Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hehe, ik kom hier al jaren. ik denk sinds mijn veertiende of vijftiende ofzo. Ik ben begonnen op religie, daar postte ik heel veel, ik was nog in het tijdperk van dat mystiek en religie samen waren, en dat toen het apart was, en dat toen mystiek verdween. Ik hield toen vooral zinloze discussies met T_id, en een beetje met mephistophilus ofzoiets, volgens mij was dat de eerste naam van kazet, en met allerlei andere religie-ers. Het was heel leuk en ik leerde discussieren en na een tijdje leerde ik om te zorgen dat je je niet laat afleiden van je onderwerp en sommige dingen te negeren en een andere toon aan te slaan. Na een tijdje begon ik ook op andere deelfora te posten, vooral psychologie en eh, ik heb ook nog op eten gezeten en letteren, en weetikveel waar allemaal. Ik heb ook veel forumpauzes gehad, dat ik een half jaar ofzo niet postte.
toen ging ik opeens een keer kijken in de kantine, en een beetje te posten want ik vond kantine altijd irritant omdat de topics zo snel omhoog en omlaag gingen, maar toen vond ik uiteindelijk de kantine wel leuk, en nu is het mijn hoofddeelforum geworden. En religie zit ik ook nog wel vrij veel. Ik heet Femmeke ![]()
|
hihi! hij is supergrappig, het lijkt net of je dat aan tafel hebt zitten knippen en plakken, maar je hebt het nat. gewoon in paint gedaan
![]()
|
stephan is vet! mijn bekende chr. nederlander oom heet ook zo
![]() hehe, ik hoef hem niet per se hoor, ik ben ook wel voor de forum anonimiteit, maar het is grappig om te weten ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind mijn foto wel even voldoende voor de dag!
Weetje wat ik stom vind? Dat in flims mensen nooit geld gebrek hebben bijna. Ze nemen hups een vliegtuig hier en een vliegtuig daar. Terwijl als ik boek het altijd heel veel geld kost en minstens een maand van te voren geboekt moet worden. Ze hoeven nooit na te denken over vroegopstaan voor werk enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
aan je rugzak, je zomerkleren, je gemakkelijk zittende kleren en je zonnebril. En aan dat je je jas in je hand hebt en dat je heb je alleen als je hem een hele dag mee moet sjouwen -> je een stadswandeling doet oid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De foto's zijn van een lange reis en vorig jaar ben ik best veel op vakantie geweest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wow vet! waar ben je heen gereisd?
en ik was in de vakantie ook op reis en dan ontmoet je veel toeristen en die zien er dan gewoon zo uit.
|
kopenhagen ken ik niet, maar het klinkt wel vet. ik vind de naam kopenhagen ook mooi. Berlijn is sowieso retetof! vooral de hackescher markt (een pleintje), en de muur of course, met alle graffiti.
hihi, ik vind het 'jongens en hun uiterlijk' topic echt grappig. Wat vinden jullie van metromannen?
|
het topic is op lifestyle. supergrappig. alle jonge jongetjes willen graag zalfjes smeren en alle oudere jongens die nog anders opgevoed zijn schelden ze uit voor homo's. nja, dat is niet grappig, dat is dom, maar toch is het topic grappig.
ik zal even zoeken, ik weet zelf ook niet perféct wat nou dé metro man is, maar ik google even.
|
wow superinteressant:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen. Het woord metroman is een neologisme dat in Nederland in 2004 opkwam. Het Engelse woord metrosexual werd voor het eerst gebruikt in 1994 door de Britse journalist Mark Simpson. Hij gebruikte het onder meer in een artikel in 2002, waarin hij voetbalmegaster David Beckham voorstelde met "Meet the metrosexual" ("Ontmoet de metroseksueel"). Beckham werd hierdoor een van de bekendste voorbeelden van een metroman. Andere voorbeelden zijn Brad Pitt en Dominic Monaghan. In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy. De naam metroman of metroseksueel is afgeleid van het woord metropool, waar naar alle waarschijnlijkheid de eerste metroseksuelen leefden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |