Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij hebben wij elkaar nog nooit zoveel in 1 week gezien als deze week (afgezien van vakanties dan).
We hebben een paar keer samen geslapen, gegeten, hij is twee keer met mij naar de ikea gegaan, we zijn samen wat gaan drinken, winkelen en ik heb een bos roosjes gekregen ![]() Echt een lieverd en ik heb er van genoten! Hij doet gewooon echt zijn best voor mij en over een week kennen wij elkaar alweer 3 jaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff, wat was dat een drama. Ik vind hem zó zielig, met alle pech die hij steeds heeft op haast alle fronten van zijn leven. En dan niks kunnen doen, behalve ''er voor hem zijn''.
![]() Gisteren was wel briljant overigens, alleen die ''geheel per ongeluk!!!!'' gezette zuigzoen in mijn nek iets minder. |
![]() |
|
![]() |
Pff, ik spreek hem nu voor het eerst weer op msn. Heel raar... hij zegt dat alles goed gaat, dus dat is mooi. Maar het voelt echt heel vreemd. Word er ook verdrietig van ofzo. Ik weet in ieder geval wel dat ik er nog niet aan toe ben om hem weer te zien. Als een msn-gesprekje je me zo raar doet voelen...
|
![]() |
|
We wonen nu een weekje samen en het is echt super.Nu is alles nog leuk en romantisch. Het is fijn om niet meer te hoeven afspreken. En dat je kan gaan discuseren wie er vanavond kookt. Alleen m'n moeder is er niet zo blij mee. Ze heeft zelfs gevraagd of ik nog wel alsjeblieft m'n was thuis kwam brengen
![]() |
![]() |
|
lols, ik geloof dat mijn vriend zo snel mogelijk weer van frankrijk naar nederland komt om te krijgen wat ik hem beloofd heb. wat ben ik toch eigenlijk een cocktease. en damn wat ben ik blij met die jongen, wat een held.
|
Verwijderd
|
Hmmmm lief
![]() ![]() Maar ach. Ik ben benieuwd naar zijn Sinterklaascadeautje. Hij gaf hints, maar wilde verder niets zeggen. ![]() |
![]() |
|
Gistermiddag naar hem toe gegaan, gisteravond wezen bowlen en steengrillen met z'n collega's, was tof
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Morgen samen slapen, yes. Ben eigenlijk wel een beetje boos door een mailtje wat hij net naar veel mensen heeft gestuurd waar volgens mij wel iets persoonlijks in staat, maar dat loopt wel weer los. Net nog goed gepraat met een vriendinnetje en gezegd dat het zo fijn is dat het niets is, maar we wel weten dat we bij elkaar terecht kunnen. Dus dat wil ik best nog even zo houden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Leuk, net weer thuis van een weekend bij hem, was gezellig. Zoals uuuf zegt, hij kan soms zo moeilijk doen, maar ik dan weer ook, en hij geeft het gelukkig meteen toe waardoor ik het ook kan toegeven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hé, zo'n topic zocht ik! Want o, o, o, wat heb ik er een gloeiende hekel aan wanneer meisjes geen smsjes terug sturen... want ja, je kunt moeilijk wanhopig nóg een sturen, toch ? (je kent 't wel, stél je voor dat ze 'em niet heeft gezien etc. etc.) Echt een superleuke date gehad (althans, dat vond ik) afgelopen week, en dan aargh stuurt ze niets terug, bleh! Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit meer verliefd word! Vrouwen
![]()
|
Vrijdagavond super gezellige meet gehad met middelbare school chicks, was gezellig! Zaterdag een dagje Leiden met schoonmama en -zusje (of whatever, voelt nog steeds raar om ze zo te noemen) en 's avonds saampjes pizza eten op de bank en film kijken en knuffelen en dollen en hem na een geweldig eh... stoeipartijtje een fijne verjaardag wensen... Hmmm... En hem cadeautjes geven is echt leuk!
Alleen jammer dat ik niet bij de surpriseparty kon zijn omdat ik moest werken, gelukkig kon ik 's avonds nog even langs gaan. ![]() En God, wat een figuren komen hier soms over de vloer! @SA: Ja, het is idd klote om op zondag te moeten werken en dus niet samen te kunnen zijn... Ik weet hoe je je voelt! (Of hoe hij zich voelt ![]()
|
Ik ben gisteren afgestudeerd (met een 9!
![]() ![]() En nu mag ik m'n afstudeerfeestje bij hun houden omdat m'n eigen huis te klein is ![]() ![]() ![]()
|
ik sta echt versteld van mezelf met hoeveel rust ik hem nu niet kan zien en spreken, dat ik niet meer bang ben dat ik hem kwijt raak en wat voor positieve invloed mijn veranderde houding op hem heeft
![]() ![]()
|
Het ging net allemaal weer een beetje goed.. en dan krijg je ineens na 2 maanden te horen dat ie is vreemd gegaan..
Dat was in de tijd dat het niet zo lekker ging tussen ons en hij verzekerde mij dat het echt niet om een ander meisje ging. Maar daarna heeft hij dus wel met een ander meisje gezoend en ik kom daar pas na 2 maanden achter. Ook familie vrienden en collega's wisten hier vanaf en ik ben daar ook gewoon geweest en iedereen loopt me voor te liegen. Ik ben zo kwaad op iedereen!!!!! Mijn schoonouders wisten hier gewoon vanaf maar hem aandringen om het te vertellen of wat nee hoor.. Vertrouwen hebben in mensen dat kan ik nu niet meer! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gister groot nieuws gehoord wat nog stil moet blijven ( ik durf het hier niet eens neer te zetten), maar het maakte me erg blij
![]() Zondag dus met grote broer naar voetbal geweest Daarna bij mijn ouders gegeten met hem en zijn vriendin. Ik begin echt trots op dr te worden.Ze moet nog 8 a 9 weken en het begint nu wel wat zwaarder te worden. Ow, ik kan niet wachten op mijn nieuwe neefje ( want ik ben ervan overtuigd dat het een kerel wordt ![]() Vanavond met vriendinnetje naar kaizers orchestra, biertjes/wijntjes drinken en pasjes maken. Eindelijk eens uit.. ! Zin in dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmmm, tis fijn om te weten dat ik even bij hem op de bed kan ploffen als ik ontzettend gestresst terugkom van school. Gezeik daar ook altijd. Dan is het wel lekker dat we samen even in bed kunnen kruipen en Prison Break kunnen kijken (omfg, wat is dat ducking spannend, werkelijk....)
|
![]() |
|
Het gaat echt onwijs goed en we zijn weer helemaal verliefd, hoe bizar is dat ineens. Afgelopen nacht lekker samen geslapen. Hij slaapt het liefst met zijn rug tegen mijn buik aan met mijn hand op zijn buik en heel vaak merk ik dan aan hem in zijn slaap dat ie onrustig wordt als ik mijn hand weg haal. Vannacht ging ie ook weer heel onrustig liggen draaien toen ik ophield met aaien. Vind het wel tof om te merken dat ie dan gewoon lekker tegen je aan ligt te slapen, dat is zo fijn
![]() Vandaag lekker gewinkeld en hij belde vanavond ff om bij te kletsen en dat is fijn ![]() ![]() ![]()
|
Hmm, aan de ene kant moeilijk omdat ik hem mis en ervan gefrustreerd raak dat ik hem zo weinig zie. Maar aan de andere kant weet ik dat hij er alles aan doet om mij te zien ondanks zijn drukke schema. Maar uit frustratie reageer ik me dan toch op hem af waar hij ook niks mee kan. Toch fijn dat ie zo geduldig blijft. Ik belde hem erna met wat onzin en te vragen hoe het ging, en in plaats van dat ie boos is dat ik zo stom doe, zegt ie 'ik vind het echt leuk dat je even belt'. Hij is ZO geduldig
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oei, ik zit in dubio over mijn studie. Als ik de economische kant op ga, heb ik de mogelijkheid om mijn HBO studie te combineren met een (zeer) goed betaalde baan op het bedrijf van mijn vader. Maar stiekem is mijn grote liefde nog steeds welzijnswerk, en maak ik het aller-liefst maatschappelijk werk- en dienstverlening af. Ratsj! Mijn vriend vind dat ik het vooral lekker helemaal zelf moet beslissen, en moet doen waar ik me goed bij voel... Economische/bedrijfsmatige kant is praktischer, welzijnswerk leuker... Ai ai.
Oeh en het gaat best goed tussen ons. We hebben een schat van een hond die onze complete nachtrust door elkaar schopt, waardoor we standaard apart slapen. En we zijn gespannen omdat we nu wel eens willen weten wanneer frummel geboren wordt... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Vanavond zie ik 'm weer, hip! En ik ben blij dat ik het zo goed met z'n zusje kan vinden ![]()
|
![]() |
|
|