Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk wilde ik gaan douchen.. Hmmmmmmm ik ben benieuwd of ik mijn luiheid kan overwinnen. Ik gok dat ik hem overwin als ik echt supernodig naar de wc moet.. en dan ook maar ga douchen.
Ik vind mezelf best wel erg..
||
Citaat:
Ik ben ook wel lui. Ik ben nog niet eens beneden geweest om wat te eten. Ik heb een paar m&m's op. En dat is het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: mijn lip/mond, waar een soort van ontsteking achtig iets mee aan de hand is, dat maar niet overgaat en er heel goor uitziet en jeukt en irriteert en trekt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik word niet zo blij van het feit dat ik net thuis ben en honger heb maar te moe ben om te koken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Toen ik net onder de douche stond ging de telefoon. Helaas was ik alleen thuis, dus ik heel snel me een beetje afdrogen (anders drup je zo he..) en met een handoekje om naar de telefoon. Is het een vriendin van m'n moeder die als ze hoort dat die er niet is vanalles aan mij gaat vragen. Terwijl ik had gezegd dat ik eigenlijk onder de douche stond toen ze belde. En het was koud en ik drupte toch nog heel veel
![]()
|
Je zus zeg. Ik zit al een paar dagen te wachten op het almanakvoorwoord van een docent, die steeds weer met vragen tot uitstel komt. En we moeten maandag drukken
![]()
|
Verwijderd
|
Mezelf. En ik ben er ook niet zo blij mee dat ik op school heb moeten huilen, dat ik vier uur op een les moest wachten en dat ik WEER opnieuw foto's moet maken terwijl ik nog idioot veel dingen moet doen die ik volgens mij nooit op tijd af kan krijgen, en dat ik overkom als een sociaal mislukt persoon en dat ik totaal niet met kritiek kan omgaan omdat ik meteen denk dat alles maar dan ook echt alles fout doe, en ik heb het even helemaal GEHAD.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van verloofdes die een verlovingsfeestje geven alleen maar om geld te krijgen.
![]() http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1728385 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die amerikaan was ook 13 euro kwijt voor 2 flesjes mountain dew en een doos koekjes die ie zelf had gemaakt op zn werk, inkoopprijs 5 dollar ofzo |
![]() |
|
Ik klaag ook wel even over de buren dan. ZE ZITTEN MET DRILBOREN ALLES WAT LOS EN VAST ZIT IN HUN HUIS TE SLOPEN
![]() ![]() En zo gehorig zijn onze huizen echt niet. Het valt best mee. Dus WTF.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die rochelhoest is inderdaad irritant. Heeft ze al minstens twee maanden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |