Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarbij vind ik het wel anders of hij meteen nadat het uit is met een ander meisje gaat of in de loop van de week met uitgaan. Ik zou me onbelangrijk en niet speciaal hebben gevoeld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, dat is misschien ook de leeftijd gewoon...
|
![]() |
Zo. Klaar.
Gister hem een enorm lange mail gestuurd, met daarin alles wat ik nog wilde zeggen. Afgesloten met een 'ik wil je niet meer zien'. Dat vond hij goed. Vriendin vond het wat te zakelijk, maar zo werkt het. Ik wil hem niet meer zien, niets meer van hem horen dan kan ik weer verder. Ik kan toch geen vriendjes uithangen met iemand waar ik meer van wil. Alles of niets, dus in dit geval dan maar niets. Daarnaast wil ik helemaal niet weten hoe het straks met hem gaat. Voelt nu ook alsof het kan worden afgelsoten. Ik ben zeker verdrietig en dat zal ook nog wel zo blijven, maar ik wil zo snel mogelijk weer verder. Vind het alleen zo'n kut idee dat er weer een man rondloopt die alles van me weet en mij beter kent dan ikzelf. Maar hij zal daar nooit misbruik van maken. Next! |
![]() |
||
Hmm, iemand zei al: Al die relaties die uitgaan: grote voorjaarsschoonmaak ofzo?
![]() Sterkte @wup en Kitten! En natuurlijk voor Neko* (wat is er aan de hand?). Citaat:
![]() Vandaag heb ik dat alleen niet gedaan, helaas ![]() ![]()
|
Pffff wat een téringzooi. Wéér iemand dood die ik goed ken, wéér een familie naar de klote. En ik kan het ook niet bevatten. Hoeveel ellende kan een vriendengroep (niet de mijne) verdragen? Dit is de tweede jongen uit die groep... ik kan me niet indenken hoe vreselijk dat moet zijn.
Dus dames en heren van de regering; wanneer gaan we Godverdomme nou eens weg daar. ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 11:57. |
![]() |
|
Okee, zondag dus alles weer uitgepraat en ging alles lekker, blijkt nu dat ze de afgelopen anderhalve week al 2x met een vriend van me heeft gezoend. En laat ze dát nou even niet vermeld hebben in al het gepraat
![]() Ze maakt t me goed lastig.
|
Wat een discussies hier toch weer. Maar goed, on topic dan maar. Hier gaat alles wel behoorlijk eigenlijk. Alleen blijft het lastig bevriend te zijn met een gokverslaafde. Maar het is fijn haar tot steun te kunnen zijn. Dat zeker.
Met vriendelijke groet, Sytze (uit Friesland)
|
Verwijderd
|
Gisteren kreeg ik een lief smsje van J. Het bevestigt alleen nog maar meer. En dat is goed.
Hij is down, ik voel me kut. Allebei hebben we ons hoofd veel te vol zitten met alles wat er speelt en dat werkt niet samen. Voor mij iig niet. Dus atm is het een beetje jammer... Stiekem hoop ik dat hij vanavond ook niet gaat en bij mij op de bank komt hangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Okee, ze heeft bij mij haast een soulmate gevoel maar ze weet niet of ze er klaar voor is, bij die andere kerel is het wat relaxter ofzo?
Vrouwen!! ![]()
|
Kutzooi, ik had hem gewoon supererg nodig en hij liet me keihard vallen..toen liep het uit de hand en nu is hij boos op me. Ik ben niet altijd even sterk, helemaal niet als ik het even niet meer zie zitten. Maar dat betekent niet dat hij zo boos op me mag doen en me moet laten vallen..
|
Ik snap er even niets meer van, geloof ik. Ikwilditwelmaarookweernietenisditwelbeterzoofmaakthetnuallesjuistkapot ? Gelukkig zijn er vrienden waar ik eventjes naar toe kan en knuffels kan halen en fijn mee kan praten en dat scheelt. Maar ik vind het moeilijk, dit. En ik weet niet hoe het straks verder moet, hoe ik verder moet. Bluh...
|
Na al deze dramatische verhalen voel ik me bijna schuldig omdat het bij ons gewoon goed gaat...
Rond deze tijd kennen we elkaar al weer 5 jaar, raar zeg. Ik kan me de eerste ontmoeting nog zo goed voorstellen en hij is nog steeds net zo lekker als toen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
@ 'I'he Prophet: ik vind het maar een raar verhaal. Ze had van mij ook al mogen vertekken... Nou.. ik moet even zoeken hoe ik hier mee om moet gaan ofzo. Heb toch maar weer contact gezocht ( ![]() Pfff, bluh, maar het gaat wel beter. |
![]() |
|
Ik zag hem vandaag en het was best leuk en gezellig, maar toch merk ik dat ik de laatste tijd wel zou willen samenwonen. Hij zei altijd dat hij het wilde en ik was degene die zei dat we beter even rustig aan konden doen. Nu wil ik het en komt hij met allemaal vage redenen waarom het niet zou kunnen. Ik ben nog studente en heb alleen een bijbaan, hij wil een auto kopen waardoor hij geen geld meer overheeft, etc. Terwijl ik bij vriendinnen zie die ook studeren en en werkende vriendjes hebben dat het prima gaat en dat ze gewoon wat minder inleggen. En ja die auto snap ik, maar hij heeft gewoon nauwelijks gespaard (en hij had echt al een leuk bedrag kunnen hebben) waardoor hij die auto nu pas kan kopen en dan meteen niks meer over houdt. Begin me af te vragen wat hij allemaal heeft gekocht van dat geld...
Weetje ik heb hier gewoon geen zin in, we zijn 23 en 24, is het dan zo raar dat ik het leuk zou vinden om samen te wonen in plaats van onze hele relatie in 1 dag per week te stoppen, terwijl dat niet eens persé hoeft? Ik heb het idee dat hij alles een beetje tegenwerkt, terwijl ik ook niet NU METEEN wil samenwonen. Maar ons budget vaststellen, de plaats kiezen waar we ons willen inschrijven, dat kan toch wel? Of ben ik nu zo'n zeur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Het gaat beter. Ik krijg veel steunende reacties van mijn vrienden. Daarnaast moet ik hard werken, dat helpt ook mijn gedachtes van alles af te houden en snel in slaap te vallen. Ik vrees ergens het weekend, maar ik wil het hele scala doorlopen en niet ontwijken, want ik wil nooit vergeten hoe belangrijk deze relatie was.
|
|