zelf vaker die weg rij als ik ben uitgeweest..nog een reden om extra goed op te letten..

Ot: Ja, vriendjes die ver weg wonen zijn inderdaad vervelend vooral als ze ONromantisch doen als je een lief smsje stuurt
Oud 17-11-2008, 23:06
Laisve
Laisve is offline
Hé, zo'n topic zocht ik! Want o, o, o, wat heb ik er een gloeiende hekel aan wanneer meisjes geen smsjes terug sturen... want ja, je kunt moeilijk wanhopig nóg een sturen, toch ? (je kent 't wel, stél je voor dat ze 'em niet heeft gezien etc. etc.) Echt een superleuke date gehad (althans, dat vond ik) afgelopen week, en dan aargh stuurt ze niets terug, bleh! Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit meer verliefd word! Vrouwen
Oud 17-11-2008, 23:19
niña
niña is offline
Ik kan nog steeds me als een verliefd kalf voelen wanneer ik 'm na een poosje weer kan zien ^__^
Oud 18-11-2008, 08:04
I C U
I C U is offline
Vrijdagavond super gezellige meet gehad met middelbare school chicks, was gezellig! Zaterdag een dagje Leiden met schoonmama en -zusje (of whatever, voelt nog steeds raar om ze zo te noemen) en 's avonds saampjes pizza eten op de bank en film kijken en knuffelen en dollen en hem na een geweldig eh... stoeipartijtje een fijne verjaardag wensen... Hmmm... En hem cadeautjes geven is echt leuk!

Alleen jammer dat ik niet bij de surpriseparty kon zijn omdat ik moest werken, gelukkig kon ik 's avonds nog even langs gaan.

En God, wat een figuren komen hier soms over de vloer!

@SA: Ja, het is idd klote om op zondag te moeten werken en dus niet samen te kunnen zijn... Ik weet hoe je je voelt! (Of hoe hij zich voelt )
Oud 18-11-2008, 10:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben gisteren afgestudeerd (met een 9! ) en mijn moeder, vriend en zijn moeder waren er ook en dat vond ik echt wel super gaaf. Hij was zo lief en enthousiast en trots en ik vond het ook echt leuk dat m'n schoonouders er ook waren want die hebben wel heel veel voor me betekend. M'n moeder zei al 'ze zullen het wel lastig hebben kunnen volgen want hier thuis vertel je nog wel eens wat' ja, denk je dat ik dat daar niet doe ofzo

En nu mag ik m'n afstudeerfeestje bij hun houden omdat m'n eigen huis te klein is en m'n beste vriendin was er ook en die wist nog niet of ze kwam omdat het vijf kwartier hier vandaan is, zegt de moeder van m'n vriend 'je mag wel blijven slapen hoor' Ik heb zulke toffe schoonouders En ik houd gewoon heeeeeeeeeeel veel van hem.
Oud 18-11-2008, 11:11
metallica
metallica is offline
ik sta echt versteld van mezelf met hoeveel rust ik hem nu niet kan zien en spreken, dat ik niet meer bang ben dat ik hem kwijt raak en wat voor positieve invloed mijn veranderde houding op hem heeft Het was ook wel echt leuk om van een goede vriend van hem te horen dat hij het idee had, dat m'n vriend nu ook echt voor de volle honderd procent voor me gaat. En dat werd ook eens tijd... maarrr over anderhalve maand samenwonen in utrecht. Ik amuseer me hier wel echt heel erg goed
Oud 18-11-2008, 12:01
Babette
Babette is offline
Het ging net allemaal weer een beetje goed.. en dan krijg je ineens na 2 maanden te horen dat ie is vreemd gegaan..
Dat was in de tijd dat het niet zo lekker ging tussen ons en hij verzekerde mij dat het echt niet om een ander meisje ging. Maar daarna heeft hij dus wel met een ander meisje gezoend en ik kom daar pas na 2 maanden achter. Ook familie vrienden en collega's wisten hier vanaf en ik ben daar ook gewoon geweest en iedereen loopt me voor te liegen. Ik ben zo kwaad op iedereen!!!!! Mijn schoonouders wisten hier gewoon vanaf maar hem aandringen om het te vertellen of wat nee hoor..
Vertrouwen hebben in mensen dat kan ik nu niet meer!
Oud 18-11-2008, 12:03
Babette
Babette is offline
Citaat:
Hé, zo'n topic zocht ik! Want o, o, o, wat heb ik er een gloeiende hekel aan wanneer meisjes geen smsjes terug sturen... want ja, je kunt moeilijk wanhopig nóg een sturen, toch ? (je kent 't wel, stél je voor dat ze 'em niet heeft gezien etc. etc.) Echt een superleuke date gehad (althans, dat vond ik) afgelopen week, en dan aargh stuurt ze niets terug, bleh! Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit meer verliefd word! Vrouwen
Mannen
Oud 18-11-2008, 15:39
Verwijderd
ik al mijn moed bij elkaar geraapt, loop naar hem toe en zie 'm zoenen met een meisje. Kut, bezet.
Oud 18-11-2008, 15:56
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Mannen
Generaliseren
Oud 18-11-2008, 16:05
Verwijderd
hij komt vnavond naar mij en ik heb er ZO veel zin in dat het bijna ongezond is
Oud 18-11-2008, 18:02
wup
wup is offline
Gister groot nieuws gehoord wat nog stil moet blijven ( ik durf het hier niet eens neer te zetten), maar het maakte me erg blij !

Zondag dus met grote broer naar voetbal geweest Daarna bij mijn ouders gegeten met hem en zijn vriendin. Ik begin echt trots op dr te worden.Ze moet nog 8 a 9 weken en het begint nu wel wat zwaarder te worden. Ow, ik kan niet wachten op mijn nieuwe neefje ( want ik ben ervan overtuigd dat het een kerel wordt)

Vanavond met vriendinnetje naar kaizers orchestra, biertjes/wijntjes drinken en pasjes maken. Eindelijk eens uit.. ! Zin in dus.
Oud 18-11-2008, 19:41
Verwijderd
Hmmmm, tis fijn om te weten dat ik even bij hem op de bed kan ploffen als ik ontzettend gestresst terugkom van school. Gezeik daar ook altijd. Dan is het wel lekker dat we samen even in bed kunnen kruipen en Prison Break kunnen kijken (omfg, wat is dat ducking spannend, werkelijk....)
Oud 18-11-2008, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat echt onwijs goed en we zijn weer helemaal verliefd, hoe bizar is dat ineens. Afgelopen nacht lekker samen geslapen. Hij slaapt het liefst met zijn rug tegen mijn buik aan met mijn hand op zijn buik en heel vaak merk ik dan aan hem in zijn slaap dat ie onrustig wordt als ik mijn hand weg haal. Vannacht ging ie ook weer heel onrustig liggen draaien toen ik ophield met aaien. Vind het wel tof om te merken dat ie dan gewoon lekker tegen je aan ligt te slapen, dat is zo fijn

Vandaag lekker gewinkeld en hij belde vanavond ff om bij te kletsen en dat is fijn Hij kent me zo goed en voelt me zo goed aan en weet ook dat ik al nachten lang raar lig te dromen omdat ik onbewust in de zenuwen zit voor een naar onderzoek donderdag in het ziekenhuis maar vrijdag is zijn diploma-uitreiking en dan een heel weekend samen dus dat wordt wel heel erg leuk Ik houd gewoon heel veel van hem.
Oud 18-11-2008, 21:15
groovy
groovy is offline
Hmm, aan de ene kant moeilijk omdat ik hem mis en ervan gefrustreerd raak dat ik hem zo weinig zie. Maar aan de andere kant weet ik dat hij er alles aan doet om mij te zien ondanks zijn drukke schema. Maar uit frustratie reageer ik me dan toch op hem af waar hij ook niks mee kan. Toch fijn dat ie zo geduldig blijft. Ik belde hem erna met wat onzin en te vragen hoe het ging, en in plaats van dat ie boos is dat ik zo stom doe, zegt ie 'ik vind het echt leuk dat je even belt'. Hij is ZO geduldig ! Dus nu kan ik alleen maar denken aan wat voor een lief vriendje ik eigenlijk heb en dat we elkaar binnenkort eindelijk weer meer kunnen zien voor langere tijd!
Oud 18-11-2008, 23:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oei, ik zit in dubio over mijn studie. Als ik de economische kant op ga, heb ik de mogelijkheid om mijn HBO studie te combineren met een (zeer) goed betaalde baan op het bedrijf van mijn vader. Maar stiekem is mijn grote liefde nog steeds welzijnswerk, en maak ik het aller-liefst maatschappelijk werk- en dienstverlening af. Ratsj! Mijn vriend vind dat ik het vooral lekker helemaal zelf moet beslissen, en moet doen waar ik me goed bij voel... Economische/bedrijfsmatige kant is praktischer, welzijnswerk leuker... Ai ai.

Oeh en het gaat best goed tussen ons. We hebben een schat van een hond die onze complete nachtrust door elkaar schopt, waardoor we standaard apart slapen. En we zijn gespannen omdat we nu wel eens willen weten wanneer frummel geboren wordt... *In spanning zit*
Oud 19-11-2008, 07:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
Het gaat echt onwijs goed en we zijn weer helemaal verliefd, hoe bizar is dat ineens. Afgelopen nacht lekker samen geslapen. Hij slaapt het liefst met zijn rug tegen mijn buik aan met mijn hand op zijn buik en heel vaak merk ik dan aan hem in zijn slaap dat ie onrustig wordt als ik mijn hand weg haal. Vannacht ging ie ook weer heel onrustig liggen draaien toen ik ophield met aaien. Vind het wel tof om te merken dat ie dan gewoon lekker tegen je aan ligt te slapen, dat is zo fijn
Damn, lucky pig! Wij kunnen echt niet dicht bij elkaar slapen, of in elk geval, hij niet. En als we dan naast elkaar slapen en niet tegen elkaar aan sla ik hem nog afentoe ook

OT: Vanavond zie ik 'm weer, hip! En ik ben blij dat ik het zo goed met z'n zusje kan vinden

Regels voor berichten