Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Jammer Pip! Maar je kunt ze niet allemaal winnen he
![]() Citaat:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik vind Muts niet super verdacht omdat ik niet denk dat Basje eraan gedacht heeft om te hinten, maar ik vind verder eigenlijk ook niemand verdacht. Misschien ga ik wel weer voor Coolkast, maar ik wacht nog even, we hebben nog een hele dag voor ons...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet dat de stemmen van de wolven niet echt tellen, maar ze worden wel weergegeven zolang er stemlijstjes gemaakt worden. Mensen houden toch vaak rekening wat anderen doen en nu heb je meer vertekenende stemmen in het lijstje staan in vergelijking met echte stemmen dan als iedereen stemt. (Even er vanuit gaande dat die 5 mensen niet uit 4 wolven en een verrader bestaan.) In die zin hebben 'valse' stemmen meer invloed, omdat ze meer stemmingsmakend kunnen zijn als minder mensen stemmen. Evenals de stem van de heks en verrader die dan zwaarder wegen. Maar aangezien iedereen het toch voornamelijk vergeten is omdat ze niet door hadden dat het spel begonnen is, is het voor het rest van het spel waarschijnlijk niet meer zo van belang. Maar het lijkt me toch logisch dat het voor onschuldige dorpelingen altijd een nadeel is als de dorpelingen niet stemmen, omdat we dan minder invloed op het spelverloop hebben? Of ben ik nou zo gek? ![]() Of er moeten in die 5 mensen verhoudingsgewijs meer slechte dan goede spelers gezeten hebben. Anyway, Basjeeh is geen slechte speler, dus hij kan goed gehint hebben. Heel sterk is het niet, maar bij gebrek aan een beter persoon, ga ik waarschijnlijk voor Mutsie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik stem op KMK. Ik heb Basjeeh's posts nog eens terug gelezen en hij twijfelt tussen beiden heel sterk. Volgens mij heeft hij in een ander spel gezegd dat als hij een rol had als cupido dat hij wel zou laten merken, maar ook niet heel dik bovenop zou laten liggen, dus zou goed kunnen dat hij KMK vast noemt, maar toch op Mutsie stemt om het voor het stelletje er niet te dik op te laten liggen en die tegen zich te krijgen.
@ Lisaah; een dorpeling die niet stemt, vind ik een nadeel. Jij blijkbaar niet. Prima, kunnen we het hier bij laten ipv nutteloos door te discussiëren? |
![]() |
|
Ik geloof niet dat Mutsie geliefde is, de cupido heeft dat nog niet één keer goed gehint, in al die vier spellen waarin ik meedeed! Ik wil niet het risico lopen een onschuldige dorpeling weg te stemmen, al lopen we dat risico toch wel. Omdat ik geen andere verdachte heb, ga ik voor KMK.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga ook voor mutsieprutie. Ik dacht nl dat de cupido over het algemeen wel goed hint. En je zegt zelf al, fizzle, dat we het risico een onschuldige dorpeling op te hangen toch wel lopen. Dan stem ik liever op iemand waarvan de kans dat diegene een slechte functie heeft, in ieder geval aannemelijk is. Bovendien wil ik de geliefden er het liefst zo snel mogelijk uit.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar waarom zou hij het subtiel doen? Iedereen noemt toch iemand op wie die persoon stemt de eerste ronde. Tis niet zoalsof wij zouden denken HEEEE hij noemt iemand, hij is vast cupido en dan is de aangewezenm persoon geliefde!!1 Ok, ik druk me nogal ongelukkig uit, maar het punt is dat er in dit geval geen enkele reden is om subtiel iemand te noemen?
|
![]() |
|
Nja, VegS je hebt wel gelijk, maar als je ervan uitgaat dat de persoon die niet heeft gestemd ook werkelijk een dorpeling is dan kan je er ook makkelijker achterkomen wie eventuele wolven zijn. Althans het kan handig zijn, hoeft niet. Maar goed.
Ik weet niet of de cupido gelijk zou hinten, het kan maar het kan ook niet. Maar thenagain, waarom zou je niet, misschien als het allebei dorpelingen zijn dat het eerst nog handig is, maar je weet ook niet of er een wolf bij zit of whatever, dus misschien wel handig om het zekere voor het onzekere te nemen.
||
![]() |
Citaat:
|
@ Daboman;
Toen had Basjeeh Fantome helemaal niet opgevraagd, maar goed gegokt dat ze verkeerd was, waardoor ze er alsnog uit ging. Schitterende discussie was dat. ![]() @ Katje; er zijn verschillende mensen met meerdere stemmen, dus het was niet zeker dat hij eruit zou gaan. Dus zo vreemd is het niet om richting het stelletje er niet duimendik bovenop te leggen dat jij cupido bent (voor geval er indd een wolf in zit.) Als ik stelletje zou zijn en in de eerste ronde noemt iemand mij als enige, komt die iig bovenaan te staan als verdachte voor cupido. Maar je hebt ook zeker een punt dat ik wel verwacht dat hij iemand genoemd heeft, al is het maar voor de zekerheid, maar het hoeft niet per se degene te zijn op wie hij ook stemt. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
De Kantine |
Verkloot mn qoute VII Verwijderd | 500 | 08-05-2006 21:39 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #9 Spelleider! | 500 | 11-02-2005 16:48 |