Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2009, 21:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Maar je was toch zo blij dat t uit was?

Ja ik volg dat soort dingen niet. Wees dan consequent en er dus niet boos om...

Maar goed. Als jij er gelukkig van wordt:
Mannen begrijpen zoiets toch op een of andere manier totaal niet.
Advertentie
Oud 06-04-2009, 21:54
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Mannen begrijpen zoiets toch op een of andere manier totaal niet.
Ik begreep het ook niet.

Tot uuuf nog een keer reageerde.

Als ik verdriet ervan heb omdat mijn relatie verbroken is heb ik geen behoefte om in diezelfde week met anderen te rotzooien. Of er alleen al aan te denken. Wat hij gedaan heeft is zeker een kutstreek. Maar ze heeft het zelf ook over met een andere lekkere jongen rotzooien.

Is het dan minder erg als hij het donderdag zou doen ipv vandaag?
Oud 06-04-2009, 22:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik begreep het ook niet.

Tot uuuf nog een keer reageerde.

Als ik verdriet ervan heb omdat mijn relatie verbroken is heb ik geen behoefte om in diezelfde week met anderen te rotzooien. Of er alleen al aan te denken. Wat hij gedaan heeft is zeker een kutstreek. Maar ze heeft het zelf ook over met een andere lekkere jongen rotzooien.

Is het dan minder erg als hij het donderdag zou doen ipv vandaag?
Ja ik ook pas na de tweede reactie. Maar ik kan me wel een gevoel van boosheid voorstellen. Toen 't bij mij uit was en ik hoorde dat hij met een andere meisje bezig was had ik ook heel erg zin om uit te gaan en mooie jongens te versieren.

Daarbij vind ik het wel anders of hij meteen nadat het uit is met een ander meisje gaat of in de loop van de week met uitgaan. Ik zou me onbelangrijk en niet speciaal hebben gevoeld.
Oud 06-04-2009, 23:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
opgelucht is iets anders blij. achter mannen aan omdat het na een jaar weer mag is iets anders dan er daadwerkelijk gelukkig van worden.
Klinkt ook alsof je 't voorbije jaar niet echt veel zin had in de relatie. "omdat 't na een jaar weer mag", wauw.
Oud 06-04-2009, 23:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Daarbij vind ik het wel anders of hij meteen nadat het uit is met een ander meisje gaat of in de loop van de week met uitgaan. Ik zou me onbelangrijk en niet speciaal hebben gevoeld.
Dit, maar dan met 'n andere kerel in mijn geval. Maar ik ga dan niet kinderachtig zelf achter één of ander lekker (of minder lekker) ding lopen.

Maar goed, dat is misschien ook de leeftijd gewoon...
Oud 07-04-2009, 08:52
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
je weet wel beter, toch
tuurlijk en het is ook allemaal veel te leuk enzo, maar de kans op een serieuze relatie is dan vrij klein, al weet ik ook niet of ik dat wel wil dus tja
Oud 07-04-2009, 09:16
Signy
Signy is offline
fuck ik merk dat ik toch wel veel aan hem denk en telkens mijn mobiel loop te checken... dat is niet verstandig.
Oud 07-04-2009, 09:35
wup
wup is offline
Zo. Klaar.

Gister hem een enorm lange mail gestuurd, met daarin alles wat ik nog wilde zeggen. Afgesloten met een 'ik wil je niet meer zien'. Dat vond hij goed. Vriendin vond het wat te zakelijk, maar zo werkt het. Ik wil hem niet meer zien, niets meer van hem horen dan kan ik weer verder. Ik kan toch geen vriendjes uithangen met iemand waar ik meer van wil. Alles of niets, dus in dit geval dan maar niets. Daarnaast wil ik helemaal niet weten hoe het straks met hem gaat. Voelt nu ook alsof het kan worden afgelsoten. Ik ben zeker verdrietig en dat zal ook nog wel zo blijven, maar ik wil zo snel mogelijk weer verder. Vind het alleen zo'n kut idee dat er weer een man rondloopt die alles van me weet en mij beter kent dan ikzelf. Maar hij zal daar nooit misbruik van maken.

Next!
Oud 07-04-2009, 11:07
indigo
indigo is offline
Hmm, iemand zei al: Al die relaties die uitgaan: grote voorjaarsschoonmaak ofzo?
Sterkte @wup en Kitten! En natuurlijk voor Neko* (wat is er aan de hand?).

Citaat:
Even een positief bericht tussen al deze narigheid door. Mijn vriend en ik hebben een geweldig weekend samen gehad: pannenkoeken gebakken, stijldansen geoefend en films gekeken. Ik vind het dan altijd zo moeilijk om afscheid te nemen voor een paar dagen. De truuk is dat ik niet te lang in dat gevoel blijf hangen, heb ik gemerkt.
Woh ja dat ken ik!, hoewel het wel minder wordt de laatste tijd. Als ik weet dat ik 's avonds weg moet, kan ik er 's middags al tegenop zien . Tegenwoordig zorg ik altijd dat ik meteen dingen plan als hij of ik vertrek(t). Iets als mensen bellen, dingen regelen ofzo.
Vandaag heb ik dat alleen niet gedaan, helaas . Ik dacht dat hij later weg moest, maar hij vertrok al om half 10. We hadden het erg fijn dit weekend en ik was nog een nachtje langer gebleven, dat vond hij wel tof . En nu is mijn hoofd leeg en zie ik hem morgen hopelijk weer. <3
Oud 07-04-2009, 11:40
Nienna*
Nienna* is offline
Pffff wat een téringzooi. Wéér iemand dood die ik goed ken, wéér een familie naar de klote. En ik kan het ook niet bevatten. Hoeveel ellende kan een vriendengroep (niet de mijne) verdragen? Dit is de tweede jongen uit die groep... ik kan me niet indenken hoe vreselijk dat moet zijn.
Dus dames en heren van de regering; wanneer gaan we Godverdomme nou eens weg daar.

Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 11:57.
Oud 07-04-2009, 12:22
Verwijderd
Mwooooh sterkte voor iedereen inderdaad. Hier is het ook even zoeken, hij walst een beetje over mijn grenzen heen maar hopelijk heb ik dat nu duidelijk gemaakt - ik doe ook eens mn mond open. Maar goed, komt wel weer goed want lief issie wel <3
Oud 07-04-2009, 12:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Okee, zondag dus alles weer uitgepraat en ging alles lekker, blijkt nu dat ze de afgelopen anderhalve week al 2x met een vriend van me heeft gezoend. En laat ze dát nou even niet vermeld hebben in al het gepraat .
Ze maakt t me goed lastig.
Oud 07-04-2009, 13:37
Methuselah
Methuselah is offline
Haha, da's een houdertje Prophetje. :')
Oud 07-04-2009, 14:10
Sytze
Sytze is offline
Wat een discussies hier toch weer. Maar goed, on topic dan maar. Hier gaat alles wel behoorlijk eigenlijk. Alleen blijft het lastig bevriend te zijn met een gokverslaafde. Maar het is fijn haar tot steun te kunnen zijn. Dat zeker.

Met vriendelijke groet,

Sytze (uit Friesland)
Oud 07-04-2009, 14:12
Verwijderd
Gisteren kreeg ik een lief smsje van J. Het bevestigt alleen nog maar meer. En dat is goed.
Hij is down, ik voel me kut. Allebei hebben we ons hoofd veel te vol zitten met alles wat er speelt en dat werkt niet samen. Voor mij iig niet. Dus atm is het een beetje jammer... Stiekem hoop ik dat hij vanavond ook niet gaat en bij mij op de bank komt hangen.
Oud 07-04-2009, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Wat een discussies hier toch weer. Maar goed, on topic dan maar. Hier gaat alles wel behoorlijk eigenlijk. Alleen blijft het lastig bevriend te zijn met een gokverslaafde. Maar het is fijn haar tot steun te kunnen zijn. Dat zeker.

Met vriendelijke groet,

Sytze (uit Friesland)
Oud 07-04-2009, 15:20
Verwijderd
hahahhahahaha. ik lach me stuk. gelukkig heb ik al uit een betrouwbare bron vernomen dat dit gewoon een grappige UC is.
Oud 07-04-2009, 15:25
Verwijderd
Ik zat al te kijken..
Oud 07-04-2009, 16:15
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Oud 07-04-2009, 17:22
justhanna
justhanna is offline
Ik word echt enorm gemanipuleerd door mijn ex. Waarom bescherm ik me er zelf niet beter tegen, waarom laat ik me zo door hem beïnvloeden. Ik voel me er iig niet beter door...
Oud 07-04-2009, 18:20
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik word echt enorm gemanipuleerd door mijn ex. Waarom bescherm ik me er zelf niet beter tegen, waarom laat ik me zo door hem beïnvloeden. Ik voel me er iig niet beter door...
Lijkt het je handig om dit allemaal op het forum te zetten terwijl je ex ook een forumer is? Als hij je echt manipuleert maak je jezelf met dit soort posts alleen maar kwetsbaarder.
Oud 07-04-2009, 18:22
justhanna
justhanna is offline
Ik vertel slechts het topje van de ijsberg, soms moet ik er gewoon echt even wat over kwijt..
Oud 07-04-2009, 18:48
Lorelei
Lorelei is offline
Kan ik me voorstellen maar ik zou toch een UC hebben aangemaakt Eerder al eerlijk gezegd, niet alleen bij deze post.
Oud 07-04-2009, 19:25
justhanna
justhanna is offline
Ach, dat heeft mijn ex al gedaan, dus daar had ik geen zin in.
Oud 07-04-2009, 19:33
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Toch maar even veranderd.

Sterkte Hanna!

Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 19:45.
Oud 07-04-2009, 19:47
justhanna
justhanna is offline
dan mijn reactie ook maar weg
Oud 07-04-2009, 20:13
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Jammer niet gelezen.
Oud 07-04-2009, 23:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Okee, ze heeft bij mij haast een soulmate gevoel maar ze weet niet of ze er klaar voor is, bij die andere kerel is het wat relaxter ofzo?

Vrouwen!! Of eigenlijk: meisjes!!!
Oud 08-04-2009, 00:27
Methuselah
Methuselah is offline
Ze batst liever met de andere kerel Prophetje.

Hoe oud is ze?
Oud 08-04-2009, 00:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ze batst niet met m, ze heeft een paar keer met m gezoend .

18
Oud 08-04-2009, 00:57
Methuselah
Methuselah is offline
Dat heeft ze je gewoon nog niet gezegd.

Next!
Oud 08-04-2009, 08:03
Verwijderd
@justhanna: Mocht je er behoefte aan hebben, kun je me altijd pm'en. Al is het maar om gewoon even je verhaal kwijt te kunnen. Sterkte ermee!
Oud 08-04-2009, 09:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat heeft ze je gewoon nog niet gezegd.

Next!
lul
Oud 08-04-2009, 10:09
Dvine
Dvine is offline
Kutzooi, ik had hem gewoon supererg nodig en hij liet me keihard vallen..toen liep het uit de hand en nu is hij boos op me. Ik ben niet altijd even sterk, helemaal niet als ik het even niet meer zie zitten. Maar dat betekent niet dat hij zo boos op me mag doen en me moet laten vallen..
Oud 08-04-2009, 10:10
Neko*
Neko* is offline
Ik snap er even niets meer van, geloof ik. Ikwilditwelmaarookweernietenisditwelbeterzoofmaakthetnuallesjuistkapot ? Gelukkig zijn er vrienden waar ik eventjes naar toe kan en knuffels kan halen en fijn mee kan praten en dat scheelt. Maar ik vind het moeilijk, dit. En ik weet niet hoe het straks verder moet, hoe ik verder moet. Bluh...
Oud 08-04-2009, 10:18
Qimm
Qimm is offline
sterkte Neko

Ja en iedereen eigenlijk die het kut heeft op het moment!
Oud 08-04-2009, 10:47
Verwijderd
Ik vind het allemaal maar kut. Alleen de koppelpoging aan de broer van een vriend is lachwekkend
Oud 08-04-2009, 10:48
Dith
Dith is offline
Na al deze dramatische verhalen voel ik me bijna schuldig omdat het bij ons gewoon goed gaat...
Rond deze tijd kennen we elkaar al weer 5 jaar, raar zeg. Ik kan me de eerste ontmoeting nog zo goed voorstellen en hij is nog steeds net zo lekker als toen.
Oud 08-04-2009, 10:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lul
Ja wat? Sorry, maar 'n 18-jarig meisje dat mij wel ziet zitten, maar ondertussen niets wilt omdat 't "ingewikkeld" zou worden, maar ook wel met 'n kameraad van me gaat zoenen, tja. Die mag gewoon vertrekken.
Oud 08-04-2009, 11:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja wat? Sorry, maar 'n 18-jarig meisje dat mij wel ziet zitten, maar ondertussen niets wilt omdat 't "ingewikkeld" zou worden, maar ook wel met 'n kameraad van me gaat zoenen, tja. Die mag gewoon vertrekken.
Ja dat wel maar je blijft een lul met je "ze heeft het je gewoon nog niet verteld"
Oud 08-04-2009, 11:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ja dat wel maar je blijft een lul met je "ze heeft het je gewoon nog niet verteld"
Ach, Roelofje weet wel dat dat niet zo serieus is.
Oud 08-04-2009, 11:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dat klopt roelke!

Maar ze hoeft niet te vertrekken, ze is misschien de ware en ik kan wel wat hebben .
Oud 08-04-2009, 12:00
wup
wup is offline
Citaat:
@justhanna: Mocht je er behoefte aan hebben, kun je me altijd pm'en. Al is het maar om gewoon even je verhaal kwijt te kunnen. Sterkte ermee!
wilde ik ook net posten, dus bij deze.

@ 'I'he Prophet: ik vind het maar een raar verhaal. Ze had van mij ook al mogen vertekken...

Nou.. ik moet even zoeken hoe ik hier mee om moet gaan ofzo. Heb toch maar weer contact gezocht () en nu mailen we elkaar elke dag a4tjes vol met dingen. Voelt wel goed om het met hem te delen. Maar ik probeer tussen elke regel een soort 'het komt wel goed' boodschap te lezen en daar moet ik mee ophouden. De hoop moet weg. Besef me dat ik echt veel te veel voor hem ben gaan voelen. Dit was nooit de bedoeling ( voor zover je er een bedoeling mee kan hebben..)

Pfff, bluh, maar het gaat wel beter.
Oud 08-04-2009, 13:11
I C U
I C U is offline
^ Tot zover het vaste voornemen

Mjah, het gaat goed, binnenkort weekendje kamperen in Zeeland Gewoon om de tent te proberen en om te kijken hoe 't gaat, soort pré zomervakantie pret.
Oud 08-04-2009, 13:45
Verwijderd
Ik ga vanaf vrijdag een weekend uitpuffen in Zeeland bij een vriendinnetje, en dan een weekje een vriend helpen in Brabant, onder de voorwaarde dat we naar het bos gaan. Even.....niks. Aan niemand denken, alleen aan mezelf, die vriend en haar die ik zo mis.
Oud 08-04-2009, 15:52
groovy
groovy is offline
Ik zag hem vandaag en het was best leuk en gezellig, maar toch merk ik dat ik de laatste tijd wel zou willen samenwonen. Hij zei altijd dat hij het wilde en ik was degene die zei dat we beter even rustig aan konden doen. Nu wil ik het en komt hij met allemaal vage redenen waarom het niet zou kunnen. Ik ben nog studente en heb alleen een bijbaan, hij wil een auto kopen waardoor hij geen geld meer overheeft, etc. Terwijl ik bij vriendinnen zie die ook studeren en en werkende vriendjes hebben dat het prima gaat en dat ze gewoon wat minder inleggen. En ja die auto snap ik, maar hij heeft gewoon nauwelijks gespaard (en hij had echt al een leuk bedrag kunnen hebben) waardoor hij die auto nu pas kan kopen en dan meteen niks meer over houdt. Begin me af te vragen wat hij allemaal heeft gekocht van dat geld...

Weetje ik heb hier gewoon geen zin in, we zijn 23 en 24, is het dan zo raar dat ik het leuk zou vinden om samen te wonen in plaats van onze hele relatie in 1 dag per week te stoppen, terwijl dat niet eens persé hoeft? Ik heb het idee dat hij alles een beetje tegenwerkt, terwijl ik ook niet NU METEEN wil samenwonen. Maar ons budget vaststellen, de plaats kiezen waar we ons willen inschrijven, dat kan toch wel? Of ben ik nu zo'n zeur ?
Oud 08-04-2009, 16:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik zag hem vandaag en het was best leuk en gezellig, maar toch merk ik dat ik de laatste tijd wel zou willen samenwonen. Hij zei altijd dat hij het wilde en ik was degene die zei dat we beter even rustig aan konden doen. Nu wil ik het en komt hij met allemaal vage redenen waarom het niet zou kunnen. Ik ben nog studente en heb alleen een bijbaan, hij wil een auto kopen waardoor hij geen geld meer overheeft, etc. Terwijl ik bij vriendinnen zie die ook studeren en en werkende vriendjes hebben dat het prima gaat en dat ze gewoon wat minder inleggen. En ja die auto snap ik, maar hij heeft gewoon nauwelijks gespaard (en hij had echt al een leuk bedrag kunnen hebben) waardoor hij die auto nu pas kan kopen en dan meteen niks meer over houdt. Begin me af te vragen wat hij allemaal heeft gekocht van dat geld...

Weetje ik heb hier gewoon geen zin in, we zijn 23 en 24, is het dan zo raar dat ik het leuk zou vinden om samen te wonen in plaats van onze hele relatie in 1 dag per week te stoppen, terwijl dat niet eens persé hoeft? Ik heb het idee dat hij alles een beetje tegenwerkt, terwijl ik ook niet NU METEEN wil samenwonen. Maar ons budget vaststellen, de plaats kiezen waar we ons willen inschrijven, dat kan toch wel? Of ben ik nu zo'n zeur ?
Als dat laatste is wat je wilt denk ik dat je dat tegen hem moet zeggen. Als hij ook graag wil maar nu nog niet direct zou hij dat prima moeten kunnen begrijpen lijkt me.
Oud 08-04-2009, 16:27
Verwijderd
Citaat:

Ik weet natuurlijk niet hoe lang jullie een relatie hebben, maar ik vind het nogal makkelijk om de situatie meteen te vergelijken bij vriendinnen waarbij hun vriendjes wel meer betalen omdat zij nog studeren. Ikzelf studeer ook nog (ga in september zelfs met een nieuwe studie beginnen) en zou toch altijd liever wachten tot we allebei werken met samenwonen. Al is het bij mij sowieso niet aan de orde, ik ben 23, mijn vriendje 26, maar we hebben nog maar kort een relatie. Daarnaast vind ik mezelf sowieso veel te jong voor samenwonen, maar dat kan dus ook komen door de duur van mijn relatie.
Oud 08-04-2009, 16:27
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Een zeur, nee, maar dwang kan nooit goed zijn. Kom er achter WAAROM hij tegenwerkt, dan kan je het oplossen. Als je er ruzie om gaat maken, snapt hij het echt niet beter en ik kan me niet voorstellen dat dat goed is.

OT: Het gaat beter. Ik krijg veel steunende reacties van mijn vrienden. Daarnaast moet ik hard werken, dat helpt ook mijn gedachtes van alles af te houden en snel in slaap te vallen. Ik vrees ergens het weekend, maar ik wil het hele scala doorlopen en niet ontwijken, want ik wil nooit vergeten hoe belangrijk deze relatie was.
Oud 08-04-2009, 19:32
Sytze
Sytze is offline
Sorry, ik heb soms de neiging binnensmond te mompelen. Ik zal er beter op letten.

Met vriendelijke groet,

Sytze (uit Friesland)

Regels voor berichten